slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  94  95  96  97  98  99  100  101  102  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jen-da      IP: uživatel17736    
Zdar draci. Veselé Vánoce!\\r\\nNemůžu nastavit předstih na čz 175.501. Odtrh jsem nastavil na cca 0,05mm. Ale s předstihem se dostanu na cca 12 mm a více před horní úvrať. Méně mi tam nejde, protože to jsem už na dorazu těch dvou šroubů na zapalování. Předstih by měl být asi cca 3,2mm, nevím přesně, ale to můžu točit se zapalováním jak chci, ale jiskru mi to háže od 30 až 12 před horní úvratí. Co je špatně? Vačka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2014 15:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odtrh bybch dal v rozmezí 3,5mm-4mm.
 
 
Datum: 25. prosince 2014 15:50
 
 
 
 
Jméno: jen-da      IP: uživatel17736    
Děkuji moc, nastavil jsem odtrh 0,4 a už to jde nastavit jak potřebuji. Nevíte někdo kolik má mít skutr čz 175 předstih? je to válec se dvěma výfuky, má dynamostartér.
 
 
Datum: 25. prosince 2014 15:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Odtrh 0,05mm není správně, možná je chyba právě zde. Nastavuji ho cca 0,4mm při největšim otevření kladívek.
 
 
Datum: 25. prosince 2014 10:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Ahoj,potřebují poraďít,našel jsem doma v dílně laditelná tryska na jawu50.Nevím když trysku povolují jestli je směs chudčí nebo bohadčí?Děkují moc.Přejí všem krásné Vanoce. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2014 11:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Zkus se namáhat a použít tu věc, co máš na krku...
 
 
Datum: 25. prosince 2014 11:14
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
Zdar montuju na svojí 21čku karburátor dellorto a chtěl bych zachovat původní plechy prsíčka,bříško bez úprav je k němu molitanový konusový filtr .Dělal to už někdo ?(jak to tam vměstnat?) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2015 9:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17825    
No udělej si nový koleno ve stejnym směru jako bylo origo pio a udělej to tak,aby to bylo do spádu - klidně 30-40 stupňů - pak se ti tam všechno vejde
 
 
Datum: 01. února 2015 9:16
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak po dlouhé době nadhodím dotaz, přemejšlim na léto nad další motorkou, narazil sem na čezety 125/476 a ekvivalent ve 175 ccm. Je tu nějaký spokojený nebo nespokojený vlastník? motorka se mi vzhledově líbí a daj se na ní použít a1 papíry, cenovku si představuju tak kolem 15000, něco co nebude potřebovat lak, další investici tak do 10000. Takže,, sere se na těhle motorkách něco co by stálo za zmínku? a jak je na tom ten motor, pochopil jsem že kartery s převodovkou jsou téměř totožný se silnějšíma jawama což se jeví jako slušnej základ aby to vydrželo dost kilometrů zavřený. Asi bych radši bez posilube, ty hrozný řeči že je to nespolehlivý mě nevzrušujou ale zároveň mám rád když je toho pokazitelnýho na motorce co nejmíň, s vape si počítám, sice na fíkovi sem za celou sezonu (5000) na zapalko krom mazání nešáhnul, ale chtěl bych vape hlavně kvůli napájení gpsky. No mojí představu sem snad vystihnul a prosím zkušenější o komentáře. Díky! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2014 3:35
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Paráda, ještě jednou dík za rady :-) nějak si to utřibuju v hlavě, myslim že nenáročný cestovatel mě docela vystihuje, ve smyslu drahýho vybavení a komfortu, ono po česku se na fíkovi dá jezdit slušně, když se člověk naučí co nejbezpečnějc uhejbat netrpělivejm předjížděčům :-D :-) ale přecejen za hranice už bych to radši vzal zodpovědnějc v helmě co nebude z laminátu a hlavně né v tričku a šortkách :-D cestovní rychlost kolem 80 si ani vlastně nedovedu moc dobře představit, takže když z vás nevylezlo nějaký hrozivý varování že to neni moc povedená motorka, jdu do ní. A ve dvou to snad taky půjde, přítelkyně je mikro vzrůstu a já jsem s potem na čele v šestnácti dosáhnul výšky 176 cm :-D Rozhodně se ale ještě na nějakou zajdu mrknout a šáhnout.
 
 
Datum: 27. prosince 2014 3:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Jeste jsem zapomnel, ze ta motorka celkem dost vibruje. Ale jakmile se toci, tak vibrace ustupuji. Ty typy 487.3+ mely sklopne stupacky s gumou. To bych doporucil
 
 
Datum: 26. prosince 2014 17:55
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Pro 2 to opravdu neni .) Motorka je to mala, to sice jo, ale s CZ 250/471 (ma stejny ram atd.) jsem procestoval pul Evropy a to mam 190cm, takze cestovat se na tom da. A oproti velkym Jawam je ta motorka hbitejsi. Zatacky jsou (hlavne s tou jinou predni vidlici a zadni hlinikovou kyvkou) super.
 
 
Datum: 26. prosince 2014 17:53
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Za me 487/488. Je na ni lepsi posaz. 2-klic. Jsou novejsi - pravdepodobne nebudou tolik zbastlene. Na VAPE bych se klidne vyprdnul, jen bych nahradil ten mechan. 2-civk, regulator elektronickym. Dopredu jde dat H4 parabola a s 35W H4 to i docela sviti. Daji se sehnat i typy 487.3, maji modernejsi predni vidlice (jako u 638+), hlinikovou zadni kyvku (tolik se nekrouti) a nektere jsou s kotoucem. Kdysi jsem jednu 175 koupil na nahradni dily a nejak jsem si ji zamiloval. Je to lehka a celkem nenarocna motorka. Maximalka je kolem 100km/h. Spotrebu mam do 5 litru... ono se s tim jinak nez porad na plny plyn jezdit moc neda.
 
 
Datum: 26. prosince 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dynamo i regulátor jsou stejné jako na Jawách.
 
 
Datum: 25. prosince 2014 10:39
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky za názory :-) o těch vibracích jsem slyšel ale po fichtlovi si myslim že mě nemůže už nic překvapit :-D jojo na trabantisty jsem zvědavej :-) motorku taky počítám že když jí koupim tak už doma zůstane, jinak ještě se zeptám, elektriku to má svojí nebo je to jawa nějaká? :-) ještě jednou dík :-)
 
 
Datum: 24. prosince 2014 23:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
477 pojede přes austrálii s Domčou, tak sleduj trabanťáky a uvidíš jak se jí daří :-D
 
 
Datum: 24. prosince 2014 23:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17735    
Mam 476 a vape nrduhy doresit zabezpeceni mozna 2 klicove brzdy ale origo staci ..a motorka ma male kasliky chce to nosic kufr ci poradnej batoh..pri koupy smkuz ziskat vsechny zamky...
 
 
Datum: 24. prosince 2014 16:32
 
 
 
 
Jméno: YODA      IP: uživatel13426    
Mám Čízu 175/477 a musím říct, že je to super motorka. Pokud se člověk úplně nevybodne na nějakou základní údržbu, tak na motor se vůbec nemusí sahat. Já jsem akorát po původním majitely musel zrepasovat podvozek (tlumiče atd.) a od té doby s motorkou jen jezdím. :-) Jinak, že je posilube nespolehlivý je blbost. Pokud se nezapomene dolévat olej a občas se seřídí a odvzdušní, nemá se tam co pokazit. Jinak na rok výroby je to slušně postavená motorka, trošku víc vibruje, to je pravda, ale nic zas tak hroznýho to není. V jednom člověku je to i pro nenároného cestovatele, těch 90km/hod se dá docela slušně udržet. Ve dvou je to ale už trápení, nejenom, že to nemá výkon, ale celkově je ta motorka prostě malá, takže se tam dva i těžko skládají. :-D Ale za sebe ti můžu tuhle Čízu doporučit, alespoň mě si získala. A i když už proháním jiné kubatury, tahle doma zůstane navždy. :-)
 
 
Datum: 24. prosince 2014 11:34
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
pokud do motoru vrazíš hromadu peněz aby bylo všechno v pohodě.. posledních několik set kilometrů budeš řešit max. píchlé kolo a nebo přervaný řetěz. každá jawa, čezzeta je spolehlivá motorka taky záleží jak se k tomu chováš, jestli provádíš pravidelné údržby, mazání motocyklu atd...
 
 
Datum: 23. prosince 2014 23:13
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak Draci.... Krásné vánoční svátky, vše nejlepší v novém roce 2015 aa mnoho šťastných a radostných kilometrů na strojích Jawa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2014 19:01
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj marquee! Aj já přeju hezký svátky! Šak sem kúsek dúle taky psal a přál fšeckým! Pro péro. To kiwi by mě tolik nevadilo, protože to má dcera na dvorku a pěkně rodí. Z ostatního by mě asi trefil šlak!. Toš tak. Oskar 2.!
 
 
Datum: 24. prosince 2014 19:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Taky přeji hezké svátky.Mě teda začaly úplně suprově. V noci nás navštívil santa klaus/ježíšek a vybral nám garáž včetně kreditní karty ve špajzu si vzal pár lahví kořalky,nějaký klobásy a celou basu piva. A po tom všem měl asi velkou žízeň tak ukradl i 2 balení minerálky. Všechny stroje naštěstí zůstali doma , asi má radši sáňky. Takže hoši moje rada zní : pořádně zamykejte domy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a nenakupujte chlast dopředu protože na štědrý den nechodí jen santové nebo dědové mrázové ale taky zlodějičci. Můžu vám říct že mě pěkně nasral celý dopoledne ztrávený na policajtech atd.taky nám ukradl košíček kiwi :-D už se tomu musím smát
 
 
Datum: 24. prosince 2014 13:16
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
taky ..taky ...Veselé vánoce Vám všem a mnoho kilometrů
 
 
Datum: 24. prosince 2014 11:43
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Potřebuji spojení na Standu Hrbka. Můžeš se mě prosím ozvat na standaskarda@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2014 17:08
 
 
 
 
Jméno: skardas      IP: uživatel17641    
To Marguee: potřeboval bych udělat úpravu válce Stadion.
 
 
Datum: 23. prosince 2014 17:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Standa se ti ozve neboj..... A co vlastně potřebuješ?
 
 
Datum: 23. prosince 2014 6:16
 
 
 
 
Jméno: deil      IP: uživatel9927    
ciest..mam dotaz..fichtl jede jako drak 20 minut pod plnym ho honim a po 20 minutách vždy ztratí úplně výkon a nechce ject..do otáček to vytočim ale jede jak kdybych tam neměl kroužky na pístu.co to může být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2014 21:02
 
 
 
 
Jméno: karlos74 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nový výbrus:každý material při zahřátí se roztáhne a jestli na to pístní kroužky nestačí tak jednoduše netěsní
 
 
Datum: 26. prosince 2014 21:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17734    
A co to ze to proste prehrejes??
 
 
Datum: 23. prosince 2014 18:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jsou tam ty kroužky? :-D :-D jestli tam není něco co kroužky kdysi dávno připomínalo :-D jinak můžeš mít špatnou telenou hodnotu svíčky-blbě nastavené zapalování= přehřívá se to a vadne to... nebo je to bohatý
 
 
Datum: 23. prosince 2014 0:27
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prvně se podiv jestly je dotažená hlava, svíčka, popřípadě jak je na tom těsnění pod válcem
 
 
Datum: 22. prosince 2014 21:27
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17732    
Ahoj,prosím vás jak poznám zda je funkční Řadící automat na pincka a zda je ještě dobrá aretační pružina ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
zdar automat jestli je funkční poznáš snadno a to tak že skusíš jestli řadí, dáš ho samotný do bloku motoru a skusíš jestli jdou zařadit všechny kvalty. a stav pružiny poznas podle toho jak těžko jde ta rychlost zaradit (když jde kvalt zařadit přiliš snadno tak je pružina v horším stavu)
 
 
Datum: 24. prosince 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel17730    
Zdravím .Začal jsem si dávat do kupy Jawu Čz 175/356 . Jsou na ní vylágrované přední vidlice . Chtěl bych udělat Go .Prosím co všechno mám přesně koupit a když tak nějakej postup nebo radu na co si dát při demontáži pozor. Děkuji a ať to frčí.A kdyžtak popřípadě bych to vzal jedním vrzem i se zadníma tlumičema . Takže taky co do nich a jak na to . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2015 14:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel17844    
roztočíš ty velký matky(cca 30 klíč) na vidlicích nahoře(vrch brejlí), když ty vidlice následně zmáčkneš tak by do těch matic mělo být zašroubované táhlo od tlumiče ve spodní části, je na něm zářez na klíč(cca 10mm), takže matku následně sundáš z toho táhla. povolíš si ty svorníky na brejlích a vidle vytáhneš. Ve vrchních částech těch vidlí jsou lakovaný plechy, měly by jít stáhnout nahoru. na dolní části je pak pak velká převlečná matice co uzavírá spodní část - roztočit a měl bys to celý rozložit na dva kusy. Na horní části jsou ty pouzdra(hliník) co se mění(na konci té vrchní části je něco jako seegrovka). Je lehce problém ty pouzdra sehnat(já je koupil na 350 za 250, na internetu jsem je někde viděl za 450), kdyžtak se můžu zkusit poptat. Možná by je nějaký šikovný soustružník vytočil. Nicméně ty pouzdra jsou tam nalisovaný, a u 350 jsem je sundaval použitím mozku za současné destrukce těch pouzder(mezi nima je rozpěrka). Jedno pouzdro je ještě vložený u kraje té spodní části, to mi však vypadlo ven. Ohledně rozborky samotného tlumiče ve spodní časti moc poradit nemůžu. Jestli nefunguje, tak ho zkus propláchnout olejem(nebo něčim co uznáš za vhodný. žádný gumový díly by tam bejt neměly co vím), u mě to vždy zabralo. Ohledně těsnení o kterých vím, je jedno v té převlečné matici(filc - neřešil jsem), nicméně je ještě něco jako O-kroužek(nebo patvar miskový manžety) ve spodní třetině vrchní půlky, pokud je v jednom kuse, tak na něj radši ani nešahej, jelikož jsem nenašel náhradu. Ohledně zadních tlumiču bych rád poradil, ale musel by jsem je vidět, jelikož jsem už viděl 4 typy těch tlumičů a každej se rozebíral jinak. Dej si hlavně pozor na kontramatky na táhle(na vršku v tom uchycení k rámu), mě se podařilo tomu táhlu urvat ten závit - konečná. Propláchnutí a výměna oleje by je měla zprovoznit.
 
 
Datum: 06. února 2015 14:51
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar hoši jakýma šroubkama má být uchycena maska na pionýrovi aby to bylo original? Jde mě o to jestli šroubkama s klasickým šestihranem nebo kulatou hlavičkou,půlkulatou.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2014 7:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Originál tam má být šroubek s půlkulatou hlavou.
 
 
Datum: 22. prosince 2014 7:06
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel16204    
Určitě .. toho se měnilo mraky za ty léta co byli fichtlové ve výrobním programu .
 
 
Datum: 21. prosince 2014 20:27
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je možný, že se to postupem času měnilo, protože já mám J21 1972...
 
 
Datum: 21. prosince 2014 18:05
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel16204    
Já zase normální M6šroubek na šroubovák s půl kulatou hlavou.stejný jako na bříšku . Máme originál J21 1968 .
 
 
Datum: 21. prosince 2014 13:52
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tam mám originál šroubky zápustné s čočkovitou klavičkou na klasický šroubovák a pod nimi jsou bílé plastové podložky
 
 
Datum: 21. prosince 2014 12:32
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
měl bych dotaz zda by fungoval motor s výfukem hikone na jawu 50 jde mi jen o dobrý zvuk a oto aby motor pracoval normálně jako s origo. díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2014 23:28
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
takže by stačil ten dvoukomoráč z třista padiny? jde mi jen o to aby to mělo dobrý zvuk. na pionýrovy to znělo nádherně..
 
 
Datum: 24. prosince 2014 23:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Kdyz uz musis mit na CZ ladak, tak bud ten z Jawy 350 nebo MZ 150... Oba tak nejak funguji.
 
 
Datum: 22. prosince 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17733    
Když ho trochu víc předěláš,tak fungovat bude,ale nevim proč cpát Hikone zrovna na čz 175 .... určitě by se muselo použít široké koleno,odladit jeho délku , předělat napojení výfuku na koleno a použít sakra širší výletovou trubičku a určitě udělat jiný tlumič,to tělo výfuku není až tak špatné.... navíc na čízu koupíš hotovej dvoukomoráč určenej na 640 a je to bez řešení ,tak proč tam cpát ten Hikone??? ....
 
 
Datum: 22. prosince 2014 11:22
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Navíc origo otryskování karbu nebude fungovat .... když budeš machr, tak to pojede aspon z poloviny tak dobře jako s origo
 
 
Datum: 20. prosince 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Fungoval, ale mizerně :-D čízy 175/450/477 mají výfuky jedny z nejlepších .... pojedeto asi stejně jako bez výfuku :-D dost jsem se pobavil :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
kdybych dal ten výfuk na čz 175..
 
 
Datum: 20. prosince 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: lixi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mel bych dotaz. Vcem je vzacny plny valec na Stadiona? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2015 21:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Protože nejsou tak časté,dají se dobře upravovat a mimo S22 se dávali na S23.
 
 
Datum: 05. února 2015 21:21
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj fšecí na pokecu! Najprv si trochu postěžuju. Proč tazatel, gdyž dostane nejakú rozumnú radu, potom nedá vědět jak dopadl? Sú sice výjimky! Dyť si myslím, že by to zajímalo aj ostatní, nejenom tech co radili! No a fščeckým pěkný svátky a pokáď si negdo neco přeje a byl hodný, toš nech mu to Ježíšek donese pod stromeček!!! A před púlnocú 31.12. vyjeďte tak jak já každej rok, negde na kopec se podívat jak se okolo střílá. Je to opravdu krása. Pokud teda neleje z vrchu voda!!! Příští rok nech se Vám fšeckým daří aspoň jak letos , nebo aj lepčí!!! Toš tak. To Vám přeje Oskar2.! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj MEKENZI! Děkuju!
 
 
Datum: 20. prosince 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      E-mail:      IP: uživatel17723    
Su s tebů za jedno máš pravdu a všecko dobré přeju k vánocám aj novému roku
 
 
Datum: 20. prosince 2014 15:48
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau chci se zeptat jaké máte zkušenosti se stejskym, jestli to vždycky dojde. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2015 10:14
 
 
 
 
Jméno: Jirka AJS      IP: uživatel17754    
Se Stejskym zkušenosti jen dobře.Co se týká výkonu udavaneho u jeho úprav,tak tam to pise všude ze je treba přesně dodržet technicky stav motoru. Když das dohromady dva motory z identických dílu nikdy nepojedou stejne-kazdy motor je jiný a každý nutné potřebuje naladit.Když vezměte válec z jednoho výborného motoru a dáte ho na jiný spodek tak pojede jinak,to same s výfukem. Stejsky ma ty výkony garantované,ale pouze ne jeho spodku.
 
 
Datum: 04. ledna 2015 10:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jako jak dojde?? mé zkušenosti v oblasti dodání dílů jsou bez jakýchkoliv problémů, občas to chvilku trvá, ale vždycky to došlo, jen se musíš smířit s tím, že udávaný výkon je trošku někde jinde :-)
 
 
Datum: 22. prosince 2014 7:09
 
 
 
 
Jméno: tomix123      IP: uživatel711    
Nazdar draci, potřebuju pomoc, koupil sem si tady tento přerušovačhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/prerusovac_6v_mechan_batri2.html, ale dostal sem přerušovač který má jen 2 konektory a tak potřebuju poradit, jak to mam na čz 175 487 zapojit. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2014 5:41
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17726    
kontrolku připojíš mezi levou a pravou žárovku blinkru, třeba za přepínačem
 
 
Datum: 19. prosince 2014 5:41
 
 
 
 
Jméno: tomix123      IP: uživatel711    
Nojo, ale kam zapojim kontrolku, to budu muset upravit trochu elektroinstalaci.\r\n
 
 
Datum: 19. prosince 2014 0:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
mezi svorku 15 a přepínač blinkrů, jinam to ani nejde..
 
 
Datum: 18. prosince 2014 22:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17714    
Logicky vstup a vystup vystup na zarovky a vstup od spinace prava leva....jak asi jinak by to slo?
 
 
Datum: 18. prosince 2014 11:33
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Ahoj, prosím o radu. Mám S11 s původním karburátorem a dlouhodobě se potýkám se startováním. Nikdy nechytal moc dobře a chvilku jsem mu musel pomáhat cupákem, aby se motor zahřál, pak už obvykle běžel normálně, motor krásně táhne. Po pročtení zdejších témat jsem znovu důkladně vyčistil karburátor, srovnal přírubu, aby těsnila, vyměnil těsnění, seřídil předstih, mám také novou zapalovací cívku i svíčku. Dává to krásnou jiskru. Dle návodu přeplavím karburátor, ale motor sni neškytne. Mohu šlapat jak chci dlouho a nic. Jakmile ale stříknu benzin pod svíčku, tak chytne a běží normálně, krásně drží i volnoběh. Nevíte, čím by to mohlo být? A jaké používáte svíčky? Nebo mám zkusit větší trysku? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2014 5:27
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Svíčka nepomohla, ještě jsem čistil výfuk, také nic. Myslím si, že to asi někde přisává, tudíž nevzniká dostatečný podtlak, který by si nasál palivo. Pokud ho tam vstříknu, chytne hned.
 
 
Datum: 21. prosince 2014 5:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17714    
Spis udelat pripravek z petky a staryho motoventilku s hadickou a radne vyzkouset jak je nastavena ...drzi hladinu
 
 
Datum: 19. prosince 2014 10:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17725    
Zkus fakt jen o desetinku sklepnout svíčku
 
 
Datum: 17. prosince 2014 17:06
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat když mi na fekálu bzučák troubí jen v určitejch otáčkách. Když je na volnoběh tak troubí ale jak přidám víc plynu tak to přestane troubit a pak zas na volnoběh. Dá se to nastavit tím šroubkem nebo je chyba v elektrice ? předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2014 14:38
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
dá se to poštelovat tím šroubkem na klaksonu nebo dává cívka moc proudu.. moc toho nevím na fichtlovi sem nikdy klakson neměl...
 
 
Datum: 30. prosince 2014 14:38
 
 
 
 
Jméno: jiři-cz      IP: uživatel15512    
Čau, doufám, že je to Praga V3S. Takže jestli tam máš bzučák tak ho vyměň za klakson. Originál eletrika byla 12 V a u akumulátoru byl měnič a při startováni se měnil proud na 24 V. Předělat na 24 V a je pokoj. Jinak zkusit poštelovat, ale to dlouho nevydrží. Jinak koncovky drátů pročistit a namazat. Vem jiné klakson zapoj, vyzkoušej a uvidíš.
 
 
Datum: 28. prosince 2014 8:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uzitecny odkaz pro kazdeho draka dole pod pokecem, jako vzdy neco uzitecneho ,,misto telky, trosku premysleni draci :-) pro stamgasty povine :-) http://www.zakruta.cz/autoskola-test-krizovatek/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2014 16:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17728    
Dobrý,ale až moc jednoduchý.....
 
 
Datum: 20. prosince 2014 16:38
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V pohodě Seso, pro některý je to určitě dobrý trénink ;-) . Já jsem si to z hecu taky zkusil, ale nedokončil jsem to, protože jsem na to neměl čas, ale stihl jsem asi 25 křižovatek a samozřejmě bez chyb :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2014 11:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ja zas nebudu prudit draci :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2014 6:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14880    
Zdarec draci, mám dotaz, překorkovávám spoku u pionýra 20. Normál korková a potřebuji vědět na kolik mám zbrousit ty lamely. Jaká tloušťka ví někdo ? Díky za odpověď. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2014 17:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14880    
To by mě opradu nenapadlo. Vím že tam musí být vůle. Ale potřebuju vědět tlouštku korku !
 
 
Datum: 16. prosince 2014 17:29
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Tak,aby když mezi ně vložíš tu lamelu a nasadíš na ně řetěz tam byla tak milimetr vůle,aby spojka mohla rozepínat.
 
 
Datum: 16. prosince 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      E-mail:      IP: uživatel17723    
Čau Draci,potřebuju nutně poradit bo už si nevím rady.Na motoru Jawa 50/23 Mustang ze 77 roku se mě lepí ferodo spojka prostě musím zahřívat vždycky jinak když to za chladna nakopnu a dám 1dna tak to skočí na zadní a zdechne.Skušelo se měnit olej za co nejřidší ale furt,spojka je nová ale i po viměně oleje to dělá furt to samé.Moc děkuju za každou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2014 22:30
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
čim to bylo, samotnýho by mne to zajímalo.
 
 
Datum: 18. prosince 2014 22:30
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      E-mail:      IP: uživatel17723    
NOje to tedy vyřešeno vše e tedy cajk,ale děkuju za rady :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2014 6:12
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Ferodo spojku neznám. Míval jsem vždy klasiku s korkama a nikdy jsem neměl problém. Možná by to chtělo trochu přitáhnout šroub,aby víc rozepínala.
 
 
Datum: 16. prosince 2014 13:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17714    
Jakej olej jsi pouzilma byt prevodak primo na mokrou spojku ...a pred spoustenym dej 2 smackni spojku a prokopni jinak chodi ti lamely po kosi casto se musi pilovat
 
 
Datum: 16. prosince 2014 11:38
 
<  94  95  96  97  98  99  100  101  102  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 20:39:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu