|
 chlapc idotaz.. mám 555 (to asi vite  ) no a na ní mám hlavu z 21... co by na to řikali na technické?? odpovědi typu kua dyt je to veterán vrat tam tu puvodni hlavu neberu.. chci na tom jezdit... s ni to jezdí dobře a navíc netulvím ojnici, páč tam je z 21 a navíc má jehlu hore  ... a ještě něco tam je z novějšich pincku... spojka.. a jak hezky funguje.. ae až přestanu jezdit, půjde na vetoša  to vám slibuju alle ted ne.. páč to potom nejezdi  jezdi ale ne tak dobre
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 20:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vubec bych se s tim neparal, on tezko vi co je to za hlavu a pokud je na to odbornik tak nad tim mavne rukou, dyt taky asi na tom za mlada lital tak proc by nepopral ostatnim stejne delaval to samy  jinak to ze vetsi komresi trpi klikovka ale kompres 9.2 je naprosto zanedbatelny vuci treba 12...tam uz to opravdu trpi a do 1:10 je to tak adekvatni...navic v tej dobe bylo oktanove cislo o dost mensi cili se hlavne proto delala tak "mala" komprese...ted jde o to jakou kompresi jeste zvladne klika a ojnice ale do tech 10 bo 11 bych se nebal
Datum: 02. prosince 2008 20:25
 reknou ti naprosto nic, sam jsem byl ted s cz na tehcnicky, a jediny (!) co po me chtelo byly svetla, blinkry, a cislo na ramu...
Datum: 02. prosince 2008 19:45
 Na technický takovýhle věci nezkoumaj. Větší kompresí trpí hlavně klikovka.
Datum: 02. prosince 2008 19:45
 jo a ještě poznamka... technický me čeká v březnu
Datum: 02. prosince 2008 19:35
|



|