slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  51  52  53  54  55  56  57  58  59  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řekněte mě kolik asi naliju oleje do převodovky jawy 250 panelky? víc než litr? nebo min než litr? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2016 22:01
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm...tak to jsi lepší než já....já jsem to tam nenašel doposud.
 
 
Datum: 10. ledna 2016 22:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18487    
Sesa-moto.cz /sekce "minulost"/ Jawa 250 panel 559 / popis = 0,8L oleje ... trvalo mi to asi 30 sekund ... zkuste to občas taky,je tam spousta užitečných informací ;-)
 
 
Datum: 10. ledna 2016 18:42
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel18158    
Zdravím koupil jsem si elektroinstalaci na čz 175 487 puvodně to byla na jawu kalif ale prej to pasuje ... výrobce mi k tomu dal jen obrázek ale nikde není žádná legenda taky mi tam chybí kontrolka neutrálu a je tam o vývod na cívku víc asi to vrátím a popravím starou instalaci která jede ani nevím kdo takovou fušeřinu vyrábí že se ani nepodepsal ... fakt žádná legenda ani očka... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2016 20:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18485    
S bráchou jsme přepojovali eletriku v Peugeotu 106 ,když dal brácha do benzínový kasle naftovej motor a spasovali jsme to bez nápovědy ... u tý 175 je to levou zadní,nic nejde prohodit,jsou dostupný schémata,neni tam nic k řešení,nemusíš přepinovávat žádnej maxikonektor co spojuje kabelový svazky,propípávat kabely,ke všemu mužeš... a tebe rozhodí dva kabely,legenda a očka :-D :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2016 20:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18485    
Sada kabeláže je pro lidi,co jsou líný si koupit pár barevnejch drátů a nastrkat je do bužírek ... tak logicky dráty na druhý kladívko a druhou indučku vyhodíš,když máš jen jednu cívku a kladívko. Co vim,tak kalif kontrolku neutrálu měl,tak 175 taky,tak proč by tam ten kabel nebyl. Nepřehlíd si ho? Mužeš nakonec místo něj strčit do bužírky kabel co byl původně na indučku,jen má asi jinou barvu no :-D očka nejsou no ... to je zas maxi tragédie :-D:-D chudák prodejce :-D měl k tomu dát 4 stránkovej manuál jak se zapojuje eletrika ... no coment ...
 
 
Datum: 07. ledna 2016 20:19
 
 
 
 
Jméno: Borja563 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj.Měl bych jeden asi velkej problém.Našel jsem jsem po tátovy TP Jawa 175/356 r.v. 1958.Jenže co si pamatuji,tak ho koupil bez přepisu.Majitel už není a otec taky.Byl jsem na dopravce a tam mi řekli,že papíry nejsou odhlášení a jsou pořád tzv živý.Mě prý nepomohou,protože nemám kupní smlouvu.Mám se zeptat buď tady nebo kdo dělá s veterány.Prosím můžete mi pomoc,jestli by to šlo nějak přepsat na mě nebo to hodit na veterána,popřípadě prodej papíru??Děkuji moc Petr .V odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2016 0:27
 
 
 
 
Jméno: Borja563 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zeptám se dědiců a pak dám info.Jinak všem děkuji.
 
 
Datum: 09. ledna 2016 0:27
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Notář nebude drahý - pokud se nepletu, tak se platí nějaké procento ze zděděného majetku. S dědickým rozhodnutím a kupní smlouvou od dědice bude přepis úřednickou rutinou. Otázkou je ochota, resp. vyčůranost dědiců. Kontaktuj dědice a uvidíš, třeba se zadaří...
 
 
Datum: 07. ledna 2016 23:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak můj "návod" je popisem reálné situace cca 14 dní staré... protože je v tom ale dost velký zmatek a spousta úředníků si věci dělá po svém, je klidně možné, že by se tvůj případ mohl v některých detailech lišit, to nedokážu zaručit...
 
 
Datum: 07. ledna 2016 21:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
takže... Jo, teoreticky to jde, ovšem pouze pokud ti vyjdou všechny následně mnou zmíněné body, ale jak už bylo psáno, je to složitý a bez motorky to nedáš!... Napíšu stručně popis situace: První věc je, že dohledáš dědice po posledním majiteli v TP. S nimi je nutné se domluvit a otevřít dědické řízení (někdo říká, že to stojí majlant, já mám ověřené info, že to vyšlo na 400Kč, ovšem to asi zaleží především na notáři). Pokud je dědiců více, tak se musí určit jedna osoba, které motorka připadne a ostatní ti (resp. té osobě) musí podepsat papír, že se toho vozidla vzdávají. Proběhne to dědickým řízením a osoba, které vozidlo připadlo jde z výsledným papírem na DI. Ovšem pozor, dnes je nutné ještě provést evidenční kontrolu! To dříve u dědictví nebývalo! Pak se do TP zapíší nacionále dědice a následně provedete klasický převod na tebe (to, aby se to napsalo rovnou na tebe již údajně nejde, ovšem to nemám ověřené)... to je snad v kostce všechno...
 
 
Datum: 07. ledna 2016 20:58
 
 
 
 
Jméno: Borja563 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jiří děkuji.Zkusím to co se dá dělat a pak napíšu info.
 
 
Datum: 07. ledna 2016 18:52
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Pokud je majitel mrtvý, tak s tím ani přes známý nehneš. Kdyby jo, v inzerci by se netoulalo tolik dokladů na mrtvýho... Jedině obnovit dědické řízení. Pokud je to stále v registru, zelený značky nedostaneš, fakticky by to mělo přidělenou bílou i zelenou značku. Údajně existuje varianta ve formě žaloby na určení vlastnictví (ve smyslu mám od toho vše, parkuju to doma deset let, vlastnické právo přechází na mě...), ale chtělo by to spíš známého právníka, který poradí a tady se pak pochlubíš, jak postupovat...;-) Pak je tu ještě varianta provozovat to dále na původní papíry, pokud máš oba TP a SPZtku. Právně to v pořádku asi zcela nebude, v případě zaviněné havárie asi taky nic moc... Co jsem tak na netu pochytil, tak dražší veteráni v ČR již odhlášení se přihlašují v Německu a pak se dělá zpětně dovoz do ČR. U 175/356 se to zřejmě nevyplatí a navíc jsme zase na začátku - dokud je to vedený v registru, tak s tím nehneš. Takže buď bych pořídil odhlášené doklady a udělal si zelené značky nebo bych vzal rám, udělal z toho hnusnou nekompletní motorku a zkusil otevřít dědictví... Ale zadarmo to jistě nebude.
 
 
Datum: 07. ledna 2016 18:37
 
 
 
 
Jméno: Borja563 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám jen TP.Mám tam známý a tak to zkusím u nich,jestli by nevyhledaly pozůstalý a zkusit se pak snima domluvit.Moc Ti děkuji za radu.Petr V.
 
 
Datum: 07. ledna 2016 17:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18485    
No šlo a nešlo. Bylo by to složitý. Máš i motorku a nebo jen TP? Pokud jde jen o TP tak to vzdej. Jinak by ses musel obrátit na pozůstalé po původním majiteli,zjistit jestli motorka prošla dědickym řízenim (což asi neprošla),takže by pozůstalí museli znova otevřít dědické řízení,protahnout motorku dědickym řízenim,určí se kdo ji zdědil a ten ti ji pak muže převést ... bude tam lítat určitě nějaká tisícka za notáře,odhadce,dědická daň ... asi bych se do toho nepouštěl,pokud by to nebyli nejací moji známý,protože se tim nebude chtít nikdo zabejvat... ovšem dostat motorku na veteránský papíry znamená uvést motorku do historicky věrohodného stavu,projít testacema,vystavení značek ... i bez renovace moto by to bylo tak za bůra ... na veteránský značkynelze postavit vše,ale to zároveň neznamená ani nutnou renovaci,ale musela by to bejt pěkná patina uloženka,ne vrak,ne nabastlený díly,barva ... Teda asi by nějakej koumák vymyslel i jak to převest ne úplně legální cestou,ale to už chce pomoc od někoho z dopravky kdo poradí kličky,určitě existujou,ale chce to mít známý... ženská na informacích neporadí a babu u okýnka zajímá jen jestli máš potřebný náležitosti k převodu ... a do toho musej bejt plný moci a podobný prohlášení úředně potvrzený což dost zavírá možnosti mimo standartní rámec :-(
 
 
Datum: 07. ledna 2016 16:29
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18484    
Čau lidi. Chtěl bych se zeptat jestli má cenu dávat karburátor dell orto s 19 difuzorem na seriovej motor s 5. Výbrusem. Popřípadě jak by s tim motor jel a jaky bych do toho karburátoru musel dát trisky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2016 6:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18485    
A jestli máš 5.výbrus tak si už nech proškrábnout hlavu na soustruhu na větší vrtání. On tam píst ten rantl sice časem omlátí a píst se tam nakonec vejde,ale většinou se vymlátí dřív ojnice :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2016 6:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18485    
Nějak to pojede,ale nebude to ono. Sací kanál na to má malou plochu (laicky díru). Výkon v tom nehledej. Už 17mm Jikov je až dost velkej na dosahovanej výkon a otáčky. Jiný padesátky dokonce jezdí na 12mm,15mm a 16mm karburátory.
 
 
Datum: 07. ledna 2016 6:22
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ahoj, čím plníte náhon tachometru na pinckovi? V létě jsem ho zcela rozdělal, vyčistil a naplnil vazelínou A00 (dle manuálu), o víkendu jsem se dal do skládání a překvapilo mě, jak se to ztuha točilo. Okolní teplota byla cca 10°C, s jiným prázdným náhonem bez ozubení to bylo OK. Že by příliš mnoho vazelíny? Nebo se to v provozu ohřeje a bude to ok? Předem díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 21:59
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Zdarec, používam na takové věci vazelinu s označením LV 2-3, ja to vazoška na ložiska a funguje to za každe teploty a 100%.
 
 
Datum: 08. února 2016 21:59
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Ahoj,já mažu náhon tachometru WD-40,nebo převodovým olejem.Hnací kolo+šnek tachometru mažu vazelínou A00.Na tachometrový vůbec neskáče ručička a aji přesnost je dobrá,jak v létě tak V zimě. ;-)
 
 
Datum: 20. ledna 2016 17:13
 
 
 
 
Jméno: martin46      E-mail:      IP: uživatel18479    
zdravím sešo chtěl bych se zeptat mám jawu 350/638 s původní kotoučovou brzdou a zajímalo by mě co obnáší víměna za plovoucí kotouč ? protože bych ho potřeboval nutně vyměnit moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2016 23:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
O třindě vím prd, já jedu v hranatých ČeZetách a občasz nich něco pasuje i jinam .)
 
 
Datum: 04. ledna 2016 23:07
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel18479    
moc vám děkuji za odpověď
 
 
Datum: 04. ledna 2016 20:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak rikam,,jestli nekdo bude chtit vedet neco o trinde,tak se ptejte bakouna, ten vi vic nez sesa :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2016 18:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Ringo: nemáš pravdu. Varianty jsou 2: plovoucí kotouč a pevný třmen a pevný kotouč a plovoucí třmen. Obě varianty se používají.
 
 
Datum: 03. ledna 2016 21:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele co bakoun napsal,to jest pravda,, ja mel akci s rodinou a tak bakoun to exelentne vzal za me :-) vse mam skladem
 
 
Datum: 03. ledna 2016 17:46
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel17803    
Promin' martine46 kotouč musí být vždy upevněn šrouby natvrdo.Jenom brzdový třmen bývá plovoucí! C'us..
 
 
Datum: 03. ledna 2016 14:58
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
A pokud jde o starší typ náboje, tak se tam musí ubrousit takové zobáčky.
 
 
Datum: 02. ledna 2016 23:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
vÝměna obnáší plovoucí kotouč, 6x příložku, 6x šroub, 6x futro. Všechno tu SESA má. A pokud máš starší typ kluzáku vidlic, tak je tam potřeba kousek ubrousit, aby neškrtal o šrouby kotouče.
 
 
Datum: 02. ledna 2016 23:34
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel17385    
zdar draci prosím o radu jak moc má bejt povolenej šroubek bohotosti směsi u čz 175/487 ? a když ho utahuju tak dělám bohatší směs nebo naopak ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2016 23:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Začal bych utažením podle manuálu/dílenské příručky .) To je dobrý základ. Tím šroubem u většiny 2T karburátoru škrtíš vzduch, takže utahováním obohacuješ, povolováním uchuzuješ.
 
 
Datum: 02. ledna 2016 23:39
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel16199    
Zdar chlapi. Pasují osky kol z pionýra na tatrana 125? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdravim u pionyra mi nechce naskočit motor na nožní páku jak kdy a z kopce jen kdyz uz to s prominutim kurva rozjedu tak fichtl chytne mam tam svicku brisk n15c a je černá takze asi neni poradne vypalena.No a potreboval bych poradit nakou kvalitnejsi svicku treba do stovky slysel jsem NGK jsou dobry(ze ma dlouhou zivotnost) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 22:11
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      IP: uživatel18537    
Zdarec, ngk nekupuj škoda peněz, koukni na zapalko jestli ti neškrtaj civky o magneto pak to jde do zkratu, taky koukni na kladívko jestli není prošvihý, někdy stačí menší odtrh na kladívku a nebo kondik.
 
 
Datum: 08. února 2016 22:11
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18520    
Možná ti odchází cívka. Pokud se to pomalu zhoršuje mohlo by to být ono.
 
 
Datum: 30. ledna 2016 23:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18483    
Malej předstih,vysoká hladina. Nejodolnější svíčky proti lidský blbosti jsou Brisk (a nejvíc Pal).
 
 
Datum: 04. ledna 2016 11:52
 
 
 
 
Jméno: Procko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě se vyhni NGK, ta se na pinďu nehodí a jak píšou kluci, pohledej chybu v karburátoru. Zkus i vymenit svíčku a pak zkoušej, změr si vzdálenost elektrod svíčky, pokud mají 0,5 a nebo 0,7 od výrobce, na to jsem třeba já dlouho bádal. Jinak asi seřídit karburátor, nové vzduchové filtr, prostě rozborka sborka a ono to pojede :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2016 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Čau,nejprve si nastav karburátor,trysky,hladinu plovákové komory,jehla musí být na 2 zarážce od vrchu,jehlový ventil,jestli dobře zavírá,čistí vzduchový filtr.Nejlepší svíčky jsou Bosch WR 5 AC nebo Brisk N15c.Hlavně si nekupuj svíčky NGK,moc dlouho nevydrží.
 
 
Datum: 30. prosince 2015 15:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ani svíčka za 3 kila tě nespasí... hledej v nastavení zapalování a karburátoru! To je tvuj problém,,,
 
 
Datum: 30. prosince 2015 12:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10988    
Zdravím, chci se zeptat co dáváte mezi kartery na utěsnění? Jestli je lepší dát tam papírové těsnění nebo jen tmel a nebo oboje. Já jsem tam dával minule červený tmel, motor nikde netek ale ten silikon byl po asi 4 letech dost smrsklý asi působením oleje. Dík za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2016 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18478    
Dělam to jak se mi to hodí. Svoje motory (srovnaný,zabroušený) dělam jen na papír natřenej vazelínou (aby mi to těsnění necestovalo). Když je to prototyp tak jsem línej při opakovanym půlení oškrabovat někde silikon,proto jen mastnej papír. Když dělam motory na kšeft tak podle stavu a jak je vůle na klice a na předloze. Volnej motor raději bez těsnění se speciálnim motorovym "silikonem" od Metafluxu (fasuju v práci),normální motor dávam těsnění potřený slaboučkou vrstvou toho mýho motorovýho tmelu. Teda seriovky. Speciála bych na tmel nedal,to mi nebaví škrábat a srát se s tim při repůlení protože "něco" ... ale seriovky jo... papír jak kdy ... taky podle toho jak jsou kartery těsný když je musim zabrousit a nebo ne atd ... udělej si obrázek sám ...
 
 
Datum: 01. ledna 2016 20:56
 
 
 
 
Jméno: milanxx      IP: uživatel18477    
srovnej kartery brusnou pastou na skle a potom dej papírové těsnění /možno přidržet aby nesklouzlo tukem/zároveň tím máš dané vůle hřídelí v převodovce
 
 
Datum: 31. prosince 2015 12:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak je nutný dávat na styčnou plochu minimální množství, jinak ti to všechno vyleze ven a zrovna třeba v klikový skříni to není úplně košer...
 
 
Datum: 30. prosince 2015 21:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na barvě nezáleží, výrobci nabízejí totožné silikony v různých barvách,,, šedej má tu výhodu, že na hlinýkových blokách tolik nebije do očí, ale pokud se důkladně očistí a případně zalamovákem zařízne přebytečnej silikon jakékoliv barvy, tak je to uplně fuk... já konkrétně používám silikon od SILAXu (neřeknu ti konkrétní typ, nevím to) a jsem s ním naprosto spokojenej... po vytvrdnutí je stálej a pružnej... z nouze jsem jednou koupil něco od lukoprenu a to bylo za trest,,,
 
 
Datum: 30. prosince 2015 21:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18475    
A chci se zeptat jaký tmel pouzivaš. Já používám červený a známy mi říkal že mu moc nevěří a dává tam jaký šedý.
 
 
Datum: 30. prosince 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
všechny skříně těsním pouze !kvalitním! silikonem a neměl jsem nikdy problémy s těsností, dokonce ani u zprasených karterů co někdo půlil sekerou... tam kde je nutné použít papír kvůli vůli na předloze, tak používám papír z obou stran lehce potřený silikonem (tak jako vazelínou)
 
 
Datum: 30. prosince 2015 12:10
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14025    
Ahoj draci! Předně přeju hodně moto úspěchu v roce 2016! A té můj dotaz. Koupil jsme ČT 175/487 s papíry. Nicmene, při evidenční kontrole, kde jsem byl spolu s původním majitelem, se objevil malý zádrhel a to chybějící nula v TP, kde namísto VIN je číslo rámu. Obvykle je to 487.0.xxxxxx. Nicméně, v tomto případě to do TP bylo zapsáno bez nuly mezi teckami. Ten rozdíl je, ze číslo v TP je o nulu kratší než na rámu. Zbytek čísla, sedí jen chybí ta nula. Pan na STK nejdříve prudil, ale když viděl, ze to prošlo technickou před necelým rokem tak nakonec ev. kontrolu udělal s tím, ze si dal do poznamky ze tam ta nula chybí. Na úřadě už bylo vše OK. Chtěl bych se zeptat, jestli mate někdo podobnou zkušenost? Očekávám podobnou diskusi na další technické :-) díky všem za odpovědi a ať to jezdí! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 16:44
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18565    
Je dobré si číslo do TP napsat celé, tedy včetně "nuly".
 
 
Datum: 22. února 2016 16:44
 
 
 
 
Jméno: Jakub.ludvik@seznam.cz      IP: uživatel14025    
Ahoj všem! Diky za rady. Vše vyřízeno přes potvrzeni STK o admin chybě.
 
 
Datum: 31. prosince 2015 9:47
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14025    
Vyřešeno a díky všem!
 
 
Datum: 30. prosince 2015 16:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18474    
Pokud je to možné, doporučuju opravit záznam v TP. V budoucnu to už nebudeš muset řešit. Nikdy nevíš, na jakýho aktivistu narazíš... Často tyto chyby vznikají při vydávání nového TP. Já šel přepisovat Pionýra z roku 59 a na úřadě jim z databáze vyjela ukradená Babetta se stejným šestimístným výrobním číslem, to byla teprve sranda...
 
 
Datum: 29. prosince 2015 21:18
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14025    
Byl jsem se zeptat na STK a tam mi řekli, ze při další kontrole se tohle vůbec neřeší a přesně jak říkáš ty, když už to je jednou zapsané tak .... no je to bor ... nepořádek
 
 
Datum: 29. prosince 2015 16:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18473    
JJ. Všem na úřadech vyjíždí můj pérák z roku 53 jako vozík za auto a nebo V3S (fekál). Někde udělali soudruzi chybu. V SPZ chybí nula atd...
 
 
Datum: 29. prosince 2015 15:12
 
 
 
 
Jméno: jarin79      E-mail:      IP: uživatel18472    
Ahoj mám problém sehnat paprsky na kolo 160x3,5 nevíte o nějakých stránkách.Díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2015 0:42
 
 
 
 
Jméno: jarin009      E-mail:      IP: uživatel18472    
Dobrá počkám vzal bych 40 kousků :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2015 0:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to draku dokazu, zahnuty 90 stupnu,cekacka,, cena za drat 7kc
 
 
Datum: 30. prosince 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel17385    
zdar draci prosím o radu moje čz 175/487 při větších otáčkách střílí do karburátoru ,nevíte někdo čím by to mohlo bejt ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Co znamená, že střílí do karburátoru? Jukni na předstih. A jeslti nemáš sjetou nebo pionýrackou vačku.
 
 
Datum: 30. prosince 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18470    
Máte zkušenost s tímto stojanem? Když bych to chtěl na 05ku půjde tam? Já tam nevidím dirku pro uchycení pružiny což by mě zásadně odradilo od koupě a je tedy jen pro typ 550 a 555 ale není pro 05 protože ten černý dirku z boku má a co mám ten černý bych hodnotil 100% kvalita a je univerzální ať mám modrý nebo světle zelený moto což u tohoto se říct nedá ten je jen na červený, proto propaguji ten předchozí typ protože ho mám léta odskoušený a nemůžu si stěžovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2015 15:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18471    
Ahoj. Záleží jaký model j05 máš? Od r.62 do přelomu roku 63/64 byly stojany jako na j555 jen s tim rozdílem,že to mělo takové atypické uložení vinuté pružiny ve šroubu stojanu. Od roku 64 už tam byly normální stojany jako na klasickym pio. Pozná se to hlavně podle kříže. Jinak mezi stojanem z j555 a j05 je rozdíl jen v dirce pro pružinu. Jestli ten nabízenej stojan dirku pro pružinu vedle oka pro šroub nemá tak se tam asi musí dodělat. To ti napoví ten speciální díl s pružinou. Poradíš si.
 
 
Datum: 28. prosince 2015 15:57
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18470    
 
 
Datum: 27. prosince 2015 7:09
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! Dotaz nemám, ale chcu popřát hezký svátky hlavně pro standu, kolecko, kerej tadu uš moc nejni, Bakouna, Marquee, Chonga, admina a aj ostatní! Nekeří by měli, gdyž je volno, toš študovat odbornú literaturu nebo skoušet co se dá! Ono se na to časem dojde systémem, pokus omyl, ale chce to trochu přemýšlet a aj skusit sám od sebe! Dotazem a aj perfektní odpovědí se to samo nespraví! To je potřeba udělat rukama! Hodně krásných kilometrú, aby vozidla byly kolama na zemi Vám fšeckým přeje Oskar 2.! Toš tak. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2015 15:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18471    
Píšu až teď. Velká rodina,hodně návštěv. I já vám kluci přeju vše nejlepší do nového roka !! Ať se daří jak v pracovní tak osobní rovině a na to zdraví se taky nesmí zapomínat ;-)
 
 
Datum: 28. prosince 2015 15:58
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kolecko! Do Prčic, já sem se chcel optat, esli Ti to mám připomět a vidím, že sem nic nepromeškal, že si nezapoměl! Uš sú aj snězený! Mě tem rum jaksi na starý kolena víc šmakuje a aj pomohá!!! Toš tak Oskar 2.!
 
 
Datum: 25. prosince 2015 20:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Oskare! Děkuji za přání, též Ti přeji hezké svátky! Děláš letos rumové pralinky? :-)
 
 
Datum: 24. prosince 2015 20:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zduř draci mam takovej menší problém u mýho fechtla 20 když ho nastartuju na nožní páku tak (sice je studený motor),ale párkrát ho protočím no a nemůžu dát ruku z plynu jinak chcípne .Jo a ještě sem měl problém se vzduchovým filtrem že když byl nasazenej tak skoro vůbec fichtl nestartoval budto bude benzínem že tam nejde a v karbeci už mám taky dost vylítaný šoupě tak nevím.Předčasně děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2015 2:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar díky moc hned jak budu mít možnost tak to vyskoušim:-)
 
 
Datum: 25. prosince 2015 2:06
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar kup si novej filtr pokud se to s tim starym dusí, jestli to bude dělat dal tak nastavit hladinu potom by to mělo fungovat
 
 
Datum: 25. prosince 2015 1:04
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim všechny mám problem ze simsonem a to že je eletrika komplet venku a nepoužitelná. Proto bych potřeboval poradit něaký servis v okolí Kladenska či Kralup který se věnuje těmto strojům. Z velkých servisu mě vetšinou posílají do háje že prskolety nedělaj atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 21:00
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Ahoj jsem z Loun a simsony, pionyry a ostatni moto delam, majaka elektrika neni problem. Sam osobne vlastni nekolik techto stroju, pokud chces tak napis nebo zavolej. Zdar Petroldies. Tel 724993014
 
 
Datum: 08. února 2016 21:00
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12828    
Ahoj. Simsona jsem nikdy nedělal,ale kdybys na to nepospíchal a dal mi čas tak bych ti tu eletriku asi udělal. Díly na simsona jsou dostupný,schemata snad taky,tak by to neměl bejt problém. Jsem z Hradečna. Napiš mi kdyžtak na mail. Standa
 
 
Datum: 19. prosince 2015 16:47
 
 
 
 
Jméno: george175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, potřeboval bych poradit s ČZ 175/477. Nemohu sehnat ložiska do krku řízení. ( jsou v háji misky takže nové kuličky nepomůžou) Neznáte někdo alespoň jeho přesné označení, popřípadě nějáké jiné tipy? Už jsem s tím byl i ve "specializovaných" prodejnách na ložiska a nic. Na netu něco je ale co jsem tak četl na forech mnohdy předražené a ještě jiné rozměry, že nepasují. Byla by nějáká rada ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2015 23:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
 
 
Datum: 17. prosince 2015 23:26
 
 
 
 
Jméno: šimon      IP: uživatel289    
Zdar mám otázku potřebuju vystružit brzdový bubny ale chci se zeptat co ten povrzch ještě přebrousit na brusce pro hladší povrch? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2015 17:08
 
 
 
 
Jméno: zdendak      IP: uživatel18411    
on pise vystružit ne vysoustružit
 
 
Datum: 21. prosince 2015 17:08
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč se mají bubny stáčet až po vypletení kola? Myslíš proto, že když se stočí nevypletený buben, tak po vypletení by mohl stratit kulatost? ;-)
 
 
Datum: 20. prosince 2015 17:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Stačí použít hodně pomalý posuv a ten povrch bude dostačující. Jestli mohu doporučit, tak bubny stáčet po vypletení kola. Je to lepší.
 
 
Datum: 14. prosince 2015 18:39
 
 
 
 
Jméno: Biggles      E-mail:      IP: uživatel18455    
Ahoj mám dotaz! Vlastním dvoutaktní půdní frézu Siemens k5 z roku cca 1935. Je to super zachovalí kousek, po napojení na flašku (nádrž potřebuje vyčistit) motor naskočil! Dostal jsem ji návdavkem k jiné fréze kterou používám. Jednoduše ta chuděra stará mi doma jen zabírá místo! Takže neznáte někoho kdo má k takovým strojům vztah, nebo kde můžu stroječek nabídnout k prodeji? Určité nechci aby to nějaký "umělec" přestavěl na zahradní trakturek! Prodán ji jen do dobrých rukou, proto ji třeba nechci pověsit na aukro! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2015 0:05
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel18468    
zrovna jsem chtěl doporučit stránku nasetraktory, jeden čas jsem tam taky dost chodil :-)
 
 
Datum: 22. prosince 2015 0:05
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel18464    
Ahoj,měl bych zájem,zrovna jednu renovuju.Určitě bych ji vzal.Obrázky z renovace na WWW.naše traktory - jednoosé frézy - Siemens Kleinefreze.
 
 
Datum: 16. prosince 2015 7:41
 
 
 
 
Jméno: Veteranista neprihlasen      E-mail:      IP: uživatel18462    
Poprosil bych o foto a cenovou představu, díky.
 
 
Datum: 15. prosince 2015 8:14
 
 
 
 
Jméno: Biggles      E-mail:      IP: uživatel18455    
Jasně jsem ze Stvolínek kousek od České Lípy. Případným zvědavcům můžu poslat fotku te frezy.
 
 
Datum: 13. prosince 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bylo by dobré taky napsat odkud jsi
 
 
Datum: 13. prosince 2015 15:47
 
<  51  52  53  54  55  56  57  58  59  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 8:18:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu