Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 26. července 2011 22:20
 si ubožak...sveči to o tve inteligenci...ty se tady pořad duchuješ jak si dokonalej ale ukazat to nechceš tak rači zalez...a to je fotka fakt kvalitni jak ta prvni.... MIN PIXELU ANI SNAD NEEXISTUJE !!!!! schovavas nedostatky na svem mustangovy slabym rozlišenim ??? asi jo a tim množstvim fotek a že to z tebe leze jak z chlupate deky a kdyš něco vyleze tak na tom neni nic vidět
Datum: 26. července 2011 22:20
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
Datum: 26. července 2011 22:06
 jestli mysliš tu jednu fotku na sesamoto tak to je poněkud chaba ukazka na takovou slavu jak řikaš ..očekaval bych vic detailu na ukazani
Datum: 26. července 2011 21:45
 http://www.youtube.com/watch?v=QDb9GQn-FHQ&playnext=1&list=PL4AE5DC717FF57F27
Datum: 26. července 2011 21:32
 proc mas takovy obavy ty fotky zverejnit ?? ze ti ho snime nebo co
Datum: 26. července 2011 21:29
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 a ja ti seru na tvy blby keci ! odkaz na mustafa mas o 20 clanku dole !!!
Datum: 26. července 2011 21:28
 tak chlape 1. misto muzes met ale nevime s cim si souperil jo....jestli to byli nabliskani krasavci podle dobovych materialu a nebo jen nějaky plečky ...prostě pošli odkaz na teho tvojeho s fotkama s detailama a všim......
Datum: 26. července 2011 21:28
 ti seru na diplom.chci mustanga.taky mám diplom za 1 místo v olympiádě automechaniků
Datum: 26. července 2011 21:27
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 http://www.ulozto.cz/9796426/fotky-002-jpg Postul - myslis ze prasim ??
Datum: 26. července 2011 21:21
 ja byt nim a mět takovyho mustanga a chlubit se nim tak hodně tak bych ho ukazal rad aby se to mohlo porovnat ale zatim sem nic neviděl....tak nevim no
Datum: 26. července 2011 21:17
 myslím že dost prášíš.neřekl bych že tvůj mustang je tak dokonalý.
Datum: 26. července 2011 21:14
 ale notak!! už jsem viděl a zažil spoustu věcí, a zatim mě na prdel neposadilo nic. nějak nevim proč by to měla bejt naprosto tuctová kejvačka co mě porazí...
Datum: 26. července 2011 21:11
 taky bych je po sledování této konverzace velice rád viděl.....ja také mohu říkat že jsem včera viděl Madonu u nas na vesnici....neřikam že ho nemaš opravenyho ale ty fotky by se hodily ..
Datum: 26. července 2011 21:07
 Franky a co se stane když se z nějaký kejchačky nezeseru a držka mi nespadne???
Datum: 26. července 2011 21:07
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 o 10 clanku nize mas odkaz ........ vic sem nedam.........
Datum: 26. července 2011 21:05
 dej to tady všem.žádné šušu
Datum: 26. července 2011 20:59
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 chces fotky ? mas je mit ale jdi na icq !
Datum: 26. července 2011 20:58
 franky vždy stojím za tebou ale ted si už ale nevidíš do huby.tohle nedokáže 95 procent lidí z FK dostat do tohodle stavu.dej sem fotky tvých strojů.zatím jsi dřistomet.dokaž nám jaký jsi boreczech.
Datum: 26. července 2011 20:47
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 a jeste jenco ..... napis mi sem ze mam zelenou benzinovou hadicku a ze mam skracenej bowden na miru (ze tam nemam tu skurvenou proveseninu)......................................
Datum: 26. července 2011 18:40
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 jenco... kdybys cetl pozorne tak bys vedel ze jsem psal ze cela moto je vyslechtena a doladena = 2x hezci nez z fabriky .... jinak vidle jsou v laku a i bzucak.. krytka riditek je cerna a dokonale ladi a vynika !!! a kdybys byl pozornej TAK JSEM NIKDY NIKOMU NEKRITIZOVAL ODSTINY !!! tu cernou jsem tam chtel (praci jsem neodbyl) ale silne pochybuju o tom ze nekdo chce mit 20 pasek na ramu ... jinak kritizuju mu treba ty riditka protoze to je skurvena replika ktera se ke stredu zuzuje ... a vubec PRECTI SI ZNOVU VSE CO JSEM PSAL ....jinak POUCHAZ - NIKDY NEDAVEJ NIC NIKOMU NA ChEMICKE LESTENI - bude to sice pekny ale to je tak vsechno - budou nepouzitelne ......... jinak tedka taky delam kejwu ( sice jsem na ni rok nesahl - mam vystehovanou dilnu ) ale s cistym svedomim muzu napsat ze VAM VSEM TADY SPADNE DRZKA .....a ze se zeserete.......
Datum: 26. července 2011 18:33
 Jak pise jenco, balotina nelesti pouze povrch zakonzervuje aby po opiskovani neoxidoval. Hral jsem si s myslenkou vylestit motor, ale nakonec jsem se rozhodl pro tuto variantu a jsem za to rad. Ale az budu delat 350/354 tak necham motor chemicky vylestit. Pro zajimavost i Pio mel z fabriky lesteny motor ale pouze na vystavy a na foceni do katalogu.
Jinak franky a pajko diky za nektere uzitecne postrehy a uz pracuji na jejich odstraneni ci doladeni. Nadrz je promackla protoze pri cca 8 vrstve barvy mi na nadrz sklouznul pavouk a nevydrzeli mi nervy  . Zadni svetlo je rovne to pouze klame fotka. Jak to jinak napsal Standa, ty ostatni veci (klakson, riditka, blatniky, stavitelne zadni tlumice) jsem tam daval s tim ze se mi libi, i kdyz jsem vedel ze tam nepatri.
Datum: 26. července 2011 11:33
  ked franky tak kukás na detajli tak na tvem mustangu su nejake dalsie nedostatky... Lakované by mali byť konci prednych klzakov, patri tam lakovaný klakson, a plisek na riditkach by mal mat lak ako blatníky,
Datum: 26. července 2011 9:52
Datum: 26. července 2011 9:38
 franky ked uz detajl tak ziadny mustang ani 20,21 alebo 05 nemali povodne chromovane vyfukove koleno
Datum: 26. července 2011 9:36
Datum: 26. července 2011 9:30
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 nejak jsem to nepobral... "jak čuráček co to nastřikal sprejem....naštvalo mi to...." jinak uvedom si ze mi dva se nezname a ja jsem poznal ze je to kamarad kteryho drzis - vubec ti to nemam zazly... akorad kde si nechal soudnost ????????
Datum: 25. července 2011 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel12118
 Ano,uhodil jsi hřebík na hlavičku....pouchaz je můj dobrej známej a moc dobře vim,jak moc se s tim piplal,řešil detaily,kraviny atd....pár věcí podcenil a tady za to dostal sodu jak čuráček co to nastřikal sprejem....naštvalo mi to....
Datum: 25. července 2011 22:44
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 STANDA - MUJ MUSTAF ma seriovej valec ( tak nevim co zas placas... 21 ma vypilovany anal - mustang nikoliv ) a jinak mam kulatej vyfuk a jinej kriz - proc mam jinej kriz ??? protoze je serezanej aby na vyfuku nebyl videt ten skurvenej svar a pocitam ze az budu mit cash navic tak se naseru, cinknu na slovensko a nakourim tam origo lauf za 2 klacky stim ze puvodni kriz uz mam pripravenej ... jo a pak mam jeste navic pruzinu na brzde (je to hezci a lepsi)a vubec PROSTE CELA MOTORKA JE VYSLECHTENA a doladena a jeste sem napis ze takle lestenej hlinik z fabriky nebyl - me dojmes... jo a taky jsi si nevsiml ze ma BOUCHNUTOU NADRZ ... jinak kdyby sis precetl muj prvni prispevek tak jsem mu napsal dobry ale ze ma hafo chyb .. ano je to to nejlepsi co tu v poslednim roce bylo ale chyby tam jsou a je jich dost ... a ve tvych clancich te nejak nepoznavam ... pripada mi jako kdyby to byl nejakej tvuj kamarad a ty se ho snazis "drzet na vodou" ................................................ http://www.sesa-moto.cz/galerie/fichtl_pionyr/id_14579.html .... dva roky stara fotka - moto se lechce lisi .......... aktual fotka zatim nebude - rok buduju dilnu - moto zaplachtovane - kolecko muze dosvedcit ...... jinak pokud je zajem tak jsem muzu caknout nejake foto ... beztak je koleckovi jeste vysim ... a tobe stando vysim jeste asi foto peraka ze ????............................................................................
Datum: 25. července 2011 21:45
 dobrej stroječek!!! a že není všechno tip ťop?? no a co?? nevidim důvod držet se původního stavu jak hovno košile. mustang NIKDY nebude veterán. ale tohle je motorka kterou každej rád zkoukne a bude se mu líbit a na silnici nadělá hodně parády. a hlavně!!!!!! majitel z ní má radost!!!! a vovovovovotom to motorkaření je....
Datum: 25. července 2011 20:14
 To jenca: je to opiskovane korundem c. 40 a pak balotinou. Hlava je polska, origo mam ve skrini, nechal jsem si ji snizit, ale pro zajeti jsem zvolil klasiku.
Datum: 25. července 2011 14:29
 tie hlinikove casti ti tryskali balotinou? skoda ze si tam dal replikovú hlavu valca, inak sa mi to páci, original to nieje ale pekny ano
Datum: 25. července 2011 14:15
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Nádhera...Moc závidím
Datum: 25. července 2011 14:01
Jméno: standa
IP: uživatel12112
 Franky nechtěl jsem tě nijak urazit,vim že si na svejch motorkách zakládáš,jen jsem řekl naplno svůj názor,stejně jako to děláš ty. Mě se prostě ten jeho mustang líbí víc a tech detailů jsem si ani nevšiml a když jsem si jich nevšiml,tak nejsou podstatné....řídítka s hrazdou chtěl,protože se mu tenkrát líbili,krémový blatníky taky chtěl,protože se mu líbili víc jak ty origo.....tak co....a ty sponky a šrouby.....to sou nepodstatný kraviny.....je to 3 levely vejš jak všechny "renovace" co tu kdo za poslední dobu ukazoval... když budem puntičkáři,tak najdem na všem něco.....že jo....ty taky nemáš zrovna seriovej válec....a čínskej výfuk....tak co....já už vůbec nemužu porovnávat to moje s jeho(ani s tim tvym)....já zase zachoval co nejvíc původních dílů na úkor dokonalosti vzhledu...defakto sem jen udělal lak a kola... Já mu toho mustanga moc přeju a doufam,že mu bude dlouho sloužit a dělat radost.
Datum: 25. července 2011 13:33
 Seso, buď v klidu, taky mám převážně vraky nebo "rozpracované" stroje. Ono to jinak snad ale ani nejde. Je potřeba zachraňovat a stahovat dom, na renovace (kor s tvými prostředky) máš chlape času dost!
Datum: 25. července 2011 13:31
 Diky za pripominky, nektere jsou pro me dobrymi postrehy a pokusim se je odstranit (viz srouby, stahovaci el. pasky ci eska pasky), proto jsem to sem vkladal  . Nevidim duvod v pouziti veci, ktere se v zaveru vyroby jiz nedavali protoze se setrilo na cem se mohlo a kvalita vyroby byla oproti prednormalizacni dobou byla na mizive urovni. Moji snahou bylo vytvorit neco co se bude co nejvice podobat originalu a pridat k tomu neco sveho, coz si myslim povedlo. Dokladem toho je nekolik pochvalnych reakci a par nabidek na odkoupeni. Ono zamerne jsem pouzil slovo renovace a ne rekonstrukce v cem je rozdil. Ale mel jsem spise pouzit slova "stavba".
Datum: 25. července 2011 12:20
 nechtejte od sesy aby vam ukazal sve fichtli  takovej kovosrot co mame doma,, tak na tom by jste se fakt vyradily,, ja sem dva fichtli uz s predstihem koupil pro maleho sesu,,sice mu teprve tahne na dva roky ( ted jsme s wagim ladily kondici pred vyletem a malej sesa hned do prepravky zaboril ruce a hned tasil kladivo s kterym oklepaval kazdy dil na svem mustafovy,, a pak prisli nuzky a pneu,,ale ty jsme mu musel hned vzit,,lebo je to jeste moc male dite. Kdybych srovnal mustafa od POUCHAZE, sktery si muze hrat celej zivot aby si dopiloval detaily,, tak ty nase jsou opravdu sroty,,, pockam az sesa dostane paprose na moto,, pak at si dela s nima co chce,,bud vezme do ruky flexu, nebo strikaci pistoly,, franky mas nekde fotky svych stroju? nebo jen na sesa moto? bych rad omrknul
Datum: 25. července 2011 12:13
 a ted ked som precital vsetky komentare nevim co dodat ... pajka a franky vsetko napisali... som bez slov
Datum: 25. července 2011 11:21
 Opravdu nechci být nějaký rypák a opravdu je to pěkně odvedená práce. Když ale budeme uvažovat nadpisek, kde je zmíněno slovo "renovace", měl bych nějaké výhrady.
Jak už bylo řečeno: Barva blatníků (má být šedobílá, ne krémově šedá), nevhodné šrouby, bužírky, stahovačky, řídítka, zadní tlumiče, klakson, zrcátko, oplechovaná fajka byla jen na export, atd. Další věc je nálepka na nádrži - jestliže máš provedení s manžetami na přední vidlici, měl by si mít nápis už lakovaný. No celkově by toho bylo dost, ale to je taky trochu věc vkusu. Rozhodně ti nic nevyčítám - udělal sis motorku tak, jak se ti líbí. Z mého pohledu je to ale škoda. Jsou to detaily, ale tyto detaily mění charakter renovace v něco trochu jiného. Já už jsem tak trochu magor a na renovaci bych (za sebe) nepoužil ani akrylát či komaxit, ale pěkně syntetiku (barevnou škálou a výsledným vzhledem nejvíc odpovídající původní vypalovací syntetice) - on i ten dokonalý lak k těm z fabriky zmršeným pionýrům prostě dle mě nepatří.
Datum: 25. července 2011 11:09
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 MILEJ STANDO !!! asi jsi nekde mimo ... protoze muj mustav je o tridu jinde - vole projdi si znovu fotky - mozna si vsimnes kurevsky vedenyho lanka k tachaku .. domrdana elektrika ... vsude skurveny sponky .. dolik na nadrzi ... vypiceny srouby na kriz .. bzucak .. riditka s hrazdou .. oopacne sponka na retez ... palivovej filtr je taky pekne hnusnej .. mega spz .... krive svetlo nebo spz (dle foto - mozna klame) ... zalomeny rizeni ... ta skurvena matice s krouzkem je humus... a MUZU POKRACOVAT !!! TAKZE SE PROBER Z DELIRIA !!! a cely to na me dela dojem jako jedna velka replika .... A NA MYM MUSTAFU CO NEJDES JE JEN VYFUK S KULATEJMA STUPACKAMA A S PRUZINOU NAVIC V BRZDE A repliky neuznavam a nesnasim ........ ....!!!!!!!!!!!!!
Datum: 25. července 2011 10:24
 Máš to pěkné, ale být tebou určitě bych ještě jednou přehodnotil ty dorazy u nádrže. Proti odření laku tam máš sice tu nalepovací pásku či co to je, ale pokud bys na tom spadl tak se ti šavle krásně zaboří do nádrže a vyrobíš si tam pěknou promáčklinu.
Datum: 25. července 2011 10:24
Jméno: standa
IP: uživatel12112
 Překrásný!!! Franky nezlob se,ale Zdenda má 2x hezčího mustanga,to je realita! Je to nádhera! Od začátku jsem věděl že to takle dotáhneš do konce. A jak to jezdí?
Datum: 25. července 2011 9:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel8518
 mne sa to veľmi páči chcel som mať vždy mustanga nemám rad leštenky o to radšej vidím takýto stroj v premávke nejak mi tam neudu tie zadne tlmiče a ten bzučiak asi tiež nieje z mustanga hoc je PALacký (ČZ150?) ale taký decent tunning nikdy neuškodý
Datum: 25. července 2011 9:10
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Konkretne toto:http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/544308-50-21.html
Datum: 25. července 2011 8:49
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Dle meho nazoru je to velmi pěkně odvedena prace,všechny takove ty detaily se daji časem doladit ale určitě se se mnou shodnete že je to lepši jak ty radoby renovace co se vyskytuji na motoinzerci.
Datum: 25. července 2011 8:46
Jméno: bubu
IP: uživatel12111
 Čau,
je dobré vidět Mustanga v takové kondici.Určitě se zaměř na tu řetězovou spojku.Zbytek nedostatků
doladíš,až je odhalíš.Vzhled Tvého Mustanga ve mě vyvolává nostalgii a moc se mi vzhledově líbí.
Datum: 25. července 2011 8:44
 To babettakung: Mensi SPZ tam mit nemuzes, musis tam mit co ti daji.
To:Franky: Delal jsem to po vikendech a nekdy jsem na to treba mesic nesahl. Nevim jestli si mohl mit vic prace, ale je to mozny  . Kazdej dil byl demontovanej, vycistenej a opravenej nebo vymenenej.
To Michal9: Dorazy zataceni nemam, nekdo prede mnou je odpiloval. Dovaril jsem si je tam, ale byl pak znatelne mensi rejd tak jsem je znova dal pryc. Mam to ale vyreseny aby mi vydlice nebouchala do nadrze.
To Postul: Buzirka ma byt seda, tu jsem tam puvodne mel, ale nelibila se mi tam a byla zbytecne tlusta, proto ta hneda. K sponam a k plastovym stahovackam jsem se uz vyjadril. Blatniky by meli byt vice do bila, ale opet jsem to udelal podle vlastniho vkusu. Ke sroubkum, ono dnes sehnat srouby napriklad se zapustenou hlavou v nerezu aby byly na plochy sroubovak je vcelku kumst. Jedine schanet po zasobach v zelezarstvich. V jednom zelezarstvi mi dokonce rekli, ze se z 80% delaji uz jen srouby s PS nebo PH.
Datum: 25. července 2011 7:33
 je to super ale: šroubky na křižák,spony na manžetách vidlic,doraz krku,všudypřítomné plastové stahovačky.odstín blatníků se mi zdá tmavý a odstín bužírky myslím taky že nebyl hnědý
Datum: 25. července 2011 7:10
 krása, ale všiml sem si že nemáš doraz na zatáčení-byla by škoda mlátit šavlema do nádrže, vim že je to blbý když už je lak a všechno hotový ale bejt tebou tak tam něco dodělám
Datum: 25. července 2011 1:26
Jméno: Armoredbul
IP: uživatel12109
 nádhera !! nechápu lidi ktery do tohodle ještě kecaj fakt moc pěkný.
Datum: 25. července 2011 0:05
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 hele na rovinu je to dobry ale pokud prijmes kritiku tak ti to na ferovku vysolim ..... kazdopadne nechapu co si na tom delal 2 roky ..... ja to zmaknul po vecerech za 3 mesice a to muj pochazi z vrakace a na 100% jsem mel vic prace a na 100% vypade daleko lepe ....
Datum: 24. července 2011 23:36
 cau chlape máš to moc pěkny..takovy se už neviděj ale nedala by se sehnat menši spz ?? myslim že sem viděl i menši ale nechcu kecat nejsem si ted jistej ale je dobře že sou lidi co pořad dělaj stary klasiky a nepropadli těm šilenejm plasťákum co se dělaj dnes
Datum: 24. července 2011 23:19
 to Bakoun: Ted jsem to konzultoval se Sesou a zkusim si tu pásku objednat. Ale nebyl jsem jí tam schopen dostat, tak uvidíme...
Datum: 24. července 2011 21:38
 moc pěkny akorát ze strany převodovky se mi zdá jako by to byl plastovej motor
Datum: 24. července 2011 21:33
 Díky za upozornění, nebyl jsem si jistej s tou sponkou. Řidítka se mi s hrazdou libili víc, bez hrazdy vypadala tak nějak chudě.
Datum: 24. července 2011 21:00
 Krása, ale k dokonalosti 3 věci-řidítka bez hrazdy, šrouby spínačky ne na křížák a HLAVNĚ!!! máš opačně sponku na řetězu, tak opravit, ať si někde nerozbiješ tlamku nebo něco nezničíš .
Datum: 24. července 2011 20:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 24. července 2011 20:54
 Bohužel kroužek kolem "krku k filtru" co se prodává je moc malý. Teď začínám dělat další kousek VeloSolex 3800 a až budu dávat věci do zinkovny tak si nechám pozinkovat ješte pár věci na Mustanga abych celkově eliminoval el. pasky a eska pasky. Jinak štelovaní bovdenů je schválně  .
Datum: 24. července 2011 20:54
 Je to pěkný.... Bakoune zalez.
Datum: 24. července 2011 20:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Hezký, ale co štelování vůle lanka a elektrik. páska jako držák husího krku k filtru...
Datum: 24. července 2011 20:46
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel9806
 Moc pěkny...Takhle bych si představoval toho svýho co mám doma  Jsem rád že se najde ještě nekdo kdo to "nepotuní", ale udělá to tahkle jak to má být..
Datum: 24. července 2011 20:39
 Chcem sa spitat z akeho mterialu je vlozka rovnych riaditiek na jawe 555,05,20,21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 20:09
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Zdar, dělám menší GO motoru, a chci se zeptat, jak je gufero na klice 17-30-7, doma jsem našel 18-30-7, zkoušel jsem ho nasadit a pasuje tam, myslíte, že ho tam musím dát nebo musím koupit 17-30-7? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 20:35
 ked tam dás vacsi priemer o mm tak vysledok bude ako bez gufera..
Datum: 24. července 2011 20:35
 Dej tam to co tam patří. Inženíři věděli co dělaj, když to vymejšleli
Datum: 24. července 2011 19:40
Jméno: PavoL
IP: uživatel10280
 Když jsme v Rumusku měnili gufero na vodní pumpě a nesehnali jsme ten rozměr co tam měl být, taky jsme tam narazili o mm menší průměr díry. Na dojetí to funguje, ale pokud chceš aby to bylo správně dej tam to co tam má být
Datum: 24. července 2011 19:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to první číslo je vnitřní průměr v mm, tak si domysli následky sám
Datum: 24. července 2011 19:03
Jméno: Tom
IP: uživatel6480
 Zdar draci chtěl bych poradit, jestli nevíte proč mi nejede pincek. Měl jsem ho rozpůlenýho měnil jsem spojku, gufera atd. po složení a nasazení na rám jiskru dává jako prase, ale at dělám co dělám tak motor nenaskočí???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 22:59
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 ....předstih....nic víc nic míň...
Datum: 26. července 2011 22:59
Jméno: Tom
IP: uživatel6480
 Právě že, když vyndám svíčku tak mokrá je. Zkoušel jsem snižovat hladinu v karburátoru,a le stejně nic. Jinak indukční cívku jsem měnil před půl rokem, takže by měla bejt ok.
Datum: 25. července 2011 13:58
Jméno: JA
IP: uživatel7794
 mnel sem stejny problem , vymnenil sem inducku a jede jak zamlada .
Datum: 25. července 2011 12:48
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12082
 A když vyndáš svíčku je mokrá?
Datum: 24. července 2011 22:32
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdravim, chtěl jsem se zeptat mam motor 250 kyvku a potřebuju na karburatoru seřídit směsi neporadite mi nekdo jak?? dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 1:01
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 no máš na něm 3 šrouby šikmý je volnoběh ten druhý s pružinkou je vzduch a třetí je tryska a ještě vzduch fitr záeží jaký máš pokud máš pérákový tak ho naplno otevři a dotáhni šroubek
ale jen tak aby ti to neskapalo at to pěkně drží volnoběh sks přidat pyn když to půjde pomalu ještě ho trochu povol(to uslyšíš že ti to chce jet  ) potom to zdechni a vyšroubuj svíčku jestli je tak do bělo červeno nebo aspon doběla máš hotovo
Datum: 25. července 2011 1:01
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 HOJ, jak je to s VYPÍNÁNÍM SPOJKY NA JAWĚ 555? Na pravém víku mám ten úchyt na bowden (šponovák), ale kam pak jde ten zbytek lanka? A z toho hřídele kam se dává sekundárko má vést tyčinka? Ve víku není žádný vypínač tak jako na mustangu a pod..? Nevím! Díky moc za všechny rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 17:58
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
Datum: 24. července 2011 17:58
 Na jawu 555 je jiný lanko, než na 20 - 23. Je tam lanko bez koncovky a vede dovnitř do deklu, kde je takovej ,,šnek,, a ta jeho páčku se to lanko upevní. Jinak do toho hřídele u sekundárka patří myslím že u tohohle typu jedna tyčka (nejsem si jistej). Jinak krátká + kulička + dlouhá tyčka.
Datum: 24. července 2011 17:55
 Cest draci nemohli byste mi rict kolik měři ta kratka tycinka spojky ????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 8:53
Jméno: HaNo
IP: uživatel9375
 Diky moc ......
Datum: 25. července 2011 8:53
 Pravdědpodobně myslíš tu na pionýru, tak ta měří 2,5cm.
Datum: 25. července 2011 7:00
 Nazdar draci, mám čz 250/455 a chtěl bych se zeptat:Nevíte náhodou o někom kdo by mě udělal výbrus??A bude mi pasovat pístní sada(kroužky,píst,segrovky,čep)z jawy 250 panelky??Děkuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 11:51
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 OK díky...
Datum: 25. července 2011 11:51
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 hmm zeptej se v motoservisu ve mněstě nebo v nějakém nejbližším oni ti tam někoho poblíž doporučí a jestli ti to bude pasovat z panelky no nevím asi bys musel nějak ten píst upravit bo panelka má jiné kanály
Datum: 25. července 2011 10:37
Jméno: filip
IP: uživatel12105
 čus draci nevíte kde sehnat dobrej motor z babety na výrobu motokola nebo hotový motor z motokola
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 23:21
 cau tak maš dvě možnosti...čas od času sou na aukru a nebo si nakoupit dily a postavit si ho ale levnějši je sehnat starej ten novej by přišel asi na 4 000 ale nejsem si ted jistej
Datum: 24. července 2011 23:21
 Čau draci, potřebuji benzínový kohout na 125/516, popř. z jiné moto,ale aby pasoval závit...Momentálně tam mám z fichtla ale zavazí mi tam karbec, proto bych potřeboval takový jak má stadion S11(aby ta hadička nevedla dolů, ale do boku).prosím poraďte kde bych ho mohl sehnat (nejlépe nový).Děkuji mnohokrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 14:23
 to se mi bude taky dobře zhánět  ale dík za typ
Datum: 25. července 2011 14:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jawa 555
Datum: 25. července 2011 11:18
 no to je ten problém-babetta má převlečenou matku...
Datum: 24. července 2011 20:21
 Zkus kohout za babetty, ten ,á vývod do boku, ale neví, jestli se budou schodovat závity.
Datum: 24. července 2011 20:04
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
Datum: 24. července 2011 19:31
Jméno: 58151
IP: uživatel6631
 Ahoj draci chcu se zeptat jestli jde dát jiný válec na jawa 21 viděl jsem fichtla s jiným válcem který mněl vodní chlazení, a taky jěště jednoho co válec vypadal jako ze simsonu díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 12:34
Jméno: falk
IP: uživatel12132
 Nepleteš si náhodou válec a hlavu? Válec žádný chlazení nemá, tak si nepleť pojem a průjem. Používá se zvětšení žebrování na hlavě, ale to jen ve spojení s dalšími úpravami. pokud tam nedáš bezkontaktní zapalování, větší trysky apod, tak to nemá žádný význam.
Datum: 27. července 2011 12:34
Jméno: standa
IP: uživatel12108
 Ahoj. Můžeš tam taky dát válec z Jawa 05 či z Mustanga nebo z dvacítky,nic jinýho tam nejde. Kdysi tu byl borec co tam měl nějakej upravenej polini kit na Pucha
Datum: 24. července 2011 20:04
Jméno: Pele
IP: uživatel7794
 cus lidi vadi kdyz jezdim na babete jen s jednim pistnim krouzkem kdyz maji byt dva ten jeden mi prasknul?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 23:24
 čau....kroužek stoji okolo 30 kč tak si kup dva nasaď to tam ..zybtečně to trápiš....ty z jednou noho taky dobelhaš doobchodu ale jak se budeš citit
Datum: 24. července 2011 23:24
 vadi ti to poradne nepojede a upečešto
Datum: 24. července 2011 22:07
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 na krátkou dobu se propojí přepouštěcí kanál s výfukovým přes prázdnou drážku v pístu, ale babetta má kanály daleko od sebe, takže by to snad nemuselo tolik vadit. Já jsem zkoušel oddělat jeden kroužek na upraveném válci v babettě a vůbec to nejelo, pokles výkonu byl hodně znát.
Datum: 24. července 2011 15:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel12058
 nevadí to ale škoda lebo nemáš až taký výkon ako z dvoma
Datum: 24. července 2011 15:29
 Ahoj, potřeboval bych poradit. Mám Babetu 207. Po nastartování a otočením plynu naplno, motor běží o.k. Při druhém otočení plynu se začne dusit. Jakmile přiškrtím prstem přívod vzduchu do vzduchového filtru, otáčky se zvednou a motor pracuje o.k. Jakmile opět prst sundám, otáčky klesají a motor má snahu chcípnout. Vyměnil jsem gufera, karburátor čistý. Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 15:07
 Je toho hodně co vyzkoušet.Jak radí přede mnou,bohatost směsi.Dále čistil-li jsi i drátěnkový filtr,zkus ho víc poskládat.(Já toto řeším filtrem sání z 05 Pionýra,udělal jsem si přechodku a mám ho přímo na karburátoru).Dále zkontrolovat jehlu v šoupěti(předepisují 2.zářez z hora).Nejspíš první start máš zapnutý"sytič",proto než se otevře jde to dobře.
S tímhle si hraji už delší dobu,abych měl dobrý výkon a slušnou spotřebu.Moje první jezdila 52Km/h a spotřebu měla 1,2l.Bohužel jsem ji musel prodat,stěhování.A to jsem mu k tomu dal i plánek na volnoběžku k 207ičce.Teď si "drbu hlavu".Ale pokouším se to zas dát do kupy.AZ.
Datum: 24. července 2011 15:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel12058
 na karburatore maš dva šruby jeden je voľnobeh druhy bohatosť zmesy sa pohraj s tým a ešte máš čistý výfuk???
Datum: 24. července 2011 14:13
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 cau kluci chtěl sem se zeptat jak mam udělat aby babetta měla silnějši(rychlejší) rozjezd to se da pry nastavit tim šroubkem na bohatost směsi ale nevim jestli to mam spiš povolit nebo dotahnout prosim poradte mi s babettou nemam moc zkusšenosti..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 12:34
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 když dáš bohatší směs tak to bude akorát víc žrat
Datum: 26. července 2011 12:34
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 když to mam vlastně na 1,5 otačky tak to na ten rozjezd nic moc..
Datum: 24. července 2011 12:47
 Čau draci. Potřebuju technickou jestliže chci přepsat papíry?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 16:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo,,, na odhlášení jí mít nemusíš, ale na dopřihlášení by si jí měl správně mít,,, ovšem co uředník za okýnkem, to jinej postup, takže ti to třeba převede i bez toho.. já kuli tomu měl problémy při převodu stodolový 555, nakonec jsem to přez plnou moc dal do depozitu a v rámci depozitu převedl na sebe
Datum: 24. července 2011 16:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel12058
 nie
Datum: 24. července 2011 14:10
 Čus draci mám problém s Jawou 21 furt prostě nejde nakopnou na 1 šlápnutí někdy jsem rád že vůbec chytla někdy to zabublá a nic ale jako by má to snahu chytnout ale nechytne včera jsem přeplavil karbec (hladina nastavena ) chci to nakopnout a on furt nic zkouším to tak 5 krát a pak na to kašlu ráno přijdu a jen tak že to zkusím nezapínám benál nepřeplavuju dám plnej plyn a na druhy kopnutí to chytlo a dnes zas nic ani nechytl jiskru tohází benál tam teče svíčka nová brisk N 15 c krásná modrá sytá jiskra neulejvá se předstih seřizenej zkoušel jsem 3 kondíky ale furt stejnýindučku jsem neměnil jiskru to hází furt karbec trysky čistý plovák OK tak čím to muže být ? díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 10:50
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 zdar Draci nevite cim nejlepe zajistit matku na spojkovim koši ten plíšek se mi hned ohne a koš se povolí dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 21:45
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 uz jsem si udelal novej plisek a ohnul jsem ho na trech mistech tak se to uz nepovolí
Datum: 24. července 2011 21:45
 Jestli motor skládáš, tak tam dej prvně ten plíšek a na to našroubuj matici. Pak to dotáhni a plíšek na jedné straně přiklepni k matce. A je to.
Datum: 24. července 2011 12:22
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 cus draci jak je mozny ze fichtl nedava jiskru kdyz jsme mel rozpulenej mobil a pak jak jsme ho slozil tak proste nehazi jiskru daval jsem i jiny zapalovani a nic a zase si rikam kdyby byl blbej predstih tak to dava jiskru ale blbe jede tak ja nwm co s tim uz mam delat
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 18:52
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Tohle jsem taky dělal, všechno od zapalovaní až po fajfku jsem zkoušel na funkčním pionýrovi
Datum: 24. července 2011 18:52
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 ja daval jiny zapalovani kabel civku svicku vse a furt to nejde ale velky odtrh sem nezkousel
Datum: 24. července 2011 13:51
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 mi to také neházelo jiskru a někdo mi poradil velký odtrh
Datum: 24. července 2011 13:33
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 jsem se prepsal motor
Datum: 24. července 2011 10:36
 rozpulenej mobil no tvl....
Datum: 24. července 2011 10:33
 Zdravíkčo.Základní problém nekde mi o něco cinká(z lechka mlátí) ve válci když sundám hlavu a mám píst na haraně vádlce tak sním z lechka pootočím do stary. Je možný že mlátí čep? nebo ještě o něco to muže mlátit. Díky moc. Je to totiž hodně nejpříjemný když můj fichtlik trpí
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 12:36
Jméno: Falk
IP: uživatel12132
 Já mám válec po výbrusu, nový píst + kroužky a mlátí to taky. Dokud to jede, tak nemá cenu se v tom hrabat.
Datum: 27. července 2011 12:36
 Ale kdyby byly velký rkoužky tak bych je tam ani nenarval ne?
Datum: 24. července 2011 18:54
Jméno: Tom
IP: uživatel6480
 Zdar hele koukni jestli nemáš velkou vůli na pístních kroužkách. Jinak mě zvonilo taky na pinckoj ve válci ale nakonec byl špatnej primární řetěz, že se dotýkal karteru.
Datum: 24. července 2011 18:47
 Ahoj Draci, prosím sháním chcípák s páčkou na světlo, respektivě celou tu krabičku pro STADION S22. Děkuji moc za odpovědi. Zpráva pro DFhdtj ohledně chcípáku s páčkou na S22. To záleží na Vás, vy jste prodejce. Abych pravdu řekl, nemám vůbec přehled za kolik by se to mohlo koupit, či prodat  . Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 9:54
|



|