Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: L
IP: uživatel13665
 Jak je lepši převodovat babettu 210? podle řetězovyho kolečka 11-14 zubu nebo podle rozety?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 18:46
Jméno: L
IP: uživatel13665
 já mám upravenej vyfuk celkově samozřejmě zkráceny koleno podle návodu tušim z nějakyho webu babetron ale v kopci to jede trochu lip než před upravou
Datum: 30. září 2012 18:46
 podle řetězového kolečka a má na to vliv i koleno vejfuku (krátké/dlouhé)
Datum: 30. září 2012 16:02
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Ahoj draci, vím, že to sem nepatří, ale už nevím kam se obrátit. Sháním a stále nemůžu sehnat stupačky k Jawě 555 deluxe. Nemáte někdo doma? I v horším stavu. Díky všem za nabídku, případně tip, kde sehnat, inzerce procházím pravidelně, ale zatím nikde nic..:-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 12:24
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Je to fakt na nic, sháním to už skoro půl roku a ne a ne na to padnout, přitom v zimě jsem na netu viděl hned dvoje za pár korun.. Jinak stando díky za radu, ale bohužel kladno je na mě dost daleko..
Datum: 02. října 2012 12:24
Jméno: standa
IP: uživatel14522
 Hm tak to je blbý...j555 měla ty spodky jiný jak j05.... 6.října je burza na Velký dobrý u kladna,zkus to tam koupit...
Datum: 02. října 2012 7:42
 podlazky? péro- mám j05/64 ktorá uz má aj zámek rízení teda uz má znaky j05/65 a má starý stojan
Datum: 01. října 2012 12:55
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Ahoj a díky za reakce, asi jsem se špatně vyjádřil, kříž mám, sháním jen ty stupačky(spodní díl k revmaplechům), co jsou přišroubovaný ke kříži.
Datum: 01. října 2012 11:55
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 myslím že už i 1964 je na velkej stojánek z pionýra,jinak standa má pravdu
Datum: 30. září 2012 21:06
Jméno: standa
IP: uživatel14507
 Stupačky pro tebe nemám ale dám ti radu. Sežeň kříž na J05 roky 62/63/64 a uřízni držák výfuku...pak u z toho vznikne kříž na J555 deluxe....pozor kříž z modelu 65/66 už je jinej,ten je na velkej stojánek z pionýra
Datum: 30. září 2012 20:29
 cau lidi, nevíte někdo kdo by mi udělal rotační šoupátko na klikovku? odepište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 20:01
Jméno: standa
IP: uživatel14507
 Někde v inzerci sem viděl hotovej motor s 4Q převodovkou a rotačním šoupátkem a výkonym 4K válcem. Prodával to Dalibor Toman za docela dobrou cenu ....no za cenu za kterou to neuděláš ani omylem.... Možná by to uměl vyrobit Stejsky ..
Datum: 30. září 2012 20:01
 Zdarec, potřebuju poradit s babetou 210. Nechce mi nastartovat, karburátor vyčištěnej, palivo vyměněný nový s olejem, svíčka dává jiskru, je vlhká, když držím naplno plyn a šlapu hodně rychle, škytne, ale hned zhasne. Poraďte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 20:10
Jméno: L
IP: uživatel13665
 tak že změřiš jeji odpor vše se dá snadno najit na netu
Datum: 30. září 2012 20:10
 Nevíte jak se dá zjistit, zda je špatná indukční cívka nebo tyristor, a co je to ten tyristor gyt?
Datum: 30. září 2012 20:05
Jméno: L
IP: uživatel13665
 A co tak gufero na klice - ztráta tlaku...
Datum: 30. září 2012 19:17
 Karburátor jsem čistil komplet, dokonce jsem i zkoušel ty šroubky ladit, výfuk je čistej, svíčku jsem měnil za ověřenou, vzducháč je čistej a připojenej. Tak nevím. Dokonce jsem zkoušel měnit i kabel s fajkou. Ale stále nic, nemohlo by to být tyristorem nebo cívkou.
Datum: 30. září 2012 18:13
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 o 360 stupnu
Datum: 30. září 2012 18:03
 a co ta smes? o kolik mas povoleny sroubek?
Datum: 30. září 2012 17:44
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 no us sem ji tam dal ale i stim filtrem mi to ne a ne naskočit ani mi neškytne i kdyš mam všechno vyčištěne jisrku to hazí benzin teče ale proste to nejde nastartovat
Datum: 30. září 2012 14:43
 babetta: nééé babeta ti bez vzducháče nepojede.. ani nenastartuješ.
Datum: 30. září 2012 12:50
Jméno: Michal
IP: uživatel14508
 Pokud benzín i jiskra jdou a vzducháč je O.K., tak ještě zkontroluj, zda nemáš ucpaný výfuk a seřiď karburátor. Jak seřídit karburátor popisuje mechanik v dobovém dokumentu  -přeskoč na 2:40. http://www.youtube.com/watch?v=alJzt9gmlzw
Datum: 30. září 2012 12:13
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 vyměň svičku odskoušenou,pak mě to dělala faja,aj kabel od faji muže byt přičina,pak bych ještě jednou rozdělal komplet karbec i tu prostředni trysku od jehly a tu pořadně pročistil nevim jestli si čistil celej karbec ale malo kdo to neuděla všechno, prostě neboj se to cely rozdělat, a bez vzduchače to fakt nejede..
Datum: 30. září 2012 12:05
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 to by mnelo jet i bez vduchoveho filtru nebo se pletu ?
Datum: 30. září 2012 12:01
 mas tam vzduchac? bez nej to nepojede... a taky musi byt dobre nastavena smes.. asi o 340° povolit sroub od uplneho utazeni.
Datum: 30. září 2012 11:53
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 čaute mam babettu 207 jisrku hazí a benzín taky teče čím to muže byt že ji nemužu nastartovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 20:07
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 to ne ale kamoš mnel na babete špatne gufera na klice a mnel ho uplne slaby o proti te na te moji
Datum: 30. září 2012 20:07
Jméno: L
IP: uživatel13665
 ty si tu kompresi něčim měřill?
Datum: 30. září 2012 20:05
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 kompres to ma velky
Datum: 30. září 2012 19:54
Jméno: L
IP: uživatel13665
 A co tak třeba praskly gufero na klice? Ztráta tlaku...
Datum: 30. září 2012 19:14
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 tak i potom co sem tam dal ten filtr tak to nejede
Datum: 30. září 2012 14:41
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 to sem taky skousel a nic ale ted jsem nekde cetl zekdys tam neni vzduchac tak ze to nepojede ...ale mi to ani neskytne no skusim ho tam dat od kamose s babetty a uvidim
Datum: 30. září 2012 13:46
 muže být třeba ucpaná triska, nebo jestly to dlouho stálo tak skus nalej trochu benzínu do válce a pak to skus nastartovat
Datum: 30. září 2012 13:27
 zdar draci mam problem jak mam udelat aby me neuchazel vzduch mezi hlavou valce a valcem a pak to vubec nema vykon porate pls co mtím mam udělat .....a omlouvam se za chybi psal sem to na rychlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 20:31
 dik draci
Datum: 30. září 2012 20:31
 oskar: Mam na pilno až moc, teď doma pokládam zámkovku a pak už jedu zpátky do Prahy
Datum: 30. září 2012 13:17
Jméno: Dansek
IP: uživatel8325
Datum: 30. září 2012 12:13
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Jak já mám pilno!A doví esli se dožiju!Kolecko zkusme bez toho aby nám tazatel řekl odkud je tak to na vlastní pěst vypátrat a závodit kdo mu to dřív zabrúsíme!Co Ty na to?Ale na cestu vemeš JAWU jo?Aby to bylo férovější!A ten múj pravopis?Tak se u nás mluví.A píše ešče horší!Toš tak!
Datum: 30. září 2012 10:21
 Ne
Datum: 30. září 2012 9:27
 a navod neznaš na netu někde
Datum: 30. září 2012 9:18
 Vzhledem k tomu, že potřebuješ jemný a hrubý druh, tak by bylo vhodné koupit jemný a hrubý druh...
Datum: 30. září 2012 9:11
 takže si mam koupit tu pastu hrubou a jemnou???
Datum: 30. září 2012 9:08
 Vemeš válec, opatrně přes hadr ho chytneš do svěráku, vemeš pastu (hrubý druh), namažeš jí na dosedací plochu pro hlavu, přiložíš hlavu na válec a zabrušuješ, po té co se srovnají nerovnosti hlavu i válec vyčistíš od pasty, naneseš jemný druh a zabrousíš to na čisto...
Datum: 30. září 2012 9:03
 a jak se to tím brousí ???
Datum: 30. září 2012 9:00
 Co takhle zkusit mototechnu, to by šlo ne?  A těch pár vteřin navíc tě nezabije
Datum: 30. září 2012 8:56
 ja spěcham a kde bych moch sehnat tu pastu na ventily???
Datum: 30. září 2012 8:48
 Zabrousit hlavu proti válci pastou na ventily...a příště piš klidně pomaleji, však nikam nespěcháme
Datum: 30. září 2012 8:35
Jméno: flexgal
IP: uživatel14506
 zdar, prosim o radu.mam 555tku. Pokud je dvojka v tahu opakovane vyleti otacky. Jedna se vzdy asi o vterinovou zalezitost (jako kdyby prokluzovala spojka - tou to ale neni) a to kazdych cca 30m. Jiz sicnevim rady - poradi nekdo? Dik za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 10:32
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Dybych to nezažil, tak bych nevěřil!Mírně volný kolečko na klice.Tak pravidelně to nedělalo a sem tam ano!Nový lamele, nový pružiny,podložený pružiny uplně natvrdo a pořád to zlobilo.Pak mě napadlo to kolečko a byl klid.A ani to nebylo sedřenýTenkrát mě to nikdo nevěřil, ale bylo to tak.Toš tak.
Datum: 30. září 2012 10:32
 No vypadá to na tu spojku, 555 jsou na ní háklivé .. jednoduše se to dá zjistit tak že spojku uplně povolíš šroubem na víku tak aby nefungovala, hodíš 2 , roztlačíš bez spojky a zkusíš s tím jezdit .. pokud to ňou není tak mě napadá asi jen převodovka, že by byly kolečka dost ojetý a třeba nachvíli vyletí ze záběru a pak tam zase spadnou - to je ale spíš teorie (nepotvrzená) .. třeba někdo poradí ešče
Datum: 29. září 2012 22:41
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 zdar, mam pincka 20. a když ho nastartuju tak nemožu hned dat plyn protože to začne zdechat takže musím pomalu přidávat, trošku pak tročku víc až možu dat plný plyn tak možu jet. tak s tímhle bych chtel poradit co stím. a ještě když na chvilu zastavím a vypnu motor tak na pul hodiny tak to pak nejde nastartovat. přechlastám to a furt to nejde nastartovat a svíčka má pořád cihlovou barvu tak ji musím ocelovým kartáčem očistit a pak to chytne vpohodě tak prosim nemáte s tím nekdo neaké zkušenosti nechce se mi pořát čistit svíčka
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 12:15
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 hele ja bych zkusil vyměnit svičku třeba N14 a nebo zase teplejši N17 ale nevim možna ti někdo poradi lip, ja mam na pionyru N14 a jede i s N17 bez problemu tak to zkus vyměnit a uvidiš no
Datum: 30. září 2012 12:15
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 jehlu mam na 2. zařezu zvrchu a svíčka je brisk N15
Datum: 30. září 2012 12:09
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 na jake dražce maš jehlu? a jakou hodnotu maš napsanou na svičce ?
Datum: 30. září 2012 11:59
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 no roztlačit jo ale až tak po 100-150metrech
Datum: 30. září 2012 11:52
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 podle mě je to u pionyra normalni, když to startuješ za studena je lepši to nechat chvilu na volnoběh a pak mužeš jed, a pak jak vypneš motor tak na pul hodiny de to pak roztlačit ??
Datum: 30. září 2012 9:47
Jméno: Karel
IP: uživatel11563
 Čus co bych měl všechno udělat aby krosska 250 byla živější ? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 11:36
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no asi bych to polil živou vodou...
Datum: 30. září 2012 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel14507
 No...nezbývá než souhlasit... To myslíš jako nèjakou novou pravou 2T či 4T krosku nebo X bike a nebo starou krosovou čízu a nebo nějakej domácí paskvil? Těžký odpovědět...u normální krosky bude problém v nastavení či ve stavu motoru/příslušenství...rozštelovanej karbec,ucpanej vzduchovej filtr,ucpanej tlumič výfuku či vychozene válec/klika atd... U domacího paskvilu je jediným řešením koupě pravé krosky...těžkopádnej motor 250ccm z cestovního motocyklu z 60.let minulého století nikdy nebude pružnej a výkonej pro použití v krosce... Ovšem takový motor z čz 175 / 477 je obstojnej..
Datum: 30. září 2012 11:22
 jaky motor? 250 neni konkretni
Datum: 29. září 2012 21:11
Jméno: drak hadra
IP: uživatel13546
 čus všichni. Nevítě někdo jak to bude od příštího roku s řidičákem na řidičák A21 ? Ted mám A18 a nekde jsem slyšel že to mají od příštího roku posunovat na 24 let. Neni tam nějaká vyjímka pro ty co už mají A18? Nechtelo by se mi čekat ty 3 roky. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2012 18:21
Jméno: drak hadra
IP: uživatel13546
 jj díky moc. už sem si o tom našel i nějaké informace
Datum: 29. září 2012 18:21
 K červenci 2011 si přičti dva roky...takže v červenci 2013 hurá na zkoušky. S věkem jsem se nespletl...
Datum: 29. září 2012 18:17
Jméno: drak hadra
IP: uživatel13546
 a s těma 20 rokama sis to nespletl s 21 ?
Datum: 29. září 2012 18:11
Jméno: drak hadra
IP: uživatel13546
 A když sem držitelem A(omezeno) od července 2011 tak si budu moci udělat A(neomezeně) příští léto 2013 ? To by mělo jít jestli se nemýlím?
Datum: 29. září 2012 18:05
 Ano, pokud jsi držitelem ŘP skupiny A omezené po dobu alespoň dvou let, pak si můžeš udělat A neomezené už ve 20...(pochopitelně platné až od 19.1.2013)
Datum: 29. září 2012 17:40
 zdar draci mam problem na babete ze svíčkou když ju vytahnu tak je černa nevíte proč to muže byt ??? neni to tim ze nemam spravnej předstih zeštelovanej
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2012 15:07
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 no jak řika kolečko bohatost směsi se šteluje tim spodnim šroubkem na karbecu, jeden je na volnoběh a ten podnim je bohatost směsi zkus to zeštelovat tak aby byla svička barvu jak cihla,od vyrobce se to ma udělat na 1,5 otačky od zašroubovani ale zkus to poštelovat a uvidiš
Datum: 29. září 2012 15:07
 Třeba bohatá směs...
Datum: 29. září 2012 8:24
Jméno: gerrys
IP: uživatel10115
 Zdar mám ještě jeden problém ,, plovákovna mi nedrží hladinu.. plovák není díravý , plíšek ať zohnu jak zohnu.. nepomáhá, ta jehla co drží plovák je taky v pořádku.. nějaký nápad čím to může být ? nic mě nenapadá
dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2012 20:39
Jméno: gerrys
IP: uživatel10115
 vypadý to že to bude tím.. dík za radu , zítra to skusím
Datum: 29. září 2012 20:39
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 maš novej plovak ? podle mě se ti seka plovak mě se to stalo taky je moc široky a proto se sekne trochu ho zuž sice nebude kolmej jak ma ale bude to fungovat karburator nech venku zkus to zpravit slož ho a a foukni do toho kde se napojuje hadička musi jit profouknout,pak ho otoč odkapavaci miskou nahoru a zase foukni jak pude profouknout maš špatně zeštelovany plovak nebo se seka
Datum: 29. září 2012 15:03
Jméno: gerrys
IP: uživatel10115
 můžeš to trochu víc rozebrat ? benzín přece uzavíra ventil co je nad plovákem ne ? a co mám dat pod to ?
Datum: 29. září 2012 13:22
 od plovakem je triska co zavirá benzín a je tam dratek tak to mušíš dát pot to
Datum: 29. září 2012 7:14
Jméno: petr
IP: uživatel9706
 Zdarec, chci se zeptat co byste volili vy, jestli si mám pořídit 10l M2t od parama api tb za cca 600 Kč, nebo 10 l mogulu TS api tc za 1000 Kč. Pripadne byl by tu někdo od třebíče kdo by měl zájem o 5 litrů toho TSka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2012 11:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Určitě bych bral API TC...
Datum: 29. září 2012 11:52
Jméno: gerrys
IP: uživatel10115
 zdarec , nastavím spojku ale jakmile chviíli jezdím tak nespojuje... sou to lamely ? ale když řadím tak to přes zuby nebere..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2012 8:40
 Tak pokud ti spojka nevypína ?? tak je divný že ti to neřadí přes zuby tam by rychlosti museli řvát jak kráva kdyby ti nefungovalo spojka a nebo co si tím myslel že ti nevypíná nebo že za jízdy klouže pokud klouže tak jí máš moc přitáhnutou pokud nevypína tak ji máš málo přitáhnutou zkus si pohrát s nastavením spojky ještě a pokud to nebude fungovat tak vyměn spojka lanko, lamely, pružinky. segrovky, podložky, a zkus utáhnout koš zda je ta matka utažená a spojka bude fungovat a ještě skontroluj zda tam máš jako první krátkou tyčinku - kuličku - dlouhou tyčinku..... potom spojka musí fungovat jak nováá nebo ti to může dělat ten šroubek na pravý stranně atd....
Datum: 01. října 2012 8:40
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 čau draci chci se zeptat zda li je stejny el. schema z čz-ty 175/487 na čz-tě 180/487?? diky moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2012 21:05
Datum: 28. září 2012 21:05
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 tak díky moc kolečko važim si tě že tu seš,prosimtě poslal bysi mi odkaz na tu tvou čz-tu ?
Datum: 28. září 2012 21:03
 Taky je to možný...
Datum: 28. září 2012 20:56
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
Datum: 28. září 2012 20:54
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 jj diky moc ale v tom se neda vyznat  chtělo by to barevny našel sem tonhle to by mělo byt stejny ne ?
Datum: 28. září 2012 20:52
Datum: 28. září 2012 20:50
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 jo na te moji čz 180/487.3 je 6v zapalovani
Datum: 28. září 2012 20:50
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 ale čz 180/487.3 stim s 6v zapalovanim
Datum: 28. září 2012 20:47
 Máš 6V?
Datum: 28. září 2012 20:47
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 protože nikde nemužu najit schema čz 180/487
Datum: 28. září 2012 20:46
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 Zdar draci,jak už jsem tady psal kvulí babette 210- celou spojku sem odmastil všechny čelisti prostě všechno mám to na stojanu a rozšlapu a proste jde tak z tuha jak by to asi mělo jít ale neroztočí to ten levej buben pořád jen cuká a neroztočí se a když tlačím babettu pozadu tak má nějakej velkej odpor a otáčí se řemen a to tak nikdy nebylo.Jaká to může být příčina že se ten buben neprotočí a nejde to nastartovat? Nikdo mi neporadil už jsem všechno odmastil a pořád to nejde. ZA KAŽDOU RADU PŘEDEM DÍKY !!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 16:00
 Myslím že to bude hřídelem předlohy, já to měl u babetty to samé.http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hridel_predlohy_upl222.html
Datum: 30. září 2012 16:00
Jméno: fikus
IP: uživatel13546
 Cus draci. Mam 175/487 a koupil sem k ni papiry ale nevim jestli muzu nechat puvodni cislo ramu anebo to stare musim zbrousit a udelat nove. Jak to resite vy? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2012 19:10
 Lehce jsem přebrousil a překitoval to staré, a nové naflákal hned vedle...
Datum: 28. září 2012 19:10
 zdar draci mam problém na babete když dam plnej kotel tak se začne dusit nevíte sčeho to muže být?? dík za obpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2012 7:15
 a neviš proč mam svíčku černou????
http://www.fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif
Datum: 29. září 2012 7:15
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 maš vyčištěny flitr sání ? tu bohatost směsi šteloval si ? tim spodnim šroubkem na 1,5 otačky, jehlu na jakem maš zařezu 2 od shora ma byt,pak svička,faja furt to stejny dokola
Datum: 28. září 2012 21:10
Jméno: Venca
IP: uživatel14505
 Čágo, potřeboval bych poradit . Dneska jsem se jel projet na svým mustafu celou dobu jel krásně. Když jsem se vracel zpátky domů při zařazení na 2 už skoro nejel a otáčky šli dolů div mi to nechcíplo a to sem moch jet po rovině nebo z kopce prostě to nešlo do otáček o 3 stupni ani nemluvě nevíte čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2012 8:43
 Bud je ucpanej slušně karbec např trysky nebo kanálky, a nebo je slušně ucpanej výfuk taky se mi to stalo 1x jel sem za kámošem pohoda a spádky ani na jedničku se nerozjel tak byl ucpanej výfuk tlumič atd jen upozornění že vypálením to nevyčistíš to chce pořádně rozebrat koleno vyčistit + tlumič kompletně rozebrat na těch pacičkách atd a potom musí ject jak drak a v nejhorším že by zapalování se rozeštelovalo ?? ale když to jelo tak to nevím bysi musel mít někde špatně utažený aby se pootočilo
Datum: 01. října 2012 8:43
 ahojte, mám prosbu: mohl by mi někdo změřit a napsat délku a průměry hřídele předlohy a hlavního hřídele z Jawy 638?
díky venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2012 13:55
|



|