slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  774  775  776  777  778  779  780  781  782  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: menhy      IP: uživatel2773    
mám problém s čz 125/476.pošteluju jí(karbec,směs ,zapalko...),že chytne na první šlápnutí bez plynu.a druhej den už musim roztláčet a po cvilce jízdy začne trochu střílet a zhoršuje se to.pok jedu 20 a jsem rád ,kolikrát zdechne uplně.čím by to mohlo bejt?už mně nic moc nenapadá.všem dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: menhy      IP: uživatel2773    
svíčku jsem mněnil a zapalko celý očistil
 
 
Datum: 23. června 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
očisti si svíčku a sesteluj zapalko
 
 
Datum: 23. června 2011 10:41
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus indučku- ale zas nvm proc by ti jednou sla a podruhy ne
 
 
Datum: 22. června 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Kubajzs      IP: uživatel8619    
cus nevite z jake motorky jsou tyhle predni tlumice aby pasovali na fichtla ? http://www.sesa-moto.cz/galerie/fichtl_kros/id_15139.html dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Velkopovice      IP: uživatel1859    
Ten fichtl nahoře má 11,6 kobyl!! je to stroj jednoho Ďábla z Mělníka! On vyhrává všechny soutěže u nás v okrese!! kéž bych měl taky takovýho..chjo..
 
 
Datum: 23. června 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na tom aukru jsou bez brejlí a to ti je celkem k ničemu
 
 
Datum: 22. června 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Kubajzs      IP: uživatel8619    
 
 
Datum: 22. června 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
ram mam bez uprav, a krásně to pruží zároven i ze zadníma , u zadních mam převařené držáky, na tehle fotce je muj první fichtl, ted už mam hotovou verzi .....
 
 
Datum: 22. června 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj, mám je taky ale mám je moc podražený takže když se zhoupnu ve stupačkách tak pruží jenom zadek, upravovali jste i geometrii rámu? jinak když jedu a najedu na nerovnost tak to zapruží....
 
 
Datum: 22. června 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
čauwes, to je muj fichtl , jsou to vydle ze simála, musíš si ale vysousružit nové redukce do krku a krasne fungujou, akorad ty simsonácké jsou moc mekke
 
 
Datum: 22. června 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: SG S      IP: uživatel6546    
simson s 51 enduro
 
 
Datum: 22. června 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je tu někdo z okolí Českých Velenic? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
záleží jak velký okolí myslíš, ale když se nikdo nehlásí, tak já Třeboň .)
 
 
Datum: 22. června 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel10860    
dnes sem chtěl dekarbonizovat moji 250 a když jsem vytlačil čep tak se mi vysypalo jehlové ložisko do motoru :-) to nas*re odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
co to máš za 250?? dvouvál??
 
 
Datum: 22. června 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
případně vypláchnout benzínem
 
 
Datum: 22. června 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: menhy      IP: uživatel2773    
zkus to jen otočit vzhůru nohama a zaklepat
 
 
Datum: 22. června 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ouuu to nasere no mě stačilo když mi do motoru zahučela segrovka :-D
 
 
Datum: 22. června 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11876    
cus draci, chci se zeptat ohledně předstihu, ta míra 1,6 mm má být když se klad´vka začínají rozdělovat nebo kde? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo
 
 
Datum: 22. června 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel11876    
to znamena teda tech cca 1,4 ma byt ve chvili kdy se kladivka zacinaji rozpojovAt jestli te dobre chapj, je to tak?
 
 
Datum: 22. června 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jiskru to háže když kladívka rozpínají čili si tam dej cigaretový papírek pootáčej po směru chodu motoru a zároveň tahni za papír a v tu chvíli kdy půjde vytahnout papírek to hodí jiskru. Jinak bych ten předpal dal cca 1,35-1,45mm před hú
 
 
Datum: 22. června 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Čáu dneska sem měl takovou příhodu s mustangem jedu a zpomaluju před přejezdem a najednou hcípnul neragoval na přidání plynu tak sem tak na 2 sekundy máčknul spojku pustil jí a zase naskočil nevíte čím to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 9:18
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
Tohle se mi taky stavalo :-D na minibice. Doted nevim cim to bylo, krasna rovinka, nikde zadnej skrat, benzin tam sel ale proste se vypnul
 
 
Datum: 23. června 2011 9:18
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      IP: uživatel11326    
ne ale je v perfektnim origo stavu řiká m jel sem že si zastavim před železničním přejezdem a když sem jel tak 40 tak chcípnul přidal sem plyn nic máčknul sem spúojku a za 2-3 SEKUNDY ZASE PUSTIL A PO CHVÝL NASKOČIL UJEL SEM ASI 2 KM A schválně ho chcípnul A NASTAROVAL V POŘÁDKU a už nebyl žádnej problem jen mě zajímá čim to byloa a aby se to neopakovalo
 
 
Datum: 23. června 2011 7:25
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
není mustang po výbrusu ?
 
 
Datum: 23. června 2011 7:07
 
 
 
 
Jméno: forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím potrebujem poradiť kde nájdem na ráme jawy 23 mustang výrobné číslo ? odpoveď čo najskôr ,ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
u zetky pri lakovani na me vykouklo cislo u drzaku motoru(co bylo zac nevim nekoukal sem se na nej nejak extra) ale taky sem si myslel ze tam jiny nez na stitku nebude
 
 
Datum: 23. června 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám úřední číslo a štítek nemám. Škoda na oryg. stavu, ale odpadá mi tenhle problém.
 
 
Datum: 23. června 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
forist28: technik na STK je blbec (u mě bylo to samý), pořád hledal a říkal, že musí být číslo i na rámu (krku řízení) a když ho po usilovném hledání (a říkání, že pionýr má číslo jen na štítku) nenašel, tak se spokojil jen se štítkem :-)
 
 
Datum: 23. června 2011 0:11
 
 
 
 
Jméno: Forist28      E-mail:      IP: uživatel11923    
ok , dik ,lebo na STK mi tam niečo tlačili do hlavy že aj na ráme má byť niekde inde ,dík
 
 
Datum: 22. června 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na štítku, nikde jinde
 
 
Datum: 22. června 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11886    
zdarec draci,\r\nkoupil jsem synovi pionýra, jezdí jen ve vysokých otáčkách, ladím předstih, ale jede to pořád stejně, v nízkých otáčkách se to špatně sbírá, už jsem i zapalování a karburátor dal druhé, prosím o radu, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11886    
přátelé, shodil sem válec, a co nevidím, oba kroužky byly u zámku odštípnuté, na každém ta slabší část s jedné strany chyběla, čím to, moc velké kruhy? tím pádem byla mezera v zámku asi 2mm
 
 
Datum: 22. června 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
mohlo by to dělat taky vypadlé gufero - zkus to zkonrolovat
 
 
Datum: 22. června 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9335    
pokud to má jen jednokroužek... tak to nejede v nizkejch ( malá komprese) a jede krásně ve vysokejch
 
 
Datum: 22. června 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak když se měnila indukčka tak zkusit jestli nejsou prohozený dráty, taky už jsem se s tím setkal
 
 
Datum: 22. června 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11886    
benzín jsem dal nový 1-33 , svíčky měním n15c a n14c, pořád stejné, přidám plyn z volnoběžných otáček, a jako by se začal dusit, než se rozjede do vysokých , filtr vzduchu nový, já už nevím, jediné co sem neměnil je inndukčka, ale to by asi tarokovalo aj ve vysokých, ne?
 
 
Datum: 22. června 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
skusil bych svíčku nebo pokud to jede na starej benzín tak koupit novej
 
 
Datum: 22. června 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel11707    
Ahoj, prosím tato rozeta http://www.fichtlkramek.cz/nahled/venec_rozety_60z2.html je pro normální fichtláckej řetaz nebo pro ten širší. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
taky sem se chtel zeptat jestli se musi prodloužit řetez nebo na tu 60tku staci jeste origo
 
 
Datum: 23. června 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: v      IP: uživatel6546    
pre norlamnej retaz,
 
 
Datum: 22. června 2011 13:33
 
 
 
 
Jméno: MIGUEL      IP: uživatel9423    
je tu nekdo z okolí Ždáru nad sázavou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
Dolní Rožínka a Bobrovou moc dobře znám
 
 
Datum: 22. června 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Z Bobrový
 
 
Datum: 22. června 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: goli      IP: uživatel6610    
RS
 
 
Datum: 22. června 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
polnička
 
 
Datum: 22. června 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
odkud?
 
 
Datum: 22. června 2011 12:53
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
já... téměř
 
 
Datum: 22. června 2011 4:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Zdravím.. když nastartuju a chci hned vyjet, tak strašně prokluzuje spojka - můžu jet klidně na trojku, motor řve a jedu jen 20.. až časem se to ustálí +- 3-5 minut.. teď to dělám tak, že po nastartování nechám odstát, pak je to lepší.. čím to je? Známý má taky fichtla a ten nastartuje a hned jede normálně.. Nebaví mě takhle věčně čekat a stát na místě.. Osobně mě napadlo, že může být olej zatuhlý, tak trvá, než se stane více tekutým.. Je to možné? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nadstav si znovu spojku úplně bych vytočil šroub ve výku a znovu ho začal zatáčet a až ucítíš že už tlačíš do tyčky tak dotahni kontru, potom si vymez vůli na spojkový páčce cca 2mm. Potom bych vyměnil i olej dej tam PP80 nebo PP7. Předpoklad je že máš dobré obložení, přítlačák atd.
 
 
Datum: 22. června 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
špatně seřízená spojka, klouže furt, dokud se neohřeje, teplotou nabobtnaj korky a pak začne zabírat.. eventuelně i v kobinaci se špatnym olejem..
 
 
Datum: 22. června 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel10860    
skus vyměnit olej a uvidíš
 
 
Datum: 21. června 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: hyr      IP: uživatel6546    
tvym ukolem je seřidit spojku a nastavit předstih,odtrh na kladivku,a nastavit take karburator,jak tohleto uděláš maš vyhráno!;-)
 
 
Datum: 21. června 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: vlastule1      E-mail:      IP: uživatel8596    
dobry den chtel jsem se zeptat jestli by mi mohl nekdo poradit koupil jsem si babetu ale mam problem kdyz ji startuju tak nekdy chytne normlalne ale nekdi proste slapu a jdeto naprazno a nekdy to zabere nebo ji musim roztlacit dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: y b      IP: uživatel6546    
pokud je to ta dvourychlosti,tak ti prokluzuje spojka,a špatny řemen;-);
 
 
Datum: 22. června 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
a řadí rychlosti? pokud maš typ 210
 
 
Datum: 22. června 2011 12:43
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Zdarec mám problém z karburátorem na jawě 21 mám nastavení plovákovou komoru,jehlu mám v 2 zářezu od hora flitr a svíčka je furt černo hnědá čím to muže být ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Mě vubec nechtel jít do otáček,tak jsem dal zaraz na 1 na jehle a už chytá na 1 našlapnutí a zvíšily se otáčky,doufam že nepropálím pist :-(
 
 
Datum: 22. června 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky záleží na tepelný hodnotě svíčky protože já osobně mám N14C vždycky trochu tmavší a když dam N17C tak v létě je do bíla v zimě standartní cihlová.
 
 
Datum: 22. června 2011 14:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
stačí pár km, ale chce to chcípnout ještě za jízdy, tim že zastavíš a necháš to minutu blafat na volnoběh bude černá vždycky..
 
 
Datum: 22. června 2011 11:07
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Jo dík,ale mě se zdá že tam jed málo vzduchu?
 
 
Datum: 22. června 2011 9:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě teda jo :-)
 
 
Datum: 21. června 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po nastaveni karbecu musis ujet minimalne 20km v kuse aby se svicka vypálila... ujet 2km po ulici nestačí
 
 
Datum: 21. června 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
čau draci ! Hele mám fichtla ale nějak se mu nechce jezdit :-) Vždycky chytne ale když zařadím jedničku a přidám plyn tak prostě nejde do otáček a začne chcípat.Hnuů jsem z předstihem a jeloto ale asi jen 5min. pak to začlo dělat znova.Ted je pojizdný ale nejede na plný výkon a občas ještě chcípe... :-( Nevíte čím by to mohlo být ?? Díky předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 11:13
 
 
 
 
Jméno: Pionýr 21      IP: uživatel12230    
Pokud.. se ti jak říkáš jenom dusí.. nehledal bych chybu v elektřině .. sundal bych hlavu.. válce a podíval se jestli tam není moc karbonu z pístu.. pokud ano tak vyčistit benzinem ... dále bych kontroloval.. jestli není moc znečištěný vzduchový filtr.. každopádně si osobně myslím.. že budeš mít ucpaný výfuk.. případně koleno výfuku.. bylo by fajn se na to kuknout vypálit ho.. a vyklepat :-) když tak icq.. 376240046 klidně napiš kdykoli :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2011 11:13
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel11989    
vymen kondenzator!.. a vycisti filtr.. jinak kdyz rikas ze si dal novy karburator tak nikde jinde by chyba byt nemela.. jestli to treba nemas pridrene nebo tak ..
 
 
Datum: 05. července 2011 23:57
 
 
 
 
Jméno: Tomy      IP: uživatel11775    
bohatá nebo chudá směs..mrkni se na jehlu
 
 
Datum: 28. června 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
svíčku jsem měnil,elektrika,indučka,kondenzátor je nový :-D A zapalování šteluju pořád.Ale na ten válec se podívám :-) Díky za další radu tak už to mám na celej výkend :-D
 
 
Datum: 23. června 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel5626    
Hele skus vyměnit svíčku jestli uz si aji to zkousel tak se podivej do valca jestli neni pridrenej a jestli ani to ne tak uz mne nenapadi jina moznost nez Elektrika , inducka nebo zapalo.
 
 
Datum: 22. června 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
Nevim jak by to pomohlo když to roztlačim :-D Kolo jde normálně jen trostě když zařadím tak nejde do otáček a začne se dusit.
 
 
Datum: 22. června 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to zkus normál roztlačit a točí se ti zadní kolo když zařadíš ? nebo je zasekli?
 
 
Datum: 22. června 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
Na trysky a na plovák už jsem koukal karbec jsem taky měnil dával jsem tam uplně novej ale furt mi to nejede
 
 
Datum: 22. června 2011 7:35
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel5626    
99% takovýchto problémů je příčinou karburátoru a né zapalování zkus pročistit trysky kontrolovat jestli nemas deravej plovak a zkontroluj jestli ti dovira jehlovy ventil a kdyby tech problemu byo moc nebo kdybys mnel k dispozici dalsi karbec tak skus dat druhej karbec. :-)
 
 
Datum: 21. června 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Jiří Skalický      E-mail:      IP: uživatel11613    
Čau lidi. Pokládám dotaz. Nemáte někdo zkušenost s namontováním Jikovu 2924 do Jawky 350/634? Vím, že tam má být Jikov 2926, ale co můžu očekávat od karburátoru s menším difuzorem, pokud bych ho otryskoval tak, jak má být otryskován 2926 (hlavni tryska 115)? Mám očekávát horší dynamiku, menší spotřebu, nebo ještě něco jiného?Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
menčí výkon větší spotřeba, trysky by museli bejt spíše menší aby to vůbec jelo
 
 
Datum: 23. června 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: ČZ      IP: uživatel8652    
Zdravím vespolek, mám dotaz. Musí být u dvoucívkovýho relé dobíjení (ta velká hranatá krabička) taky ten drátový odpor na dynamu stejně jako je u jednovívkovýho relé? díky za odpověď, jestli někdo tušíte.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
neměl, pokud má to relé zespodu červenej váleček (rezistor), pak ho ze statoru vyřaď
 
 
Datum: 21. června 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemusi
 
 
Datum: 21. června 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: cezetaaa      IP: uživatel11232    
Zdar, nevíte prosím kde bych mohl sehnat original nové blinkry na CZ 175/487 ? dik zde ani jinde jsem je totiž nenašel nebo je nemají ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.mototechnik.cz/index.php?main_page=index&cPath=9
 
 
Datum: 21. června 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
Cau kluci teče mi olej na babettě 210 na spojky 2 stupně myslite že když vyměnim gufero bude to dobré? protože ty O kroužky vypadaji dobře stama to asi neteče diky moc za odpověd už nevim čim to mohlo byt :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
jo jo už sem to vše vyměnil zatim je to dobre :-)
 
 
Datum: 23. června 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozhodně vymeň všechny gufera(6), když jedno teče, potečou za chvíli další a ten O-kroužek taky novej, i kdyby vypadal sebelíp.
 
 
Datum: 21. června 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: Uoi      E-mail:      IP: uživatel11922    
Čau draci sem se chtěl zeptat jestli se dá dát na mustanga nebo spíše na karbec Přímej Filtr 38/zakrytý RMS ?? Dík za odpověď !! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 14:15
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lepší je origo s papírovým filtrem tady se ti motor zbytečně nažere prachu
 
 
Datum: 22. června 2011 14:15
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, mám jeden takový nezávazný dotaz... šly by tyhle tlumiče nějakým způsobem naroubovat na pincka? http://auto.aukro.cz/predni-tlumice-na-jawa-cz-i1673680204.html#gallery odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2011 10:08
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Jsou hrozne tezky a rozvor bude taky velkej.
 
 
Datum: 30. června 2011 10:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dokonce na ně pasujou i misky z pionýra.. musíš si jen nechat udělat mezi kus, protože CZ má delší krk než pionýr, takže i ta trubka je o něco delší
 
 
Datum: 21. června 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: f ydt      IP: uživatel6546    
ano pujdou
 
 
Datum: 21. června 2011 16:05
 
<  774  775  776  777  778  779  780  781  782  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.07.2025 20:24:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu