 Zdar děcka, pozorte. Zajímalo by mě, jak řešíte stk u závodně upravených jawách?- na pohled je tam jiná vidlice a zadní tlumiče simson, karbec, výfuk namontuju orig... Je možné s tím projít kontrolou? ty mladý kluci co to kontrolujou, nejspis o jawách asi vedi prd  a na evidenční kontrole kouknou jen na to, jestli sedí čísla? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2009 11:56
 Nejspíš to udělám jak říká standa. Jinak pane pulič, stk potřebuju na to, abych mohl motorku testovat na hladké silnici a ne v polích...
Datum: 27. června 2009 11:56
Jméno: standa
IP: uživatel6506
 myslim ze za upravy te okamzite vyhodej,ani to nebudou nijak prohlizet.......myslim ze se to dela tak,ze mas dve motorky stejneho typu s jednim TP a prehazovací znackou a štítkem....samozrejmne na STK se chodí s funkčním originalem......
Datum: 27. června 2009 2:16
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 K cemu je ti u specialu na zavody STK?
Datum: 26. června 2009 20:50
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 skontrolují jestli to svítí,brzdí atd. Dobře udělané upravy,je zajimat nebudou.
Datum: 26. června 2009 19:50
Jméno: bob
IP: uživatel6502
 nijak je pionýry nezajímají, nekdy dám jen techničák, , kdo tam má pionýra tahat do města, projde cokoliv, jen se nesmíš bát
Datum: 26. června 2009 19:21
|



|