Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Čauves  Měla někdy jawa 555 číslo rámu?Na štítku mam puze číslo stroje a to odpovídá číslu motoru,ale číslo rámu nikde nemam napsaný.Rok výroby mam 1962.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2015 8:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no jo, to číslo je prostě VINko fichtla... neřeš, napsal si to dobře
Datum: 05. května 2015 8:01
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 oni ho chtěli,když jsem fíka přihlašoval,tak jsem jim napsal jen číslo stroje.A to rámové číslo jsem právě nikde nenašel.
Datum: 04. května 2015 17:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 číslo stroje je považováno za číslo rámu... rám na sobě nikde číslo nemá
Datum: 04. května 2015 11:27
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, slyšel jsem že se při zajíždění pio, dává jehla na druhej zářez ze zhora, musí to tak být, nebo je to tak lepší, nebo co by se stalo kdybych ji normalně na třetim od zhora (chudší) ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2015 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel13973
 Není nutné se držet nějakého striktního pravidla. Podstatou je obohatit směs,více násátého benzínu = více oleje. Jestli budeš mít jehlu na 3 zářezu zhora nebo na čtvrtym je úplně jedno,hlavně ať to neni chudý,hnědá spíše hnědo načernalá svíčka (ne černej uhel). Ale vzhledem k tomu,že drtivá většina lidí neumí seřídit karburátor a jezdí na bohatou směs,tak bych se ničeho nebál
Datum: 03. května 2015 21:10
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Jo promiň máš pravdu mam to ted na druhém, je lepší to dát tedy na třetí nebo stim neni potřeba manipulovat?
Datum: 03. května 2015 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel13973
 Když to budeš mít na třetim ze zhora tak to budeš mít hlavně bohatší a ne chudší
Datum: 03. května 2015 20:28
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, mám válec po výbrusu (0,05mm), kolik mm mam nechat mezeru, mezi zámkama kroužků?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2015 17:45
Jméno: pepa
IP: uživatel15840
 0.2Mm
Datum: 03. května 2015 17:45
 Ahoj, mám 05 a chtěl bych jít na technickou, ale nemám TP a ani SPZ a pojistka taky není. Dá se udělat nový TP?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2015 18:56
Jméno: Tedy
IP: uživatel17050
 Tak ty chceš jít na technickou a nemáš tp? Pokud je to odhlášené tak to už přihlásit nejde.
Datum: 03. května 2015 18:56
 Zdar draci , chtěl bych se zeptat jestli se někomu nestalo ze se u pionyra z ničeho nic splašila rafička . Koliky na rozete jsou, lanko v pohodě tachometr taky. Předem díky za inteligentní odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2015 21:23
 mám najeto 14 ale prostě to musím mít tip top
Datum: 05. května 2015 21:23
Jméno: standa
IP: uživatel18055
 Jo,taky se mi stalo,že se mi zbláznil tachometr,tak jsem tam dal jinej..... a jak jsem psal,celá soustava náhon,lanovod,tachometr je tak poruchová,že jsem vyhodil náhon a je po problému  proto maj všechny fichtly na původních tachometrech najeto do 3000km ... odcházeli náhony a lanovody,každýmu do roka došla trpělivost a po záběhu motoru vyhodil lanovod a čus ...
Datum: 03. května 2015 10:27
 Tak lako sem promazal vazelínou skusil sem to vrtačkou a v pohodě tak asi budu muset znova sundat zadní kolo a šnek :/ Díky za odpovědi
Datum: 02. května 2015 10:32
 Jo mě úplně, bůhví proč takový ten zvon se vevnitř v tachometru zadrhával a skákalo to všude možně a vzalo to sebou i takovou tu pružinku co vrací rafičku zpět. Pokud je OK (vyzkoušet na vrtačce) tak hodit fichtla na stojan, zatočit kolem a uvidíš jestli se pravidelně točí ten výstupný čtyřhran ze šneka (popř. ho namazat/přitáhnout). No a pokudj e taky OK, tak lanko - zkusit namazat, navést jinama .. nebo nové
Datum: 02. května 2015 8:38
 Myslel jsem to vnitřní na venkovní mrknu
Datum: 01. května 2015 18:06
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel18053
 asi to lanko moc v pohodě nebude
Datum: 01. května 2015 13:33
Jméno: marcek
IP: uživatel17345
 Zdarec draci,uvažuji o koupi jawy 350/639 a tak se vás chci zeptat,jaké mate s ní zkušenosti,a ještě jedna věc když známý nemá řidický průkaz na pionýra,a uvazuje o koupi pionýra,může si ho na sebe přepsat i když nemá na něj řidický průkaz ,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2015 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel18064
 Mě nikdy charakteristika motorů 638/640 nesedla. Možná to je tim,že jsem se na 632 svezl dřív. Furt mám tendenci to srovnávat. Mě se suprově jezdilo na tý 632,tahla,letěla,slušná spotřeba i když se tomu nakládalo. Ta 638 sice jela trochu víc v maximálce,ale ten průběh takovej mizernej,když si s tim jezdil na spotřebu tak to bylo takový nudný,líný a tahem do kopců neoslňovala,celkově dole tah nicmoc,když se jí nakládalo,byla to jiná motorka,vcelku živá,zábavná ... ale pak sem zjistl,že sem se svez se spotřebou okolo 8 litrů/100km ... ta 632 jela tak o 10-15km/h v maximu pomaleji,ale když se tomu nakládalo + maximum na dálnici tak jsem se pohyboval přes 5L/100km ... je teda pravda,že to byla policejní 632 s víc otevřenym sánim a nejel jsem na žádný jiný 632 a 634 která by tak pěkně jela ... pak jsem jel na dalších 639 a 640 a to bylo furt nemlich to samý,víceméně jeli stejně,takže rozhodně neporovnávam jen dvě konkrétní motorky... rozhodně tě nechci odrazovat,je to modernější hezčí a kultivovanější motorka,vcelku je lepší,jen píšu svůj názor... muže to bejt jen pocitový,ale u mě je to jak píšu ... jinak co jsem zažil,tak se sraly víc ty starší motory (632-634),jenže to bude tim,že na každym motoru bylo naježděno 20-25let ... i ta policejní 632 se vysipala na klice a ta 638 se taky kamarádovy vysipala...napřed ji záhadně zadřel a na novym výbrusu jí zaraf znova,protože lehla klika zničeho nic... těžko soudit no ...
Datum: 07. května 2015 18:34
Jméno: rosi48
IP: uživatel18063
 a ve 20-25 tis repase středovyho ložiska na klice a častější seřizování spojky,jinak je spolehliva
Datum: 07. května 2015 10:15
 A motory hlucnejsi jsou, muzou za to nemalo merou i hlinikovy valce. Co se spolehlivosti tyka, dost zalezi jak se k ni kdo choval, ale pokud ma udrzbu, tak si nemyslim, ze by byl nejak vyrazne nespolehlivej.
Datum: 02. května 2015 9:08
 typy 638,639 i 640 maj jeden a ten samej motor typu 638
Datum: 01. května 2015 22:51
Jméno: marcek
IP: uživatel17345
 děkuji za odpověd,chci si pořídit 639,ale někde jsem četl,že prý ty motory J639 byly poruchové a více hlučné,a tak se začala vyrábět J632,tam byl osvědčený motor z J634
Datum: 01. května 2015 22:47
 Sám jsem si pořídil 638 a projel s ní nemalej kus republiky i okolí. Měla nalítáno 40 000 a furt byla spolehlivá. Před 4-ma rokama sem ji začal dávat dohromady - udělal jsem kompletní GO za skoro 35 000 a je z ní super mašina. I maličkosti jako podkova mezi přední vidlice, nebo progresivní pružiny jí dokážou posunout o malej kousek dál. A známej si na sebe může klidně fichtla přepsat.
Datum: 01. května 2015 22:16
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Co se týče druhé části dotazu. Koupě motorky (přepis) nemá s řidičským průkazem žádnou spojitost, Koupit ho může ale nemůže na něm jezdit.
Datum: 01. května 2015 12:57
Jméno: jawa,cz
IP: uživatel13743
 zdar prosím jaký sou rozměry mezikusu když chci dát na čz 175 zapálko z fichtla a prej se estě musí upravit klika jo? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2015 10:59
Jméno: standa
IP: uživatel18055
 Udělej si mezikus na soustruhu a jeto... když jsme měli krosku z čz 477 tak nám to vytočil známej na soustruhu a bylo to... rozměry? asi takle - na kliku dej magneto,do karteru vlož stator a oměř si co ti kde schází... mezikus vyplní vzniklou mezeru a usadí se do něj stator .... takže vnější rozmerem je díra v karterech,vnitřním rozměrem je šířka statoru pio a výška je potřebná vzdálenost statoru od karteru ...
Datum: 03. května 2015 10:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15840
 Na cep kliky se sahat nemusi kuzel je jen delsi na me 250 stacilo jen o cca 1 cm vypodlozit stator..
Datum: 02. května 2015 10:41
Jméno: zdenal p
IP: uživatel3617
 Zdarec,mam takovej problem,na moji 21 mam 8 vybrus a ted pri vyjizdce jsem kazdych 50km musel menit svicku,po vymene motor na roztlaceni normalne jel,chyba v elektrice? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2015 21:00
Jméno: jawa,cz
IP: uživatel13743
 já měl přesně ten problém.. válec měl čerstvej 8 výbrus a byl leden... a svíčka mi vydržela tak max tejden nebo čtrnáct dní vždycky odcházely nejdřív brisky a bošky svíčka byla černá jak uhel ale mokrá nebyla to bylo možná tím že při zajíždění má být jinak jehla boco.. ale pak sem zjistil že sem to měl po výbrusu a ještě k tomu hlavu z 05 co neměla ledvinkovej spalovák protomožná větší/menší komprese a jebalo to svíčky.. ty svíčky byly na fichtla k hovnu ale na 175 to šlo bo tam byla baterka
Datum: 29. dubna 2015 21:00
Jméno: zdenalp
IP: uživatel3617
 Svicka je cihlova,sucha,na to prehrivani jsem taky myslel,ale ze by ten vybrus byl tak tesnej to se mi nezda,je na nem cca 1500km
Datum: 29. dubna 2015 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel18050
 A svíčka je cihlová nebo černá? Suchá mokrá?
Datum: 29. dubna 2015 15:56
Jméno: Chong
IP: uživatel17603
 Jeden motor se mi po výbrusu značně přehříval, bylo to také tím že měl vyšší kompresi a určitě byl zbytečně těsnej... díky přehřívání mi odcházely svíčky dost svižným tempem  . Jak to máš Ty?
Datum: 29. dubna 2015 8:14
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat mám mustanga a nejde mi pořádně vytočit. Když sundám víko airboxu, tak jde vytočit, ale zase když jedu do kopce na plnej tak se dusí. V Airboxu 3 díry na žadnou kombinaci se to nijak nezmění. Hladina je taky dobrá. Jehla je na 2 zářezu. Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2015 20:47
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Jěšťe zkus porádné vyčistit karburátor.Pokud' máš filtr,tak ho taky vyčisti nebo vyměn.
Datum: 30. dubna 2015 20:47
 Hlavní trisku mam 68 což si myslím ze je akorat pro 7.vybrus. svicka je šedá předstih odtrh ok vejfuck zkontroluju. Ventil mám náhradní taky zkusím
Datum: 29. dubna 2015 11:44
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Koukni se jestli ti dobře uzavírá ventil v plovákové komoře.
Datum: 29. dubna 2015 6:12
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Nemáš moc velkou hlavní trysku nebo může být ucpaný výfuk.Ještě si pošteluj odtrh+předstih.Jaku barvu má svíčka?
Datum: 28. dubna 2015 22:01
Jméno: michal
IP: uživatel17384
 Dobrý den. Mám simsona skůtra SR50 a chtěl bych se zeptat zda někdo nemá funkční tachometr.Mě se jaksik protočil.děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2015 21:01
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
Datum: 30. dubna 2015 21:01
 chci se zeptat jestli nemá někdo na prodej TP na mustanga za rozumnou cenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2015 20:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já ne, ale nějakej inzertní server o něčem bude určitě vědět!
Datum: 28. dubna 2015 20:00
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 Zdar draci,
Omylem mi káplo ředidlo na ciferník tachometru u pionýra Jawa 50/21, takže je rozmazanej.
Nevíte někdo jak sundat ručičku z té osičky abych mohl vyměnit ciferník ? Nechce se mi použít sílu abych něco nezničil...
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2015 22:41
 Na starým typu tachometru mi taky oddělat nešla, ale nakonec se vyndala i s celou osičkou, ale na novějším typu tachometru (z 21ček) mi šla sundat celkem pěkně .. zkus opatrně kombinačkama za ni vzít a točivými pohyby tam i zpět ji dostat ven .. chce to trochu zručnosti a čas, ale mělo by to jít..
Datum: 29. dubna 2015 22:41
Jméno: jawa,cz
IP: uživatel13743
 hohle jsem taky jednou řešil když sem to rozebíral.. ale ručička je asi na tu mini osičku nějak zalitá nebo co.. takže normálně rukou to neodděláš ale doporučil bych ten starej z jedné strany nastříhnout a vysunou a ten novej jakbysmetkk hodně zdaru
Datum: 29. dubna 2015 21:03
Jméno: Venca
IP: uživatel18048
 Zdravim nemate nekdo zkusensti s upravenym valcem a hlavou cestovni verze od p. Stejskala dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2015 11:47
 Ahoj,Stejsky to jistě nemá vůbec špatné určitě to po odladění pojede perfektně já jezdil na max otevřenej válec prakticky totožný od Standy Hrbka vrtání 41mm 60 ccm a jelo to ůplně brutálně válce od Standy doporučuju
Datum: 01. června 2015 11:47
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, je pravděpodobnější že se mě kousne píst ve válci po výbrusu, když ho dám na starší motor? Tím myslím že ložiska nejsou nová, klika jetá pochopitelně taky volnější atd. Nebo je naopak lepší dát výbrus do trochu jetýho motoru? Ložiska mají najeto asi 3000km a klika je stará originální. Jinak výbrus je s vůlí 0,05mm. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2015 19:59
Jméno: standa
IP: uživatel3739
 Vyboucháná klika,jetý ložiska a kouslej píst při zajíždění spolu nemaj absolutně nic společnýho. Vybroušenej válec si dej na jakej motor chceš. Jen pozor,pokud je klika už opravdu s vůlí tak je možné že ji válec s opět pořádným tlakem trochu dorazí... pokud má vůli jen ve futru,tak je to šumák,futro vyměníš,ale jestli má klika citelnou vůli dole,tak na takový motor bych nový válec neosazoval. Asi tak.
Datum: 27. dubna 2015 19:59
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Zdravím, potřeboval bych poradit jak sestavit převodovku v Jawe 250 typ 559 dostal jsem dva rozebrané motory a nevím jak to tam jde zpět hledal jsem to v Dočkalovi ale nevím jestli on tam popisuje převodovku co je na Panelce přede díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2015 2:27
Jméno: pepa
IP: uživatel18045
 To je blby protoze to kolecko tam byt musi...proste se nekam zakutalelo
Datum: 28. dubna 2015 2:27
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Divný je ale že tam chybí kolečko který má 17 zubu a podle dočkala tam bejt má tak proto se ptam
Datum: 27. dubna 2015 11:36
Jméno: pepa
IP: uživatel18045
 Nu a co asi je jawa 559 ...
Datum: 27. dubna 2015 10:59
 Čau lidi mám problem mam Mustanga je tam dany novy píst a teprve se zajiždi něco už je odjete alezačlo mi to nějak blbnout když přidám plyn tak se mi přidusi a až potom chytne otačky jak ma předstih je vyštelovany a mam sportovní filtr palivove vedeniv pořádku akorad mi trošku prosakuje benzin s plovakove komory nevim si s tim rady předstih je štelovany dvekrat a pořad to nějak nechce jet alejak říkam když chytne otačky tak jede děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2015 19:58
 ten sportovni filtruž jsem sundalale stejně mi to nějak špatně jede když přidam plyn rychle tak se přidusi a potom chytne dobré otačky
Datum: 01. května 2015 19:58
Jméno: jawa,cz
IP: uživatel13743
Datum: 29. dubna 2015 21:08
 Kde ten karbec máš potečenej? Pokud myslíš jak je plováková komora, tak to můžou být 2 věci. Když přeplavuješ karbec, tak ti přece vždy benzín přeteče kolem víčka plovákovky a steče po karbecu nebo ti špatně zavírá plovákový ventil a pak ti benzín přetíká ven a to by způsobovalo hodně bohatou směs a motor ti pak může blbě jet...
Datum: 27. dubna 2015 19:41
 udělal jsem to a jede to lip ale stejně budu kupovat opravnou sadu do karburatoru a neni mi jasné proč mam karburator potečeny od benzínu
Datum: 27. dubna 2015 15:23
 Zkus tam vrátit origo filtrbox, pokud to bude dělat i s ním, tak bude problém jinde
Datum: 27. dubna 2015 14:09
 tak jsem vyšteloval tu hladinu a děla to pořad když jedu tak na čtvrt plynu tak to jede když jsem na pul plynu tak jde slyšet z karburatoru jako by se dusil a když dasmplny tak se to rozjede a jede jako drak tak ja nevim už co s tim vyčistil jsem palivove vedeni a posunul jehlu na druhy zářez
Datum: 27. dubna 2015 13:40
Jméno: standa
IP: uživatel18043
 Zkus a uvidíš,eventuelně porovnej obě varianty,nechci tě od toho hned odrazovat,ale výsledek je na 90 procent jasný dopředu... filtr box jede a pak jedou filtry v řádu 500-600Kč od Stage6 a podobně...
Datum: 26. dubna 2015 21:51
 Takže to byla asi špatna volba co ten sportovni filtr ? Takže mam radši přejit spatky na klasiku ja s ti sportovnim nemam moc zkušenosti nebo mi poradiš nějaky ten filtr
Datum: 26. dubna 2015 20:41
Jméno: standa
IP: uživatel18043
 No dobře no,ten je o 10% lepší  až vyladíš tu hladinu,tak napiš znova,proč ti to blbě točí,rád ti pak odpovim
Datum: 26. dubna 2015 20:14
 ale ja mam sportovni ale kryty
Datum: 26. dubna 2015 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel18043
 Vysoká hladina a přímej filtr,dokonalá kombinace
Datum: 26. dubna 2015 15:41
Datum: 26. dubna 2015 13:26
 pošli mi prosím odkaz děkuju
Datum: 26. dubna 2015 12:57
Jméno: pepa
IP: uživatel18041
 Proste si dej malinko niz hladinu...viz pajkovy stranky...anebo proste si nepatrne prihni ten plisek na vicku cca 2 mm
Datum: 26. dubna 2015 12:56
 Zdar draci, motor jawa typ 360(350ccm) s válcema a hlavama z typu 354 mi nedrží volnoběh(buďto se rozbíhá nebo zastavuje). Čím by to podle vás mohlo být?(ty hlavy a válce to nejspíš nebudou nebudou, protože před výměnou dvou bulharských ložisek(zmizlé klece) na klice to sice rachotilo jak šuple se šroubama, ale volnoběh to drželo parádně). Dále aby se motor probudil k životu musím dávát plný plyn a karburátor(několikrát čištěný) nehorázně přeplavit. Motoru kromě toho volnoběhu a šilených startů ve stylu dieselového stabiláku(které mi nijak nevadí, vypadá to epicky  ) nedokážu nic jiného vytknout. Najeto od složení cca 150km(výbrus, ojnice, písty ani klika nebyly repasovány nebo renovovány, protože byly v naprosto netknutém stavu). Jediná závažnější změna se odehrála v zapalování, které je momentálně VAPE(přičemž si nemyslím, že by jsem ho měl špatně načasované). Svíčky N15c, mezera opravdu 0.7(jinak to nešlo nastartovat). Palivo s olejem 1:33, jehla 4 zářez shora(na 5 ani 3 zářez nejel jak na ten 4.), šoupě není vyštíplé, klika bez simerinků se otáčela skoro sama......
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2015 12:17
 Seřízení zapalování jsem ověřil pomocí stroboskopu a nenašel žádnou závadu. Dokonce jsem si vyrobil mezikus na volné seřizování a nejlíp se stejně osvědčila hodnota z výroby od VAPE. Mám divnej pocit, že to nejspíš dělá hladina, takže zkusím zalaborovat s ní a když to nezabere, tak zase rozpůlím motor a podívám se na ten labyrint mezi klikama a na lícování těch válců. Simerinky byly dávány všechny nové, takže tam by závada neměla být(musel by blbnout jeden válec, což se neděje). Těsnění je papírový a nezjistil jsem že by někde foukalo. Zkusím ještě taky dotáhnout hlavy, jestli si trochu nesedly a nefoukaj(ale to by to nejelo tak jak to jede)
Datum: 27. dubna 2015 12:17
Jméno: standa
IP: uživatel18043
 A nemáš tam prdlý gufero a nebo někde netěsnost? Nic jiného mi už nenapadá,když to předtím fungovalo a teď ne. A s předstihem si seš jistej? Vyndaval jsi kolíček z kliky a přesazoval rotor ? Nebo je na kolíčku? Nevim jak to přesně bylo,ale některý vape se muselo přesadit na klice jinak to zlobilo...
Datum: 26. dubna 2015 15:50
 jde o to že to NENÍ po výbrusu....
Datum: 26. dubna 2015 14:28
Jméno: pepa
IP: uživatel18041
 Toto chovani je po vybrusu do urcite miry normalni...ma to vetsi treni...jinak vse podotahuj a pokut to nepomuze tomu pridej..
Datum: 26. dubna 2015 12:48
Jméno: Kuba
IP: uživatel18039
 Dobrý den, pořeboval bych vědět jaký mají průměr šroubky co drží hliníkové lišty na zadním blatníku u pionýra? DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2015 13:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 katalog ND, věc tak užitečná a tolik lidmi nepoznaná... M3x10
Datum: 26. dubna 2015 13:08
Jméno: Jiří
IP: uživatel15903
 Zdravím. jakou by mohly mít cenu papíry na ČZ 125/476 ? přihlášené na mne, pojistka placená .Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2015 20:10
Jméno: Honza Volf
IP: uživatel17547
 Čau draci. Mám problém s mustangem, který občas zařadí,ale někdy ne. Nevíte co s tím ? díky za odpovědi a rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2015 8:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 ja som mal s tým problém tiež može to byť tým že srubky ktore ti držia automat v blokoch su príliš vysoke a do nich drie ten radiaci pliešok o ktorý sa upína tiahlo s radiacou pákou pozri na to ak tak je daj tam ine origo tam majú ist také http://www.spojovaci-material.biz/img/din963.jpg
Datum: 04. května 2015 8:10
|



|