slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  377  378  379  380  381  382  383  384  385  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: echlie      IP: uživatel14632    
zdar draci potřebuju radu : pionýry opravuju a ladim přes pět let ale s tímhle si nevím rady:kamarád mi přivezl pionýra motor byl na půl rozebraný tak jsem to všechno dal dohromady .Jiskru hází dobře předstih moc nejde sladit a když ho konečně sladím tak na volnoběh běží ale když vemu za plyn tak se to začne dusit benzín tam jde taky dobře prosím poradte , předem díky za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 12:09
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Skus kondenzator alebo otrhove ramienko ... kamarat mal na tom ramienku spaleny kontakt a tiez mu to robilo
 
 
Datum: 28. prosince 2012 12:09
 
 
 
 
Jméno: echlie      IP: uživatel14632    
vše je jak má být a stejně to nejede tak jak má
 
 
Datum: 28. prosince 2012 11:26
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podívej se jestli je vačka ve své poloze, může být poškozený rotor a vačka pootočená.. s tím jsem se setkal už několikrát :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: echlie      E-mail:      IP: uživatel14632    
díky skusím to
 
 
Datum: 27. prosince 2012 12:52
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle dělal bratránkova 05. seštelovali sme to, na nakopnutí ty chytlo snad napoprvý (předtim rozhozenej motor), ale když chtěl jet, tak přesně to, co píšeš. Vyřešili sem to tak, že jsem statorem pootočil to to šlo proti směru hod. ručiček, až dokud se nezarazil o cívku a teď to tak nějak chodí no. Sice může jet prakticky jen za 1, páč na 2 to už nemá sílu, ale jede to... P.S. řeknu mu to s tim kondíkem, třeba to tim bude :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel14894    
Čau, tohle se mi stalo taky a byl to špatnej kondenzátor. Takže zkusit vyměnit :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2012 11:09
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel14893    
Zdravim, schanim primární devitizubý kolečko s řetězem do spojky na jawa 20,21,23, neví někdo kde se dá koupit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 9:53
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel14901    
menší rychlost lepší tah
 
 
Datum: 28. prosince 2012 9:53
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel10415    
hele kdyz vymenis tohle kolecko za 9zubu k cemu je to lepsi? Bude se rychleji tocit pist pokud myslim a to znamena co? vetsi rychlost vetsi otacky nebo vetsi sila do kopce tim padem velky otacky pri maly rychlosti??
 
 
Datum: 28. prosince 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pri_kolec_9z_matice.html a origo retez zkratis o 2 clanky ;-) stačí hledat :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2012 23:36
 
 
 
 
Jméno: chalupsky.v ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdárek draci.Nevím jestli tady už bylo téma-Videa o výrobě pionýrů odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: chalupsky.v ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bmwm5 tohle video už znám ale i tak dííky
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 26. prosince 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: Jaroslavb      E-mail:      IP: uživatel14892    
Mám Jawu 555 pionýra a nevím kde najdu vyražené číslo podvozku mimo štítku to na STK nestačí Všechny motorové vozidla vyřazené 01.07 2001 -30.04 2004 jdou vzít zpět do svidence motorových vozidel po STK a muíš uzavřít pojištění na číslo podvozku nemáš ještě přdělenou R.Z. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 13:38
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
jj, výrobní číslo je i na motoru jak píše Oskar2. na zadnim vrchnim úchytu motoru- je hned pod dírou na šroub. Ale jenom na číslo motoru bych nespolíhal, motor už mohl bejt měněnej
 
 
Datum: 28. prosince 2012 13:38
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci!Možná se škaredě pletu, ale mě se neco plance jak dyby to bylo nad zadním vrchním úchytem motoru!Akorát nevím, jak by se to na technickej kontrolovalo?
 
 
Datum: 27. prosince 2012 23:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinde není, jen na štítku, a pokud to po tobě někdo chce, tak buď ať si to najde sám, nebo zkus jinou stanici technické kontroly...
 
 
Datum: 27. prosince 2012 13:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinde leda tak v technickém průkazu...
 
 
Datum: 27. prosince 2012 11:47
 
 
 
 
Jméno: hlasam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar pánové. Renovují si pařízka 550, r.v. 1957 a chybí mi tam v zadu nad blatníkem ten kryt pružiny, a popřípadě tan držák (to mádlo nad blatníkem) co ve většině případech vidím na fotkách. Nevíte někdo, zdá-li to tam měly origo montované všechny kusy, anebo byly některé i bez toho? Dík za rady. Přejí hezký silvestr!!! S odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 0:13
 
 
 
 
Jméno: hlasam      IP: uživatel14060    
Dík. A to mádlo o co tam je přichycené? A ten plech drží tak stejně jako blatník pod tou pružinou? Dík
 
 
Datum: 28. prosince 2012 0:13
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel14894    
Čau, ten kryt pružiny tam určitě byl, ten byl na všech. Jen to madlo neměli všechny, montovali se až spíš ke konci výroby. Já ho na svym pařízku z roku 1957 teda mám.
 
 
Datum: 27. prosince 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
Nazdar hoši Z čeho by šly vyrobit izolatorky na kladivka u pionýra? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 14:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hrubý tesniací papier a je to..
 
 
Datum: 27. prosince 2012 14:07
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/izolator_kladivka_sada.html
 
 
Datum: 27. prosince 2012 12:06
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z čehokoliv co nevede el. proud jednoduše řečeno :-D :-D, já to párkrát vyráběl z gumy, silného papíru- ale tam bacha na vlhkost, nebo z nějakýho plastu, nebo kůže nebo co to bylo :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2012 11:14
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dřív jsem to dělal z fíbrobého těsnění a špica :-) mám to tam od roku 2007 a furt drží! :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2012 10:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PET flaška :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
No já sem to udělal i z klingeritu červeného a jelo to.
 
 
Datum: 26. prosince 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: hlasam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
I z duše jsme to jako kluci dělali, ale za moc to nestálo... Spíše bych to viděl jako krajní řešení...
 
 
Datum: 26. prosince 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
ten právě nemám. šlo by to udělat třeba ze silnější stré duše?
 
 
Datum: 26. prosince 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pertinax
 
 
Datum: 26. prosince 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: mates09 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mam jawu 250/353 v pohodě jezdí a korat když někde stojim a pak chci zahrabat tak když držim spojku a přidavám plyn tak začne střilet ale jenom přitom hrabaní střilí jinak pak vubec nestřilí už nevim čim by to mohlo být.dik zarady: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
se nediv když jak debil tůruješ přes jedničku jestli si to nechceš kurit hrabáním a nemůžeš tomu odolat tak tam na sněhu skus dát 4 a na trávě mokrej tak 2 nebo na 1 ale nedávej plnej plyn tak poloviční a menšíí
 
 
Datum: 05. ledna 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel14917    
kurveni motoru se děje tim že na hrabani potřebuješ vysoke otačky ale jak stojiš tak se motor nechladi a tim padem ho kurviiš pochopils...!! :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2012 14:06
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Asi jo :-D, třeba já když je rozmáčená tráva nebo sníh tak neodolám. Ale zajímá mě to kurvení motoru???
 
 
Datum: 27. prosince 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a k čemu je to dobrý takový hrabání?? to je nějaká úchylka??
 
 
Datum: 27. prosince 2012 10:08
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Jak hrabání kurví motorku??? Nemyslim třeba půl hodiny v kuse hrabat, ale když si před garáží dvě minutky zahrabe tak to ničemu nevadí ne?
 
 
Datum: 26. prosince 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel14759    
Viděl bych to na špatně nastavenej předstih nebo nedostatečně vyštelovanej karburátor.
 
 
Datum: 26. prosince 2012 22:39
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Najdi si v manuálu odstavec "Hrabání a kurvení motocyklu" a přijdeš na to sám........
 
 
Datum: 26. prosince 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vole to je odpoved
 
 
Datum: 26. prosince 2012 17:54
 
 
 
 
Jméno: Ondrafechtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak proste nehrab zbytecne tim kurvis pneumatiku i motorku
 
 
Datum: 26. prosince 2012 17:19
 
 
 
 
Jméno: Daniel      E-mail:      IP: uživatel10415    
Cau draci. Pri sepsani darovci smlouvy ktera se tyka Jawa 50/05 s doklady by nemel byt zadny problem na urade s odlasenim a naslednym prepisem. Ze je to tak?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
odhlásit to na tebe musí původní majitel... darovací/kupní smlouvy pak většinou nikoho nezajímaj... pokud to na sebe chceš odhlásit sám, je pro tebe podstatný sepsat plnou moc pro odhlášení na tvoje iniciály... pokud chceš mít jistotu, sepiš plnou moc i darovací smlouvu a nebude to problém...
 
 
Datum: 26. prosince 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PROSÍM o radu skládám motor jawa 555 a startovací segment je ok ale prokluzuje nakopávání a škrčí trošku je to skrz tohle je to možný http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kolecko_i_13z_23z_start.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to od tebe hezké že jsi mi odpověděl otázka ale byla jestli je možný že to je tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kolecko_i_13z_23z_start.html
 
 
Datum: 26. prosince 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: Udo      IP: uživatel12351    
pokud prokluzuje při nakopávání jako by se o něco třel -je to spojka.....pokud při tom jako by nejde páka zaseknout jako do záběru a prošlápneš jí úplně volně a nebo občas zapadne a protočíš normálně píst -jsou vylámaný zuby ne startovacím kolečku.
 
 
Datum: 26. prosince 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar drací, máte někdo nějakou zkušenost s GPS na moto? Něco bych si chtěl pořídit, ale moc se v tom neorientuju. Je lepší si koupit nějakej mobil s GPS, nebo přímo navigaci? Jak je to s aktualizacema map? Máte nějakou konkrétní osvědčenou? Díky! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 12:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak díky za osvětu chlapí :-) Potřebuju to jak po ČR, tak v zahraničí (Itálie, Německo a kdo ví kam ještě)...
 
 
Datum: 27. prosince 2012 12:58
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky používám mobil s navigací, ale ještě bych doplnil, že koupě mobilu s podporou gps a nejlépe androidem nebo tak, není ještě poslední investice. Zatím jsem neviděl k dobrou OFFLINE navigaci (navigace, která nepotřebuje ke svému fungování internet, mapy už jsou stažené v mobilu) , která by nic nestála. Například Navigon s mapami po celé Evropě stojí něco přes 1000 Kč. Pokud se ovšem bavíme o legální cestě... Ale pokud máš internet mobilu tak to se tě netýká. To jsem jen chtěl doplnit k příspěvkům níže.
 
 
Datum: 27. prosince 2012 11:06
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych vzal asi mobil s navigací, přece jenom máš to v jenom, nemusíš se starat o dvě věci. Po ČR jsme jezdili úplně v pohodě podle navigace na nějaké staší Nokii... Když koupíš slušný mobil s GPS, myslím že nebudeš mít problém. Samostatná navigace má asi nějaké další výhody, ale je to prostě další krám do rodiny... ;-) A aktualizaci map bych řešil podobně jako monty...
 
 
Datum: 26. prosince 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Respektuji vaše názory, ale navigace je jiný kafe než náhražka v telefonu nebo v tabletu :-) ale je to každého věc já osobně bych si koupil navigaci! Máme ji v autě, dávám si ji i na ČZ a výborný je vodotěsná, odolná vůči vibracím atd..
 
 
Datum: 26. prosince 2012 18:34
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám na telefonu s Androidem (Dell Streak 5) navigaci iGO kterou používám v autě i na moto a když jedu offroad, tak si dám turistickou navigaci Maverick a vždy mi to ukazuje naprosto přesně a rychle. Problémy se signálem vůbec nemám ani v hustém lese. Podle mě to naprosto nahrazuje klasickou navigaci a možná to funguje i lépe. ;-)
 
 
Datum: 26. prosince 2012 18:24
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlas s Montym, používám taky HTC a v tom mam TomTom Navigator 7 a naprosto bez problémů, posouvání mapy i při 150km/h naprosto normální ;-)
 
 
Datum: 26. prosince 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vážně? já používám navigaci na svým HTC a nikdy nebyl problém, mapy se posunují přesně, signál to najde hned když nejsu pod střechou a co se týče aktualizací, stačí si jednou za čas pročíst warez forum kde se objeví cracknuté mapy zadax.
 
 
Datum: 26. prosince 2012 14:59
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No narovinu ti řeknu že gps v mobilu je k ničemu - signál to hledá moc dlouho, nepřesně se posunují mapy když jedeš rychleji. Takže bych šel určitě do navigace a když navigaci tak Tom Tom nejsou nejlevnější ale jsou fakt dobrý http://www.aaanavigace.cz/tomtom-rider-3-regional tuším že aktualizace se platí a jsou jednou do roka nebo do více let - podle toho jak to chceš. Takže tak :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Zdar draci. Mám doma mustanga, který má TP psaný na strýce. Jenže strýc ten TP nemůže najít. Ani malý, ani velký (nejspíš je to ještě ta stará malá knížečka). Myslíte, že mu na úřadě dají nový ? Popř. kolik to tak stojí. Jestli není lepší to vyřadit z evidence. Jo a pojistka se platí, ale na zelené kartě je napsaná jiná SPZ než je v reálu (chybí jedno číslo) a na stránkách ČKP mi to ukazuje že SPZ je špatného formátu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
do depozitu ti to bez RZ nedá... nebo dá, ale napíše ztrátu a máš placchtu jistou
 
 
Datum: 26. prosince 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
A je teda možný, aby vydali novej TP a dali to do depozitu, aniž by se odevzdala SPZ ? Protože je to ještě ta malá, ručně malovaná SPZ bez prolisu a nechci aby mi ji na úřadě sebrali a dali tu novou velkou plechtu.
 
 
Datum: 26. prosince 2012 11:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je strýc majitel a je v tp zapsaný,bez problémů vystaví duplikát.Ale bude to složitější protože asi dostaneš už místo knížečky normálně velký a malý tp.A jestli to nemá stk tak ti to šoupnou hned do depozitu.
 
 
Datum: 26. prosince 2012 10:35
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Pokud na něm chceš jezdit,tak by byla škoda zrušit orig.doklady,pokud jsou psané na strýce tak at zajde na úřad kde by mu měli(pokud je v evidenci)vydat duplikát TP stojí to asi 100kč,já bych je radši dříve zkusil obnovit než tam rvát doklady z jinýho,přijde mi to škoda.
 
 
Datum: 26. prosince 2012 10:13
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14889    
Technický průkaz ti jen tak nikde nedaj. Jestli jej chceš nadále používat (mustanga) budeš si je muset koupit na inzerci (papíry) za nějakych 1000 - 2000 cca a potom přepsat na tebe a dat nový štítek na motorku
 
 
Datum: 26. prosince 2012 0:29
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
zdar draci kolik je potřeba barvi na fíka?? chci to na jawu 20 a pouze tu červenou na kostru, podsedlák, prsíčka a drobnosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no kilo a pul by melo stacit.. myslim, že dve vrstvy bude tak to kilo.- kdyz to zevnitř budeš stikat jen jednou vrstvou, tak ti snad kilo staci....
 
 
Datum: 26. prosince 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
chci vědět jenom červenou abych věděl kolik si jí mám nechat namíchat
 
 
Datum: 26. prosince 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel10514    
to záleží na tom, kolik budeš dávat vrstev plus si ještě připočítej plnič a základ, prostě pár plechovek, uvidíš :-D
 
 
Datum: 25. prosince 2012 22:55
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
Zdravím, skládám motor na 350 kývačku, jenže nemám ke karterům ten original střed co je pod válci, mám z jiného motoru, nebude to vadit? Má tam jít vsadit lehce, nebo naopak po nahřátí? ještě jsem 350 neskládal, tak nevím. taky ho mám vytmelit, před složením? a pak bych Vás chtěl požádat, jestli nemá někdo vypsané všechny šrouby motoru na 354, našel jsem jen na 250/353. děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 1:28
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
šrouby sem si vypsal a ten střed jsem dolepil tmelem a zdá se to být dobré. děkuju
 
 
Datum: 27. prosince 2012 1:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to čelo by snad takovej problém bejt neměl, jinak já musel nahřívat, jinak se mu tam nechtělo... šrouby sem někde vypsaný měl, ale to už asi nedohledám, budeš si to muset vytáhnout z katalogu ND, zas tak na dlouho to neni ;-)
 
 
Datum: 26. prosince 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj draci, zase vymýšlím kraviny :-D 2x zadní blikačka na kolo (stejný typ, v jedné 2x AAA), když je zapojím sériově pokud se nepletu, tak bych měl docílit 6V spotřebiče.Otázka zní, má takový LED světlo odpory? Vydrželo by to elektrický výkon fichtla? Asi víte čeho chci docílit :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj shreku!Zadej si:"zapojení led diod"a tam se dovíš aj jak to spočítat!Toš to skus!
 
 
Datum: 28. prosince 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Jo a Bakoun Ti to taky dobře radí!Toš tak!
 
 
Datum: 27. prosince 2012 23:42
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj shreku!No samotný LED diody možú svítit aj na střídavú aletriku, protože je to dioda a ta púšťá jedním směrěm a svítí, ale je namáhaná napětím kdy nevede a LEDky moc vysoký závěrný napětí nemajú!U blikaček je eletronika kerá chce stejnosměrnú eletriku!Pokud máš nejaký skušenosti s LEDkama, tak se s tym pohrej a určitě to bude zábavnější a aj levnější než ty blikačky!
 
 
Datum: 27. prosince 2012 23:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oskar 2. : já tyto názory respektuji a jsem za ně rád :-) nějaký srandy z LEDkama jsem zkoušel na pio, bez usměrnění a svítily :-D dělal jsem si brzdový světlo, napájím ho 3000mAh akumulátorem z autíčka na ovládání a od prázdnin jsem to nenabíjel a svítí parádně, žárovka je normální sulfitka :-) tak jsem si prostě myslel, že ušetřím ještě nějakou šťávu na zadním světle, a bude mi víc svítit předek :-) jezdím často po tmě, hlavně od mladé, ale to asi taky většina zná :-) Děkuji všem za rady, zatím to zkoušet nebudu, ale kdyby vietnamci měli nějaký levný blikačky, tak to stojí vyzkoušet :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj shreku!Tak jak si to představuješ to asi nepújde!Šak to zkus!Vem blikačku,vynbej baterku, zmáčkni kontakt a drž ho a potom zapoj baterku!Asi se Ti to nerozsvítí! Aspoň mě se žádná nerozsvítila!Už nekolik klukú za mnú došli s takovým nápadem, ale nikdy sme takto neuspěli!A to ešče bys musel napětí z fichtla usměrnit!Většinú ale začne blikat a aš po dalším stisku začne svítit!A nejde o výkon fichla ale o napětí a to bývá při přepínání dost vysoký!Nechcu tě odrazovat, ale esli nerozumíš eletrice tak to sám asi nedáš dohromady!Teda esli nemáš nejakýho bratránka jak mě kdosi sprdl dyž sem mu tak odpověděl!Abys věděl, že mám zájem Ti poradit toš tady máš :"2beo@seznam.cz"!Tam Ti ešče zkusím napsat aj víc!Toš tak!
 
 
Datum: 26. prosince 2012 10:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
elektrice nerozumím, takže spojit dva tištěný spoje s LEDkama, vyřadit spínač aby to svítilo jenom bych asi zvládl, složit celí světlo bych nedal- nevím jaký odpory,LEDky a ani kde je koupit.. koupit dvě blikačky na kolo u vietnaců není problém :-D
 
 
Datum: 25. prosince 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
u stadiona mám diodi ze zapalovače + odpor a funguje to a to chceš po každým nastartování fichtla zapínat x funkcí než cocílíš toho že to bude svítít?není jednodušší nakoupit diody a odpory a světlo si vyrobit?
 
 
Datum: 25. prosince 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Diody jsou obecně dost háklivý na přepětí a z pio cívek občas lezou dost strašný hodnoty... Podle mě ti to moc dlouho nevydrží.
 
 
Datum: 25. prosince 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: Ondráš      IP: uživatel14888    
Zdravim pánové, mám dotaz a prosbu o radu, Složil jsem si 350 354/06 kejva se zvíšeným (panelkovým) výkonem 18k (karburátor 250kovej už z továrny 2926) včetně motoru-výbrusy, klika atd komplet GO, Vše jsem udělal jak má být, tedy alespoň doufám, jenže problém je v tom,1) že když je studená a příjdu k ní musim ji dát sitícim kolíkem pekelně hodně napít 2) po nastartování (jen studené starty) letí do otáček cca 2násobek volnoběhu asi tak po půl minutě začne plynule klesat do volnoběhu jaký je nastaven karbcem. 3) když někam přijedu, vypnu motor a nestihnu odjet do 5 minut musim ji zas dát děsně moc napit. 4) V nížších otáčkách nulový tah . Už jste se stim někdy někdo setkalí, prosim o pomoc. PS: Může toto všechno být zapříčiněno nižši těsností kartérů? Předem děkuju, Ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten zvýšenej volnoběh na studenej start ze sytičem mi dělá i fichtl na závody, za tepla ne
 
 
Datum: 25. prosince 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14888    
Vzduch, toho jsem se bál nejvíc, karburátor už jsem kvůli tomu několikrát čistil, přetryskovával atd... Dík za typ
 
 
Datum: 25. prosince 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mohl by to dělat falešný vzduch či přicpaný karbec...
 
 
Datum: 25. prosince 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel12688    
čus fichtlaři, chci se zeptat jestli můžu nechat originální primární řetez i když dám primární kolečko 11zubé? Tady na FK je psáno že řetez na 11z muze vydrzet sezonu ale taky jen 7hodin tak bych radši nechal ten originálni protože sem četl že dokud neškrtá o kartery tak to je v pohodě. předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 10:02
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
nemužeš, bo se ti přece změní počet zubu, jinak příste procti forum
 
 
Datum: 26. prosince 2012 10:02
 
 
 
 
Jméno: mates09 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec potřeboval bych poradit jaký mam udělat předstih a mezeru na kladivku na jawě 250/353 kývačka aby to nestřilelo a nevynechavalo a ve výsokejch otačkach šla pěkně dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá dával odtrh klasicky 0.4 a předstih 5mm a nebyl problém jela i ve vysokých pěkně
 
 
Datum: 27. prosince 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
předstih daj 3mm. Pak záleží aj na karburátoru. Bohatost povilit o jednu až dvě otáčky. odtrh daj takový aby ti to pěkně chytalo a šlo do otáček. Potom nakonec kdyžtak za chodu motoru malinko pootáčaj s destičků na zapalování.
 
 
Datum: 26. prosince 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14888    
Tušim že výrobce udává u všech 250tek typu 353 -provedeni 01 až 04 předstih od 3 do 4,5 mm, odtrh je u všech kejvaček stejný, spárová měrka 0,3 musí projít volně a 0,4 nesmí projít. Ovšem s tim odtrhrm je to po těch letech individuální, Je to jako s ženskou, každá má ráda něco trochu jinýho, ale přííít si na to musíš sám, pač ti to nepoví :-D
 
 
Datum: 25. prosince 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Použij takovou hodnotu, jakou doporučuje výrobce...
 
 
Datum: 25. prosince 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
zdar draci nedávno jsem viděl retro plakát a na něm jawa 21 celá v červený (kostra,tlumiče,kryt řetězu, maska,...) a má šedý bovdeny a taky mě zaráží že má podsedlák s lištama, trubkovou kyvku, dlouhej kryt řetězu a řidítka bez hrazdy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 8:46
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
hod foto
 
 
Datum: 26. prosince 2012 8:46
 
 
 
 
Jméno: Tom559      IP: uživatel1723    
Čau SESO,potřeboval bych po tobě jednu věc prosímtě,jak tady prodáváš tuhle ojnice na Čz 175 - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ojnice_cz_175_ceo_16_c_k_r222.html - .Tak jak tam máš ty rozměry tak bych potřeboval jiný třeba kolik mm je dlouhá OJNICE, celá dílka od kraje ke kraji a potom od osy pístního čepu do osy dolního ložiska.Mám doma rozebranej motor a já to nemám jak změřit s těma rozměry co tam máš napsaný,protože nevím jakou máš tlouštku jehlový ložisko dole a ještě průměr dolního čepu.Tak jestli bys to přeměřil prosím tě a napsal my na email.Děkuji mockrát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 17:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vol,,ja tu ojnici nemam na sklade,,nemuzu omerit na co to potrebujes?klikar o tom vi vic
 
 
Datum: 26. prosince 2012 17:41
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci! Potreboval by som od vás poradiť. Renovujem Jawa 555 DeLuxe rv. 1962 a potreboval by som spraviť zlaté linky na disky, ale neviem akú farbu by som mal použiť aby mi dlho vydržala a neolupovala sa. Našiel som iba túto farbu http://www.motoren.sk/shop/detail/5070/38 a potom ešte doma mám zlatú farbu na disky. Neviem či sú vhodné a či sa vôbec prichytia na ten chróm. Ďakujem za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 0:57
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ale přestříkat aspon bezbarvým lakem ad to líp drží protože podle mě to třeba vapkou sundáš v pohodě je to jen nálepka.
 
 
Datum: 26. prosince 2012 0:57
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 25. prosince 2012 18:30
 
<  377  378  379  380  381  382  383  384  385  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 12:09:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu