Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 23:06
  jo jezdilo mi to dobre ale po delsi jizde to delalo pazvuky  proto jsem to sndal
Datum: 28. prosince 2010 23:06
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 JAWA_Cezetak : Hale ta Babetta nené moje, je kámoše a nikdy nedělal GO motoru ani nesundaval píst ani válec, a dnes když to rozebral tak se divil proč je šipka nahoru, ale prý to jezdilo dobře  tak nevím
Datum: 28. prosince 2010 16:52
 zdá se mi to nebo míš píst obráceně?  ......
Datum: 28. prosince 2010 16:07
 Jo, nultej...to X značí toleranci díry pro pístní čep...
Datum: 28. prosince 2010 13:13
 tohle mi prijde spis jako C X a to bych videl jako tolerancni tridu C bez vybrusu
Datum: 28. prosince 2010 13:07
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Čus, prosím vás jak poznám jakej píst do svý babetty 210 když nevím jestli měl ten válec výbrus nebo tak ? jak se to dá poznat ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 17:18
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no minimálně ten píst musí bejt kulatej jako ten válec....... né dělám si prdel. nejlepší to je změřit šuplérou a podle toho koupit píst s nějakou vůlí. o pár dotazů níž to řešíš nějak jinak né. jak to teda je? přiznej barvu.
Datum: 28. prosince 2010 17:18
 Čus kluci mám doma pincka (novější typ ze 76 typ 220) Mám takový problém kdzž ho nastartuju tak navolnoběh běží normalně i jde za plynem jak ďas ale dám tam kvalt chci se rozjet a začne se jakoby dusit pak ho ale rozjezdím na 1 a2 táhne jak ďas ale zařadím 3 a nemá vubec sílu ani si neudrží rychlost z 2. VŮBEC NEVÍM CO STÍM MÁM DĚLAT. Dík za rady THOMAS.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 16:14
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jestli to chápu správně tak ti to vlastně vůbec nejede co? příčin může bejt hafo. ale nejdůležitější je správně nastavený zapalování (přdstih, odtrh) a taky karburátor (hladina v plovákový komoře, jehla na druhej zářez)
čistej vzduchovej filtr, taky těsnost celýho karbece atd. v první řadě bych šel po vejfuku, jestli neni totálně zacpanej (kdyžtak vypálit, vyčistit) pak bych šel po zapalování a karbecu. jestli se ti to přehřejvá a po chvilce vadne
výkon - jdi po vejfuku. jinak jak píše péro - bádej, bádej a pak napiš co se stalo.
Datum: 28. prosince 2010 16:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus vyčistit karburátor a seřid si zapalování a potom napiš dál
Datum: 28. prosince 2010 13:01
 Ahoj LIBEREČÁCI, ale i vostatní, to proto, že potřebuju, vědět, jak je to letos se silvestrovskou vyjížďkou na Ještěd, díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2010 11:59
 Zdravím! Taky hledáme nějaký info! Naše menší banda by měla být připravena a sraz máme cca v 11 v Hospodě DOMOV pod Ještědem, myslím že se tam potom nebo cestou srazíme s více motorkářema, snad
Datum: 30. prosince 2010 11:59
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 15:54
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 dík za odpovědi  crossku jsem už taky stavěl,ale tohle nemám tušení,jak by se to nechalo vyrobit :-/
Datum: 28. prosince 2010 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel10899
 taky jsem měl něco podobnýho...kola z vozejku za auto,obě bržděné-soused mi na soustruhu utocil středy i vložky,nádrž z pařeza,řidítka z babety,vzadu velkej košík,motor j05,výfuk hikone,rozeta origo,predni rozetka 14z,bocni stojan atd....proste sme si s tim vyhráli....taky to vypadalo moc hezky....jen sem to nijak extra nelakoval...proste sem to natřel štětcem....jezdeni na tom byla prdel....sice to jelo 40 ale jelo to 3 plnej furt a jak to mělo hikone,tak se to navíc furt přetáčelo....no byla to paráda....někdy předloni jsem to za dvojku prodal,protože se mi začali doma hromadit cajky a navíc sem začal dávat dohromady péráka,pořídil jsem navíc 550 a 555,od známýho jednu 21 od druhýho známýho 555 v krabici,takze bylo takový období,že co bylo navíc,šlo pryč.....
Datum: 28. prosince 2010 14:00
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 paráda čeče, takovejch strojů je hafo a lidi maj fakt fantazii velikou. kdysi jsme měli takovou malou moto z fechtla, upravená kostra, kola z toho malýho vozíku, nádrž z 21 akorát otčená vzhůru nohama.
bylo na ní všechno funkční a vypadalo to fakt pěkně. škoda že sem ji tenkrát prodal. do dneška to jezdí, ale už mě to nechce prodat zpět. jinak ten kdo má fantazii a dobře vybavenou dílnu tomu se meze nekladou.
Datum: 28. prosince 2010 10:46
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 4aute draci když má válec a mám 2 hlavy u té první to ani nenastartuju(nemá kompresi)vubec a u té 2 to tak na 25 pokus chytne a ale dycky musím nacucat jakoby přechlastat a takle to nasratuju třeba 3 a pak to chviluku běží ale musím futr tůrovat pak to chytne dobře a můžu jet na1 cuká jak to nemá kompresi ale jede na 2 musím přidávat postupně a 3 to jede jenom dkyž tu 2 tdlouho roztahuju .Takže myslím že bude křivej ten válec.Myslíte že bys stačilo dat tam silikon nebo musím nechat zabrousit????Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 16:40
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 podle toho jak to píšeš bych ve válci či hlavě problém nehledal. jdi po karbecu, zapalování atd. jak poznáš že to nemá kompresi?(pokud ti to teda někde nefouká jak na sněžce) i když to bude pekelně vyběhaný, musí to alespoň normálně chytat a jet, sice blbě, ale jet. nastav si v první řadě zapalování a karbec a pak napiš jak to dopadlo.
Datum: 28. prosince 2010 16:24
 dělám to tak se na dosedací plochy hlavy nanesu brusnou pastu a pak s hlavou všelijak otáčím na válci tak po době 30 minut,potom na dosedací plochy nanesu jen tenkou vrstvu tmelu opravdu jen kapičku tam rozmazat prstem a je to pohoda
Datum: 28. prosince 2010 16:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a seš si jistej že to je hlavou? syčí? nemáš spíš rozházenej karburátor? já jel omylem chvíli s dost povolenou svíčkou, syčelo to a lítal od ní olej, volnoběh to nedrželo ale na jízdě sem to ani nepoznal..
Datum: 27. prosince 2010 21:37
 Silikon tam nevydrží,vyrob těsnění z klingeritu nebo zabrus.
Datum: 27. prosince 2010 21:30
 Zdar draci.Potřebuji poradit jak vyměnit čep a pouzdra zadní kyvky na Mustangu r.v1982.Kyvka je novějšího provedení z jeklu.Na co si dat pozor,jak to jde atd.Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2010 20:06
 Mám asi stejný problem. Mám taky mustanga ale r.v. 1979 a už mi skoro z tý kyvky vylezli ty černý gumy a chtěl bych to v unoru celý rozdělat, tak by mě to taky zajímalo.
Datum: 30. prosince 2010 20:06
 zdravim mněl bych dotázek mám mustoše a nejde mi natočit páč se mi startovačka jen mi projede aš dolů a smotorem nepohne nevítě někdo co se tam mohlo stá a jestli budu muset půlit motor??? moc moc díky za případné rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2010 19:21
Jméno: jawaman
IP: uživatel8251
 a nejsou spatny lameli spojky ?
Datum: 30. prosince 2010 19:21
 často se taky stává že se vylámou západky na to mkolečko je to tuším kolečko první rychlostí jak do něj zapadá segment. Znám pár hnupů kteří roztlačili pincka dozadu,šlápni na startovačku,křach a bylo po kolečku... A nebo máš jen sjetý lamely až na plech
Datum: 28. prosince 2010 15:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jen jestli ti tam nějakej dobrák nezapomněl dát segment.. .)
Datum: 27. prosince 2010 21:39
Jméno: mara
IP: uživatel4933
 jj dík susím to nějak udělat a pak dám info
Datum: 27. prosince 2010 21:32
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 záleží jestli ti v tom jakoby nezarachotilo mě jednou jo a byla prasklá hřídel startovačky..a nebo všechny zuby ale to jenom na 1%..Jinak newím
Datum: 27. prosince 2010 21:26
Jméno: mára
IP: uživatel4933
 to je první co mně napadlo to jsem zkoušel
Datum: 27. prosince 2010 21:22
 Zkus povolit šroub na Štelování spojky
Datum: 27. prosince 2010 21:20
 ahojte mam doma par válců na jawu 50 hliníkové žerba takže zřejmě typ 20 21 23  kdybyste o ně měl někdo zájem napiště levně prodám
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 13:35
Jméno: Pajík
IP: uživatel10694
 jou písněte na e-mail  a obratem vm přepošlu fotky  měl bych mít 3 zatím sem vyštoural dva ale ten třetí dohledám  Pajdalff@centrum.cz nejsou ani olámaný závyty vypadají taky OK mužu v řípadě zájmu projet závitníkem
Datum: 29. prosince 2010 13:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tayk se se zájmem přidam
Datum: 28. prosince 2010 21:44
 no mohl bys dat sem nějakou fotku a kolik jic máš měl bych taky zájem
Datum: 28. prosince 2010 13:22
Jméno: standa
IP: uživatel10899
 válce shánim!!hlavně musí být v pořádku žebra,závity a neomlácené dosedací plochy....pokud je nekde pridrenej,tak je mi to putna. Ukaž nejaký fotky....ale fotky detailů,ne fotku hromady bordelu,jako maj hodne ve zvyku deti na motoinzerci......
Datum: 28. prosince 2010 10:47
Jméno: Pajík
IP: uživatel10694
 bez pístů výbrus by jim asi prospěl hlavu sem jednu někde měl ... možná bych i našel a cena tak cca kilčo jsou fakt pěkný neolámaný
Datum: 27. prosince 2010 22:20
Jméno: koudy.ok
IP: uživatel6950
 co to je levně prodáš s pístem nebo bez z hlavou nebo bez jsou u nich potřeba výbrusi? co to je u tebe dobrá cena?
Datum: 27. prosince 2010 22:09
 Hoj , chci si dát primární kolečko 9z co myslíte bude mi prokluzovat spojka když spojka bude origoš + nějakej ten lepší válec. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 19:06
Jméno: jarda
IP: uživatel10825
 měl jsem stejný problém ohýbali se my koliky a klouzala spojka tak zajsem na doporučení koupil spojku od MJ teamu který jezdí terenní pionýry a nabízí upravené spojky pro závody pionýru a můžu jen doporučit.Celý rok fungovala bez problémů.Mají stránku http://www.muwa blog.cz
Datum: 29. prosince 2010 19:06
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já mám na motoru 9z primárko, sekundárko 13 a rozeta origoš a spojku mám ferodo a mám jenom převařený ty kolíky + jiný pružiny a jinak uchycené...
Datum: 27. prosince 2010 20:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 S tím teda samozřejmě souvisí úprava deklu na spojku
Datum: 27. prosince 2010 20:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Dávají více lamelovou spojku z jiného motoru
Datum: 27. prosince 2010 20:12
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 No a jak to tedy dělají borci co jezdíjou fuchtl cupy v terenu ? vim že někteří mají velkou rozetu ale někteří zase mají 9 z primár
Datum: 27. prosince 2010 19:42
 Tak takový motor nemá s pionýrem už moc společnýho....
Datum: 27. prosince 2010 18:45
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 vim že dva nejmenovaní borci na 4Q motoru měli 10z primár a s kombinací 8HP 3 kanálu měli velký problém s prokluzem origo spojky i po velkém přitvrzení
Datum: 27. prosince 2010 18:38
Jméno: lukas8
IP: uživatel9835
 čus chtěl bych se zeptat jak velký kliv na jízdní vlastnosti má vnější podkova u kliky na pionýru? máte stim někdo nákou skušenost? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 18:44
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 vnější "podkova" má tu funkci,že když si necháš zmenšit průměr setrvačníků klikového hřídele,tak vnější "podkova" vyplní prázdný prostor....spíše se tomu říká vložky do karterů....podkova je něco jiného....je to vložka do klikové skříně mezi setrváky origo kliky...
Datum: 27. prosince 2010 18:44
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdarec, koupil sem mustanga a je ted odhlášený na mě...není na tom technická a ani pojištění...ted to z jistých důvodů musím prodat!
Takže se chci zeptat jestli to musím přihlásit a pak zas na toho druhého odhlásit, lebo jestli si to on může přihlásit na sebe s mou plnou mocí...? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 20:09
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Ještě dodám pokut je to ta stará knížečka a majitel je ze stejnýho okresu kde to je přihlášený tak do knížečky zapíšou nového majitele a techničák i SPZ ti zůstává stejná
Datum: 27. prosince 2010 20:09
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 novej majitel pude nejdřív na stk, pač bez ní to nepřihlásí a s tím bude i evidenčka. a při přihlašování musí mít pojistku napsanou na sebe. jestli na tom teda máš pojistku tak ji zruš a at si ji novej majitel udělá. jinak jestli je stk propadlá tři roky je jedno (může se ten fík třeba ty roky renovovat) na úřadě tedy předloží plnou moc, pojistku na sebe, protokol o stk s evidenčkou a zaplatí myslim 300, dostane novou spz a malej tp a tím je hotovo.
Datum: 27. prosince 2010 18:34
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 díky a když tam to pojištěni je zaplaceny a tři roky propadlá stk tak to znamená co? musí se jít na evidenčku? díky
Datum: 27. prosince 2010 18:23
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jestli to máš v tzv. polopřevodu tak to můžeš normálně prodat a napsat plnou moc na nastávajícího majitele s tim že on si to na sebe, po stk a pojištění normálně dohlásí.Ty vlastně teď v tom TP figuruješ něco jako zprostředkovatel. takže tedy nic nedohlašuj na sebe a prodej to s tou plnou mocí. horší asi bude až ti ČKP pošle dopis že si neměl pojistku a bude po tobě chtít prachy, ale to s tim už nějak moc nesouvisí.
Datum: 27. prosince 2010 17:58
 Zdar Chlapi..\r\ntak už na to došlo...\r\nu nás u pumpy již od začátku prosince nevedou speciál, vím, že na těchto stránkách toho o tom problému padlo již mnoho, ale raději ze zeptám a budu za trubku!\r\nMám dva dvoutakty (dvakrát Jawa). Benzín speciál s olejem jsem v předepsaném poměru kupoval, ale co nyní?\r\nJasné naturál s olejem - nezapomenout mazat to je důležité. Ale uvažuji a přemýšlím o tom zda ten naturál - bez-olovnatý benzín našim dvoutaktům neubližuje. Je bez olova moc "suchý" tudíž je opravdu důležité mazání v předepsaném poměru, ale nemůže se díky vyšším teplotám při pálení více-oktánového benzínu udát něco s motorem - třeba vypalování prostoru hlavy válce nebo tak? Olovo asi do naturálu lít nebudu považují to v tom systému za sajr..., který tam lít nechci - ale přeci v normálním benzínu bylo součástí, tak nevím.. Řekněte Vaše zkušenosti prosím-poraďte. Díky Jawař JuBr
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 20:22
 všem Vám věřím ! ale mě to jede furt stejně jak na speciál tak na naturál jediný co mi na něm vadí je to že ten speciál s asi M2T měl nezaměnitelnou vůni kterou naturál s novějším olejem nemá a už to nesmrdí jak fichtl  teda spíš voní
Datum: 27. prosince 2010 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 no mně právě pérák jel líp,když jsem začal přidávat benadit do benzinu dle návodu....u RS válce benadit zase způsoboval,že kroužek nevydíral válec o přehnaně širokej výfukovej kanál,ale místo toho v místech,kde bylo největší "drtění" válce kroužkem byla pouze taková šedivá kašička...když jsem přestal přidávat Benadit,tak se to vydřelo... a je teda hrozně zvláštní,že jeden polochcíplej pařez mi na naturál začal upalovat a to skoro nemá kompresi a naopak ten pařez co má motor ve 100%stavu nechce bez roztlačení vůbec chytit....na speciál chytal na druhý i s otevřenym vzduchem..... zlatej klid,když člověk na pumpě natankoval starej dobrej speciál a všechno chodilo....ted mi prijde ze ty motorky jedou podle toho u jaky cerpaci stanice jsem palivo tankoval.....když jsem bral od 12 let benzin na jedny ty a samy benzince,tak byl furt stejnej....
Datum: 27. prosince 2010 20:13
 Já si nemůžu pomoct, ale číza mi na naturál nikdy nejela tak dobře jako na speciál, a neřikejte mi že je to nastavenim, nějakej čas jsem s tim strávil, ale prostě vždcky to jelo se speciálem líp...
Datum: 27. prosince 2010 19:28
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 Ano, jsou i jawy 4t,,, každý motor je navržen na určitý druh paliva, a pokud do něj naleješ neco odlišneho tak na tovární nastavení muže fungovat jinak,, určitě existují nejake tabulky a normy podle kterých se to dá zjistit, a tak nastavit motor na nejvyšši výkon- oktanove čislo, teplota, kom. poměr, rychlost hoření atd atd,,, anebo placebo efekt? ,,,
Datum: 27. prosince 2010 19:06
 Jo, tak na to já v tomto směru nemám! Tam až mé znalosti nesahají!
Stando, klobouk dolů!
Datum: 27. prosince 2010 18:32
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 Johny: 2T Jawa ventily nemá,4T Jawa ventily má  K věci.....to omýlané že olovo(dnes náhražka olova) je na sedla ventilů škodovek vim,ale proč 2T motor odlišně funguje na benzin olovnatý a benzin bezolovnatý? Samý chytrý hlavy,tak sem zvědavej kdo mi odpoví? Proc mi otevřenej motor jede líp na naturál s olovem? Proc mi starej blbej pérák konstruovanej na benzin s oktanovym číslem pod 80 jede na bezolovnatej benzin s aditivem líp? proc na naturál bez olova se musí všemožně štelovat karburátor aby to aspon chytlo? o chodu motoru na naturál bez aditiva nemá význam diskutovat,je to tragedie.... Proč? když je tam to aditivum na ochranu ventilových sedel?? Nikdy nikdo nebyl schopnej odpovědět a vždy to zahrál do autu.....
Datum: 27. prosince 2010 18:24
 Děkuji,
vím, že příměs olova zlepšuje mazání motoru směsí a hlavně u sedel ventilů motorů...
to /n nebo /r mi tam nějak skočilo po potvrzení odeslání příspěvku tak to sorry..
prostě mi to čas ukáže! zkusím to i to...
Mám 175/356 z roku 1958 a 350/634 z roku 1981
Datum: 27. prosince 2010 18:16
 Nic se tomu nestane jezdím na to už kolik roků kolik tisíc kiláků a žádné známky toho že by mu to nějak škodilo. Je potřeba to vyskoušet jak ti to pojede s olovem a jak bez něj... Ale to olovo je tam jen pro staré 4T motory které potřebují ochranovat sedla ventilů přísadama v palivu. Já osobně jsem poznal s přidáním olova nepatrný lepší tah odspodu
Datum: 27. prosince 2010 17:33
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 olovo je tam kvůli lepšímu dosedání sedel ventilu na starých 4t motorech (škoda 120)... má jawa ventily ?
Datum: 27. prosince 2010 17:31
 co je to lomítko r lomítko n?přidává se to do benzínu?
Datum: 27. prosince 2010 17:25
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 Postřeh č.1) Na naturál mi seriovka jela blbě,muselo se přeseřídit zapalování a karburátor , postřeh č.2) ač na aditivum nadáváte,mě se osvědčilo,konkrétně muj pérák je tak náladová svině,že sem ho ze speciálu na naturál přeučoval pár dní a domluvili mu až zmíněná aditiva,od té doby zase šlape jako předtím,prostě paráda,žádný střílení,škytání,prskání,klidnej tichej chod s maximálně nízkym volnoběhem....
Datum: 27. prosince 2010 17:07
Jméno: ruda
IP: uživatel10879
 Zdravím, jak často vás zastavuje policie? Zajímá mě jestli po nás vyloženě jdou nebo jsme pro ně spíše rarita.Kontrolovali vám někdy homologaci přilby? Dík (S11)
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 19:07
 No některý přilby Tvar Pardubice schválené jsou, jen to vysvětlit, je tam samolepka a na ní je výrobce a takový šestiůhelník s lomeným proškrtnutím, tak ten je logo ČS. státní zkušebny.
Datum: 02. ledna 2011 19:07
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Body za sjetou gumu? To je vhajzlu
Datum: 27. prosince 2010 23:40
 jo ten taky kámoš lil do minibajky a letělo to jak svině  ,akorád nevím kde ho sehnat ten leteckej benzín
Datum: 27. prosince 2010 22:10
 standa: Ciao to byla vražda  měl to kamoš,ve přední vidli prasklý obě dvě pružiny a tak celkově to byl šrot na naftu se tomu moc nechtělo¨  ředidlo s acetonem bylo dobrý,benzín do toho asi nikdy nelil  ale největší úlet byl když měl v nádrži leteckej benzín  80km/h žádnej problém  potom ho prodal za 700,- a bylo po srandě....
Datum: 27. prosince 2010 20:30
 Mě zatím nikdy nestavěli, asi pro ně vypadám slušně, ale hlídek už jsem potkal dost a brali vždy auto předemnou.
Datum: 27. prosince 2010 20:17
 Když někde stojí hlídka tak mě berou pokaždé nikdy by se enstalo že by mě nezastavili. Ale dkyž potkámnějaké policejní auto mám helmu svítím,spz atd.. tak po mě nejdou nikdy. Ale když mě zastavují tak máte vidět jak mi na tom fichtlu kontrolují každý šroubek a čísla a takové věci jenže je vždy naštvu-mám ho v perfektním stavu  hajzlíci jedni jednou zastavil mě já jsem skoro ani nezastavil,byla tma,on neměl baterku nic já mám zadní zástěrku 2cm od země a on se postaví 3 metry za fichtla a říká: chlapče máš sjetou gumu to bude minimálně 500 a nějaké body dolů  a přitom ta guma byla nová barumka jetá nějakých 1000km
Datum: 27. prosince 2010 20:08
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 u nás jsou policajti dost často. Stalo se mi, že jsem se řítil obcí - za tři a plnej - rafika na tachecu oscilovala mezi 60 a 40. Policajt stál ve vestě a s plácačkou u silnice. nikde nikdo, takže mi bylo jasný, že neuniknu. Když jsem byl tak dvacet metrů od něj a já to statečně ždímal dál a on patrně viděl můj stroj, otočil se a upaloval něco říct kolegovi, co seděl v autě. Koukám do zrcátka a říkám si - patrně skočí do auta a jedou po mě...jenže - policajt zase stojí u silnice zádama ke mě a kouká. Moje vysvětlení - když viděl jak se blížím, tak raději šel řešit něco neodkladnýho, aby mě nemusel stavět, protože z mýho stroje jde hrůza aon patrně nechtěl potíže...
Datum: 27. prosince 2010 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 no musím přiznat,že v autě mě berou podstatně víc a především kvůli trvalýmu překračování padesátky a kvuli pásum,musím zmínit i špatné parkování....
Datum: 27. prosince 2010 18:17
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 dřív nás byla docela banda a tak po nás šli docela dost pač sme jim furt ujížděli, jízda bez helem, dokladů atp. na různejch paskvilech. ale to nám bylo tak 13 - 16 let. Ale teď už jsme všichni velcí kluci
a máme všechno v pořádku. V letě jsme jeli z přehrady, bylo nás pět fechtlů a tak nás brali na jediný výjezdový cestě, ale brali každýho asi spíš kvůli zbytkovýmu chlastu. no měli sme všichni strach pač sobota
byla náročnější na počet piv. dopadlo to ale v pohodě, jedinej já sem měl komplikaci že sem si zapoměl řidičák, naštěstí to 3 stokoruny spravili. helmu máme většinou starý škopky po dědech a tam bych homologaci
hledal jen těžko. podle mě helma jako helma a jesi je stará třicet let je úplně jedno. přeci jen nejezdíme na fárblejdech. a zas tak často nejezdíme aby nás furt votravovali. V autě jsem na tom ale podstatně hůř.
Datum: 27. prosince 2010 17:34
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 To Ciao je krutej stroj....když byl brácha malej,tak na Ciau ujížděl policajtum půl hodiny po vsi....když ho chytli,to bylo řevu jak když podřezávaj svini  Helma má někde na sobě vyraženo a nebo vylepeno že je homologovaná a bla bla bla....Jinak starý Ciao v dobrym stavu žere litr a jede jak fichtl
Datum: 27. prosince 2010 17:23
 vlastní skušenosti nemám-nejezdím po silnici ale kámoš byl svědkem silniční kontroly kdy zastavily řidiče mopedu Piagio Ciao a neměl na to papíry přišel k němu jeden policajt a prej se ho ptal kolik to žere na 100 a ten chlap mu řekl že 2litry na to policajt že ho považuje za cyklistu ať jede  jak zjistím jestli má moje helma homologaci?děkuji
Datum: 27. prosince 2010 17:15
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 Mě chytají pouze na fichtlu. Když jedu na Péráku,tak spíše čumí. Jak na Fichtlu potkam hlídku,vim,že budou problémy....homologaci helmy mi ještě nekontrolovali,většinou ji nemám....
Datum: 27. prosince 2010 17:09
 Ahoj. Nakopával jsem svojí Jawu 23 a z něakého důvodu mi nejde nakopávat. Nakopávačka jde strašně lechce a vůbec s válcem nehne. ale vrací se. ALE před tím jsem ho prohnal tak jsetli nemohla bejt přehřátá spojka nebo něaká jiná svině v motoru. Zkoušel jsem i zařadit a popojed aby se válec hnul (myslel jsem byl v blbý poloze) ale pořád jenom prokluzuje ani nedělá žádnej zvuk. Moc děkujju DOstal jsem ho totiž ted na Vánoce  . Ahoj Děkuju za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 21:31
 jj tak jak to říkáš je to spojka vytoč ten štelovací šroub uplne ..jetli pujde skus to asi už to bude mít odpor pokut nic sudej víko spojky a vymen lameli..ti stare budou asi cerne a z korky ti asi vypadnou ven..kdyby to bylo na gmentu nakopavača by se ti nevracela..... jo a kdyš budeš kupovat nove lameli kup si i ty podlošky a segrovky ....at je maš navíc...jejich víměna je vsteklá činost...asi budeš vyrabet nejaky vehement pekne je na jawa 50 cz clanek o renovaci 555..... jinak tu spojku udelat asi budeš muset bez ní to nepojede stojí to tak 200
Datum: 28. prosince 2010 21:31
 No hele já to zkusim ale fakt myslíte že by kvuli spojce neslo nakopávat?? Je to divný. Nikdy se mi to nestalo vzdycky sem zařadil a popojel aby se hnul z tý blby pozice ale ted fakt newim amotor se mi rozdelávat nechce protoze jezdí jak drak bez chybyčky ... k***a tak čau
Datum: 27. prosince 2010 20:25
 Jo, stane se, jel jsi s prokluzující spojkou(taky se mi to stalo, když jsem v dobré víře připevnil lanovod k rámu páskem). Já to zjistil po 1 a půl km, nechal jsem to schladnout, odstřihl pásek a je to v pohodě. Jestli ti to nešlo hned po jízdě, tak to nech stát a pak tu spojku seřiď...
Datum: 27. prosince 2010 16:57
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Tak sou v prdeli zuby a musíš to půlit, ale napřed to zkus a nešpekuluj, jestliže to šlo a ted ne tak se ti dotahl tenšrub spojky
Datum: 27. prosince 2010 16:50
 A co kdyby to taky nešlo?? Předem dik
Datum: 27. prosince 2010 16:49
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Vymontuj ten šroubek co je na pravým víku jak tam vede lanko spojky! Pak šlápni a jestli to protáčí motorem, tak je na vině spojka!
pak si ten šroubek dotáhni dle potřeby...prostě to sešteluj
Datum: 27. prosince 2010 16:43
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 19:28
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 jj ja nevim ja ten tmel jsem dostal dneska a ještě jsem ho nezkoušel
Datum: 27. prosince 2010 19:28
 už takhle je jí tam víc než je potřeba...
Datum: 27. prosince 2010 19:14
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Že by te pasty mohly dat vic.
Datum: 27. prosince 2010 19:09
 0,5kg kitu a 15g pasty, co je na tom zvláštního?
Datum: 27. prosince 2010 19:00
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 0.5g
Datum: 27. prosince 2010 18:57
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Ok stejně se mě do zda divní tmel kterej má 0.5kq a červená pasta má 15g
Datum: 27. prosince 2010 18:54
 Od oka tam trochu přidej...je to v poměru 100:2 myslim...já tam vždycky trochu dam, zamícham, a musí to mít takovej růžovej nádech...
Datum: 27. prosince 2010 18:46
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Ja vubec nevím jak to mám ředit s tou červenou pasta v tubě 15g?
Datum: 27. prosince 2010 18:27
 jo, proč?
Datum: 27. prosince 2010 17:51
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 17:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no kámošovi to na zápalko z fichtla chytá hned , ale ten přední blatník nemá chybu
Datum: 27. prosince 2010 17:48
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 Je takový ničení motorky nutný :´-( za 3500 Kč  a bude to špatně chytat ,se zapalkem s fichtla bude slaba jiskra
Datum: 27. prosince 2010 16:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ahoj, mam dandynu a chtěl jsem ji nějak otevřít, nemáte s tím někdo zkušenosti? nebo obchod kde by na ní měli tuning díly, atd. děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 21:25
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 TKmoto a na inzercich najit kit vic z toho nedostanes
Datum: 31. prosince 2010 21:25
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, máme přes 25let odhlášenou čezetu a chci se zeptat, jestli by šli ještě nějak dohledat na úřadě...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 několik změn: Pro vystavení veteránských potřebuješ odhlášený TP(anebo jiný dokument o vyřazení motocyklu z evidence) a pak potřebuješ 5000,- na zelený značky a pak dalších xxx tisíc pro uvedení stroje do stavu,kterým projde testací
Datum: 27. prosince 2010 19:05
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 na tom fíkovi sem to řešil jinejma dokladama a přeražením čísel, stály tisíc káčé. a to se určitě vyplatí než se dostat do problému se zákonem.
Datum: 27. prosince 2010 14:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a nebo jezdit bez SPZ  .... ale díky chlapy
Datum: 27. prosince 2010 14:33
 Buď to postavit na veteránská čísla, což vyjde, abych nekecal, asi na 4000? Plus samozřejmě musí bejt motorka v Top špičkovym stavu...nebo koupit papíry z jiné a přemlátit čísla
Datum: 27. prosince 2010 14:24
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 za komunisty depozit nebyl. takže je to asi trvale odhlášený a to už seš tam kde píše kolečko. ale za zeptání nic nedáš, třeba ti to znova přihlásej a daj novou spz a tp. \r\not: když sem předloni kupoval fíka co měl ještě v roce 2001 technickou a starej tp (knížečka) tak majitel ho chtěl někdy poté úplně zrušit, ale na úřadě mu řekli že to vůbec nemaj\r\nv evidenci tak to ani nešlo převést na mě (byl to jeden majitel co to měl 30 let) divný co? to jen tak že úředníci v tom maj taky pěknej bordel. no za zeptání nic nedáš.
Datum: 27. prosince 2010 14:24
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 tak díky... no nejspíš je odhlášena úplně.... takže veteránská SPZ, která ovšem stojí několik tisíc...
Datum: 27. prosince 2010 14:20
 pokud je uložena v depozitu tak to jít musí, pokud je trvale odhlášená tak je to bez šance...
Datum: 27. prosince 2010 14:13
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 a už ses tam byl ptát?
Datum: 27. prosince 2010 14:11
 čus draci,mam neřešitelnej problem.rozpulil sem motor čz 175 a nemuzu povolit matku co drzi spojkovej kos na ty hrideli co je v prevodovce,spis nevim jak na to nevim jak si to mam podrzet  , dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 22:23
 já mám taky čz 175. Koupil sem si takovou tu pomůcku co nasadíš do spojkového koše místo lamel. Možeš potom povolit maticu spojkového koše, maticu na řetězovém kole sekundáru (když je zařazené) a taky maticu na klice.Záleží na tobě jestli vyhodíš 100 nebo uděláš zarážku.
Datum: 28. prosince 2010 22:23
 Nebo zařaď 4 a zablokuj na druhý straně motoru vhodným šroubem sekundární kolečko...
Datum: 27. prosince 2010 16:59
 dělá se to takým pro někoho prasáckým způsoběm když to jinak nejde. Vrazit mezi primární kolečko a řetaz nějaký kus kulatiny bo šroubovák a povolit to. Tím že to tamnacpeš bys měl zamezit otáčení toho koše
Datum: 27. prosince 2010 13:39
|



|