Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawak220
IP: uživatel7364
 zdar draci, chtel bych se zeptat jestli je rozdil mezi stojanem na pionyra 20 s revmaplechy a ostatnima pionyrama typu 05 21 23. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 19:54
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 akorat se nektery lisili uchytem na pero novejsi ho maj zboku
Datum: 03. ledna 2011 19:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vůbec žádnej pokud vim..
Datum: 03. ledna 2011 19:45
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 NGK nedoporucuju zjistuju ze to je predrazena svicka na hovno. Nedrzel mi volnobeh a vynechaval motor jen chvilemi a nesel do plnejch tocek, skusil jsem vycistit karbec a nic tak jsem dal jinou svicku od kamose a natu to jelo normalne takze byla chyba ve svicce, pak jsem dal svicku s cezety a ta me taky blbla v pionyru pritom venku to davalo krasnou jiskru a je zajimavy ze ty spatny svicky jdou vnecem a v mim pionyru ne. V kamosovy 05 ty spatny svicky fungujou ,tak nejspis to je tim ze uz jsou spatny a hazej jiskru jen v mensi kompresi??!! pak jsem koupil 2 novy a taky fungujou. Taky je zajimavy ze ty spatny svicky rusily televizi ty dobry ani trochu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel10939
 Hodně odolný jsou svíčky Bosch a Isolator...
Datum: 04. ledna 2011 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel10939
 no jo...člověk jsem dá zdánlivě srozumitelné přirovnání absurdity situace a stejně se toho nějakej "blbec" chytne  Prostě NGK je citlivá a pokud nemáš pořádný zapalování s pořádnou pravidelnou jiskrou a pořádnym karburátorem,kterej němění bohatost směsi podle úhlu ohnutí hlavního stojanu tak jí odkouříš.....stejnej problém je třeba u svíček denso....jak iridiovky,tak platiny.....všechno to jde do sraček....jen briska přežije.... a nejvíc přežije PALka,protože je na tyhle zvěrsva stavěná.....
Datum: 04. ledna 2011 20:35
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 mam 2 pionyry a studeny chytaj oba na 1 stouchnuti bez plynu, teply vetsinou na poprvy ale musim slapnout prudce a drzet trochu plyn u jednoho u druhyho to chyta i teply na stouchnuti a nekdy bez plynu, utoho mam trochu vetsi prectih
Datum: 04. ledna 2011 20:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 NGK alebo Brisk ja rozdiel nevidím našraubujem a jazdím cela veda je mať dobre zapalko a dobre kontakty na kladivku tam sastraca najviac energiea potom sa čudujete že sviečka ma slabú iskru mne to za studena chyta bez plynu aj za tepla treba vedieť sa stou elektrikou vyhrať a ono to funguje ale keď jazdite polňačky a blato motor špinavý jak cigankina mindža tak sa potom nečudujte že vam to nechytá a hlavne VSETKO Z CITOM a potom fik ide jak formula
Datum: 04. ledna 2011 17:25
 este ze tvoj stroj netoci pres 10 000 ze?
Datum: 04. ledna 2011 16:40
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 chytámi mi to na poprvi a v zivote sem do toho nestrcil jinou svicku nez brisk , ty ngk mi pripadaj zbytecny aspon pro mtory co tocej do 10 000 a maj origo karbec
Datum: 04. ledna 2011 16:19
 jsme tři  mám doma svíčku NGK ale nějakej rozdíl jsem nepoznal....možná ten že bych za ni měl tři Brisky...
Datum: 04. ledna 2011 14:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě to taky chytalo než jsem to dorasil ředidlem s vyjetákem  ale už šetřím na Go
Datum: 03. ledna 2011 23:37
Datum: 03. ledna 2011 23:13
 mne to chytne bez plynu aj za studena aj za tepla
Datum: 03. ledna 2011 22:00
Jméno: standa
IP: uživatel10933
 poslední dva roky jsem tu psal asi 100x ze NGK do fichtla nejsou vhodné kvůli jejich citlivosti na ulejvání.....kdo z vás má fichtla seřízenýho tak,že chytá studenej na první kopnutí bez plynu? jeden z padesáti.....tak jezděte na brisky.....
Datum: 03. ledna 2011 21:54
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Tak to máš pravdu z tím benzínem.
Datum: 03. ledna 2011 20:47
 co sa smejes?..... pri dnesnych benzinech prirucku strc vis kam..... nastavit základny predstich pak stelovat ho ako je treba
Datum: 03. ledna 2011 20:40
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 03. ledna 2011 20:38
 Já abych pravdu řekl tak to šteluju taky od oka...jinak to snad ani nejde  Nastavim na začátek předstih 3mm ( čz ) , zkusim to projet, a podle toho co to dělá nebo nedělá tak uberu nebo přidam...
Datum: 03. ledna 2011 20:25
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Ne bylo to od oka já už na to radši seru to dělat od oka já to už jen budu dělat podle šuplery je to jistota že to dobře nastavím a podle písku o tloušťce 0,4
Datum: 03. ledna 2011 20:17
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 uz me taky naky odesli, vsecky stojej za hovno skusim v pionyru stary palky ty by nemuseli bejt spatny videl jsem na nekterejch jak maj brutalne opalenou elektrodu nebo jak se to jmenuje takze uz neco najeto meli
Datum: 03. ledna 2011 20:08
 30km na jednu svíčku? Ach ty blbě seštelovaný motory  jinak brisk 14 je do horka právě...to že ti to chcípalo bylo nejspíš něčim uplně jinym než tepelnou hodnotou svíčky
Datum: 03. ledna 2011 20:07
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Mě taky odešlo 5 svíček během léta když byly prázdniny a to sem každý den najel tak 30km a byly to BRISK N15C
Datum: 03. ledna 2011 20:02
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 B7HS me odesla! este tam mam B8HS, odedneska pouzivam uz jen brisk N15C. TU 14 bych tam nedaval v lete se v mustangu porad prehrejvala tak jsem skusil do miho pionyra ujel jsem asi 100M polouce a chciploto chytla az kdyz vychladla. Takze je to svicka nejspis na zimu a ne naleto jak mnozi tvrdi a nebo byla spatna
Datum: 03. ledna 2011 19:50
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Já mám doma taky svíčku NGK B7HS teď´mám čerstvě go motoru tak doufám že nikde nebude problém když tak mám doma ještě BRISK N15C,N14C
Datum: 03. ledna 2011 19:46
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 clovek da novou svicku a mysli si ze to bude jezdit bez problemu a nakonec to nejede a nemuze priijit nikdo nato proc to nejede a pak zjisti ze to je svickou to nasere  Este jsem koupil v loni novou svici ngk a nova byla spatna chytloto chciplo a konec vzdy po vyndani a ocisteni udelala to sami a to jen naroztlaceni na kopnout to neslo tak jsem se nasral sel ji reklamovat a nechteli ji rekl. nakonec me dali novou a este chteli doplatit asi 30 kc ze uz je drazsi takze me vysla asi na 100 Kc zatim funguje ale ma zasebou jen par km
Datum: 03. ledna 2011 19:25
Jméno: dachl21
IP: uživatel10473
 hochu přesné tak.....ngk b8hs..dal sem ji tam a v plných otáčkách motor vynechával jak prase...řešil sem snad 2 měsíce než sem na to muž nejezdil lebo mě to nebavilo..pak k tomu přijdu..s novou svíčkou brisk a mám po problémech
Datum: 03. ledna 2011 19:18
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 samozdrejme nejsem ty, daval 0,4 vzdycky mi ta svicka NGK fungovala ve vsem a v pio najednou nejde a 175/450 mi nato jezdila normalne, pak jsem skousel ze 175 bošku a ta mi taky v pio nejde brisky mi vtom jsou ty novy a jedna stara. Pak jsem skusil este s ty 05 svicku od kamose a natu mi to taky nejde. Schvalne to skusim v mim druhym pionyroj ten chata suprove
Datum: 03. ledna 2011 19:18
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 no to je pekny, urcite si ji vzal, vyndal z krabicky a sup s tim do valce, zkousels merit vzdalenost kontaktu?
Datum: 03. ledna 2011 19:15
Jméno: KoliHN
IP: uživatel7494
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 19:15
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 napadá mě jen to, že tam bude na uzamčení těch prsíček, pač pod nima sou nesmírně cený věci, jako např. karbec, lékárna a nářadí.....
Datum: 03. ledna 2011 19:15
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to se davalo na starsi typi, skoda ze to neni navsech je to kvuli tomu aby tam nemohl nekdo cizi vlist
Datum: 03. ledna 2011 19:14
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec co myslíte když mám tu moju jawu 250 bez papírů vše je origo tak jak má být.Jde stim ještě něco udělat nějak si nechat udělat nové papíry jde to ? Nebo je už motorka navždy jen na ježdění na polních cestách.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 9:33
 karlos: nemusis. kamos prihlasuje na veteránský CZ 175/470 Sport a nema k tomu nic. jen ji ma kraaaasne zrenovovanou.
Datum: 04. ledna 2011 9:33
 a na veteransky papiry musis mit TP k motorce s ustrizenym ruzkem. (nevim jestli je to predepsany zakonem, ale kluby to tak chtej)
Datum: 03. ledna 2011 22:30
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Jasně mě šlo jen o to jestli to de když ju mám bez papírů ale docela pěknou tak jestli by to šlo s tim jezdit nevým vůbec jestli budu s tim někam jezdit na srazy ale jak jsem řekl chtěl jsem vědět jestli se to dá.
Datum: 03. ledna 2011 22:22
 No nemám zkušenost, ale musí to jít, ale musí být v dobrém oryginálním stavu, nebo po renovaci.
Datum: 03. ledna 2011 20:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 až tak se neraduj... pochybuju, že to na ty zelený značky dostaneš.... rozhodně pro tebe bude jednodušší koupit jiný papíry...
Datum: 03. ledna 2011 19:36
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Jo diky moc mám z toho radost še to de a ty veteránský papíry zeženu kde?
Datum: 03. ledna 2011 18:41
 oni to nezjistej...zjistis to ty v pripade nehody s necim hodne drahym. Vzhledem k tomu, ze platis pokud vim 1/12 ceny PR mas i mensi kryti v pripade skody
Datum: 03. ledna 2011 18:30
 grovestreet: Jezdit s tim můžeš defakto všude...až zase tak omezené to není
Datum: 03. ledna 2011 18:26
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 A když teda pojedu na ten sraz tak jak ti policajti zjistí že je někde nějakej sraz???
Datum: 03. ledna 2011 18:25
 Jedině veteránské - což tě opravňuje jezdit jenom na srazy a podobný akce, když tě chytí že si jen tak jezdíš tak můžeš mít problém. Lepší možná bude sehnat z jiný motorky a čísla přerazit..?
Datum: 03. ledna 2011 18:03
Jméno: fermez
IP: uživatel1226
 co stim, kdyz me brzdej malo brzdy? napriklad u 175/450. Oblozeni jsem dal novy a vnitrek vycistil hadrem a odrbal smirkem trochu, celisti jsou sedli a stejne to brzdi malo mam problem hodit smejra!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 20:27
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ok naprosto chápu, díky. Myslel jsem si ze to bude tahle poloho
Datum: 04. ledna 2011 20:27
 ondragam: Jasný no...já to popisoval obecně aby to šlo použít na všech strojích a i na předních brzdách
Datum: 03. ledna 2011 20:44
 Neboli když šlápneš na pedál brzdy, tak musí klíč zadní brzdy mířit přímo kolmo k zemi.
Datum: 03. ledna 2011 20:39
 Musíš to na tom tisícihranu mít posazené tak, že když se ti pakny opřou o buben(prostě když to začne brzdit), tak musí lanko s pákou brzdového klíče svírat pravej úhel...v téhle poloze na to budeš totiž působit největší silou, a největší síla se přenese na pakny...
Datum: 03. ledna 2011 20:10
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 kdyz to tvrdis tak to ozkousim, skousim si to prectavit, napadame asi jak to je rek bych ze mas pravdu
Datum: 03. ledna 2011 20:06
 opakuju: Pohrát si s polohou páky bezdového klíče vůči brzdovému klíči...to má na účinnost zásadní vliv
Datum: 03. ledna 2011 19:37
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 lanko jsem mazal to chodi lehce, s vracenim brzdy nemam problem, nechapu ze u neceho to brzdi nadherne a uneceho hrozne, oblozeni jsem tam daval novy este origo
Datum: 03. ledna 2011 19:29
 když ti blbě brzději brzdy tak je to tim že to buď ještě není sednuté nebo že to neumíš seštelovat...musíš si pohrát s polohou páky brzdového klíče vůči brzdovému klíči...to má na brždění zásadní vliv...a pak samozřejmě naštelovat lanko, namazat aby si snížil odpory, a musí to brzdit...
Datum: 03. ledna 2011 18:32
Datum: 03. ledna 2011 18:21
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 pritahni packu na bubnu jako bys brzdil a utahni lanko co to da
Datum: 03. ledna 2011 17:53
 Zdravím, 1. Zkoušel jste někdo praktikovat ten návod na zvýšení brzdného účinku upilováním plochy obložení http://davy.jawajizda.cz/technika/brzdy/brzdy.html ? Stojí to za to? 2. Jen pro ujištěnou, živý uhlík je ten nekostřenej? 3. Když se přebuzuje dynamo, tak se zapojí baterka opačně, zapne se zapalování a pomačká se regulátor. Takhle jsem to praktikoval, ale dospěl jsem jen k tomu, že motorka nešlape na polohu jízda na dynamo a nedobíjí. Tudíž se asi odpojuje jeden uhlík, ale kterej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 22:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nebo ten neživej prostě vytáhnout z šachty a nenat ho ležet na tělese dynama, když se k ní připojenej drátem.. na těch pár vteřin kdy budeš držet kotvu regleru to přeci stačí podržet v ruce..
Datum: 03. ledna 2011 22:09
 Takže stačí jen jeden libovolný uhlík nadzvednout a podložit papírkem, aby se nedotýkal rotoru a bude to dobré?
Datum: 03. ledna 2011 20:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 1. zkoušel sem to na číze, nejsem si jistej o kolik to brzdí líp, ale určitě ne hůř, 2. ano, 3. nezáleží na tom kterej odpojíš, jde jen o přerušení obvodu přes rotor... a mam pocit že zapalování se zapínat nemusí, stačí připojit baterku polaritou jak ji chceš používat, vytáhnout jeden uhlík a přitáhnout kotvu spínače, aby šel z baterky proud do budícího vinutí statoru...
Datum: 03. ledna 2011 19:51

potřeboval bych se zeptat jestli nemáte nějakej fígl na dělání zlatejch linek na plechařině. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 20:12
 No já to taky budu dělat a ten airbrush, myslím půjde, ale chce to šablonu, no ve fabrice to snad dělali štětcem, to asi ne  ?
Datum: 04. ledna 2011 20:12
 pokud by jsi to chtel zkusit doma, tak si na to vem uchostoury
Datum: 03. ledna 2011 20:52
 Pokud to s tou motorkou myslíš vážně tak jedině ručně linkované, jako to bylo z fabriky...
Datum: 03. ledna 2011 18:56
Jméno: dachl21
IP: uživatel10473
 nejlepsi sou nalepovaci...dam je mam na fiku, delal sem celyho fika 1 hodinu, a paráááda
Datum: 03. ledna 2011 18:51
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Sam se airbrush ucim ale tim to podle me neudelas tak ostry, leda pres sablony, a tunu lepenky, a co s tim pak? to si muzes udelat doma normalni pistoli, ty nalepovaci je nejlepsi reseni
Datum: 03. ledna 2011 16:43
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 ještě mě napadl ten airbrush, ale cena tam bude jinde... snad známej by to udělal rozumně...
Datum: 03. ledna 2011 16:16
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 taky se na to chystám, ale nalepovací se mě moc nechce dávat. moje švagrová je malířka, tak sem se jí ptal jesi by mě to namalovala..a prej že to sice bude opruz, ale né nic neřešitelnýho
asi to chce maximální soustředění a zručnost se štětcem.
Datum: 03. ledna 2011 16:05
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Kup si ty nalepovaci a prelakuj bezbavym lakem nebo si to nech udelat od profesionala, doma to neudelas tak jako oni, je nato specialni stetec a hooodne pevny nervy
Datum: 03. ledna 2011 15:55
Jméno: Petr
IP: uživatel9772
 Zdarec draci potřebuju radu chci dát na fichtla jazýčkové sání kdo už jste to dával kde jste ho sehnali a jaké s tím máte zkušenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 16:43
 mám novou nepoužitou pouze rozbalenou klapku z motokrámku....kdž tak mi napiš na maila
Datum: 03. ledna 2011 16:43
Jméno: deny
IP: uživatel3937
 v mototechne to maji hodne to blbne..
Datum: 03. ledna 2011 13:34
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj mám otázku co dělám špatně obrousil sem nádrž na čz 175 až na plech kromně chromových boků ty sem zalepil tam kde barva držela dobře kdyš jsem brousil tak tam sem ji nechal a neobrousil až na plech pořádně jsem to ometl schým hadrem a nastříka 2 vrstvy plniče co je ve spreji no a při broušení se mi ukázaly takové jakoby bublinky no a bud to vybrousím až na plech nebo tam sou ty bublinky pořád tak sem to vybrousil až na plech znova plnič a aty zasrané bublinky jsou tam pořád co mám dělat ?? dík za každou radu asi to duchnu z kopca sou s tím furt nervy
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 9:53
Jméno: jean
IP: uživatel10945
 Prepáčte,že som použil výraz riedidlo a nie čistič, napr. takýto:http://www.mobihel.sk/vyrobky/cistiace_prostriedky/01-01
Datum: 05. ledna 2011 9:53
Jméno: Frankíček ....ááá
IP: uživatel10930
 technickej benzin = dobra blbost.... odmastovat necim co obsahuje ropne latky....... lih = blbost.... a jak nekdo pise SPECIALNIM REDIDLEM tak to je taky dobra kokotina........ ale vhodnej je treba perchlór.... nebo dalsi sracky ktery teda stojej 1000kc/litr......
Datum: 04. ledna 2011 21:08
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 dík moc
Datum: 04. ledna 2011 17:30
Jméno: jean
IP: uživatel10938
 Pardon. Veľa zdaru!
Datum: 04. ledna 2011 15:07
Jméno: jean
IP: uživatel10938
 Sú to zostatky silikonového oleja, ide to odmastiť len špeciálnym riedidlom-kúpiš ho tam, kde sa predávajú autolaky, alebo si rozdrv kriedu, zmiešaj s acetonom a s touto kašou odmastňuj nádrž. vela zadru.
Datum: 04. ledna 2011 15:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 technickým benzínem
Datum: 03. ledna 2011 17:29
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 tk s čím to mám teda odmastit tím lihem ?
Datum: 03. ledna 2011 17:26
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.colorlak.cz/katalog/podle-abecedy/p-r-pomocne-pripravky/r7003-a nerikam ze je nejlepsi ale necim podobnym
Datum: 03. ledna 2011 9:37
 Cus Frank..... tak s cim?
Datum: 02. ledna 2011 22:40
Jméno: Frank
IP: uživatel10930
 pro blba Fela... odmastovat redidlem jo ? si asi upad...
Datum: 02. ledna 2011 22:30
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Vlhkost, a určitě jsi to blbě odmastil, vem líh, ředidlo, něco a pořádně to odmasti, jak si to uděláš tak to takový potom budeš mít....
Datum: 02. ledna 2011 21:56
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 a nebo trocha vlhkosti ať už se tam dostala jakoliv
Datum: 02. ledna 2011 21:34
 Je to blbě odmaštěné
Datum: 02. ledna 2011 21:22
Jméno: jáááááááá
IP: uživatel9268
 zdravím,mám takovej blbej dotaz.Co je u pionýra kříž?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 13:39
Datum: 09. ledna 2011 13:39
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Datum: 02. ledna 2011 21:48
 To je takový ten bazmek co se šroubuje pod motor,je na tom přidělaná stojan,tlumič výfuku a pokud jde o jawu 21 tak se do toho šroubují stupačky. U dvacítky jsout y stupačky napevno
Datum: 02. ledna 2011 20:32
Jméno: santa
IP: uživatel10072
 cau draci chci se zptat kolik stoji vypalovanej lak na jawa 21 pionyr a kolik stoji kdyz si necham pochromovat kola dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 14:31
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Tak to teda já když jsem si nechal asi před rokem dělat komplet stadiona s22 tak pískování+lakování komaxit +byli ještě tak hodní a navařil mi urvaný držáček náhonu tacho na blatník a celé to stálo 1380kč
Datum: 03. ledna 2011 14:31
 neni to běžná cena, je to předražené
Datum: 02. ledna 2011 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych tomu i věřil...u nás v plynárnách pískoujou a chtěj 1000,- / hodinu a ještě to potlučou brokama...a pak u nás dělá jeden soukromník pískem a ten chce 200/hodinu ,podle mě 1 500 za opískovaní celýho pionýra je asi běžná cena
Datum: 02. ledna 2011 21:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kec to neni, tohle mi fakt napsali... tak si spíš řikám že se porozhlídnu po jiný lakovně...
Datum: 02. ledna 2011 21:31
 tak tak, 1500 je hrozně předražené...
Datum: 02. ledna 2011 21:25
Jméno: standa
IP: uživatel10931
 1500 za pískování je kec!! nechával jsem fichtla opískovat celýho kromě pár detailů a stálo to 350,-
Datum: 02. ledna 2011 21:07
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 tak to pak jo no....
Datum: 02. ledna 2011 20:21
Jméno: santa
IP: uživatel10072
 pro dwein: ja mam bratra ja sem dostal jawa pionyr o dedy a on si kupuje a rozmysli se mezi simsonem a fichtlem a ja nemohu za to ze mame stejne IP
Datum: 02. ledna 2011 20:11
 Já měl pincka uplně kompletního za 1500 a pískování bylo v ceně
Datum: 02. ledna 2011 19:45
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 tý jo, takovejch dotazů od jedné ip...... aby ses v tom potom vyznal santo, jokere nebo jokeji ???
Datum: 02. ledna 2011 19:45
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kolecko: nj, pomalejší o prohledávání mailu
Datum: 02. ledna 2011 19:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli vypalovanym lakem myslíš komaxit, tak sem se na to nedávno ptal v místní lakovně. Dostal jsem odpověď, že pískování cca 1500, pokud by barva nešla opískovat, tak odlakování cca 2000 a poté komaxit cca 1700. Všechny ceny bez DPH. Vzhledem k tomu že jsem se ptal na 20 a ty máš 21, tak by mohla být cena o něco nižší..
Datum: 02. ledna 2011 19:29
 Vypalovaný lak? Pokud myslíš komaxit, tak myslím že 1000-1500kč za komplet fichtla, plus pískování. Jinak kola se moc nechromují, levnější je koupit repliky ráfků.
Datum: 02. ledna 2011 19:25
 dobrý den chtěl jsem kde byse dala v okoli Frýdek-Místek repasovat klika na Jawa 250, popřípadě na kolik by to vyšlo.děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 20:13
Jméno: kubajz
IP: uživatel10513
 jsemz Janovic
Datum: 03. ledna 2011 20:13
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 odkud jsi přesně?
Datum: 02. ledna 2011 19:41
Jméno: Petr
IP: uživatel5239
 Ahoj, chtel bych se zeptat, zda nekdo nevi, jaky zavit je na matici, kterou je dotazene magneto na Stadionkovi S11? Je to metricky zavit? Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 19:08
Jméno: Petr
IP: uživatel5239
 diky diky, to me uz taky, uz temer rok delam dukladnou GO. Komplet vse co se da sehnat nove, tak nove  cervena karminova. Bude to luxus. tak hodne stesti 
A pristi rok snad zapocnu 250sportku a Oktavku 1962
Datum: 02. ledna 2011 19:08
 Neni za co, a ať ti moped slouží, mě to už bude doufam na jaře taky jezdit...
Datum: 02. ledna 2011 19:02
Jméno: Petr
IP: uživatel5239
 diky moc za pomoc!
Datum: 02. ledna 2011 18:59
 Přesně tak, stoupání je 1
Datum: 02. ledna 2011 18:57
Jméno: Petr
IP: uživatel5239
 jo, ted sem pochopil ze to nejspis myslis uz cele tu jednicku  takze stoupani 1?
Datum: 02. ledna 2011 18:45
Jméno: Petr
IP: uživatel5239
 A nahodou to stoupani presne nevis? At sezenu to spravne a nevy*urvim ten zavit  mockrat diky
Datum: 02. ledna 2011 18:44
 je to jemnej metrickej závit, označení matky je M8x1...
Datum: 02. ledna 2011 18:39
 Zdar, Na mém Pincku mi rezne rám zevnitř, ale až tak že když s tím rámem třeba zatřepu tak mi z toho padají kusy rzi,nevíte čím tu rez zastavit?Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 20:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jo... jako u aut dutiny... vystříkat to rezistýnem a je pokoj
Datum: 02. ledna 2011 20:44
 prolejt odrezovačem, nechat vyschnout, případně to trochu vyfoukat kompresorem (počítám že to máš kompletně rozebrané), potom do pistole na dutiny nalejt resistin a tim to vystříkat...
Datum: 02. ledna 2011 19:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 v prvé řadě bych se pokusil vylejt všechnu vodu která reznutí způsobuje a zamezil tomu aby se tam znovu dostávala..
Datum: 02. ledna 2011 19:08
 u aut se normálně stříkají dutiny, zkusil bych to vystříkat olejem a nechat odkapat
Datum: 02. ledna 2011 18:17
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 20:01
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdar, myslím, že je to RAL 5021 - teda mělo by to být něco mezi zelenou a modrou...já sem to tím stříkal a bylo to k nepoznání...stejné jak když vyleštíš ten starej nástřik
Datum: 02. ledna 2011 20:01
Jméno: Ivi
IP: uživatel5979
 Ahoj Draci,prosím vás,
jakého rozměru ráfku, duše, pláště, nyplu a špice na Jawa 555? Pořád se v tom nějak ztrácím.
Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 21:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2817.html ráfek viz odkaz,pláště 2,50 x 16 ( duše taky ) špice 148xM3 a nyply M3 (na těch prvvních kusech 555 byly špice a nyply M2 , ale ty už se dnes těžko schání.
Datum: 02. ledna 2011 21:34
Jméno: jiří
IP: uživatel1834
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 17:25
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ten levnější je dostačující
Datum: 02. ledna 2011 17:25
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Protože na jedno je ten tlumič sání...
Datum: 02. ledna 2011 16:43
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 čau draci, nemá někdo z vás nějaké technické náčrty úprav válců na pionýra, je mi jedno jestli na závody nebob do krosu, hlavně aby tam byly rozměry a a bych nemusel měnit karbec. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 21:11
Jméno: standa
IP: uživatel10931
 pokud nechceš měnit karbec,tak si udělej ten 4K,ale nedělej ty přídavný přefuky a výfuk udělej jen 28.5mm od horni hrany valce......
Datum: 02. ledna 2011 21:11
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Já vím, našel jsem si výkresy na netu, jen se ptám, jestli to někdo nemáte a s tim co máte jestli nemáte zkušenosti...
Datum: 02. ledna 2011 20:34
Jméno: herrbode
IP: uživatel10882
 když nebudeš línej tak si to na netu najdeš něco je na jawa-50.cz tam už si to dohledej..jinak nepočítej že ti někdo dá výkresy....
Datum: 02. ledna 2011 20:07
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo jednu úpravu bych měl  - vem válec, zanes ho někam na výbrus, zajeď si to na kvalitní olej a máš pokoj !
Datum: 02. ledna 2011 20:05
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Myslím vložek válců... dík
Datum: 02. ledna 2011 15:25
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 čau prosim vás jak se jmenuje ta hra jak se tam jezdí na fichtlovi atd. ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 20:26
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 díky moc
Datum: 04. ledna 2011 20:26
 Jo Flashpoint je výborná hra, je tam i V3S, škodovky i RTOčko mam pocit že tam je.
Datum: 03. ledna 2011 20:02
 Operace Flashpoint: Resistance.. tam je jawa v základu, má to i takovej zvuk klasickej  A fichtla jsem si tam stahoval z netu, ale už ho nemužu nikde najit
Datum: 03. ledna 2011 18:09
 jo to sem si chtěl tyky stáhnou ale nic moc tak jsem si stáhl jen žigula škodovku atd
Datum: 03. ledna 2011 14:50
 5 a jede to 160
Datum: 02. ledna 2011 20:37
 kolik má kvaltů?
Datum: 02. ledna 2011 19:53
 v GTA mám mustanga aj jawu 640 a nic moc  neni to vůbec pěkně zpracované. motor tam je zelený,červený všebarevný ale šedý ne
Datum: 02. ledna 2011 19:47
 Hale a nepleteš si to s hrou Czech Racer, tam se jezdí se škodovkama.
Datum: 02. ledna 2011 19:47
 po menších upravách se dá dat mustang to GTA SA...mě se to nepodařilo....
Datum: 02. ledna 2011 18:53
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 prej jo jednou už je to dyl to tady někdo psal na fichtlkramek to si pamatuju ale ten nazev to už ne
Datum: 02. ledna 2011 18:44
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Ona nějaká existuje??
Datum: 02. ledna 2011 17:11
 custe draci ,mam 21čku a potřebuju seřidit předstih a odtrh, prosim napište mi jak to mam udelat když nemam na to ty měřici plišky, a jake jsou nejlepši míry těch mezer , dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 19:35
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 hmm, pedro tak tys to teda rozštíp čéčé.... 0,16mm ... muhehe
Datum: 23. ledna 2011 19:35
Jméno: Pedro
IP: uživatel11037
 ale zkusil bych radši pánové nastavit 0,16mm protože 1,6mm nemá ani čtvrtka natož cig.papírek
Datum: 23. ledna 2011 17:43
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no nebudeš to mít jednoduchý člověče.... 1,6mm sou necelý 2mm
Datum: 03. ledna 2011 18:58
 jeste dotaz a tych 1,6 mm je co? je to jako 1 cm a 6mm nebo skoro 2 mm
Datum: 03. ledna 2011 18:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nastavit od oka a doladit podle sluchu.. 0,4mm se dá odhadnout (aspoň mě se to daří, měrku taky nemam) a 1,7mm si změříš pravítkem..
Datum: 02. ledna 2011 19:11
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-opravy-poruchy-renovace.html
Datum: 02. ledna 2011 17:28
 Maximální odtrh 0.4mm jsem kdysi dávno dělal tak jsem jsem s petflašky vystřihl 3 pásky,dal je na sebe a tím to měřím... A pak rozevření kladívka těch 1.6mm před horní uvrati to dělám podle cigaretového papírku nebo podle žárovky. Zapojím to tak aby to kladívko fungovalo jako vypinač a v momentě kdy žárovka zhasne tak přeskočí jiskra
Datum: 02. ledna 2011 15:08
|



|