Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Řekněte mě kolik asi naliju oleje do převodovky jawy 250 panelky? víc než litr? nebo min než litr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2016 22:01
 hm...tak to jsi lepší než já....já jsem to tam nenašel doposud.
Datum: 10. ledna 2016 22:01
Jméno: standa
IP: uživatel18487
 Sesa-moto.cz /sekce "minulost"/ Jawa 250 panel 559 / popis = 0,8L oleje ... trvalo mi to asi 30 sekund ... zkuste to občas taky,je tam spousta užitečných informací
Datum: 10. ledna 2016 18:42
 Zdravím koupil jsem si elektroinstalaci na čz 175 487 puvodně to byla na jawu kalif ale prej to pasuje ... výrobce mi k tomu dal jen obrázek ale nikde není žádná legenda taky mi tam chybí kontrolka neutrálu a je tam o vývod na cívku víc asi to vrátím a popravím starou instalaci která jede ani nevím kdo takovou fušeřinu vyrábí že se ani nepodepsal ... fakt žádná legenda ani očka...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2016 20:27
Jméno: standa
IP: uživatel18485
Datum: 07. ledna 2016 20:27
Jméno: standa
IP: uživatel18485
 Sada kabeláže je pro lidi,co jsou líný si koupit pár barevnejch drátů a nastrkat je do bužírek ... tak logicky dráty na druhý kladívko a druhou indučku vyhodíš,když máš jen jednu cívku a kladívko. Co vim,tak kalif kontrolku neutrálu měl,tak 175 taky,tak proč by tam ten kabel nebyl. Nepřehlíd si ho? Mužeš nakonec místo něj strčit do bužírky kabel co byl původně na indučku,jen má asi jinou barvu no  očka nejsou no ... to je zas maxi tragédie   chudák prodejce  měl k tomu dát 4 stránkovej manuál jak se zapojuje eletrika ... no coment ...
Datum: 07. ledna 2016 20:19
 Ahoj.Měl bych jeden asi velkej problém.Našel jsem jsem po tátovy TP Jawa 175/356 r.v. 1958.Jenže co si pamatuji,tak ho koupil bez přepisu.Majitel už není a otec taky.Byl jsem na dopravce a tam mi řekli,že papíry nejsou odhlášení a jsou pořád tzv živý.Mě prý nepomohou,protože nemám kupní smlouvu.Mám se zeptat buď tady nebo kdo dělá s veterány.Prosím můžete mi pomoc,jestli by to šlo nějak přepsat na mě nebo to hodit na veterána,popřípadě prodej papíru??Děkuji moc Petr .V
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2016 0:27
 Zeptám se dědiců a pak dám info.Jinak všem děkuji.
Datum: 09. ledna 2016 0:27
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
 Notář nebude drahý - pokud se nepletu, tak se platí nějaké procento ze zděděného majetku. S dědickým rozhodnutím a kupní smlouvou od dědice bude přepis úřednickou rutinou. Otázkou je ochota, resp. vyčůranost dědiců. Kontaktuj dědice a uvidíš, třeba se zadaří...
Datum: 07. ledna 2016 23:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak můj "návod" je popisem reálné situace cca 14 dní staré... protože je v tom ale dost velký zmatek a spousta úředníků si věci dělá po svém, je klidně možné, že by se tvůj případ mohl v některých detailech lišit, to nedokážu zaručit...
Datum: 07. ledna 2016 21:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 takže... Jo, teoreticky to jde, ovšem pouze pokud ti vyjdou všechny následně mnou zmíněné body, ale jak už bylo psáno, je to složitý a bez motorky to nedáš!... Napíšu stručně popis situace: První věc je, že dohledáš dědice po posledním majiteli v TP. S nimi je nutné se domluvit a otevřít dědické řízení (někdo říká, že to stojí majlant, já mám ověřené info, že to vyšlo na 400Kč, ovšem to asi zaleží především na notáři). Pokud je dědiců více, tak se musí určit jedna osoba, které motorka připadne a ostatní ti (resp. té osobě) musí podepsat papír, že se toho vozidla vzdávají. Proběhne to dědickým řízením a osoba, které vozidlo připadlo jde z výsledným papírem na DI. Ovšem pozor, dnes je nutné ještě provést evidenční kontrolu! To dříve u dědictví nebývalo! Pak se do TP zapíší nacionále dědice a následně provedete klasický převod na tebe (to, aby se to napsalo rovnou na tebe již údajně nejde, ovšem to nemám ověřené)... to je snad v kostce všechno...
Datum: 07. ledna 2016 20:58
 Jiří děkuji.Zkusím to co se dá dělat a pak napíšu info.
Datum: 07. ledna 2016 18:52
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Pokud je majitel mrtvý, tak s tím ani přes známý nehneš. Kdyby jo, v inzerci by se netoulalo tolik dokladů na mrtvýho... Jedině obnovit dědické řízení. Pokud je to stále v registru, zelený značky nedostaneš, fakticky by to mělo přidělenou bílou i zelenou značku. Údajně existuje varianta ve formě žaloby na určení vlastnictví (ve smyslu mám od toho vše, parkuju to doma deset let, vlastnické právo přechází na mě...), ale chtělo by to spíš známého právníka, který poradí a tady se pak pochlubíš, jak postupovat...  Pak je tu ještě varianta provozovat to dále na původní papíry, pokud máš oba TP a SPZtku. Právně to v pořádku asi zcela nebude, v případě zaviněné havárie asi taky nic moc... Co jsem tak na netu pochytil, tak dražší veteráni v ČR již odhlášení se přihlašují v Německu a pak se dělá zpětně dovoz do ČR. U 175/356 se to zřejmě nevyplatí a navíc jsme zase na začátku - dokud je to vedený v registru, tak s tím nehneš. Takže buď bych pořídil odhlášené doklady a udělal si zelené značky nebo bych vzal rám, udělal z toho hnusnou nekompletní motorku a zkusil otevřít dědictví... Ale zadarmo to jistě nebude.
Datum: 07. ledna 2016 18:37
 Mám jen TP.Mám tam známý a tak to zkusím u nich,jestli by nevyhledaly pozůstalý a zkusit se pak snima domluvit.Moc Ti děkuji za radu.Petr V.
Datum: 07. ledna 2016 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel18485
 No šlo a nešlo. Bylo by to složitý. Máš i motorku a nebo jen TP? Pokud jde jen o TP tak to vzdej. Jinak by ses musel obrátit na pozůstalé po původním majiteli,zjistit jestli motorka prošla dědickym řízenim (což asi neprošla),takže by pozůstalí museli znova otevřít dědické řízení,protahnout motorku dědickym řízenim,určí se kdo ji zdědil a ten ti ji pak muže převést ... bude tam lítat určitě nějaká tisícka za notáře,odhadce,dědická daň ... asi bych se do toho nepouštěl,pokud by to nebyli nejací moji známý,protože se tim nebude chtít nikdo zabejvat... ovšem dostat motorku na veteránský papíry znamená uvést motorku do historicky věrohodného stavu,projít testacema,vystavení značek ... i bez renovace moto by to bylo tak za bůra ... na veteránský značkynelze postavit vše,ale to zároveň neznamená ani nutnou renovaci,ale musela by to bejt pěkná patina uloženka,ne vrak,ne nabastlený díly,barva ... Teda asi by nějakej koumák vymyslel i jak to převest ne úplně legální cestou,ale to už chce pomoc od někoho z dopravky kdo poradí kličky,určitě existujou,ale chce to mít známý... ženská na informacích neporadí a babu u okýnka zajímá jen jestli máš potřebný náležitosti k převodu ... a do toho musej bejt plný moci a podobný prohlášení úředně potvrzený což dost zavírá možnosti mimo standartní rámec
Datum: 07. ledna 2016 16:29
Jméno: jirka
IP: uživatel18484
 Čau lidi. Chtěl bych se zeptat jestli má cenu dávat karburátor dell orto s 19 difuzorem na seriovej motor s 5. Výbrusem. Popřípadě jak by s tim motor jel a jaky bych do toho karburátoru musel dát trisky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2016 6:31
Jméno: standa
IP: uživatel18485
 A jestli máš 5.výbrus tak si už nech proškrábnout hlavu na soustruhu na větší vrtání. On tam píst ten rantl sice časem omlátí a píst se tam nakonec vejde,ale většinou se vymlátí dřív ojnice
Datum: 07. ledna 2016 6:31
Jméno: standa
IP: uživatel18485
 Nějak to pojede,ale nebude to ono. Sací kanál na to má malou plochu (laicky díru). Výkon v tom nehledej. Už 17mm Jikov je až dost velkej na dosahovanej výkon a otáčky. Jiný padesátky dokonce jezdí na 12mm,15mm a 16mm karburátory.
Datum: 07. ledna 2016 6:22
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Ahoj, čím plníte náhon tachometru na pinckovi? V létě jsem ho zcela rozdělal, vyčistil a naplnil vazelínou A00 (dle manuálu), o víkendu jsem se dal do skládání a překvapilo mě, jak se to ztuha točilo. Okolní teplota byla cca 10°C, s jiným prázdným náhonem bez ozubení to bylo OK. Že by příliš mnoho vazelíny? Nebo se to v provozu ohřeje a bude to ok? Předem díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2016 21:59
 Zdarec, používam na takové věci vazelinu s označením LV 2-3, ja to vazoška na ložiska a funguje to za každe teploty a 100%.
Datum: 08. února 2016 21:59
Jméno: Jawapioner
IP: uživatel11670
 Ahoj,já mažu náhon tachometru WD-40,nebo převodovým olejem.Hnací kolo+šnek tachometru mažu vazelínou A00.Na tachometrový vůbec neskáče ručička a aji přesnost je dobrá,jak v létě tak V zimě.
Datum: 20. ledna 2016 17:13
 zdravím sešo chtěl bych se zeptat mám jawu 350/638 s původní kotoučovou brzdou a zajímalo by mě co obnáší víměna za plovoucí kotouč ? protože bych ho potřeboval nutně vyměnit moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2016 23:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 O třindě vím prd, já jedu v hranatých ČeZetách a občasz nich něco pasuje i jinam .)
Datum: 04. ledna 2016 23:07
Jméno: martin46
IP: uživatel18479
 moc vám děkuji za odpověď
Datum: 04. ledna 2016 20:48
 jak rikam,,jestli nekdo bude chtit vedet neco o trinde,tak se ptejte bakouna, ten vi vic nez sesa
Datum: 04. ledna 2016 18:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Ringo: nemáš pravdu. Varianty jsou 2: plovoucí kotouč a pevný třmen a pevný kotouč a plovoucí třmen. Obě varianty se používají.
Datum: 03. ledna 2016 21:15
 hele co bakoun napsal,to jest pravda,, ja mel akci s rodinou a tak bakoun to exelentne vzal za me  vse mam skladem
Datum: 03. ledna 2016 17:46
Jméno: Ringo
IP: uživatel17803
 Promin' martine46 kotouč musí být vždy upevněn šrouby natvrdo.Jenom brzdový třmen bývá plovoucí! C'us..
Datum: 03. ledna 2016 14:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 A pokud jde o starší typ náboje, tak se tam musí ubrousit takové zobáčky.
Datum: 02. ledna 2016 23:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 vÝměna obnáší plovoucí kotouč, 6x příložku, 6x šroub, 6x futro. Všechno tu SESA má. A pokud máš starší typ kluzáku vidlic, tak je tam potřeba kousek ubrousit, aby neškrtal o šrouby kotouče.
Datum: 02. ledna 2016 23:34
Jméno: marek
IP: uživatel17385
 zdar draci prosím o radu jak moc má bejt povolenej šroubek bohotosti směsi u čz 175/487 ? a když ho utahuju tak dělám bohatší směs nebo naopak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2016 23:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Začal bych utažením podle manuálu/dílenské příručky .) To je dobrý základ. Tím šroubem u většiny 2T karburátoru škrtíš vzduch, takže utahováním obohacuješ, povolováním uchuzuješ.
Datum: 02. ledna 2016 23:39
Jméno: pionýrák
IP: uživatel16199
 Zdar chlapi. Pasují osky kol z pionýra na tatrana 125?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2015 18:44
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Zdravim u pionyra mi nechce naskočit motor na nožní páku jak kdy a z kopce jen kdyz uz to s prominutim kurva rozjedu tak fichtl chytne mam tam svicku brisk n15c a je černá takze asi neni poradne vypalena.No a potreboval bych poradit nakou kvalitnejsi svicku treba do stovky slysel jsem NGK jsou dobry(ze ma dlouhou zivotnost)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2016 22:11
Jméno: Petroldies
IP: uživatel18537
 Zdarec, ngk nekupuj škoda peněz, koukni na zapalko jestli ti neškrtaj civky o magneto pak to jde do zkratu, taky koukni na kladívko jestli není prošvihý, někdy stačí menší odtrh na kladívku a nebo kondik.
Datum: 08. února 2016 22:11
Jméno: Honza
IP: uživatel18520
 Možná ti odchází cívka. Pokud se to pomalu zhoršuje mohlo by to být ono.
Datum: 30. ledna 2016 23:17
Jméno: standa
IP: uživatel18483
 Malej předstih,vysoká hladina. Nejodolnější svíčky proti lidský blbosti jsou Brisk (a nejvíc Pal).
Datum: 04. ledna 2016 11:52
 Určitě se vyhni NGK, ta se na pinďu nehodí a jak píšou kluci, pohledej chybu v karburátoru. Zkus i vymenit svíčku a pak zkoušej, změr si vzdálenost elektrod svíčky, pokud mají 0,5 a nebo 0,7 od výrobce, na to jsem třeba já dlouho bádal. Jinak asi seřídit karburátor, nové vzduchové filtr, prostě rozborka sborka a ono to pojede
Datum: 03. ledna 2016 20:56
Jméno: Jawapioner
IP: uživatel11670
 Čau,nejprve si nastav karburátor,trysky,hladinu plovákové komory,jehla musí být na 2 zarážce od vrchu,jehlový ventil,jestli dobře zavírá,čistí vzduchový filtr.Nejlepší svíčky jsou Bosch WR 5 AC nebo Brisk N15c.Hlavně si nekupuj svíčky NGK,moc dlouho nevydrží.
Datum: 30. prosince 2015 15:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ani svíčka za 3 kila tě nespasí... hledej v nastavení zapalování a karburátoru! To je tvuj problém,,,
Datum: 30. prosince 2015 12:06
Jméno: Martin
IP: uživatel10988
 Zdravím, chci se zeptat co dáváte mezi kartery na utěsnění? Jestli je lepší dát tam papírové těsnění nebo jen tmel a nebo oboje. Já jsem tam dával minule červený tmel, motor nikde netek ale ten silikon byl po asi 4 letech dost smrsklý asi působením oleje. Dík za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2016 20:56
 Dělam to jak se mi to hodí. Svoje motory (srovnaný,zabroušený) dělam jen na papír natřenej vazelínou (aby mi to těsnění necestovalo). Když je to prototyp tak jsem línej při opakovanym půlení oškrabovat někde silikon,proto jen mastnej papír. Když dělam motory na kšeft tak podle stavu a jak je vůle na klice a na předloze. Volnej motor raději bez těsnění se speciálnim motorovym "silikonem" od Metafluxu (fasuju v práci),normální motor dávam těsnění potřený slaboučkou vrstvou toho mýho motorovýho tmelu. Teda seriovky. Speciála bych na tmel nedal,to mi nebaví škrábat a srát se s tim při repůlení protože "něco" ... ale seriovky jo... papír jak kdy ... taky podle toho jak jsou kartery těsný když je musim zabrousit a nebo ne atd ... udělej si obrázek sám ...
Datum: 01. ledna 2016 20:56
Jméno: milanxx
IP: uživatel18477
 srovnej kartery brusnou pastou na skle a potom dej papírové těsnění /možno přidržet aby nesklouzlo tukem/zároveň tím máš dané vůle hřídelí v převodovce
Datum: 31. prosince 2015 12:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak je nutný dávat na styčnou plochu minimální množství, jinak ti to všechno vyleze ven a zrovna třeba v klikový skříni to není úplně košer...
Datum: 30. prosince 2015 21:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na barvě nezáleží, výrobci nabízejí totožné silikony v různých barvách,,, šedej má tu výhodu, že na hlinýkových blokách tolik nebije do očí, ale pokud se důkladně očistí a případně zalamovákem zařízne přebytečnej silikon jakékoliv barvy, tak je to uplně fuk... já konkrétně používám silikon od SILAXu (neřeknu ti konkrétní typ, nevím to) a jsem s ním naprosto spokojenej... po vytvrdnutí je stálej a pružnej... z nouze jsem jednou koupil něco od lukoprenu a to bylo za trest,,,
Datum: 30. prosince 2015 21:16
Jméno: martin
IP: uživatel18475
 A chci se zeptat jaký tmel pouzivaš. Já používám červený a známy mi říkal že mu moc nevěří a dává tam jaký šedý.
Datum: 30. prosince 2015 19:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 všechny skříně těsním pouze !kvalitním! silikonem a neměl jsem nikdy problémy s těsností, dokonce ani u zprasených karterů co někdo půlil sekerou... tam kde je nutné použít papír kvůli vůli na předloze, tak používám papír z obou stran lehce potřený silikonem (tak jako vazelínou)
Datum: 30. prosince 2015 12:10
Jméno: Jakub
IP: uživatel14025
 Ahoj draci! Předně přeju hodně moto úspěchu v roce 2016! A té můj dotaz. Koupil jsme ČT 175/487 s papíry. Nicmene, při evidenční kontrole, kde jsem byl spolu s původním majitelem, se objevil malý zádrhel a to chybějící nula v TP, kde namísto VIN je číslo rámu. Obvykle je to 487.0.xxxxxx. Nicméně, v tomto případě to do TP bylo zapsáno bez nuly mezi teckami. Ten rozdíl je, ze číslo v TP je o nulu kratší než na rámu. Zbytek čísla, sedí jen chybí ta nula. Pan na STK nejdříve prudil, ale když viděl, ze to prošlo technickou před necelým rokem tak nakonec ev. kontrolu udělal s tím, ze si dal do poznamky ze tam ta nula chybí. Na úřadě už bylo vše OK. Chtěl bych se zeptat, jestli mate někdo podobnou zkušenost? Očekávám podobnou diskusi na další technické  díky všem za odpovědi a ať to jezdí!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2016 16:44
Jméno: Dan
IP: uživatel18565
 Je dobré si číslo do TP napsat celé, tedy včetně "nuly".
Datum: 22. února 2016 16:44
Jméno: Jakub.ludvik@seznam.cz
IP: uživatel14025
 Ahoj všem! Diky za rady. Vše vyřízeno přes potvrzeni STK o admin chybě.
Datum: 31. prosince 2015 9:47
Jméno: Jakub
IP: uživatel14025
 Vyřešeno a díky všem!
Datum: 30. prosince 2015 16:09
Jméno: jirka
IP: uživatel18474
 Pokud je to možné, doporučuju opravit záznam v TP. V budoucnu to už nebudeš muset řešit. Nikdy nevíš, na jakýho aktivistu narazíš... Často tyto chyby vznikají při vydávání nového TP. Já šel přepisovat Pionýra z roku 59 a na úřadě jim z databáze vyjela ukradená Babetta se stejným šestimístným výrobním číslem, to byla teprve sranda...
Datum: 29. prosince 2015 21:18
Jméno: Jakub
IP: uživatel14025
 Byl jsem se zeptat na STK a tam mi řekli, ze při další kontrole se tohle vůbec neřeší a přesně jak říkáš ty, když už to je jednou zapsané tak .... no je to bor ... nepořádek
Datum: 29. prosince 2015 16:05
Jméno: standa
IP: uživatel18473
 JJ. Všem na úřadech vyjíždí můj pérák z roku 53 jako vozík za auto a nebo V3S (fekál). Někde udělali soudruzi chybu. V SPZ chybí nula atd...
Datum: 29. prosince 2015 15:12
 Ahoj mám problém sehnat paprsky na kolo 160x3,5 nevíte o nějakých stránkách.Díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2015 0:42
 Dobrá počkám vzal bych 40 kousků
Datum: 31. prosince 2015 0:42
 ja to draku dokazu, zahnuty 90 stupnu,cekacka,, cena za drat 7kc
Datum: 30. prosince 2015 22:13
Jméno: marek
IP: uživatel17385
 zdar draci prosím o radu moje čz 175/487 při větších otáčkách střílí do karburátoru ,nevíte někdo čím by to mohlo bejt ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2015 18:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Co znamená, že střílí do karburátoru? Jukni na předstih. A jeslti nemáš sjetou nebo pionýrackou vačku.
Datum: 30. prosince 2015 18:44
Jméno: Honza
IP: uživatel18470
 Máte zkušenost s tímto stojanem? Když bych to chtěl na 05ku půjde tam? Já tam nevidím dirku pro uchycení pružiny což by mě zásadně odradilo od koupě a je tedy jen pro typ 550 a 555 ale není pro 05 protože ten černý dirku z boku má a co mám ten černý bych hodnotil 100% kvalita a je univerzální ať mám modrý nebo světle zelený moto což u tohoto se říct nedá ten je jen na červený, proto propaguji ten předchozí typ protože ho mám léta odskoušený a nemůžu si stěžovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2015 15:57
Jméno: standa
IP: uživatel18471
 Ahoj. Záleží jaký model j05 máš? Od r.62 do přelomu roku 63/64 byly stojany jako na j555 jen s tim rozdílem,že to mělo takové atypické uložení vinuté pružiny ve šroubu stojanu. Od roku 64 už tam byly normální stojany jako na klasickym pio. Pozná se to hlavně podle kříže. Jinak mezi stojanem z j555 a j05 je rozdíl jen v dirce pro pružinu. Jestli ten nabízenej stojan dirku pro pružinu vedle oka pro šroub nemá tak se tam asi musí dodělat. To ti napoví ten speciální díl s pružinou. Poradíš si.
Datum: 28. prosince 2015 15:57
Jméno: Honza
IP: uživatel18470
Datum: 27. prosince 2015 7:09
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!
Dotaz nemám, ale chcu popřát hezký svátky hlavně pro standu, kolecko, kerej tadu uš moc nejni, Bakouna, Marquee, Chonga, admina a aj ostatní! Nekeří by měli, gdyž je volno, toš študovat odbornú literaturu nebo skoušet co se dá! Ono se na to časem dojde systémem, pokus omyl, ale chce to trochu přemýšlet a aj skusit sám od sebe! Dotazem a aj perfektní odpovědí se to samo nespraví! To je potřeba udělat rukama! Hodně krásných kilometrú, aby vozidla byly kolama na zemi Vám fšeckým přeje Oskar 2.! Toš tak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2015 15:58
Jméno: standa
IP: uživatel18471
 Píšu až teď. Velká rodina,hodně návštěv. I já vám kluci přeju vše nejlepší do nového roka !! Ať se daří jak v pracovní tak osobní rovině a na to zdraví se taky nesmí zapomínat
Datum: 28. prosince 2015 15:58
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kolecko! Do Prčic, já sem se chcel optat, esli Ti to mám připomět a vidím, že sem nic nepromeškal, že si nezapoměl! Uš sú aj snězený!
Mě tem rum jaksi na starý kolena víc šmakuje a aj pomohá!!!
Toš tak Oskar 2.!
Datum: 25. prosince 2015 20:45
 Ahoj Oskare! Děkuji za přání, též Ti přeji hezké svátky! Děláš letos rumové pralinky?
Datum: 24. prosince 2015 20:39
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Zduř draci mam takovej menší problém u mýho fechtla 20 když ho nastartuju na nožní páku tak (sice je studený motor),ale párkrát ho protočím no a nemůžu dát ruku z plynu jinak chcípne .Jo a ještě sem měl problém se vzduchovým filtrem že když byl nasazenej tak skoro vůbec fichtl nestartoval budto bude benzínem že tam nejde a v karbeci už mám taky dost vylítaný šoupě tak nevím.Předčasně děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2015 2:06
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Zdar díky moc hned jak budu mít možnost tak to vyskoušim
Datum: 25. prosince 2015 2:06
 Zdar kup si novej filtr pokud se to s tim starym dusí, jestli to bude dělat dal tak nastavit hladinu potom by to mělo fungovat
Datum: 25. prosince 2015 1:04
 Zdravim všechny mám problem ze simsonem a to že je eletrika komplet venku a nepoužitelná. Proto bych potřeboval poradit něaký servis v okolí Kladenska či Kralup který se věnuje těmto strojům. Z velkých servisu mě vetšinou posílají do háje že prskolety nedělaj atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2016 21:00
 Ahoj jsem z Loun a simsony, pionyry a ostatni moto delam, majaka elektrika neni problem. Sam osobne vlastni nekolik techto stroju, pokud chces tak napis nebo zavolej. Zdar Petroldies. Tel 724993014
Datum: 08. února 2016 21:00
 Ahoj. Simsona jsem nikdy nedělal,ale kdybys na to nepospíchal a dal mi čas tak bych ti tu eletriku asi udělal. Díly na simsona jsou dostupný,schemata snad taky,tak by to neměl bejt problém. Jsem z Hradečna. Napiš mi kdyžtak na mail. Standa
Datum: 19. prosince 2015 16:47
 Zdarec, potřeboval bych poradit s ČZ 175/477. Nemohu sehnat ložiska do krku řízení. ( jsou v háji misky takže nové kuličky nepomůžou) Neznáte někdo alespoň jeho přesné označení, popřípadě nějáké jiné tipy? Už jsem s tím byl i ve "specializovaných" prodejnách na ložiska a nic. Na netu něco je ale co jsem tak četl na forech mnohdy předražené a ještě jiné rozměry, že nepasují. Byla by nějáká rada ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2015 23:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
Datum: 17. prosince 2015 23:26
Jméno: šimon
IP: uživatel289
 Zdar mám otázku potřebuju vystružit brzdový bubny ale chci se zeptat co ten povrzch ještě přebrousit na brusce pro hladší povrch?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2015 17:08
Jméno: zdendak
IP: uživatel18411
 on pise vystružit ne vysoustružit
Datum: 21. prosince 2015 17:08
 Proč se mají bubny stáčet až po vypletení kola? Myslíš proto, že když se stočí nevypletený buben, tak po vypletení by mohl stratit kulatost?
Datum: 20. prosince 2015 17:03
 Ahoj. Stačí použít hodně pomalý posuv a ten povrch bude dostačující. Jestli mohu doporučit, tak bubny stáčet po vypletení kola. Je to lepší.
Datum: 14. prosince 2015 18:39
 Ahoj mám dotaz! Vlastním dvoutaktní půdní frézu Siemens k5 z roku cca 1935. Je to super zachovalí kousek, po napojení na flašku (nádrž potřebuje vyčistit) motor naskočil! Dostal jsem ji návdavkem k jiné fréze kterou používám. Jednoduše ta chuděra stará mi doma jen zabírá místo! Takže neznáte někoho kdo má k takovým strojům vztah, nebo kde můžu stroječek nabídnout k prodeji? Určité nechci aby to nějaký "umělec" přestavěl na zahradní trakturek! Prodán ji jen do dobrých rukou, proto ji třeba nechci pověsit na aukro!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2015 0:05
Jméno: libor1
IP: uživatel18468
 zrovna jsem chtěl doporučit stránku nasetraktory, jeden čas jsem tam taky dost chodil
Datum: 22. prosince 2015 0:05
 Ahoj,měl bych zájem,zrovna jednu renovuju.Určitě bych ji vzal.Obrázky z renovace na WWW.naše traktory - jednoosé frézy - Siemens Kleinefreze.
Datum: 16. prosince 2015 7:41
 Poprosil bych o foto a cenovou představu, díky.
Datum: 15. prosince 2015 8:14
 Jasně jsem ze Stvolínek kousek od České Lípy. Případným zvědavcům můžu poslat fotku te frezy.
Datum: 13. prosince 2015 20:14
 bylo by dobré taky napsat odkud jsi
Datum: 13. prosince 2015 15:47
|



|