slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  70  71  72  73  74  75  76  77  78  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: brutus66 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, po dotahnutí předního kola se kolo netočí. jakmile trochu povolim , točí se krasně volně. mam tam vše jak ma byt,pokličku atd. nevíte čím by to mohlo být ?\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2015 19:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus dát podložku mezi štít brzdy a buben kola, setkal jsem se stím že to o sebe dřelo
 
 
Datum: 07. června 2015 19:23
 
 
 
 
Jméno: brutus66      E-mail:      IP: uživatel18114    
to kolo pravě sem dostal od kamoše. a ložiska šly pěkně a poznam když se to točí na ložiskách asi minutu, ale po dotahnutí na fest se přestane točit a jde ztuha. ještě skusím dat jinne kolo a napíšu\\r\\n
 
 
Datum: 07. června 2015 18:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
točí se ti ložiska? když to máš povolené tak se mohou protáčet na osce, ale jakmile to dotáhneš tak už nemají šanci se protočit...
 
 
Datum: 07. června 2015 9:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18112    
Proste se ti to prici...nepises u ceho to je ale delal jsi neco s tim kolem? Musi tam byt nezi lozisky trubka vicko ji ma navarenu a samotna loziska musi byt bez vule kdyz do nich zasunes osu...nemenil si loziska?
 
 
Datum: 07. června 2015 7:43
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, mám problém se Stadionem, nejde mi vůbec nastavit bowden spojky, po stlačení páčky se mi vůbec nechce vracet zpět. Nevíte čím by to mohlo být? Nemůže to být třeba špatným bowdenem nebo vyčochtaným spojkovým košem? Palec spojky je v pohodě. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2015 0:07
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No přišlo mi, že ten kluzák jde nějak strašně ztuha oproti tomu, jak to šlo předtím, asi si s tím ještě trochen pohraju. Bowden myslím, že se nezasekával. Je pravda, že jak koš, tak talířek už mají nejlepší léta za sebou. Pokud to nějak nerozchodím, tak asi stejně budu kupovat spojku na šrouby, abych měl pokoj od segrovek.
 
 
Datum: 07. června 2015 0:07
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Tipoval by jsem to na roztřepené lanko někde v půlce bowdenu. Zkus ho úplně smontovat a zkus jestli se volně pohybuje, jestli ne tak ho zahoď a rovnou kup nový. Ohledně spojky může být totálně zakouslý "kluzák"(bronz v levým krytu motoru, co mačká na kuličku ve spojkovým talíři, možná se mohl vylomit ten nálitek v tom krytu). Pak leda že by byla zlomená pružina, nebo spojkový koš tak vytuněnej, že ho ani ta pružina nesrovnala. Jinak spjka se dá ozkoušet že vemeš například sikovkama za tu páčku a napodobíš sílu lanka. Je ještě možný, že se protáčí ten plech, který otáčí tou hřídelkou s tím palcem a kluzákem(já ho mám zavařený mosazí, takže netuším jak je to v originále)
 
 
Datum: 06. června 2015 22:08
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci potřeboval bych poradit nevíte kolik lozisek je v rozetě? 1 nebo 2 u pionýra 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2015 21:44
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedno
 
 
Datum: 07. června 2015 21:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18113    
To se musíš podivat,některý rozety maj dvě ložiska (ty starší do j05) a některý maj jedno ... teoreticky by tam mělo bejt jedno,ale radši se koukni...
 
 
Datum: 06. června 2015 21:21
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Zdar,mam repasovaný motor jawa 21.měl sem drobet natvrdo převodovku nejspíš nové bronzy na předloze.dal sem to dohromady že to vyzkoušim.je na tom dělané všechno.a nechce to držet volnoběh a motor de hrozně ztuha se mi zdá.válec je po půl minutě horký.jak se dájí bronzová futra slícovat.nebo nemám to zkusit ještě zajet? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2015 9:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Klika se většinou lidem točí, pokud nejsou úplný jelita, ale právě s převodovkou je trošku problém. Nejčastější problémy jsou malá axiální vůle jedné nebo druhé hřídele (zpravidla blbě vyrobený futra - jsou moc vysoký), nesouosost kluzných ložisek (prostě ne všechny katrery byť párové jsou OK ať už vinou výroby, spíš ve většině případů následky odborného půlení sekerou), a pak ještě když se obě hřídele točí jen na neutrály nebo jen třeba na dvojku tak na 1 nebo 3 může vidlička příliš tlačit na na kolečko a pak se to netočí jak má.
 
 
Datum: 12. června 2015 9:08
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Klika mi de taky tak,byl tam drobet problém v guferech,asi sem je naklepnul dost nafest.na videu je tam nemáš,tak nevim jaký na to maj vliv u tebe.tu převodovku vyzkouším a uvidím,mě příjde že se to projeví nejvíc po složení ze ty pouzdra nejsou v ose a že předloha tlačí na výstupní kolečko. maximálně musim zabrousit zuby.nic víc pro to neudělám.kartery samozřejmě párový.
 
 
Datum: 11. června 2015 18:01
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Po složení se ti převodovka na všechny kvalty musí točit minimálně jak je vidět na tomhle videu, https://www.youtube.com/watch?v=yjkx0kuSzLs a to jde ještě docela fest.
 
 
Datum: 11. června 2015 8:28
 
 
 
 
Jméno: Vít Fišer      IP: uživatel16733    
Kola nemam nový ale převodovka byla v jinym fiku.no nic du na to znovu.
 
 
Datum: 09. června 2015 15:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18118    
Až to rozpůlíš tak uvidíš,kde to drhne... zuby to mužou bejt,jestli si nějaký kola kupoval nový
 
 
Datum: 09. června 2015 8:33
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
To samý pilník ten ti taky nedojede konec.ja to rozebral a zjistil jsem že koš toči pěkně,ale výstupní kolečko moc ne.a když drobet odehnu předlohu tak to je dobrý tak mám teda brousit zuby?
 
 
Datum: 08. června 2015 23:03
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
A jak to projedeš výstružníkem když je to druhý pouzdo zavřený.
 
 
Datum: 08. června 2015 22:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18116    
Ja jsem pro vystruznik anebo soustruh
 
 
Datum: 08. června 2015 15:49
 
 
 
 
Jméno: muf      IP: uživatel13882    
šábrem
 
 
Datum: 08. června 2015 12:25
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Už je rozebráno,ja chtél jenom vědět jak stružíte ty futra.
 
 
Datum: 07. června 2015 23:39
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se ti to zahřeje a hryzne se ti hřídel v převodovce a na místě zůstaneš stát. Hřídel se bude zahřívat až se úplně zahryzne do ozubeného kolečka. Pokud ti to nešlo volně otáčet tak to znovu rozdělej ten motor.
 
 
Datum: 07. června 2015 21:47
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Ja sem takový odpovědi čekal.jak ale děláte ty futra.jenom smirkem,nebo to nějak stružíte.protože jinak klika šla krásně.ale jak sem utáhnul šrouby karterů tak to bylo v haji.mám mezi normálně papír.
 
 
Datum: 06. června 2015 22:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18113    
Práce dělaná napůl ... tak to znova rozhoď a bádej ... na jedný straně budeš mít moc vysoký futro ... to bohužel musíš zjistit sám,který z nich chce o fous stočit ...motor si slož jen s převodovkou na suchý papírový těsnění ať trefíš vůli... ty 2 desetiny souhlasej ... a přikláním se k Pepovi - když si motor složil,tak si nekontroloval,zda se vše volně točí??? !! Opravdu platí,že si nic jenom tak samo od sebe nesedne ... musí to být ok už po složení a teď vidíš že je to pravda ! Já jednou dokonce musel pilovat zuby na novym dvojkovym kolečku,protože mělo blbě udělaný dva zuby a skoro se to netočilo ... ovšem pro mě nou stress,vždy si napřed odzkoušim motor složenej bez kliky... vše musí fungovat ok ... nefungovalo,tak to zas šlo ven no ...
 
 
Datum: 06. června 2015 12:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18112    
Jinak predloha ma mit vuli v ose 0,2 mm a v dire hmatem sotva znatelnou ..pokud si ji tam nakoril natvrdo muhl si ji ohnout vyosit ozubeni a radikalne si zkratit zivot cele prevodovky
 
 
Datum: 06. června 2015 11:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18112    
Tak kdyz si to skladal tak si snad vsema hridelema a motorem protocil a rychlosti vyzkousel zda se to toci volne ne?
 
 
Datum: 06. června 2015 11:51
 
 
 
 
Jméno: marty      IP: uživatel18109    
ahoj,prosimvas nevite někdo kdy bude nejaka motoburza ve stredoceskym kraji? popripadne kousek dal (jsem z Berouna) chtěl bych poridit babettu 210 co nejlevněji ,dam si ji do poradku . Otazka pro zkusene motoburzisty,za kolik se zhruba prodavaji babbetky 210 na burzách? klidne i vic jete :-) Dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2015 12:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18112    
Nekdy ted se blizi termin burzy sedlcany stroj tam mel prekupnik ja ho jen poznal i podle toho ze s tou babetou tam mel vodou chlazeneho mustanga ...burza bude nekdy ted v cervny
 
 
Datum: 06. června 2015 12:08
 
 
 
 
Jméno: marty      IP: uživatel18109    
Pepo mohl bys mi na nej dat prosimte kontakt? Ma nekde inzerat(cenu),nebo je to nejakej bokovej kseft? Diky
 
 
Datum: 05. června 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel18112    
Sedlcany jeden prekupnik tam ma zelenou 210 s kosikem po borcovi co 43 let opravoval jawy ..na vzhlet nic moc ale jinak ok
 
 
Datum: 05. června 2015 18:05
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Zdravím, potřeboval bych poradit ohledně kliky na babettu 207. Je lepší dát starou kliku repasovat vychází to na 800kč nebo rovnou koupit novou? A ta co tady má sesa to je Taiwan nebo CRKčko případně má s ní někdo zkušenost? a je mezi taiwanem a crk rozdíl?Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2015 22:45
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel13452    
No nic ověřeného, hledal jsem po netu.... Ono na desítky bych to doklepal i na soustruhu ale má to být do babetty která je na delší jízdu než do obchodu a z5 takže to nechci riskovat.Spíše mě zajímalo jestli má cenu tu starou vůbec repasovat nebo dát 300 navíc a už mít nový kus a z těma jehlama se mi o zdá že by to mohlo vydržet víc i kdybych třeba nedodržel poměr oleje....
 
 
Datum: 05. června 2015 22:45
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Ahoj draku.Pokud máš frajera který ti kliku rapasuje a vyváží na tisíciny tak do toho jdi!Rozlisovat vyměnit ložisko a slisovat a nějak doklepat to na desetiny umí i cvičená opice!!!!!Šeša na každém produktu upozornuje na výrobce-nebo mu stačí napsat majla a dá ti vědět.
 
 
Datum: 05. června 2015 17:20
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Ahoj chlapi-Dotaz-Když dám na Babetu 210 na primár(malé kolečko)s mín zuby bude silnější do kopce ale pomalejší na rovině nebo je to naopak?????Fakt už stárnu a blbnu!!!!Dík za odpověd! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Nemáš zač :-)
 
 
Datum: 05. června 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Já si to myslel ale nebyl jsem si jistý.Raději jsem zvolil prosbu o info.Jak mi to vždy říkal můj mistr v nástrojárně je to(40 let zpět)KDYŽ NEVÍM TAK SE ZEPTÁM-A KDYŽ JSI BLBEJ TAK SE INFORMUJU!!!Díky moc!!!!
 
 
Datum: 05. června 2015 16:42
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Když to menší kolečko, které něco pohání bude mít méně zubů, zvětší se jejich poměr, tudíž na jednu otáčku malého kolečka nebude připadat plácnu 60° ale jenom 50°, poháněné kolo se bude logicky točit pomalejc a logicky s větší sílou.
 
 
Datum: 05. června 2015 16:03
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Ahoj,potřebují poradít z jawou 21.Na volnoběh mám svíčku furt černou a zanesenou od sací.Plovákovou hladinu mám seřízenou a olej používám http://www.valvolineeurope.com/czech/products/engine_oils/two_45_stroke/cid%284096%29/durablend_2t?category=motorcycle .Poměr 1:33.Napadá mě ještě výměna volnoběžné trysky za 35,ale mám strach abych nepřidřel válec.Když je jawa 21 při plné zatěži,tak je svíčka krásně cihlová.Ják by steto řešily vy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2015 15:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
V dobe, kdy se blbe shanely trysky, jsem prevrtaval vzdusnik... Ted je to snadnejsi.
 
 
Datum: 09. června 2015 15:13
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Tak,jsem tam dál tysku volnoběznou 35.Svíčka se světlé hnědá,z výfuku už nekápe žádní nespálení benzín,motor chytá jak za studena tak za tepla výborne,hnedka z volnoběhu jde trásně do otáček,při přechodu do otáček se nehltí,otáčky nekolísají,krásně táhne do kopce.Prostě super ;-)
 
 
Datum: 07. června 2015 21:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Ok,zkusím menší volnoběžnou trysku.Mám doma 32 aji 35.Doufám že když změnim trysku,tak jawa 21 nebude cukat nebo šklubat se.
 
 
Datum: 06. června 2015 22:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18113    
Sice ti píšou neřeš to,ale já budu oponovat,řeš to ! Dolaď hladinu a eventuelně menší volnoběžnou trysku. Je nesrovnatelný jet na motoru s odladěnou volnoběžnou směsí a s bohatou volnoběžnou směsí (při přechodu do otáček se nehltí,nemá záškuby z kopce při ubrání a přidání plynu,výborně tahne do kopců i v již klesajících otáčkách,výborně startuje za studena i za tepla,drží otáčky,nežere tolik atd) ...
 
 
Datum: 06. června 2015 21:28
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Ok,Dík moc.
 
 
Datum: 05. června 2015 20:59
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel6115    
Neřeš to. Na volnoběh je vždy černá. Barva svíčky se řeší při plným zatížení.
 
 
Datum: 05. června 2015 19:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18110    
Nastuduj si pojem samocistici teplota svicky ..a barva elekrot se zpravne urcuje ze to rves 10 15 km co to da vyberes si tahle stoupani a zas to tavis na 3 ci nejvisi kvalt pod zatezi a pak za jizdy rychle vypnes motor a doplachtis na neutral ..toto je dilensky nejpresnejsu zpusob jak urcovat bohatost ...prave proto ze motor bezi za nominal ..a nezkresluje ti vysledky volnobeh
 
 
Datum: 04. června 2015 23:32
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel14684    
zdarek draci mam pio 20 orig. a chci delat loziska, nakoupil jsem skf a vsechny jsou C3 (vetsi vule) podle katalogu ND!!! a ty original ZKL co tam jsou este puvodní označení C3 na sobe vyrazeny nemaj a takou vuli nemají jako ty nové SKF C3 , na kliku dam 100% ty SKF C3! , A tak se chci vas zkusenejsich zeptat jestli treba mam koupit na tu převodovku a spojkové víko ty SKF normální a ne C3? nebo tam mam nechat uplne ty puvodní ZKL, bojím se aby až ten motor bude vaříící aby se mi to nekde nehvizdlo kdyz tam nedam C3. "Jen me zarazilo že ty nové ložiska maji jeste vetsí vule nez ty staré jeté". Poradí nekdo kuci ? díky předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2015 9:14
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Původní ložiska nemají C3 vyraženo, ale obvykle jsou značeny popisem na vnějším kroužku. Pokud katalog udává C3, dej je tam. U větších Jaw není C3 do převodovky předepsáno, ale Pio 20/21/23 je má předepsané. Rozsah vůle se skutečně překrývá a ložisko s normální vůlí může mít vůli větší než C3, ale pro tebe je důležitý fakt, že s ložiskem C3 máš zaručenou správnou provozní vůli.
 
 
Datum: 07. června 2015 9:14
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel14684    
jon tak dik zkusim
 
 
Datum: 05. června 2015 10:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18110    
Potesim te koupil si blbe vetsi vule c 3 se doporucuje v teplem zatizenych castecg...tj klika do prevodovky patri obyc...a aby v tom byl vetsi zmatek tol pole c3 a klasickych lozisek se prekryvaji ..tj muzes mi lozisko oznacene c3 ale s roznery obyc loziska...toz to tam dej a vyzkousej..asi to chodit bude..
 
 
Datum: 04. června 2015 23:39
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj mám takoví dotaz mám zajetej válec s pístem je to chvíli po výbrusu a pístní čep je v pístu volnejší jde nasunout za studena rukou závlačky sem potočení neměl jsou tak jak sem je dal a odřeně od čepu zevnitř nebyli mám to tak nechat ? viděl sem že to prošoupalo závlačku a ta se ulomila a udělala ríhy ve válci tak mám strach aby mne to taky nepotkalo . pístní čep je novej mažu 1:30 M2t api TC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18110    
Mel by tam jit ztuha ..kor jestli mas v oku futro
 
 
Datum: 04. června 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18110    
Hezky den chci se optat kam patri ``MEZIKROUZEK VYFUK S 11`` tu z kramku na stadiona odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Pokud je to ono, tak je to kroužek zalisovaný do výfukového kanálu ve válci. V podstatě nahrazuje těsnění mezi válcem a kolenem.
 
 
Datum: 06. června 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel17305    
Ahoj, Pionýr 20 Po dvou až 3 dnech mi odchází gufero pod zapalkem a nevím proč. Klika byla přelisovaná a po najetí cca 600km (výbrus) začlo odcházet gufero.Dám nové,seřídím předstih,po najetí cca 150 km přestává držet volnoběh ,při zařazení z 1-2 a z 2 na 3 nejdou otáčky dolů mezi řazením, jak kdybych držel plyn. A když vyšteluju volnoběh, tak výbuchy ve válci jdou rychle po sobě,jak kdyby to byl čtyrtakt. Dám nové gufero,seřídím a na 3 dny šlape jak hodinky. Proč to gufero odchází ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18117    
No vida,tak je ten problém kombinovanej ... tušil jsem nějaký takový problém ... tak ať se s novým motorem daří.
 
 
Datum: 08. června 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17305    
Tak zjistil jsem,že na klice cestuje ložisko,Tak že měním motor.Už na to nemám nervy.
 
 
Datum: 08. června 2015 8:40
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
a namažeš ho vazelínou vždycky před montáží?
 
 
Datum: 07. června 2015 22:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6665    
Klika muže mít projetej čep/hřídel.... pak to drbe gufero ... když lidem nechávám repasovat kliky,tak je na to vždy upozorňuju,je to doslova průser ....
 
 
Datum: 04. června 2015 16:03
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
Zdravím všechny, poradíte mi jak seřídit zadní brzdu na ČZ 175/487?. Zda stačí přitahovat křídlovou matku na táhlu od pedálu nebo přitáhnout klíč od brzdy jimž táhlo prochází? Díky :-)\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2015 15:03
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Na bubnu uděláš vzdálenost čelistí(těsně pod škrtáním)a na pedálu krok(delší-kratší)jak ti bude vyhovovat.
 
 
Datum: 05. června 2015 15:03
 
 
 
 
Jméno: marty      IP: uživatel18109    
zdarec,mam dotaz ohledne Babetty 210,chtel bych se zeptat jestli ma babeta radit plynule prokluzem,nebo skokove zaradit i skokove podradit. Dela mi to prave prokluzem ale byli doby kdy to i skocilo tak az to skoro skublo . Vsechno mam u spojek perfektne odmasteny a olej netece. Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2015 21:01
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Když rostočíš za jedna ubereš a dvojka tam klidně skluzem skočí je to naprosto OK!A skokově to někdy dělá i mně-podle toho kde ji parkuju.Hlavně venku vlhkost teplota atd...Z garáže jde krásně klidně do skluzu a drží.Když venku tak seká a seká!!!Zdá se to jako úplná hovadina ale fakt je to tak.
 
 
Datum: 10. června 2015 21:01
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj závodníci :-) mám čízu 180/487, originál elektrika, osazení žárovek, všechno, nedobíjí - je špatný regulátor. Jde mi o to že jsem tím naprosto odrovnal baterku, nejde ani nabít natož aby něco udržela :-) koupím nový regulátor ale jakožto student si nemůžu dovolit ihned další baterku a z uživatelského hlůediska když zvednu volnoběh tak při provozu není problém. Mohu tedy něco v soustavě zničit kdyz budu jezdit s takto zničenou baterií? ihned jak bude peníz tak jí pořídim ale teď potřebuju měsíc jezdit takhle, léto je krátký a prachy žádný :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Možná si budeš oddělávat žárovky, ale jinak si nejsem vědom ničeho, čemu by to mohlo vadit. Jinak pokud máš přístup k novýmu elektrolytu, zkus baterku několikrát vypláchnout vodou s troškou peroxidu vodíku (klidně trochu víc peroxidu, ale upozorňuju, že reakce je poněkud prudká i při nízké koncentraci) - vylít, vypláchnout destilkou a okamžitě nový elektrolyt(trochu hustší) a dát okamžitě nabíjet proudem o 1/10 kapacity po dobu cca 15 hodin(bude "vařit" ke konci). Nakonec dolít destilkou. Při troše fantazie se ti podaří baterku ještě oživit. Tento postup funguje skvěle u louhových baterií, a kyselých jsem oživil tak 70%
 
 
Datum: 06. června 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau draci mam jawu 50 pionír předělanou na kross a mam tam 4 kanalový valec myslíte že to klikovka vydrží nějakých 10 000 otáček. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2015 10:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18113    
Ano
 
 
Datum: 06. června 2015 10:35
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Stando, ňeco takového? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html
 
 
Datum: 04. června 2015 19:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6665    
Stará ne,nová či dobře repasovaná s pořadnou ojnicí to vydrží.
 
 
Datum: 04. června 2015 16:06
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
Zdravím, JAWA 350 má neustále vysoké otáčky(asi 3500 ot.)po vypnutí sytiče klesnou, pak se zas zvýši, pod válcem, mezi karbem a válcem přetěsněno, vyměněno gufero pod zapalováním,(předtím chytala dost blbě, po výměně chytá líp, ale otáčky stejné) šoupátko v karbu je dole. Kdo by tušil PROSÍM poradte ! Mam podezření na tu gumu v které drží karburátor(je nová a namtlaná vazelínou), ale karb se v ní trochu mele. Co by se stalo kdyžbych prohodil trysky jak jsou v karburátoru, myslím, že ne, ale zvyšovalo by to otáčky ?? Za rady děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2015 14:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18116    
Vem stetec plechobku z benzinem a mozna mista netesnosti natirej benzinem ...pokut netesni nasaje beno ze stetky a vyleti...co ten sitic zavira?
 
 
Datum: 07. června 2015 14:43
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      IP: uživatel16118    
Zdravím draci , je možné že když mám ČZ 125/476.01 aby byla z roku 1975 ? Totiž kdekoliv hledám tak se údajně vyráběly do roku 1974 , a kam mel tento export původně namířeno ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2015 10:10
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      IP: uživatel18129    
Na štitku i v papirech je 75 , a export to je , mam kulatou nadrž , hlinikovy rafky atd atd ....štitek ani neni psany cesky
 
 
Datum: 12. června 2015 10:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18116    
A to ze masinu vyrobili v 75 beres kde z tp? Anebo stitku?Jinak bych v tom export nehledal jedna 125 z 2200 ktere jeste maji tp a sou v registru spolecne s tou moji?
 
 
Datum: 07. června 2015 14:58
 
 
 
 
Jméno: ARCHAIX      IP: uživatel16213    
Nazdar draci nějak mi začíná zlobit spojka u Mustangu. Nejvíc se to projeví při zařazené rychlosti a vymáčklé spojce, kdy se po pár vteřinách začne samovolně uvolňovat a jde do záběru, když chci potom například zařadit vyšší stupeň jde to přes zuby a ihned do záběru. Na křižovatkách kde jsem nucen na delší dobu zastavit si vyřadím do neutrálu ve skutečnosti to ale musím udělat vždy, když musím zastavit. Když se chci rozjet zařadím rychlost, ale motorka se mi začne samovolně rozjíždět i když mám spojku pořád vymáčklou připomíná mi to automatickou převodovku jen s tím rozdílem že tady abych se rozjel nemusím pouštět brzdu. Máte nějaké rady co udělat aby se mi toto nestávalo ? Předem moc děkuji za odpovědi ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Ahoj draku máš mezi tyčkama pokud jsou dělené a štelovacím šroubem Kuličku???!!!!
 
 
Datum: 04. června 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
sory za unáhlenou odpověd dotáhni šroubek přítlaku a zaaretuj
 
 
Datum: 03. června 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
ojeté spojkové lamely vyměnit
 
 
Datum: 03. června 2015 20:48
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak se projevuje malá vůle čepu v bronz. futru ojnice, nebo když se futro v ojnicí točí u pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2015 6:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18117    
Cinká to a se zhoršujícím stavem to až klepe. To že se futro točí už je hodně špatný. Pio s vymlácenou klikou jede hůř,ale dokud nevyletí první jehla dole tak se motor točí a "jede" ...
 
 
Datum: 08. června 2015 6:16
 
<  70  71  72  73  74  75  76  77  78  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 9:40:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu