slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
zdar draci, mam takovou otazku vyplati se na takove stare motorky kupovat VAPE zapalovani??? slysel jsem ze kdyz mate spravne serizene origo zapalovani tak to skoro vyjde na stejno akorat ze vam tak nebudou dobre svitit svetla co je na to pravdy? diky za odpovedi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 10:50
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
ja som na svojej čz 175/487 mal problém s dobíjaním kedy to fungovalo kedy nie všetko perfektne nastavené vyčistené ale aj tak to nedobijalo ako mala niekdy málo niekdy vobec a už som mal vape v košíku že si ho kúpim ale ešte som sa rozhodol poriadne skontrolovať celý obvod dobíjania a nakoniec som zistil že káblik ku kontrolke dobijana bol zlomený pod bužirkou a nebolo to vidieť a to to spôsobovalo a teraz to dobíja jak jeden kvet :-) ak do toho rozumieš vieš aj zapalko ktore je na kašu nastaviť a spojazdniť aby slúžilo maximalnej spokojnosti ja tak isto skotrolujem raz za sezonu odtrh a namžem vačku a jazdím v poho
 
 
Datum: 11. ledna 2015 10:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
ako, seriové zapalování zvládne v pohodě 9000-10000otáček pak začinají problémy. Na druhou stranu VAPE je bezudržbové, zvládne vysoké otáčky, má perfektní jiskru už od nízkých otáček, tak že to perfektně startuje za každých podmínek. Na závody je dobré ho chladit světelné cívky zbytečně zahřívají zapalování a brzdí motor. Pokud máš peníze tak na běžný provoz je Vape dobrá volba prostě nasadíš a jezdíš bez starostí. Ovšem dobře seřízený kladívka fungují také skvěle.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 14:35
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
zdar! zatim me jeste nic nedonutilo o vape uvazovat... umim si nastavit predstih a odtrh, namazat vacku a svetla me svti taky dobre (na pionyra dobre). zavody nejezdim. za lonskou sezonu jsem nahrkal na pinckovi cca 2000 km a na zapalko jsem nehrabl. (krome mazani vacky). s vape ti odpadnou jiste potize s opalenyma kontaktama na kladivkach a nastavovani predstihu, ale zase pribudou jine s prehrivanim vape a udajne praskanim zarovek. (nerikam, ze to nejde resit). dle me, zbytecna investice :-)\\r\\n
 
 
Datum: 08. ledna 2015 22:54
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17762    
zdravim znate nejakou firmu neco soukromnika ktery dela vybruse a hlavne kvalitne ? okoli hodonina popripade slovensko okoli skalica .... dik za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. ledna 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Zdar hoši v jaké nejvhodnější nádobě mám vyzkoušet funkčnost plováku z pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 22:07
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Oukej dik.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 22:07
 
 
 
 
Jméno: Dvořka      IP: uživatel17467    
No já bych to možná zkusil v karburátoru :-D nech ho natéct, pak zavři benzín, otevři karbec a zkus ho párkrát ponořit a možná třeba nechat přes noc jestli nemá díru a nenateče
 
 
Datum: 08. ledna 2015 23:19
 
 
 
 
Jméno: kokosak      IP: uživatel7691    
Zdar draci chci jse zeptat kolik nejvíc bych mohl dát na čz 175/477 největší odtrh četl jsem že čím větší tím víc jde do otáček a to by jse mi celkem hodilo mám leštěný a slícovaný kanály. A ještě jeden dotaz mimo jde k této číze připojit legálně nějaká sajda ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 9:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady toho moc nevymyslíš. Dej klasicky 2,9-3mm a bude to akorát.
 
 
Datum: 09. ledna 2015 9:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli chceš větší otáčky tak se dává menší předstih, nicméně bych se držel příručky protože otáčky nejsou všechno...
 
 
Datum: 08. ledna 2015 15:41
 
 
 
 
Jméno: kokosak      IP: uživatel7691    
Sorry překlep myslel sem předstih :-D
 
 
Datum: 08. ledna 2015 15:30
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus, prosím ví někdo kolik zubů je originál na sekundárním kolečku u stadionu s22? Potřebuji zde objednat a nevím jaké. Mám originál stroj, tak nepotřebuji žádný tuning kolečka. Díly odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: přerushit      IP: uživatel6812    
12ti zub a níž je na sílu 13 a výš je na rychlost.....na zajíždění dávám 12ti zub,aby měl sílu a netrpěl a poté na ježdění dávám 13ti zub je to stejné jak u fíka...12ti zub je do Crossu a 13ka je na silnici....:-)
 
 
Datum: 09. ledna 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
zdar draci, potreboval bych poradit ohledne motorky ČZ 125 typ 476 mam motor po celkovym GO vsechno vymeneno opraveno klika vyvazena pist novy pistni krouzky proste vse ale porad ten motor celkem dost vibruje nevite cim by to mohlo byt nebo jak to trochu ztlumit? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Máš pěknou sbírku motorek. Já mám zatím 4. Babettu,mustanga,jawu 250/353 a čezetu 125/453. Všechny v ojízdném stavu.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: Provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tento motor sam o sobe dost vybruje a nemusí to být chyba. Je tezke to takto od stolu posoudit co je už moc. Hlavne mít vše porádne dotažené v rámu jak pise kolega dola a pak, pokud byl motor správně skládan. Tedy, že zmíněná klika byla dávána do motoru baz nějakého natloukání atd. Setkal jsem se i s klikami, které mely být po oprave a vyvážení, ale prostě nebyly kloudně vyváženy- někdo to halt neumí...
 
 
Datum: 08. ledna 2015 21:16
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Ahoj. Zkontroluj šrouby uchycení motoru jestli nejsou povolené.
 
 
Datum: 08. ledna 2015 19:24
 
 
 
 
Jméno: Martas      E-mail:      IP: uživatel17759    
Čus draci. Mám problém s montáží pružiny stojanu na Stadiona S22. Nemáte někdo ozkoušenou techniku a nebo postup, jak tam nacpat tu blbou pružinu? Stále se my jí tam nedaří dostat. Dík moc. Marťas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 23:50
 
 
 
 
Jméno: Martas      E-mail:      IP: uživatel17759    
To Jenda: AMEN! Mám to nasazený (náhodou i bez Tvého příspěvku :-) ). Čtu to až teď, po triufálním návratu z dílny. Průběh práce a výsledek je cca stejný. Mám nasazeno, ale lak orvaný jak samice (i přes to, že jsem měl vše několikrát olepené papírovou zakrívací páskou). Ohnutí pružiny jsem se nevyhnul... A to jsem to vymýšlel jakou dobu, jak to nasadit "civilizovaně". Jak říkáš, pak už ti je vše jedno, hlavně to složit :-) Taková banalita a zabralo mě to cca 4 hodiny + 15min zatírání průserů na novém laku... Dík, Marťas PS: Pokud někdo zná nějaký (jakýkoliv) civilizovanější způsob montáže pružiny stojanu, nechť se o něj prosím podělí!!! :-) Marťas
 
 
Datum: 07. ledna 2015 23:50
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel600    
čus, to ti nezávidim, dělal sem ho před loni a je to na zešílení. Musíš-jinou šanci nemáš- ohnout jeden konec pružiny skoro do pravýho úhlu, nasadit za příčku stojanu a pak to dvouma pořádnejma kleštěma zase opatrně vrátit do roviny. při tom orveš barvu ze všeho. v tu chvíli je ti ale všechno jedno :-) tak si tu příčku stojanu něčim obal.hodně štěstí- to musela bejt ve fabrice práce za trest....
 
 
Datum: 07. ledna 2015 18:01
 
 
 
 
Jméno: Dvořka      IP: uživatel17467    
čauves draci, umí někdo z vás poradit, na co dávat pozor pří převařování úchytů tlumiče kvůli vyšší světlé výšce? Jde prostě jen nahoru na rám navařit jekl a tím to prodloužit nebo to chce nějakou alchymii? Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 20:32
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel16483    
na oči si dávej pozor!!!!
 
 
Datum: 09. ledna 2015 20:32
 
 
 
 
Jméno:      E-mail:      IP: uživatel17757    
Ahoj, potřeboval bych poradit. Normálně se zabývám jinou kategorií motocyklů. Nicméně teď dělám Go na jednom motoru Jawy 05. Na motoru je následující závada. Startovací páka přeskakuje při zatížení. Objevil jsem opotřebované plochy na rohatce oz. kola 14-24z. Na e-shopech jsem tento díl nenalezl. Můžete mi doporučit kde koupit. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Pokud je vadná rohatka, není omletý i startovací segment? Pro znalejší: u J05 není nic jisté, ale nemělo by tam být kolo 13/24? Nešlo by vyměnit jenom rohatku se segmentem?
 
 
Datum: 08. ledna 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
pokud vím tak kolo pro 05ku se nové nedělá, budeš muset kouknout po burzách, kolo z novějších modelů použít nejde
 
 
Datum: 08. ledna 2015 10:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17760    
SKuz moto kolo votice anebo starsi z pareza
 
 
Datum: 07. ledna 2015 17:50
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
ZDR. Jak prekonat na pinckovi 2 machy ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 18:22
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
tak jako snazim se.......... i kdyz po dvouch mesicnich toulkach po ukrajine se sam divim..
 
 
Datum: 07. ledna 2015 18:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky ty žiješ? :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2015 17:25
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
tak rikal jsem si ze 182 banu je na dnesni pomery malo............. chtelo by to tu dvoustovecku pokorit.................................
 
 
Datum: 06. ledna 2015 23:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja zacinam mit s toho celejo strach,,to ten rok pekne zacina :-(
 
 
Datum: 06. ledna 2015 21:01
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Ja jsem tvrdy odpurce aut. Akorad to zatezuje nasi zemi - ovzdusi uz neni co byvalo.... taji ledovce nekde uplne v prdeli.... atd atd...... takze jsem presel na zelenou vlnu a vsude chodim pesky, pripadne na velke vzdalenosti se prepravuji po elektrifikovane zeleznici.
 
 
Datum: 06. ledna 2015 17:32
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a dooo,,vzdyt zima se potahne do kvetna :-( nehse frenky prejit na auta,, ze by nasel nejaky poredny autoforum,,, co mas za auto?
 
 
Datum: 06. ledna 2015 8:14
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Zdravím Vás mistře ! nebojte ........ zima bude krátká. Dal jsem si do nového roku za cíl "věnovat se motorkám". Tak nějak začít musím ..
 
 
Datum: 06. ledna 2015 0:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kurna frenky je na zpatky,,to bude zas zimni jizda,, uz aby bylo jaro :-)
 
 
Datum: 06. ledna 2015 0:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17467    
Zdar draci, někde jsem četl, že je dobrá kombinace motor z 05 a válec a hlava z 21. V čem je výhoda? je tam prý lepší dvojka a ještě něco? Nebo případně daly by se ty "lepší" věci v 05 dát do karterů z 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 18:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17467    
Diky za objasnění :-)
 
 
Datum: 10. ledna 2015 18:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Pardon to patřilo jinam
 
 
Datum: 10. ledna 2015 14:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Jako, seriové zapalování zvládne v pohodě 9000-10000otáček pak začinají problémy. Na druhou stranu VAPE je bezudržbové, zvládne vysoké otáčky, má perfektní jiskru už od nízkých otáček, tak že to perfektně startuje za každých podmínek. Na závody je dobré ho chladit světelné cívky zbytečně zahřívají zapalování a brzdí motor. Pokud máš peníze tak na běžný provoz je Vape dobrá volba prostě nasadíš a jezdíš bez starostí. Ovšem dobře seřízený kladívka fungují také skvěle.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 14:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel6822    
Jinak souhlas, že prevodovka z modelu 20/21/23 je na tom lépe. 05 má totiž dvojku stejnou jako nové modely ale jedničku víc do síly, tak že je mezi 1-2 velká díra. To právě částečně vyřeší dvojka 19/19, ale pak je zas větší díra mezi 2-3.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 9:17
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel6822    
Stando, víš, že 05ky sbírám. Mám rozebrána motory z celého spektra výroby od roku 1962 - 1966. Všude byla převodovka jak je psáno níže. Dvojka 19/19 byla v jednom motoru z roku 64, proto tvrdím že 19/19 byla zřejmě jen malá série v průběhu výroby.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 9:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17761    
Marku člověče a já měl dvojku 19/19 v j05 z roku 1963,českej štítek,první provedení...dál to mělo atypickou slabou ojnici,ale už na 14,1mm čep...ale to neni žádn&#224; výhoda,klasika 20/18 v tom jelo líp.
 
 
Datum: 08. ledna 2015 13:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
respektive ta dvojka by se správně mělo spíš psát 20/18, navíc převodovka z 05 do nových karterů taky dát jen tak jednoduše nejde protože má jinou šířku, pozor je jiný i řadící automat...
 
 
Datum: 08. ledna 2015 10:13
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
05ka má dvojku 18/20 stejně jako novější modely, jen pár kousků v průběku výroby mělo dvojku 19/19 (je to ovšem docela rarita a vypadá to, že takovou převodovku měly vývozní kusy - patrně jednosedadláky), jiná je trochu jednička. která je u 05 13/24 a u nových modelů 14/23 a na jedničce jsou jen tři kolíky.
 
 
Datum: 08. ledna 2015 10:10
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17467    
Aha. Tak díky za info
 
 
Datum: 07. ledna 2015 21:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17758    
Ne,to není pravda. Možná je ještě horší. Má horší dvojku a mizernou kliku,horší uložení sekundárního kolečka .... atd ....
 
 
Datum: 07. ledna 2015 14:31
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel15004    
zdarec potřebuju vědět kolik se dava oleje do prední vidlice čz 175/477 diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 18:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
Do jednoho...
 
 
Datum: 09. ledna 2015 18:01
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel15004    
a do jednoho tlumiče bo obou?
 
 
Datum: 06. ledna 2015 15:51
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
0,03 galonu
 
 
Datum: 05. ledna 2015 23:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17755    
120 ml
 
 
Datum: 05. ledna 2015 23:24
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj mám dotaz mám na fichtlu karburátor Jikov 2739 zdá se mi že je to oproti jiním fichtlum leniví tak se zkoumal a krabec a našel toto ... Motor po Go už zajetí origo tam má být Jikov 2917 muže to tim bejt že to nejde jak má a je to leniví ? předstih 1.6 odtrh 0.45 v tom bych ale chybu neviděl předstihu jsem skoušel víc a tenhle jde nejlíp. Všem moc dík za rady . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 7:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17812    
Cece ted me dastalo to cislo ale chapu to tak ze tam mas larbec z 05 ? S mensim difuzorem? Pokud ano tak by to mohlo byt ono protoze 05 je o dost min vikonA nedej boze abys tam nedal karbec z stadaka 22 ten ma este mensi difuzor a trisku..za me si pujc origo karbec z fika co jezdi a vyzkousej.
 
 
Datum: 28. ledna 2015 7:53
 
 
 
 
Jméno: Mejcin      IP: uživatel17752    
Zdravim draci! Jake trysky do karburatoru na 634 po ctvrtem vybrusu? Diky za radu a at Vam to v Novem roce jezdi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2015 0:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Pravdepodobne stejne...
 
 
Datum: 05. ledna 2015 0:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17749    
Stejne jako serie jen nastavit malinko vetsi bohatost a poradne mazat ...pokud to bude porad chudy ble si to sesadil a saje fales
 
 
Datum: 04. ledna 2015 11:52
 
 
 
 
Jméno: Daniel      E-mail:      IP: uživatel15071    
Zdravím draci v novém roce :-) Scháním kámoše či více lidí co by semnou podnikli cestu na pionýrech z Čech na sever Itálie v letošní sezoně nejlépe o prázdninách :-) jsem z jižních čech ...byl bych vděčný kdyby se někdo našel nechci jet sám :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 10:28
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16502    
Ozvu se
 
 
Datum: 13. ledna 2015 10:28
 
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel15071    
Čau Honzo... Nikoho sem nesehnal zatím jenom ty já sem z Vimperka okres Prachatice tak se musíme domluvit ;-) nápis mi na email svůj fb - skoda-man@seznam.cz
 
 
Datum: 11. ledna 2015 19:57
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Tak co Daniel jede tam nebo ne? Měl bych také potencionální zájem jsem okr.Č.Krumlov
 
 
Datum: 11. ledna 2015 16:54
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
ja uz 6tym rokem jedu ameriku ...akorad po ty vode se blbe jede.... a blbe tlaci .... nevim proc ale furt glo glo glo................
 
 
Datum: 06. ledna 2015 23:13
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo. diky. Pak budou kazdý den informace na webu http://www.zikado.cz/jawa
 
 
Datum: 04. ledna 2015 19:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha to bude spotreba benalu a to tlaceni pri defektu :-) tak adios draci, hlavne dobre duse a zapalka
 
 
Datum: 04. ledna 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měníme stroje aspon na tento rok na jawa 250 panelky. už nás je 5 strojů a pojedeme expedici Espaňa. :-)...........chceme ujet víc kilometrů a máme pouze 14 dní volna tak se nedá nic dělat.
 
 
Datum: 04. ledna 2015 17:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neke jirka_z ty menos stroj,,, za jaky,,nerikej ze jsi vymenil ztarou a dobre proverenou strojovnu nasich dedu za nejakou cinskou plecku :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2015 11:27
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám za sebou taky nějaké daleké cesty na pionýru (Norsko, Chorvatsko), tak kdyby jsi chtěl s něčím poradit tak dej vědět. Letos měníme motorku a jedeme španělsko. :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2015 10:37
 
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel15071    
Díky za motivaci sešlo :-) minuly cerven sem jel s mojim fikusem do skoly a k nám na hausbót na lipno a zpátky se mi rozlitly kontakty a všude jen lesy byla bouřka a nemel sem ani telefon az po 12km tlaceni sem našel starou autodilnu kde naštěstí SME nasli rozdělovač ze 120ky a jelo se dal :-) ale jinak stebou souhlasim je třeba vše dobře promýšlet ;-)
 
 
Datum: 03. ledna 2015 23:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja uz zacinam odkladat cestu kolem sveta na babate :-) uz jen cekam az malej sesa a sesu reknou rodicum zbohem :-) je dobre jet s nekym,,ale musi mit dobre nervy a byt pohodovej za kazdeho pocasi bez toho aby mel cestou mindraky,, dani drzim ti palce at najdes toho praveho partaka a kdyby preci,,tak si poradne promysli co sebou a hlavne jak dostat s fichtla super tech stav a nejdulezitejsi prostudovat erikuv cestopis http://edc.spartaky.cz/2006/cesta.htm
 
 
Datum: 03. ledna 2015 22:15
 
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel15071    
Já už to právě odkládán 3 roky a ted už nechci :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2015 19:46
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
zdar, taky mě napadla stejná trasa přes rakousko, slovinsko a na sever itálie. Ale ještě nevím jestli z toho něco bude. Plánovali jsme že bysme taky letost v prázdiny jeli s kamarádem. Ale zatím jsou to spíš takové plány nic jistého.
 
 
Datum: 03. ledna 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Martin Dvořák      IP: uživatel17467    
Nazdar draci,\r\nmám pár dotazů. Stavím fictla na závody a potřebuju vyřešit napnutí řetězu, protože jsem zvedal tlumiče. Máte někdo zkušenosti a návod jak na to? A potom bych potřeboval vyrobit koleno s průměrem 28mm tak jestli někdo neví kde a jak? :-) Nejlíp v okolí čb.\r\nDíky za každou radu nebo tip odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2015 23:17
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17467    
Super díky za tipy a za foto. Takhle nějak jsem to měl naplánovaný. To si vyráběl nebo koupil?
 
 
Datum: 05. ledna 2015 23:17
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
http://david45623.rajce.idnes.cz/Nastenka/#1.jpg Takhle nějak mám naplej řetěz já. Je to stažený pružinou a zatím to funguje. Základ je mít dobrej namazanej řetěz a rozetu s kolečkem v dobrým stavu. Pak řetěz nepadá. A nebo udělat vodítko jak píše pepa.
 
 
Datum: 05. ledna 2015 2:08
 
 
 
 
Jméno: Jirka AJS      IP: uživatel17754    
Trubku náplň suchým,ale opravdu suchým pískem,nejlépe vypalenym na plechu,pořádně udusej a konce zavar.místo ohybu ohrej do červená autogenm nebo velkou samodujnou lampou-nebo dvema-a ohni podle připravené predlohy.
 
 
Datum: 04. ledna 2015 9:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17749    
Se podivej Na kazdou krosku jak ma na kyvce navarena voditka a koleno bych slepil z kusu vhodne trubky
 
 
Datum: 03. ledna 2015 17:13
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Seso budou ještě k mání lamely 36z? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 12:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budou,, kdo ma zejem at udela obj na normalno v kraku a napisedo vzkazu ze chce 36 ale dejte pozor dve lamely stoji litr
 
 
Datum: 03. ledna 2015 12:31
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zduř mam dotaz když nastavuju předstih a odtrh tak co nastavim dřív ??? mam pocit že odtrh když je kladivko při otočení válce nejdal od sebe tak na 0,45 a potom předstih na 0,05 když je válec 1,6 mm před horní uvratí ale nejsem si jistej tak dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 9:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ono na tom karbu z pio není zas až tolik možností lazení...
 
 
Datum: 03. ledna 2015 9:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli karbec fungoval dobře a čistíš ho pouze preventivně tak bych s ničím kromě toho volnoběhu nehýbal. Jinak pokud historii karburátoru neznám, tak ho vždy nastavím na tabulkové hodnoty a pak za provozu lehce doladím.
 
 
Datum: 03. ledna 2015 9:18
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši dik me to pak je uz jasny diky video navodum jen mi nebylo jasny co první tady se vždy muzu spolehnout a kdyz rozeberu karbec na vyčištění musím ještě něco mimo volnoběhu nastavovat? Radši at vim co a jak hladinu umím a volnoběh skusim jen musím mít zahřetej motor
 
 
Datum: 02. ledna 2015 23:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
z logiky věci samozřejmě odtrh... pak pootáčenim statoru musíš najít takovou vzájemnou polohu, kdy je na kladívku tich cca 0,05mm (přesnější by byl el. obvod s žárovkou) a při tom píst v požadovaný vzdálenosti před HÚ...
 
 
Datum: 02. ledna 2015 22:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
První vždycky odtrh.
 
 
Datum: 02. ledna 2015 21:50
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel17345    
Zdarec draci, mám na vás dotaz chci se vás zeptat jaká je asi aktuální cena Jawy 90 cross s TP v původním stavu.A ještě cena čz 125/516,za odpověd děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 16:32
 
 
 
 
Jméno: jiří-cz      IP: uživatel15512    
Čau, teď jsem se díval na aukro a je tam croska s TP za 5000 kč. A je pékná.
 
 
Datum: 13. ledna 2015 16:32
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel16308    
Ahoj, http://pincko.rajce.idnes.cz/zapalovani_Jawa_20/ jsou zde správně dené cívky? Co jsem koukal na fóru tak jsem zde ohledně toho něco našel, ale mate mě to že cívky nevypadají stejně jako na e-shopu (všechny z FCH a na fotkách se liší počet pacek na uchycení drátu). Taky u zapalovacího pólu Sesa píše že je pro 8V(nevím jak semá od původní lišit). Cívky se od původních liší ve tluošťce měďěného drátu. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 12:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 03. ledna 2015 12:22
 
<  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 16:20:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu