slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  467  468  469  470  471  472  473  474  475  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel13393    
nazdar draci na fichtlovi20 tam memám chcípák a chtěl jsem si to udělat na normální vipínač ale nevím kam mám přidělat jeden konec drátu vím akorát že ten druhej má být na kostře poratte pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel13393    
dík draci už jsem to něják vykoumal a deto
 
 
Datum: 18. července 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Kontakt na indučce, kde je připojené kladívko
 
 
Datum: 18. července 2012 13:12
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      IP: uživatel10282    
já osobně bych to řešil vyvedením drátu od kladívek a ten uzemňoval.
 
 
Datum: 18. července 2012 12:32
 
 
 
 
Jméno: Dinek      IP: uživatel14155    
Zdar draci :-D potřeboval bych radu před 2 dnama sem koupil pincka 21 a nejde mi nakopavat,chytne až po 5-7 pokusu.Potřeboval bych radu co bych měl udělat nebo co mam koupit a viměnit :-) Nejsem takovej znalec v tomhle oboru takže se nedivte pokud to bude nějaka kravina kvuli ktere to nejde nakopavat :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2012 9:06
 
 
 
 
Jméno: Dinek      IP: uživatel14155    
ta íčková svíčka to není spíš to bude v tom předstihu :-D
 
 
Datum: 19. července 2012 9:06
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podívej se jakou máš svíčku ty z koncovkyou Y jsou na p..u
 
 
Datum: 18. července 2012 15:11
 
 
 
 
Jméno: Dinek      IP: uživatel14155    
Tak sem zkontroloval ten plovak a hladinka je dobra takže zkusim zkontrolovat ten předstih jen ale nevim jak ho zkontrolovat poradte pls :-D sem totiž amater
 
 
Datum: 18. července 2012 10:38
 
 
 
 
Jméno: Dinek      IP: uživatel14155    
Diky za radu ;-)
 
 
Datum: 18. července 2012 10:17
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
typuju předstih nebo hladina v plovákovce
 
 
Datum: 18. července 2012 10:13
 
 
 
 
Jméno: dojda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci,mám mustanga po GO ale nechce mi jet. Benzín tam jde jiskru házi svíčka je nová ale nechce naskočit. Nevíte čím to muže být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2012 15:03
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě nešel nastartovat taky ale střikl sem do valce čistej benzin a rostlačil sem ho jak chytl tak se tomu moc nechtelo ale po 1-2 minutach hesky bručel na volnobeh
 
 
Datum: 18. července 2012 15:03
 
 
 
 
Jméno: Rudolf      IP: uživatel14006    
Od jara jsem si udělal radost a udělal GO na Mustangu a Jawa 21 který chytají na první šlápnutí. Teď jsem dokončil dalšího Mustanga a ten nechytit a ani neslíbil. Několkrát jsem konr´troloval vzdálenost mezi cívkami a rotorem, dával nová kladívka, kondenzátory, kiskru to házelo a nic. Po týdnu snažení jsem tam namontoval VAPE a Mustamg chtil na první šlápnutí. Jinak to co dělá VAPE s motorem, tomu bych nikdy nevěřil, zvlášť v horní polovině otáček. Ještě uvažiji o tom, že původní zapalování ztratilo část magnetizmi, jinak nevím proč to ani neškytlo.
 
 
Datum: 18. července 2012 13:14
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih? odtrh?
 
 
Datum: 18. července 2012 10:22
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Čau draci, mám také mierne obavy, akurát mám nové chrómované ráfiky, čerstvo po výplete a vycentrovaní a potrebujem na ich obuť plášte, no originálne montpáky nemám, a pri starých ráfikoch som to obúval so šrobovákmi, kladivom, čo bolo poruke... No teraz sa bojím, že by sa mi otĺkol chróm. Prosím poradte mi, ako na tie ráfiky šikovne a bezpečne obuť plášte. Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2012 22:58
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud se nemýlím,tak postup je přesně obrácený než popisuje péro. Pokud namažeš plášť mýdlovou vodou,nazuješ ho pouze rukou.
 
 
Datum: 18. července 2012 22:58
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Kladivem O_o To už si vážně děláte prdel né? Nový plášť by měl jít nazout i rukou, jak nepůjde tak šroubovákem a dej pod něho hadru ať nejede po chromu...
 
 
Datum: 18. července 2012 13:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jde to i s těma plastovejma montpákama co prodávaj v cykloservisu a s těma neodřeš ani barvu,hlavně když nandáváš plášť tak začni z tý strany naproti ventilku a u ventilku to nasazuj až nakonec
 
 
Datum: 18. července 2012 13:14
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možna v autoserisu by ti to nasadili (nechal sem si to tam delat chtej za to kolem 50 korun)
 
 
Datum: 18. července 2012 9:56
 
 
 
 
Jméno: pool ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci. poradte mi někdo. čistím nádrž od rzy. mám ji vymontovanou a nandal jsem do ní šrouby a matice. vrklám co to jde. čím mám pak zamezit další korozy? dík poolrn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2012 0:51
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Kyselina citronová dobrá věcička koupíš v sámošce :-)
 
 
Datum: 19. července 2012 0:51
 
 
 
 
Jméno: spec05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau tadistim sem nikdy problem neměl.Nadrž mam většinou plnou tak ze 4/5 a tím způsobem se její stěny omývají benzínem s olejem a nerezne.
 
 
Datum: 18. července 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
hod do google vylití epoxidovym emailem,nebo pryskyřici...Kazdopadne to vyjde urcite vic nez 500 kč.Ja do toho nechci davat penize,takze v odstavene motorce nechavam benzin a obcas s ni zahybu.
 
 
Datum: 18. července 2012 10:18
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak prvni sem to vyplachl benzinem s naftou (od kamše tata teho ma plno) pak vodou a lihem nakonec sem tam hodil asi pul litru benzinu a zas proplachl a bylo to :-) neni to zrovna potom čisty ale ani to neni od rzy :-) je to na tom jak dlouho budeš třepat s tou nadrži
 
 
Datum: 18. července 2012 10:16
 
 
 
 
Jméno: pool ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo. dobrej nápad. ale jak jste pokračovali dál?
 
 
Datum: 18. července 2012 9:53
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja sem do ni dal starej řetes s fichtla a 5 minut sem třepal byl tam aj kamoš tak sme se střidali.. Jenom sem ten řetez doloval s teho dlouho :-D
 
 
Datum: 18. července 2012 8:21
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čauves Draci, mam prozbu který z tichto dvou vzduchových filtrů je lepší a je mezi nimi něáký rozdíl? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/filtr_sani_oranz_7x6_6cm.html a nebo http://www.fichtlkramek.cz/nahled/filtr_sani_zluty_7_6x7cm.html ?? předem díky ?D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2012 0:49
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se víc osvědčil ten oranžovej, má mnohem originálnější tvar, a dokonce se mě s tím žlutym jeden stroj dusil.
 
 
Datum: 18. července 2012 0:49
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdarte draci sledujte tak to sem ještě neviděl. (nedraží někdo??) http://aukro.cz/rarita-prototyp-jawa-250-ur-typ-623-1969-s-tp-i2489974054.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2012 11:09
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
160 klacků mu za to ke konci nabízeli a pak to bez důvodu zrušil, takže asi jen zjišťoval cenu.
 
 
Datum: 25. července 2012 11:09
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to prototip následně začala výroba bizonů
 
 
Datum: 19. července 2012 12:13
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sakra, máš pravdu, na detaily sem se nedíval. No tak to měl borec štěstí, že měl po ruce hned dva kusy na prodej.
 
 
Datum: 19. července 2012 11:32
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to videl jezdí to kolem chaty u mí babičky docela zajímavá motorka
 
 
Datum: 19. července 2012 7:37
 
 
 
 
Jméno: cerva      IP: uživatel10353    
prototyp to je, bylo jich ale vyrobeno asi stejne jako po revoluci 593 vodníků, takže jde o raritu. Ročne jsou k prodeji tak dva kusy. Kulich: V té první aukci byl stroj jiný - http://aukro.cz/rarita-prototyp-jawa-250-ur-typ-623-1967-s-tp-i2472242694.html . Porovnej oděrky, přední blinkry atd. Loni se prodala vínová 250 UŘ za asi 107 000.
 
 
Datum: 18. července 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prototyp to neni.. pár jich bylo.. ale viděl jsem jen na fotkách.
 
 
Datum: 18. července 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedražím, sleduju a myslím si svoje. Ten týpek to dražil před týdnem (http://aukro.cz/rarita-prototyp-jawa-250-ur-typ-623-1967-s-tp-i2472242694.html), vylezlo to na 71 tisíc a pak před koncem zrušil všechny příhozy s komentářem, že byl motocykl poškozen pádem stromu při vichřici. O pár dní je motorka vystavená znova, na fotkách v pořádku, v popisku nikde nic.
 
 
Datum: 18. července 2012 11:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tak jsi asi ještě viděl málo, ale je fakt že jich moc není.
 
 
Datum: 18. července 2012 9:00
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel14152    
Cau draci, prosim o radu. Mám jawu 555 a mám na ní komplet brzdu z jawy 50 a nevím jak přidělat lanko u páky. Napište mi prosím, nejlepší by byla fotka. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: Forist28      E-mail:      IP: uživatel14151    
nazdar chcem sa spýtať či dostanem kúpiť žiarovku, na podsvietenie tachometra do mustanga, v obyčajných obchodoch s žiarovkami sviečkami atď... http://www.fichtlkramek.cz/nahled/objimka_zarovky_b9s_dvou_vyvod22.html toto by mala byť obijmka na to , mám si ju pýtať pod žiarovka b9s ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: Forist28      IP: uživatel14151    
dobre, díky
 
 
Datum: 18. července 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: Manuchaos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
b9s je jenom patice, takovéhle žárovky se používají v běžném auto-moto průmyslu... tobě bude stačit http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zarovka_kontrolky_6v_2w2.html
 
 
Datum: 17. července 2012 23:52
 
 
 
 
Jméno: Fošna      E-mail:      IP: uživatel14149    
Pozoooor!!!!!!!!!!!! Již tuto sobotu 21.7.2012 závody "MORÁVIA PITBIKE SAVA CUP" v Roudném u Č.B. Na všechny se moc těšíme(káva,limo,žrádílko a pivíčko připraveno) !!!!!!!!Fichtl jasná věcccc,ceny také Fošna odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel14214    
kdyby radeji fosum zaplatil dluhy !!!
 
 
Datum: 29. července 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
Ahoj, mam 45W zapalovani,muzu tam dat 60W regulator? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2012 0:18
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Noo, ale já tam mám jenom 51, 61 a M a potom zespoda na 61. A mám jawu 175/356 45w a netušim jak to zapojit...ze zapálka mi vede drát od uhlíků, od odporu a 2 od cívky...
 
 
Datum: 20. července 2012 0:18
 
 
 
 
Jméno: nadrc      IP: uživatel13305    
S těma watama jsem se překouk je to 75W dvoucívkovej regulátor...Dneska jsem to zapojil a funguje krasne i na roztlaceni bez baterky chytne na par metrech.Tuhle je návod http://www.jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=156. Zjednodusene na D pripojis kablik od uhliku co neni ukostrenej mel by vezt na 61 + kabel od dynama co by puvodne mel vezt na 61.Kabel co ved na 51 vytahnes a zapojis do B a nakonec propojis M s drujym kablikem s dynama,kterej by mnel puvodne vezt na 51.Snad to je aspon trochu srozumitelny... :-D.
 
 
Datum: 20. července 2012 0:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Jo a hele ty víš jak to zapojit? Protože já ne a docela bych to potřeboval vědět..:-)
 
 
Datum: 19. července 2012 10:13
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Můžeš..:-)
 
 
Datum: 18. července 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel14148    
Dobrý Den mám problém s Fichtlem, když vytočím rychlost začne mi střílet z karburátoru ,konkrétně z plovákové komory, vzduch a vyprskne trochu benzinu ,šrouby mám utažené na krev. prosím poradˇte čím by to mohlo být, setkal jsem se s tim poprvé. Předem všem děkuji za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2012 0:00
 
 
 
 
Jméno: Manuchaos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dle popisu by to měl být předstih, a to velký, tedy střílí do karburace, malý by ti střílel do výfuku.
 
 
Datum: 18. července 2012 0:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14150    
Pálí dvakrát...zkontroluj kladívko a svíčku
 
 
Datum: 17. července 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky me to strilelo, ze sani, ale sitrlelo mi to jen kdyz sem jel dyl do kopce za jedna :-D
 
 
Datum: 17. července 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel13344    
Odtrh nebo předstih...nestřílí to spíš ze sání? Že by z plovákový komory, to se mi nezdá....
 
 
Datum: 17. července 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napada mě jedna jedina věc předstih
 
 
Datum: 17. července 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,chlapi mám pěkný motor na 05 kompresi má jiskru háže.Kolik si myslíte že za něj můžu požadovat?Nebo si jej mám ponechat a za pár let to bude mít jinou hodnotu?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak podle me to ma cenu 400-500 rači by sem udelal tu druhou vec ponechal za par let to bude met veči hodnotu ale jestli ho nekam daš rači dej do valce olej
 
 
Datum: 17. července 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čauves Draci, nevíte kde bych mohl sehnat tříbodovou svíčku na pionýra 05 a popřípadě jakej je to tip? Dík moc apřeji štastnou cestu v šem at jedete kamkoliv :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2012 22:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ať žijde placebo...
 
 
Datum: 17. července 2012 22:45
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Já mám v Babettě iridiovou svíčku , sice stojí kolem 300 kě ale jede to odost líp :-D
 
 
Datum: 17. července 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Nevím, že by se někdy dávaly do pionýra tříbodový svíčky. Ty sou dobrý maximálně tak do auta (delší životnost) ale do 2T jí nedávej blázne...
 
 
Datum: 17. července 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A tříbodová jako proč? To přidá výkon?
 
 
Datum: 17. července 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14045    
Ahoj nevíte kde sehnat pro přichycení sedadla takovej ten hranatej prevít aby se sedlo nekejvalo ze strany na stranu na obou koncích mam zaviti na matičky ale včera po dlouhem ježdění mi ten prevít prasknul a ja nevím kde ho koupit zde jsem se díval a nenašel tak pokud někdo ví tak at poradí díky všem předem za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2012 16:44
 
 
 
 
Jméno: prdel      IP: uživatel12689    
zdravím, je to asi blbý, ale já nevím jak se na jawa 555 otvírá sedlo? poradí někdo? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.ulozto.cz/x9RSLHP/navod-na-obsluhu-jawa-555-rar
 
 
Datum: 17. července 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jake mas sedlo male nebo velke je to však asi jedno chyneš ho vzadu a tahnes nahoru ale jestli mas 550 tak to se otvira do boku
 
 
Datum: 17. července 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel14097    
Zdarec chlapi.. Už jsem fakt celkem na nervy z mustanga... Už jsem 3x pulil motor po GO protože dycky se něco zesralo (Spojka, znovu zadřený válec).. no bylo toho prostě moc.. A včera jsme to konečně se známým dokončili a jelo to. A dneska jsem se chtěl konečně po 9 měsících pořádně projet a zajíždět a při nastartování mi normálně vyletěla (vrátila se zpátky) startpáka směrem dozadu, mrskla mě po noze a zastavila se až dole o stupačku jinak by snad udělala celé kolo. Nejde s ní pohnout už. Prostě nevím co se zase ujebalo... Prosím poraďte, jestli budu muset zase po 4 pulit motor, tak už mě asi fakt klepne.. Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2012 0:33
 
 
 
 
Jméno: Franky chlupata prdel      IP: uživatel14057    
jsi curak
 
 
Datum: 19. července 2012 0:33
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel14097    
Chlápek říkal, že to bude za 600-700 hotové komplet vyměněné všechno... Ale jak jsme si pro to přijeli, tak říkal že to nakonec bude za 1600 zůstali jsme hledět, ale on na tom trval, že motor máme před sebou za tu cenu spravený.. tak co jsme měli dělat.... A záruka asi těžko teď s tim už nic neudělám.. Nemohl jsem vidět, co tam skutečně udělal a co ne.. Je vidět, že opravdu ne každý je takový dobrý opravář jak vypadá a už asi nedám ani na ta slavná doporučení...
 
 
Datum: 18. července 2012 11:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vol* a já si myslel že 600,- za motor je moc :-D :-D :-D ten tě teda doběhl :-)
 
 
Datum: 17. července 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel14097    
Motor jsem si nechal skládat u jednoho staršího chlápka, který prý dělá jeden motor za druhým.. dostal jsem na něj doporučení od jiných lidí.. "Reklamu" mu dělat nechci, ale je dost tak známý opravář... Já motor pouze dal na rám.. Sebral si za to 1600! A přitom nové věci jako pístní sadu, lamely, gufera a ložiska jsem mu dodal už k motoru. Ale vzhledem k tomu, že jsme už museli se sousedem předělávat komplet spojku, protože ani ta matka ve spojkovém koši nebyla dotažená a dalo se to povolit rukou, vytahaný primár taky nechaný na svém mistě (nevyměněný) a neobroušené lamely.. Už vím asi s kým jsem měl tu čest.. Je to opravář teda opravdu... Už se nedivím ani tomu proč přichází jedna závada za druhou... Motor jsem mu dal na kompletní GO a že ať vymění co je potřeba...
 
 
Datum: 17. července 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
nejspíš budeš mít omletou zarážku v karteru jde to zevnitř odvrtat o kousek a bude to cajk,jinak jí zkus povytáhnout a otočit zpět většinou mě to šlo
 
 
Datum: 17. července 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Kdybys to udelal napoprve poradne, tak nemusis znova pulit...
 
 
Datum: 17. července 2012 16:18
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
čau kluci můžu vyvařit hlavu v octu ? nebo jak jí mám vyčistit? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2012 15:05
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel14097    
Myslím že mužeš ale nevím co by ti to pomohlo protože to asi nepustí. Zkus spiš takový přípraven na odstranění karbonu, koupíš ho v téměř každé mototechně...
 
 
Datum: 17. července 2012 15:05
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1723    
čus hoši, mám babettu 210 a neřadí dvojku... co s tím je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel1835    
sundej buben spojky druheho prevodoveho stupne a vindej celisti spojky a vyčisti je a nebo vyčisti buben nakym odmastovacem a pak je vytri do sucha a melo by to jit :-D
 
 
Datum: 17. července 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel13393    
zdarec draci na fechtlovi mi nejde chcípání a nevím kam to zapojit poratte prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj.Tak promiň.Drát připoj na cívku tam kde je přivedeno kladívko.A přes vypinač nebo tlačítko na kostru.
 
 
Datum: 18. července 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: fechtl      IP: uživatel13393    
no ale jsem amatér a nevím na co mám přidělat ten drát
 
 
Datum: 18. července 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj.Při jednodrátovým i dvojdrátovým zapojení spojením na kostru to chcípne.
 
 
Datum: 17. července 2012 20:32
 
<  467  468  469  470  471  472  473  474  475  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.06.2025 1:04:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu