Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jen-da
IP: uživatel17736
 Zdar draci. Veselé Vánoce!\\r\\nNemůžu nastavit předstih na čz 175.501. Odtrh jsem nastavil na cca 0,05mm. Ale s předstihem se dostanu na cca 12 mm a více před horní úvrať. Méně mi tam nejde, protože to jsem už na dorazu těch dvou šroubů na zapalování. Předstih by měl být asi cca 3,2mm, nevím přesně, ale to můžu točit se zapalováním jak chci, ale jiskru mi to háže od 30 až 12 před horní úvratí. Co je špatně? Vačka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2014 15:50
 Odtrh bybch dal v rozmezí 3,5mm-4mm.
Datum: 25. prosince 2014 15:50
Jméno: jen-da
IP: uživatel17736
 Děkuji moc, nastavil jsem odtrh 0,4 a už to jde nastavit jak potřebuji. Nevíte někdo kolik má mít skutr čz 175 předstih? je to válec se dvěma výfuky, má dynamostartér.
Datum: 25. prosince 2014 15:27
 Zdravím. Odtrh 0,05mm není správně, možná je chyba právě zde. Nastavuji ho cca 0,4mm při největšim otevření kladívek.
Datum: 25. prosince 2014 10:38
Jméno: Jawa50
IP: uživatel11670
 Ahoj,potřebují poraďít,našel jsem doma v dílně laditelná tryska na jawu50.Nevím když trysku povolují jestli je směs chudčí nebo bohadčí?Děkují moc.Přejí všem krásné Vanoce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2014 11:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Zkus se namáhat a použít tu věc, co máš na krku...
Datum: 25. prosince 2014 11:14
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 Zdar montuju na svojí 21čku karburátor dellorto a chtěl bych zachovat původní plechy prsíčka,bříško bez úprav je k němu molitanový konusový filtr .Dělal to už někdo ?(jak to tam vměstnat?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2015 9:16
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 No udělej si nový koleno ve stejnym směru jako bylo origo pio a udělej to tak,aby to bylo do spádu - klidně 30-40 stupňů - pak se ti tam všechno vejde
Datum: 01. února 2015 9:16
 Tak po dlouhé době nadhodím dotaz, přemejšlim na léto nad další motorkou, narazil sem na čezety 125/476 a ekvivalent ve 175 ccm. Je tu nějaký spokojený nebo nespokojený vlastník? motorka se mi vzhledově líbí a daj se na ní použít a1 papíry, cenovku si představuju tak kolem 15000, něco co nebude potřebovat lak, další investici tak do 10000. Takže,, sere se na těhle motorkách něco co by stálo za zmínku? a jak je na tom ten motor, pochopil jsem že kartery s převodovkou jsou téměř totožný se silnějšíma jawama což se jeví jako slušnej základ aby to vydrželo dost kilometrů zavřený. Asi bych radši bez posilube, ty hrozný řeči že je to nespolehlivý mě nevzrušujou ale zároveň mám rád když je toho pokazitelnýho na motorce co nejmíň, s vape si počítám, sice na fíkovi sem za celou sezonu (5000) na zapalko krom mazání nešáhnul, ale chtěl bych vape hlavně kvůli napájení gpsky. No mojí představu sem snad vystihnul a prosím zkušenější o komentáře. Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2014 3:35
 Paráda, ještě jednou dík za rady  nějak si to utřibuju v hlavě, myslim že nenáročný cestovatel mě docela vystihuje, ve smyslu drahýho vybavení a komfortu, ono po česku se na fíkovi dá jezdit slušně, když se člověk naučí co nejbezpečnějc uhejbat netrpělivejm předjížděčům  ale přecejen za hranice už bych to radši vzal zodpovědnějc v helmě co nebude z laminátu a hlavně né v tričku a šortkách  cestovní rychlost kolem 80 si ani vlastně nedovedu moc dobře představit, takže když z vás nevylezlo nějaký hrozivý varování že to neni moc povedená motorka, jdu do ní. A ve dvou to snad taky půjde, přítelkyně je mikro vzrůstu a já jsem s potem na čele v šestnácti dosáhnul výšky 176 cm  Rozhodně se ale ještě na nějakou zajdu mrknout a šáhnout.
