Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 zdar draci, mam takovou otazku vyplati se na takove stare motorky kupovat VAPE zapalovani??? slysel jsem ze kdyz mate spravne serizene origo zapalovani tak to skoro vyjde na stejno akorat ze vam tak nebudou dobre svitit svetla co je na to pravdy? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 10:50
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 ja som na svojej čz 175/487 mal problém s dobíjaním kedy to fungovalo kedy nie všetko perfektne nastavené vyčistené ale aj tak to nedobijalo ako mala niekdy málo niekdy vobec a už som mal vape v košíku že si ho kúpim ale ešte som sa rozhodol poriadne skontrolovať celý obvod dobíjania a nakoniec som zistil že káblik ku kontrolke dobijana bol zlomený pod bužirkou a nebolo to vidieť a to to spôsobovalo a teraz to dobíja jak jeden kvet  ak do toho rozumieš vieš aj zapalko ktore je na kašu nastaviť a spojazdniť aby slúžilo maximalnej spokojnosti ja tak isto skotrolujem raz za sezonu odtrh a namžem vačku a jazdím v poho
Datum: 11. ledna 2015 10:50
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 ako, seriové zapalování zvládne v pohodě 9000-10000otáček pak začinají problémy. Na druhou stranu VAPE je bezudržbové, zvládne vysoké otáčky, má perfektní jiskru už od nízkých otáček, tak že to perfektně startuje za každých podmínek. Na závody je dobré ho chladit světelné cívky zbytečně zahřívají zapalování a brzdí motor. Pokud máš peníze tak na běžný provoz je Vape dobrá volba prostě nasadíš a jezdíš bez starostí. Ovšem dobře seřízený kladívka fungují také skvěle.
Datum: 10. ledna 2015 14:35
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 zdar! zatim me jeste nic nedonutilo o vape uvazovat... umim si nastavit predstih a odtrh, namazat vacku a svetla me svti taky dobre (na pionyra dobre). zavody nejezdim. za lonskou sezonu jsem nahrkal na pinckovi cca 2000 km a na zapalko jsem nehrabl. (krome mazani vacky). s vape ti odpadnou jiste potize s opalenyma kontaktama na kladivkach a nastavovani predstihu, ale zase pribudou jine s prehrivanim vape a udajne praskanim zarovek. (nerikam, ze to nejde resit). dle me, zbytecna investice  \\r\\n
Datum: 08. ledna 2015 22:54
Jméno: filip
IP: uživatel17762
 zdravim znate nejakou firmu neco soukromnika ktery dela vybruse a hlavne kvalitne ? okoli hodonina popripade slovensko okoli skalica .... dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 19:50
Datum: 10. ledna 2015 19:50
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Zdar hoši v jaké nejvhodnější nádobě mám vyzkoušet funkčnost plováku z pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 22:07
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Oukej dik.
Datum: 10. ledna 2015 22:07
Jméno: Dvořka
IP: uživatel17467
 No já bych to možná zkusil v karburátoru  nech ho natéct, pak zavři benzín, otevři karbec a zkus ho párkrát ponořit a možná třeba nechat přes noc jestli nemá díru a nenateče
Datum: 08. ledna 2015 23:19
Jméno: kokosak
IP: uživatel7691
 Zdar draci chci jse zeptat kolik nejvíc bych mohl dát na čz 175/477 největší odtrh četl jsem že čím větší tím víc jde do otáček a to by jse mi celkem hodilo mám leštěný a slícovaný kanály. A ještě jeden dotaz mimo jde k této číze připojit legálně nějaká sajda ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 9:26
 Tady toho moc nevymyslíš. Dej klasicky 2,9-3mm a bude to akorát.
Datum: 09. ledna 2015 9:26
 jestli chceš větší otáčky tak se dává menší předstih, nicméně bych se držel příručky protože otáčky nejsou všechno...
Datum: 08. ledna 2015 15:41
Jméno: kokosak
IP: uživatel7691
 Sorry překlep myslel sem předstih
Datum: 08. ledna 2015 15:30
 Cus, prosím ví někdo kolik zubů je originál na sekundárním kolečku u stadionu s22? Potřebuji zde objednat a nevím jaké. Mám originál stroj, tak nepotřebuji žádný tuning kolečka. Díly
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 19:52
Jméno: přerushit
IP: uživatel6812
 12ti zub a níž je na sílu 13 a výš je na rychlost.....na zajíždění dávám 12ti zub,aby měl sílu a netrpěl a poté na ježdění dávám 13ti zub je to stejné jak u fíka...12ti zub je do Crossu a 13ka je na silnici....
Datum: 09. ledna 2015 19:52
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 zdar draci, potreboval bych poradit ohledne motorky ČZ 125 typ 476 mam motor po celkovym GO vsechno vymeneno opraveno klika vyvazena pist novy pistni krouzky proste vse ale porad ten motor celkem dost vibruje nevite cim by to mohlo byt nebo jak to trochu ztlumit? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 22:13
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Máš pěknou sbírku motorek. Já mám zatím 4. Babettu,mustanga,jawu 250/353 a čezetu 125/453. Všechny v ojízdném stavu.
Datum: 10. ledna 2015 22:13
 Tento motor sam o sobe dost vybruje a nemusí to být chyba. Je tezke to takto od stolu posoudit co je už moc. Hlavne mít vše porádne dotažené v rámu jak pise kolega dola a pak, pokud byl motor správně skládan. Tedy, že zmíněná klika byla dávána do motoru baz nějakého natloukání atd. Setkal jsem se i s klikami, které mely být po oprave a vyvážení, ale prostě nebyly kloudně vyváženy- někdo to halt neumí...
Datum: 08. ledna 2015 21:16
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Ahoj. Zkontroluj šrouby uchycení motoru jestli nejsou povolené.
Datum: 08. ledna 2015 19:24
 Čus draci. Mám problém s montáží pružiny stojanu na Stadiona S22. Nemáte někdo ozkoušenou techniku a nebo postup, jak tam nacpat tu blbou pružinu? Stále se my jí tam nedaří dostat. Dík moc. Marťas
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 23:50
 To Jenda: AMEN! Mám to nasazený (náhodou i bez Tvého příspěvku  ). Čtu to až teď, po triufálním návratu z dílny. Průběh práce a výsledek je cca stejný. Mám nasazeno, ale lak orvaný jak samice (i přes to, že jsem měl vše několikrát olepené papírovou zakrívací páskou). Ohnutí pružiny jsem se nevyhnul... A to jsem to vymýšlel jakou dobu, jak to nasadit "civilizovaně". Jak říkáš, pak už ti je vše jedno, hlavně to složit  Taková banalita a zabralo mě to cca 4 hodiny + 15min zatírání průserů na novém laku... Dík, Marťas
PS: Pokud někdo zná nějaký (jakýkoliv) civilizovanější způsob montáže pružiny stojanu, nechť se o něj prosím podělí!!!  Marťas
Datum: 07. ledna 2015 23:50
Jméno: jenda
IP: uživatel600
 čus, to ti nezávidim, dělal sem ho před loni a je to na zešílení. Musíš-jinou šanci nemáš- ohnout jeden konec pružiny skoro do pravýho úhlu, nasadit za příčku stojanu a pak to dvouma pořádnejma kleštěma zase opatrně vrátit do roviny. při tom orveš barvu ze všeho. v tu chvíli je ti ale všechno jedno  tak si tu příčku stojanu něčim obal.hodně štěstí- to musela bejt ve fabrice práce za trest....
Datum: 07. ledna 2015 18:01
Jméno: Dvořka
IP: uživatel17467
 čauves draci,
umí někdo z vás poradit, na co dávat pozor pří převařování úchytů tlumiče kvůli vyšší světlé výšce? Jde prostě jen nahoru na rám navařit jekl a tím to prodloužit nebo to chce nějakou alchymii?
Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 20:32
Jméno: já
IP: uživatel16483
 na oči si dávej pozor!!!!
Datum: 09. ledna 2015 20:32
 Ahoj, potřeboval bych poradit. Normálně se zabývám jinou kategorií motocyklů. Nicméně teď dělám Go na jednom motoru Jawy 05. Na motoru je následující závada. Startovací páka přeskakuje při zatížení. Objevil jsem opotřebované plochy na rohatce oz. kola 14-24z. Na e-shopech jsem tento díl nenalezl. Můžete mi doporučit kde koupit. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2015 17:30
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Pokud je vadná rohatka, není omletý i startovací segment? Pro znalejší: u J05 není nic jisté, ale nemělo by tam být kolo 13/24? Nešlo by vyměnit jenom rohatku se segmentem?
Datum: 08. ledna 2015 17:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 pokud vím tak kolo pro 05ku se nové nedělá, budeš muset kouknout po burzách, kolo z novějších modelů použít nejde
Datum: 08. ledna 2015 10:06
Jméno: pepa
IP: uživatel17760
 SKuz moto kolo votice anebo starsi z pareza
Datum: 07. ledna 2015 17:50
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 ZDR. Jak prekonat na pinckovi 2 machy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 18:22
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 tak jako snazim se.......... i kdyz po dvouch mesicnich toulkach po ukrajine se sam divim..
Datum: 07. ledna 2015 18:22
 Franky ty žiješ?
Datum: 07. ledna 2015 17:25
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 tak rikal jsem si ze 182 banu je na dnesni pomery malo............. chtelo by to tu dvoustovecku pokorit.................................
Datum: 06. ledna 2015 23:10
 ja zacinam mit s toho celejo strach,,to ten rok pekne zacina
Datum: 06. ledna 2015 21:01
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Ja jsem tvrdy odpurce aut. Akorad to zatezuje nasi zemi - ovzdusi uz neni co byvalo.... taji ledovce nekde uplne v prdeli.... atd atd...... takze jsem presel na zelenou vlnu a vsude chodim pesky, pripadne na velke vzdalenosti se prepravuji po elektrifikovane zeleznici.
Datum: 06. ledna 2015 17:32
 a dooo,,vzdyt zima se potahne do kvetna  nehse frenky prejit na auta,, ze by nasel nejaky poredny autoforum,,, co mas za auto?
Datum: 06. ledna 2015 8:14
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Zdravím Vás mistře ! nebojte ........ zima bude krátká. Dal jsem si do nového roku za cíl "věnovat se motorkám".
Tak nějak začít musím ..
Datum: 06. ledna 2015 0:18
 a kurna frenky je na zpatky,,to bude zas zimni jizda,, uz aby bylo jaro
Datum: 06. ledna 2015 0:13
Jméno: Martin
IP: uživatel17467
 Zdar draci,
někde jsem četl, že je dobrá kombinace motor z 05 a válec a hlava z 21. V čem je výhoda? je tam prý lepší dvojka a ještě něco? Nebo případně daly by se ty "lepší" věci v 05 dát do karterů z 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 18:37
Jméno: Martin
IP: uživatel17467
 Diky za objasnění
Datum: 10. ledna 2015 18:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Pardon to patřilo jinam
Datum: 10. ledna 2015 14:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Jako, seriové zapalování zvládne v pohodě 9000-10000otáček pak začinají problémy. Na druhou stranu VAPE je bezudržbové, zvládne vysoké otáčky, má perfektní jiskru už od nízkých otáček, tak že to perfektně startuje za každých podmínek. Na závody je dobré ho chladit světelné cívky zbytečně zahřívají zapalování a brzdí motor. Pokud máš peníze tak na běžný provoz je Vape dobrá volba prostě nasadíš a jezdíš bez starostí. Ovšem dobře seřízený kladívka fungují také skvěle.
Datum: 10. ledna 2015 14:34
Jméno: marquee
IP: uživatel6822
 Jinak souhlas, že prevodovka z modelu 20/21/23 je na tom lépe. 05 má totiž dvojku stejnou jako nové modely ale jedničku víc do síly, tak že je mezi 1-2 velká díra. To právě částečně vyřeší dvojka 19/19, ale pak je zas větší díra mezi 2-3.
Datum: 10. ledna 2015 9:17
Jméno: marquee
IP: uživatel6822
 Stando, víš, že 05ky sbírám. Mám rozebrána motory z celého spektra výroby od roku 1962 - 1966. Všude byla převodovka jak je psáno níže. Dvojka 19/19 byla v jednom motoru z roku 64, proto tvrdím že 19/19 byla zřejmě jen malá série v průběhu výroby.
Datum: 10. ledna 2015 9:11
Jméno: standa
IP: uživatel17761
 Marku člověče a já měl dvojku 19/19 v j05 z roku 1963,českej štítek,první provedení...dál to mělo atypickou slabou ojnici,ale už na 14,1mm čep...ale to neni žádnà výhoda,klasika 20/18 v tom jelo líp.
Datum: 08. ledna 2015 13:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 respektive ta dvojka by se správně mělo spíš psát 20/18, navíc převodovka z 05 do nových karterů taky dát jen tak jednoduše nejde protože má jinou šířku, pozor je jiný i řadící automat...
Datum: 08. ledna 2015 10:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 05ka má dvojku 18/20 stejně jako novější modely, jen pár kousků v průběku výroby mělo dvojku 19/19 (je to ovšem docela rarita a vypadá to, že takovou převodovku měly vývozní kusy - patrně jednosedadláky), jiná je trochu jednička. která je u 05 13/24 a u nových modelů 14/23 a na jedničce jsou jen tři kolíky.
Datum: 08. ledna 2015 10:10
Jméno: Martin
IP: uživatel17467
 Aha. Tak díky za info
Datum: 07. ledna 2015 21:21
Jméno: standa
IP: uživatel17758
 Ne,to není pravda. Možná je ještě horší. Má horší dvojku a mizernou kliku,horší uložení sekundárního kolečka .... atd ....
Datum: 07. ledna 2015 14:31
Jméno: radek
IP: uživatel15004
 zdarec potřebuju vědět kolik se dava oleje do prední vidlice čz 175/477 diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 18:01
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
 Do jednoho...
Datum: 09. ledna 2015 18:01
Jméno: rade
IP: uživatel15004
 a do jednoho tlumiče bo obou?
Datum: 06. ledna 2015 15:51
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 0,03 galonu
Datum: 05. ledna 2015 23:34
Jméno: pepa
IP: uživatel17755
 120 ml
Datum: 05. ledna 2015 23:24
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj mám dotaz mám na fichtlu karburátor Jikov 2739 zdá se mi že je to oproti jiním fichtlum leniví tak se zkoumal a krabec a našel toto ... Motor po Go už zajetí origo tam má být Jikov 2917 muže to tim bejt že to nejde jak má a je to leniví ? předstih 1.6 odtrh 0.45 v tom bych ale chybu neviděl předstihu jsem skoušel víc a tenhle jde nejlíp. Všem moc dík za rady .
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 7:53
Jméno: pepa
IP: uživatel17812
 Cece ted me dastalo to cislo ale chapu to tak ze tam mas larbec z 05 ? S mensim difuzorem? Pokud ano tak by to mohlo byt ono protoze 05 je o dost min vikonA nedej boze abys tam nedal karbec z stadaka 22 ten ma este mensi difuzor a trisku..za me si pujc origo karbec z fika co jezdi a vyzkousej.
Datum: 28. ledna 2015 7:53
Jméno: Mejcin
IP: uživatel17752
 Zdravim draci! Jake trysky do karburatoru na 634 po ctvrtem vybrusu? Diky za radu a at Vam to v Novem roce jezdi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2015 0:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Pravdepodobne stejne...
Datum: 05. ledna 2015 0:04
Jméno: pepa
IP: uživatel17749
 Stejne jako serie jen nastavit malinko vetsi bohatost a poradne mazat ...pokud to bude porad chudy ble si to sesadil a saje fales
Datum: 04. ledna 2015 11:52
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 10:28
Jméno: Honza
IP: uživatel16502
 Ozvu se
Datum: 13. ledna 2015 10:28
Jméno: daniel
IP: uživatel15071
 Čau Honzo... Nikoho sem nesehnal zatím jenom ty já sem z Vimperka okres Prachatice tak se musíme domluvit  nápis mi na email svůj fb - skoda-man@seznam.cz
Datum: 11. ledna 2015 19:57
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Tak co Daniel jede tam nebo ne? Měl bych také potencionální zájem jsem okr.Č.Krumlov
Datum: 11. ledna 2015 16:54
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 ja uz 6tym rokem jedu ameriku ...akorad po ty vode se blbe jede.... a blbe tlaci .... nevim proc ale furt glo glo glo................
Datum: 06. ledna 2015 23:13
Datum: 04. ledna 2015 19:12
 fuha to bude spotreba benalu a to tlaceni pri defektu  tak adios draci, hlavne dobre duse a zapalka
Datum: 04. ledna 2015 17:30
 měníme stroje aspon na tento rok na jawa 250 panelky. už nás je 5 strojů a pojedeme expedici Espaňa.  ...........chceme ujet víc kilometrů a máme pouze 14 dní volna tak se nedá nic dělat.
Datum: 04. ledna 2015 17:04
 neke jirka_z ty menos stroj,,, za jaky,,nerikej ze jsi vymenil ztarou a dobre proverenou strojovnu nasich dedu za nejakou cinskou plecku
Datum: 04. ledna 2015 11:27
 Mám za sebou taky nějaké daleké cesty na pionýru (Norsko, Chorvatsko), tak kdyby jsi chtěl s něčím poradit tak dej vědět. Letos měníme motorku a jedeme španělsko.
Datum: 04. ledna 2015 10:37
Jméno: daniel
IP: uživatel15071
 Díky za motivaci sešlo  minuly cerven sem jel s mojim fikusem do skoly a k nám na hausbót na lipno a zpátky se mi rozlitly kontakty a všude jen lesy byla bouřka a nemel sem ani telefon az po 12km tlaceni sem našel starou autodilnu kde naštěstí SME nasli rozdělovač ze 120ky a jelo se dal  ale jinak stebou souhlasim je třeba vše dobře promýšlet
Datum: 03. ledna 2015 23:50
 ja uz zacinam odkladat cestu kolem sveta na babate  uz jen cekam az malej sesa a sesu reknou rodicum zbohem  je dobre jet s nekym,,ale musi mit dobre nervy a byt pohodovej za kazdeho pocasi bez toho aby mel cestou mindraky,, dani drzim ti palce at najdes toho praveho partaka a kdyby preci,,tak si poradne promysli co sebou a hlavne jak dostat s fichtla super tech stav a nejdulezitejsi prostudovat erikuv cestopis http://edc.spartaky.cz/2006/cesta.htm
Datum: 03. ledna 2015 22:15
Jméno: daniel
IP: uživatel15071
 Já už to právě odkládán 3 roky a ted už nechci
Datum: 03. ledna 2015 19:46
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 zdar, taky mě napadla stejná trasa přes rakousko, slovinsko a na sever itálie. Ale ještě nevím jestli z toho něco bude. Plánovali jsme že bysme taky letost v prázdiny jeli s kamarádem. Ale zatím jsou to spíš takové plány nic jistého.
Datum: 03. ledna 2015 18:44
Jméno: Martin Dvořák
IP: uživatel17467
 Nazdar draci,\r\nmám pár dotazů. Stavím fictla na závody a potřebuju vyřešit napnutí řetězu, protože jsem zvedal tlumiče. Máte někdo zkušenosti a návod jak na to? A potom bych potřeboval vyrobit koleno s průměrem 28mm tak jestli někdo neví kde a jak?  Nejlíp v okolí čb.\r\nDíky za každou radu nebo tip
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2015 23:17
Jméno: Martin
IP: uživatel17467
 Super díky za tipy a za foto. Takhle nějak jsem to měl naplánovaný. To si vyráběl nebo koupil?
Datum: 05. ledna 2015 23:17
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 http://david45623.rajce.idnes.cz/Nastenka/#1.jpg Takhle nějak mám naplej řetěz já. Je to stažený pružinou a zatím to funguje. Základ je mít dobrej namazanej řetěz a rozetu s kolečkem v dobrým stavu. Pak řetěz nepadá. A nebo udělat vodítko jak píše pepa.
Datum: 05. ledna 2015 2:08
Jméno: Jirka AJS
IP: uživatel17754
 Trubku náplň suchým,ale opravdu suchým pískem,nejlépe vypalenym na plechu,pořádně udusej a konce zavar.místo ohybu ohrej do červená autogenm nebo velkou samodujnou lampou-nebo dvema-a ohni podle připravené predlohy.
Datum: 04. ledna 2015 9:29
Jméno: pepa
IP: uživatel17749
 Se podivej Na kazdou krosku jak ma na kyvce navarena voditka a koleno bych slepil z kusu vhodne trubky
Datum: 03. ledna 2015 17:13
 Čau Seso budou ještě k mání lamely 36z?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 12:31
 budou,, kdo ma zejem at udela obj na normalno v kraku a napisedo vzkazu ze chce 36 ale dejte pozor dve lamely stoji litr
Datum: 03. ledna 2015 12:31
 zduř mam dotaz když nastavuju předstih a odtrh tak co nastavim dřív ??? mam pocit že odtrh když je kladivko při otočení válce nejdal od sebe tak na 0,45 a potom předstih na 0,05 když je válec 1,6 mm před horní uvratí ale nejsem si jistej tak dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 9:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ono na tom karbu z pio není zas až tolik možností lazení...
Datum: 03. ledna 2015 9:56
 Jestli karbec fungoval dobře a čistíš ho pouze preventivně tak bych s ničím kromě toho volnoběhu nehýbal. Jinak pokud historii karburátoru neznám, tak ho vždy nastavím na tabulkové hodnoty a pak za provozu lehce doladím.
Datum: 03. ledna 2015 9:18
 Hoši dik me to pak je uz jasny diky video navodum jen mi nebylo jasny co první tady se vždy muzu spolehnout a kdyz rozeberu karbec na vyčištění musím ještě něco mimo volnoběhu nastavovat? Radši at vim co a jak hladinu umím a volnoběh skusim jen musím mít zahřetej motor
Datum: 02. ledna 2015 23:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 z logiky věci samozřejmě odtrh... pak pootáčenim statoru musíš najít takovou vzájemnou polohu, kdy je na kladívku tich cca 0,05mm (přesnější by byl el. obvod s žárovkou) a při tom píst v požadovaný vzdálenosti před HÚ...
Datum: 02. ledna 2015 22:10
 První vždycky odtrh.
Datum: 02. ledna 2015 21:50
Jméno: marcek90
IP: uživatel17345
 Zdarec draci, mám na vás dotaz chci se vás zeptat jaká je asi aktuální cena Jawy 90 cross s TP v původním stavu.A ještě cena čz 125/516,za odpověd děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 16:32
Jméno: jiří-cz
IP: uživatel15512
 Čau, teď jsem se díval na aukro a je tam croska s TP za 5000 kč. A je pékná.
Datum: 13. ledna 2015 16:32
Jméno: ...
IP: uživatel16308
 Ahoj, http://pincko.rajce.idnes.cz/zapalovani_Jawa_20/ jsou zde správně dené cívky? Co jsem koukal na fóru tak jsem zde ohledně toho něco našel, ale mate mě to že cívky nevypadají stejně jako na e-shopu (všechny z FCH a na fotkách se liší počet pacek na uchycení drátu). Taky u zapalovacího pólu Sesa píše že je pro 8V(nevím jak semá od původní lišit). Cívky se od původních liší ve tluošťce měďěného drátu. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 12:22
Datum: 03. ledna 2015 12:22
|



|