Datum: 27. prosince 2014 3:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Jeste jsem zapomnel, ze ta motorka celkem dost vibruje. Ale jakmile se toci, tak vibrace ustupuji. Ty typy 487.3+ mely sklopne stupacky s gumou. To bych doporucil
Datum: 26. prosince 2014 17:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Pro 2 to opravdu neni .) Motorka je to mala, to sice jo, ale s CZ 250/471 (ma stejny ram atd.) jsem procestoval pul Evropy a to mam 190cm, takze cestovat se na tom da. A oproti velkym Jawam je ta motorka hbitejsi. Zatacky jsou (hlavne s tou jinou predni vidlici a zadni hlinikovou kyvkou) super.
Datum: 26. prosince 2014 17:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Za me 487/488. Je na ni lepsi posaz. 2-klic. Jsou novejsi - pravdepodobne nebudou tolik zbastlene. Na VAPE bych se klidne vyprdnul, jen bych nahradil ten mechan. 2-civk, regulator elektronickym. Dopredu jde dat H4 parabola a s 35W H4 to i docela sviti. Daji se sehnat i typy 487.3, maji modernejsi predni vidlice (jako u 638+), hlinikovou zadni kyvku (tolik se nekrouti) a nektere jsou s kotoucem. Kdysi jsem jednu 175 koupil na nahradni dily a nejak jsem si ji zamiloval. Je to lehka a celkem nenarocna motorka. Maximalka je kolem 100km/h. Spotrebu mam do 5 litru... ono se s tim jinak nez porad na plny plyn jezdit moc neda.
Datum: 26. prosince 2014 17:47
 Dynamo i regulátor jsou stejné jako na Jawách.
Datum: 25. prosince 2014 10:39
 díky za názory  o těch vibracích jsem slyšel ale po fichtlovi si myslim že mě nemůže už nic překvapit  jojo na trabantisty jsem zvědavej  motorku taky počítám že když jí koupim tak už doma zůstane, jinak ještě se zeptám, elektriku to má svojí nebo je to jawa nějaká?  ještě jednou dík
Datum: 24. prosince 2014 23:44
 477 pojede přes austrálii s Domčou, tak sleduj trabanťáky a uvidíš jak se jí daří
Datum: 24. prosince 2014 23:17
Jméno: pepa
IP: uživatel17735
 Mam 476 a vape nrduhy doresit zabezpeceni mozna 2 klicove brzdy ale origo staci ..a motorka ma male kasliky chce to nosic kufr ci poradnej batoh..pri koupy smkuz ziskat vsechny zamky...
Datum: 24. prosince 2014 16:32
Jméno: YODA
IP: uživatel13426
 Mám Čízu 175/477 a musím říct, že je to super motorka. Pokud se člověk úplně nevybodne na nějakou základní údržbu, tak na motor se vůbec nemusí sahat. Já jsem akorát po původním majitely musel zrepasovat podvozek (tlumiče atd.) a od té doby s motorkou jen jezdím.  Jinak, že je posilube nespolehlivý je blbost. Pokud se nezapomene dolévat olej a občas se seřídí a odvzdušní, nemá se tam co pokazit. Jinak na rok výroby je to slušně postavená motorka, trošku víc vibruje, to je pravda, ale nic zas tak hroznýho to není. V jednom člověku je to i pro nenároného cestovatele, těch 90km/hod se dá docela slušně udržet. Ve dvou je to ale už trápení, nejenom, že to nemá výkon, ale celkově je ta motorka prostě malá, takže se tam dva i těžko skládají.  Ale za sebe ti můžu tuhle Čízu doporučit, alespoň mě si získala. A i když už proháním jiné kubatury, tahle doma zůstane navždy.
Datum: 24. prosince 2014 11:34
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 pokud do motoru vrazíš hromadu peněz aby bylo všechno v pohodě.. posledních několik set kilometrů budeš řešit max. píchlé kolo a nebo přervaný řetěz. každá jawa, čezzeta je spolehlivá motorka taky záleží jak se k tomu chováš, jestli provádíš pravidelné údržby, mazání motocyklu atd...
Datum: 23. prosince 2014 23:13
 Tak Draci.... Krásné vánoční svátky, vše nejlepší v novém roce 2015 aa mnoho šťastných a radostných kilometrů na strojích Jawa
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2014 19:01
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj marquee! Aj já přeju hezký svátky! Šak sem kúsek dúle taky psal a přál fšeckým! Pro péro. To kiwi by mě tolik nevadilo, protože to má dcera na dvorku a pěkně rodí. Z ostatního by mě asi trefil šlak!. Toš tak. Oskar 2.!
Datum: 24. prosince 2014 19:01
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Taky přeji hezké svátky.Mě teda začaly úplně suprově. V noci nás navštívil santa klaus/ježíšek a vybral nám garáž včetně kreditní karty ve špajzu si vzal pár lahví kořalky,nějaký klobásy a celou basu piva. A po tom všem měl asi velkou žízeň tak ukradl i 2 balení minerálky. Všechny stroje naštěstí zůstali doma , asi má radši sáňky. Takže hoši moje rada zní : pořádně zamykejte domy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a nenakupujte chlast dopředu protože na štědrý den nechodí jen santové nebo dědové mrázové ale taky zlodějičci. Můžu vám říct že mě pěkně nasral celý dopoledne ztrávený na policajtech atd.taky nám ukradl košíček kiwi  už se tomu musím smát
Datum: 24. prosince 2014 13:16
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 taky ..taky ...Veselé vánoce Vám všem a mnoho kilometrů
Datum: 24. prosince 2014 11:43
 Potřebuji spojení na Standu Hrbka. Můžeš se mě prosím ozvat na standaskarda@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2014 17:08
Jméno: skardas
IP: uživatel17641
 To Marguee: potřeboval bych udělat úpravu válce Stadion.
Datum: 23. prosince 2014 17:08
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Standa se ti ozve neboj..... A co vlastně potřebuješ?
Datum: 23. prosince 2014 6:16
Jméno: deil
IP: uživatel9927
 ciest..mam dotaz..fichtl jede jako drak 20 minut pod plnym ho honim a po 20 minutách vždy ztratí úplně výkon a nechce ject..do otáček to vytočim ale jede jak kdybych tam neměl kroužky na pístu.co to může být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2014 21:02
 nový výbrus:každý material při zahřátí se roztáhne a jestli na to pístní kroužky nestačí tak jednoduše netěsní
Datum: 26. prosince 2014 21:02
Jméno: pepa
IP: uživatel17734
 A co to ze to proste prehrejes??
Datum: 23. prosince 2014 18:35
 a jsou tam ty kroužky?  jestli tam není něco co kroužky kdysi dávno připomínalo  jinak můžeš mít špatnou telenou hodnotu svíčky-blbě nastavené zapalování= přehřívá se to a vadne to... nebo je to bohatý
Datum: 23. prosince 2014 0:27
 Prvně se podiv jestly je dotažená hlava, svíčka, popřípadě jak je na tom těsnění pod válcem
Datum: 22. prosince 2014 21:27
Jméno: Patrik
IP: uživatel17732
 Ahoj,prosím vás jak poznám zda je funkční Řadící automat na pincka a zda je ještě dobrá aretační pružina ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2014 10:32
Jméno: jawasj4
IP: uživatel15847
 zdar automat jestli je funkční poznáš snadno a to tak že skusíš jestli řadí, dáš ho samotný do bloku motoru a skusíš jestli jdou zařadit všechny kvalty. a stav pružiny poznas podle toho jak těžko jde ta rychlost zaradit (když jde kvalt zařadit přiliš snadno tak je pružina v horším stavu)
Datum: 24. prosince 2014 10:32
 Zdravím .Začal jsem si dávat do kupy Jawu Čz 175/356 . Jsou na ní vylágrované přední vidlice . Chtěl bych udělat Go .Prosím co všechno mám přesně koupit a když tak nějakej postup nebo radu na co si dát při demontáži pozor. Děkuji a ať to frčí.A kdyžtak popřípadě bych to vzal jedním vrzem i se zadníma tlumičema . Takže taky co do nich a jak na to .
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2015 14:51
 roztočíš ty velký matky(cca 30 klíč) na vidlicích nahoře(vrch brejlí), když ty vidlice následně zmáčkneš tak by do těch matic mělo být zašroubované táhlo od tlumiče ve spodní části, je na něm zářez na klíč(cca 10mm), takže matku následně sundáš z toho táhla. povolíš si ty svorníky na brejlích a vidle vytáhneš. Ve vrchních částech těch vidlí jsou lakovaný plechy, měly by jít stáhnout nahoru. na dolní části je pak pak velká převlečná matice co uzavírá spodní část - roztočit a měl bys to celý rozložit na dva kusy. Na horní části jsou ty pouzdra(hliník) co se mění(na konci té vrchní části je něco jako seegrovka). Je lehce problém ty pouzdra sehnat(já je koupil na 350 za 250, na internetu jsem je někde viděl za 450), kdyžtak se můžu zkusit poptat. Možná by je nějaký šikovný soustružník vytočil. Nicméně ty pouzdra jsou tam nalisovaný, a u 350 jsem je sundaval použitím mozku za současné destrukce těch pouzder(mezi nima je rozpěrka). Jedno pouzdro je ještě vložený u kraje té spodní části, to mi však vypadlo ven. Ohledně rozborky samotného tlumiče ve spodní časti moc poradit nemůžu. Jestli nefunguje, tak ho zkus propláchnout olejem(nebo něčim co uznáš za vhodný. žádný gumový díly by tam bejt neměly co vím), u mě to vždy zabralo. Ohledně těsnení o kterých vím, je jedno v té převlečné matici(filc - neřešil jsem), nicméně je ještě něco jako O-kroužek(nebo patvar miskový manžety) ve spodní třetině vrchní půlky, pokud je v jednom kuse, tak na něj radši ani nešahej, jelikož jsem nenašel náhradu. Ohledně zadních tlumiču bych rád poradil, ale musel by jsem je vidět, jelikož jsem už viděl 4 typy těch tlumičů a každej se rozebíral jinak. Dej si hlavně pozor na kontramatky na táhle(na vršku v tom uchycení k rámu), mě se podařilo tomu táhlu urvat ten závit - konečná. Propláchnutí a výměna oleje by je měla zprovoznit.
Datum: 06. února 2015 14:51
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši jakýma šroubkama má být uchycena maska na pionýrovi aby to bylo original? Jde mě o to jestli šroubkama s klasickým šestihranem nebo kulatou hlavičkou,půlkulatou....
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2014 7:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Originál tam má být šroubek s půlkulatou hlavou.
Datum: 22. prosince 2014 7:06
Jméno: Petr
IP: uživatel16204
 Určitě .. toho se měnilo mraky za ty léta co byli fichtlové ve výrobním programu .
Datum: 21. prosince 2014 20:27
 Je možný, že se to postupem času měnilo, protože já mám J21 1972...
Datum: 21. prosince 2014 18:05
Jméno: Petr
IP: uživatel16204
 Já zase normální M6šroubek na šroubovák s půl kulatou hlavou.stejný jako na bříšku . Máme originál J21 1968 .
Datum: 21. prosince 2014 13:52
 Já tam mám originál šroubky zápustné s čočkovitou klavičkou na klasický šroubovák a pod nimi jsou bílé plastové podložky
Datum: 21. prosince 2014 12:32
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 měl bych dotaz zda by fungoval motor s výfukem hikone na jawu 50 jde mi jen o dobrý zvuk a oto aby motor pracoval normálně jako s origo. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2014 23:28
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 takže by stačil ten dvoukomoráč z třista padiny? jde mi jen o to aby to mělo dobrý zvuk. na pionýrovy to znělo nádherně..
Datum: 24. prosince 2014 23:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Kdyz uz musis mit na CZ ladak, tak bud ten z Jawy 350 nebo MZ 150... Oba tak nejak funguji.
Datum: 22. prosince 2014 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel17733
 Když ho trochu víc předěláš,tak fungovat bude,ale nevim proč cpát Hikone zrovna na čz 175 .... určitě by se muselo použít široké koleno,odladit jeho délku , předělat napojení výfuku na koleno a použít sakra širší výletovou trubičku a určitě udělat jiný tlumič,to tělo výfuku není až tak špatné.... navíc na čízu koupíš hotovej dvoukomoráč určenej na 640 a je to bez řešení ,tak proč tam cpát ten Hikone??? ....
Datum: 22. prosince 2014 11:22
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Navíc origo otryskování karbu nebude fungovat .... když budeš machr, tak to pojede aspon z poloviny tak dobře jako s origo
Datum: 20. prosince 2014 22:36
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Fungoval, ale mizerně  čízy 175/450/477 mají výfuky jedny z nejlepších .... pojedeto asi stejně jako bez výfuku  dost jsem se pobavil
Datum: 20. prosince 2014 22:26
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 kdybych dal ten výfuk na čz 175..
Datum: 20. prosince 2014 21:24
 Zdarec mel bych dotaz. Vcem je vzacny plny valec na Stadiona? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2015 21:21
Jméno: standa
IP: uživatel17840
 Protože nejsou tak časté,dají se dobře upravovat a mimo S22 se dávali na S23.
Datum: 05. února 2015 21:21
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj fšecí na pokecu! Najprv si trochu postěžuju. Proč tazatel, gdyž dostane nejakú rozumnú radu, potom nedá vědět jak dopadl? Sú sice výjimky! Dyť si myslím, že by to zajímalo aj ostatní, nejenom tech co radili! No a fščeckým pěkný svátky a pokáď si negdo neco přeje a byl hodný, toš nech mu to Ježíšek donese pod stromeček!!! A před púlnocú 31.12. vyjeďte tak jak já každej rok, negde na kopec se podívat jak se okolo střílá. Je to opravdu krása. Pokud teda neleje z vrchu voda!!! Příští rok nech se Vám fšeckým daří aspoň jak letos , nebo aj lepčí!!! Toš tak. To Vám přeje Oskar2.!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2014 19:51
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj MEKENZI! Děkuju!
Datum: 20. prosince 2014 19:51
 Su s tebů za jedno máš pravdu a všecko dobré přeju k vánocám aj novému roku
Datum: 20. prosince 2014 15:48
 Čau chci se zeptat jaké máte zkušenosti se stejskym, jestli to vždycky dojde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2015 10:14
Jméno: Jirka AJS
IP: uživatel17754
 Se Stejskym zkušenosti jen dobře.Co se týká výkonu udavaneho u jeho úprav,tak tam to pise všude ze je treba přesně dodržet technicky stav motoru. Když das dohromady dva motory z identických dílu nikdy nepojedou stejne-kazdy motor je jiný a každý nutné potřebuje naladit.Když vezměte válec z jednoho výborného motoru a dáte ho na jiný spodek tak pojede jinak,to same s výfukem. Stejsky ma ty výkony garantované,ale pouze ne jeho spodku.
Datum: 04. ledna 2015 10:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jako jak dojde?? mé zkušenosti v oblasti dodání dílů jsou bez jakýchkoliv problémů, občas to chvilku trvá, ale vždycky to došlo, jen se musíš smířit s tím, že udávaný výkon je trošku někde jinde
Datum: 22. prosince 2014 7:09
Jméno: tomix123
IP: uživatel711
 Nazdar draci, potřebuju pomoc, koupil sem si tady tento přerušovačhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/prerusovac_6v_mechan_batri2.html, ale dostal sem přerušovač který má jen 2 konektory a tak potřebuju poradit, jak to mam na čz 175 487 zapojit. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2014 5:41
Jméno: martin
IP: uživatel17726
 kontrolku připojíš mezi levou a pravou žárovku blinkru, třeba za přepínačem
Datum: 19. prosince 2014 5:41
Jméno: tomix123
IP: uživatel711
 Nojo, ale kam zapojim kontrolku, to budu muset upravit trochu elektroinstalaci.\r\n
Datum: 19. prosince 2014 0:11
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 mezi svorku 15 a přepínač blinkrů, jinam to ani nejde..
Datum: 18. prosince 2014 22:33
Jméno: pepa
IP: uživatel17714
 Logicky vstup a vystup vystup na zarovky a vstup od spinace prava leva....jak asi jinak by to slo?
Datum: 18. prosince 2014 11:33
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Ahoj, prosím o radu. Mám S11 s původním karburátorem a dlouhodobě se potýkám se startováním. Nikdy nechytal moc dobře a chvilku jsem mu musel pomáhat cupákem, aby se motor zahřál, pak už obvykle běžel normálně, motor krásně táhne. Po pročtení zdejších témat jsem znovu důkladně vyčistil karburátor, srovnal přírubu, aby těsnila, vyměnil těsnění, seřídil předstih, mám také novou zapalovací cívku i svíčku. Dává to krásnou jiskru. Dle návodu přeplavím karburátor, ale motor sni neškytne. Mohu šlapat jak chci dlouho a nic. Jakmile ale stříknu benzin pod svíčku, tak chytne a běží normálně, krásně drží i volnoběh. Nevíte, čím by to mohlo být? A jaké používáte svíčky? Nebo mám zkusit větší trysku? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2014 5:27
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Svíčka nepomohla, ještě jsem čistil výfuk, také nic. Myslím si, že to asi někde přisává, tudíž nevzniká dostatečný podtlak, který by si nasál palivo. Pokud ho tam vstříknu, chytne hned.
Datum: 21. prosince 2014 5:27
Jméno: pepa
IP: uživatel17714
 Spis udelat pripravek z petky a staryho motoventilku s hadickou a radne vyzkouset jak je nastavena ...drzi hladinu
Datum: 19. prosince 2014 10:24
Jméno: standa
IP: uživatel17725
 Zkus fakt jen o desetinku sklepnout svíčku
Datum: 17. prosince 2014 17:06
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat když mi na fekálu bzučák troubí jen v určitejch otáčkách. Když je na volnoběh tak troubí ale jak přidám víc plynu tak to přestane troubit a pak zas na volnoběh. Dá se to nastavit tím šroubkem nebo je chyba v elektrice ? předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2014 14:38
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 dá se to poštelovat tím šroubkem na klaksonu nebo dává cívka moc proudu.. moc toho nevím na fichtlovi sem nikdy klakson neměl...
Datum: 30. prosince 2014 14:38
Jméno: jiři-cz
IP: uživatel15512
 Čau, doufám, že je to Praga V3S. Takže jestli tam máš bzučák tak ho vyměň za klakson. Originál eletrika byla 12 V a u akumulátoru byl měnič a při startováni se měnil proud na 24 V. Předělat na 24 V a je pokoj.
Jinak zkusit poštelovat, ale to dlouho nevydrží. Jinak koncovky drátů pročistit a namazat. Vem jiné klakson zapoj, vyzkoušej a uvidíš.
Datum: 28. prosince 2014 8:55
Posl.aktualizace: 20. prosince 2014 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel17728
 Dobrý,ale až moc jednoduchý.....
Datum: 20. prosince 2014 16:38
 V pohodě Seso, pro některý je to určitě dobrý trénink  . Já jsem si to z hecu taky zkusil, ale nedokončil jsem to, protože jsem na to neměl čas, ale stihl jsem asi 25 křižovatek a samozřejmě bez chyb
Datum: 20. prosince 2014 11:50
 tak ja zas nebudu prudit draci
Datum: 20. prosince 2014 6:43
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14880
 Zdarec draci, mám dotaz, překorkovávám spoku u pionýra 20. Normál korková a potřebuji vědět na kolik mám zbrousit ty lamely. Jaká tloušťka ví někdo ? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2014 17:29
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14880
 To by mě opradu nenapadlo. Vím že tam musí být vůle. Ale potřebuju vědět tlouštku korku !
Datum: 16. prosince 2014 17:29
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Tak,aby když mezi ně vložíš tu lamelu a nasadíš na ně řetěz tam byla tak milimetr vůle,aby spojka mohla rozepínat.
Datum: 16. prosince 2014 17:05
 Čau Draci,potřebuju nutně poradit bo už si nevím rady.Na motoru Jawa 50/23 Mustang ze 77 roku se mě lepí ferodo spojka prostě musím zahřívat vždycky jinak když to za chladna nakopnu a dám 1dna tak to skočí na zadní a zdechne.Skušelo se měnit olej za co nejřidší ale furt,spojka je nová ale i po viměně oleje to dělá furt to samé.Moc děkuju za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2014 22:30
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 čim to bylo, samotnýho by mne to zajímalo.
Datum: 18. prosince 2014 22:30
 NOje to tedy vyřešeno vše e tedy cajk,ale děkuju za rady
Datum: 17. prosince 2014 6:12
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Ferodo spojku neznám. Míval jsem vždy klasiku s korkama a nikdy jsem neměl problém. Možná by to chtělo trochu přitáhnout šroub,aby víc rozepínala.
Datum: 16. prosince 2014 13:37
Jméno: pepa
IP: uživatel17714
 Jakej olej jsi pouzilma byt prevodak primo na mokrou spojku ...a pred spoustenym dej 2 smackni spojku a prokopni jinak chodi ti lamely po kosi casto se musi pilovat
Datum: 16. prosince 2014 11:38
|



|