|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kuba
IP: uživatel16442
 Zdár, hele mám dotaz dájí se přepsat papíry z 50/20 na 50/21ku díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2013 22:04
 stejně dnes už na STK vědí kulový co je to za typ pro ně to fichtl
Datum: 22. listopadu 2013 22:04
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 a proč to chceš?to nikdo neřeší jestli jezdíš na 20 nebo 21
Datum: 20. listopadu 2013 18:57
 Mělo by, já když jsem, si kupoval mustanga tak v techničáku bylo napsaný jawa 21 a já jsem jim řekl že na štítku je napsaný 23 a přepsaly mi to ale trvalo to tejden
Datum: 20. listopadu 2013 15:44
 Ahoj DRACI! , chtěl bych se zeptat...Chtěl bych si přihlásit jawu 250, nemám k tomu žádný doklady, tak jsem se chtěl zeptat, co se mi víc vyplatí, jestli veteránský doklady nebo si koupit původní doklady (pořizovací cena mě nezajímá), spíš co se mi vyplatí při placení pojistky a STK....a kolik se vůbec platí Pojištění a STK u originálních papíru
Díky moc nevím si s tím rady...
...tak jestli je tu někdo kdo měl kdysy stejnej problém....
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2013 8:16
 to vám závidím, asi to bude jiným krajem, soused má veteránů asi sedm včetně aut, informace jsem si tedy také nevycucal z prstu, já pocházím z místa kde se policajti na nic neptají, ale za co jde, automatický píší bloček, nehledě na to že s mym pionýrem je to dobrý ale soused má několik veteránů i opravdu unikátních a to se jako bonus musí pokaždé když vyjede potýkat i se závistí... proto navrhuji papíry které splynou s davem
Datum: 20. listopadu 2013 8:16
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zdar vážení, jezdím na péráku 250 s veteránskými doklady. kniha jízd - co to je?, jezdit jen na srazy - co to je?, jezdím na něm na dovolené i za hranice - německo, rakousko, polsko, slovensko, maďarsko.. na technickou se nechodí - místo ní je každoroční retestace, nejlépe v klubu veteránů, kde jsem člen - platím za retestaci 100,-, pojistka bývá 1/12 normální pojistky (záleží na pojišťovně). na žádnou buzeraci jsem za ty roky nenarazil, naopak, vlastně mi vždy všechno prošlo - vjedu na pěší zónu a zaparkuji před kavárnou a strážci zákona maximálně slušně požádají o odstranění vozidla  takže já hlasuji pro veteránské doklady.
Datum: 20. listopadu 2013 7:38
Datum: 19. listopadu 2013 22:38
 na jinou kubaturu bych to nestavil ani náhodou, kór na nižší, to je v pohodě do první bouračky! pokud se to s tou dvěpade liší výfukem a logem, směle do toho  , a ber to jinak!  pro úřady je to jawa 250 s jiným výfukem a jelikož se ti líbí víc logo čz tak sis ho dal na nádrž, a na všechny můžeš vyplazovat jazyk
Datum: 19. listopadu 2013 22:37
 schrek : postav to na doklady 175/450 liší se jen motor ne ? čísla a jezdí se dál na 250 no problemo ...
Datum: 19. listopadu 2013 22:09
 odlišnosti? jeden výfuk, na motoru a nádrži logo ČZ...
Datum: 19. listopadu 2013 22:00
 nehledě na to že krom dalších veteránistů nemá nikdo vůbec představu jak by to mělo vypadat
Datum: 19. listopadu 2013 20:29
 to je dost individuální, nemám představu v čem se ta čezeta liší, ale jestli je jako většina vyráběna pouze v jiné barvě a pár doplňcích, tak bych to neřešil jelikož tehdá se moc na typy nehrálo, např na jawu pionýr 20 můžeš jezdit krom 550 na všem, protože rám ani typ nemá a motory ikdyž jsou třeba na 05ce jiný jsou prostě jawa typ 50 a že na tom budeš mít napsáno čz bych taky neřešil jelikož jsem viděl už dost fáček s nápisem ferarri
Datum: 19. listopadu 2013 20:28
 řeším podobný dilema, mám ČZ 250/450 a na tu moc papíry neseženu, jenže s veteránama se musí každej rok na technickou... troufli by jste si to postavit na doklady s jawy 250?
Datum: 19. listopadu 2013 20:03
 samozřejmě to poslední se váže k těm veteránskejm značkám
Datum: 19. listopadu 2013 20:02
 za mě rozhodně normální doklady, dělat veteránský zkoušky, vést knihu jízd, smět ofiko jezdit jen na srazy a falšovat kvůli tomu záznamy o najetých km a k tomu megabuzerace českýho státu.... pokud seženeš doklady, tak máš prostě normální motorku a nikdo ti nic nemůže  ono to teoreticky vypadá jako sranda, ale praktikuj to v čechostánu
Datum: 19. listopadu 2013 20:01
 Cenový rozdíl v pojištění sice je, ale i při použití klasických dokladů je tato částka zanedbatelná - počítam cca 200kč na rok. STK 300kč jednou za dva roky. Za mě jednoznačně origo doklady...
Datum: 19. listopadu 2013 17:40
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
 Zdravím draci, je to mimo pio ale i tak, nevíte zda li se běžně dělaly čz 175/450 0.5 (deluxe) v tmavěmodré barvě? nebo to bylo jen na vývoz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 16:20
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosim o radu mam jawa 350/640 a zastavilo se mě počítadlo kilometrů tachák normálně ukazuje ale počítadlo stojí pude to nějak opravit nebo budu muset měnit celej tachák ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 22:23
Jméno: pepa
IP: uživatel16399
 opravit to jde ale stojí to jak celej tacháč..... za mě jinej
Datum: 10. listopadu 2013 22:23
 cawte draci , chcem si nieco objednat ale mam tu stari E-mail a ked ho zmenim profile. a idem objednavat mam tam ten stary stale co mam stim robit? mam pockat kym sa to zmeni alebo ako? dakujem za odpoved. alebo mam napisat do tej pripomienky moj sucasni E-mail ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 23:42
 draku udelej objednavku a do zkazu napis proslov a ja to osefuji,,sesa
Datum: 12. listopadu 2013 23:42
Jméno: Václav
IP: uživatel16368
 Zdravím všechny... chtěl bych se zeptat když mám pionýra bez Stk a nemám k tomu ani techničák je nějaká jiná možnost jak to dostat na papíry?? Motorka je v bezvadnym designovym stavu, jen trochu doladím světla a bude zralej na silnici P.S. polní cesty mě nebaví a je mě ho líto po nich s nim jezdit...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2013 19:34
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 veteránské papíry jsou do 4000. klubová testace - 1000, krajská testace - 2000, přihlášení - 500, plus nějaké náklady okolo - fotky, pojistka (některé pojišťovny uznávají veterána a pojistka je 1/12 normální ceny), nechodíš na STK, ale na každoroční retestaci.
Datum: 07. listopadu 2013 19:34
 číslo motoru se dá vymazat na úřadu
Datum: 06. listopadu 2013 15:57
 no mám zjištěný že veteránský papíry vyjdou cca na 7000,- což mi přijde dost zbytečný  no a kdybych si od někoho koupil ty papíry tak stačí přelepat štítek?? a co číslo motoru to nebude vadit když nebude sedět??
Datum: 06. listopadu 2013 15:24
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 ještě jsem snad neviděl fichtla na Včkách... to se ani nevyplatí... prostě koupíš za litra přepsatelný doklady a fichtla přizpůsobíš dle nich...
Datum: 05. listopadu 2013 23:04
 jestli ti souhlasí číslo motoru s číslem na rámu tak by to mělo jít přihlásit na veteránský, ale to tě vyjde levnějác koupit papíry z jiného pionýra
Datum: 05. listopadu 2013 18:38
 zdar draci nevíte jestli se někdy dával přední blatník z mustanga na jednadvacítku? popř: od jakého roku? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 22:41
Jméno: pepa
IP: uživatel15873
 videl sem to jen v knížce vod wohmta tam je 21 bez lišt a s díly z mustanga kryt řetězu výfuk a je tam i blatník .takže asi par ksu bylo ....rčo ale na novejší verzi ve snaze šetřit a co nejvíc mít stejných dílu.....pokd nevěříš navštiv knichkpectví a najdi si stránku před typem 21
Datum: 31. října 2013 22:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no údajně se dával na uplně poslední modely, tak to aspoň uvádějí v knížkách o Jawe 50. Paradox je že 21 se přestala dělat v roce 1976 a už se na ní nedostalo ani mustangové světlo. Podle mě je to jen mistifikace a ten blatník tam ve skutečnosti nikdy nebyl, aspoň jsem žádného v originálním stavu neviděl. Ovšem existuje i další poučka "Však vašu pi.u jsem taky neviděl a věřím, že ju máte".
Datum: 30. října 2013 7:42
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Nedával , to je len homemade tuning
Datum: 29. října 2013 22:06
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím, prosím vás jak je to s doklady na jawu když je koupím a je tam zapsaný někdo kterého ani nezná ten co je od něj kupuju jde to nějak přepsat na mě a mou motorku? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 21:17
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Děkuju za odpovědi spíš tedy zvolím veteráské papíry mám totiž jawu 550 v renovaci tak jsem jen chtěl vědět co víde levněji
Datum: 29. října 2013 21:17
Jméno: pepa
IP: uživatel16343
 za mě takove doklady nebrat samotne papíry kupovat a prodávat nesmíš max s rámem vyhneš se tomu že někde je 2 stejná motorka ..druhá věc je že na povinem sou často takove dluhy že to převišuje cenu motorky...a dotyčneho mužeš nas.. a muže mít duvod k neochotě .... protože mu zustane dluh třeba i několik desítek tisíc korun ... překupník bude nesehnatelný a bud budeš suveren a vemeš to na sebe anebo mužeš čekat problem
Datum: 29. října 2013 18:48
 Legálně jedině tak, že se spojíš s tím, na koho je to napsané, a ten to na tebe odhlásí...
Datum: 29. října 2013 16:14
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdar draci nevíte od kterého roku se dávali na pionýry plechy s lištama?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2013 17:46
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 dík
Datum: 27. října 2013 17:46
 Od začátku výroby 05 v roce 1962 se montovaly plechy s lištama (první 05 na něm neměly nápis Jawa 05). V roce 1967, kdy se začaly vyrábět typy 20 a 21 Sport na plechu přibyl otvor pro ovládání spojky a zmizel prolis u otvoru pro nalévání oleje, který se přemístil dopředu. V roce 1974 se na plechy přestaly dělat linky a u otvoru kohoutku bylo nastříkané přes šablonu označení poloh (zavřeno, hlavní přívod, rezerva). A v roce 1975 se začaly montovat uplně nové plechy, které byly kratší a bez hliníkových lišt a s nálepkou Jawa. Od roku přibližně 1977 se nedávaly nálepky ale logo Jawa bylo nastříkané přes šablonu. Tak nějak by to asi mnělo být.
Datum: 27. října 2013 10:34
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 a ty stěma prolisama se dávali až potom ?
Datum: 27. října 2013 7:51
 sory já to pochopil do kterého no ty se tam dávali od začátku výroby jawy 05 takže 1962
Datum: 26. října 2013 20:28
 1975
Datum: 26. října 2013 20:19
 Zdar, chtěl jsem se zeptat jak to je s ježděním na kupní smlouvu. Kam s můžu jet a jak dlouho. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 21:22
 Zdar já když jsem si koupil 350/640 a co jsem se ptal znamejch tak večinou na dojeti domu ja jsem na to jezdil asi 2 až 3 dny a když přisli papiry tak jsem šel a přihlasil jsem to a v pohode
Datum: 26. října 2013 21:22
 No...na to pozor...v zákoně se nepíše nic o ježdění na kupní smlouvu...Ty jsi povinen u sebe mít OTP
Datum: 20. října 2013 20:54
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 zdravím když jsem bydlel u olomouce tak jsem hodil moji čz 175 do depozitu abych nemusel platit pojistku. ted jsem přestěhovaný k prostějovu. udělal jsem v prostějově technickou na čz a jel do olmu pro spz tam jsem zaplatil pojistku na číslo spz kterou jsem mněl. jenomže ženská mi pak řekla že jelikož už nezpadám pod olomouckou obec ale pod prostějovskou tak si mám jít zažádat pro spz do prostějova a tu co tam mají oni zničej. nevíte jestli mi dají s tím samým číslem nebo jino? a pokud jinou co s pojistkou když v pap. od poj. budu mít tu starou spz. děkuji za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2013 21:38
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 jo ta stará spz tam vypadá mnohem mnohem lépe ale co nadělám stalo se stalo. teoreticky kdybych sehnal takovouto spz a přepsal ji na tu co mám ted tak za 2 roky až bych šel na technickou tak by mi to mělo projít. a jinak děkuji
Datum: 16. října 2013 21:38
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 koukám že u nás už úřední věci překročili hranice...
Datum: 15. října 2013 15:58
 Jestliže ti řekla že dostaneš novou, tak dostaneš uplně jinou v euro formátu 17x20cm a s reflexnim povrchem...což je škoda, stará SPZ vypadá daleko líp na těhle mašinách...jinak stačí na pojišťovnu nahlásit změnu SPZ a oni ti jenom vytisknou jinou zelenou kartu...
Datum: 15. října 2013 15:52
Jméno: misak2001
IP: uživatel16275
 Čau přemýšlím o koupi blinkrů ale bou-žel jsou bez homologace a nevím jestli s tím nebudou nějaký problémy na STK nebo při silniční kontrole. Děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2013 8:42
 proč si nevybereš jiný, který tu homologaci maj ? To jsou to tak atypický blinkry ? Jinak s policajtama, nebo na STK bejt problémy můžou, ale nemusej, záleží kus od kusu (chápej jako člověka), ale když budeš účastníkem nehody a ani ji nemusíš zavinit, tak pokud se oto bude někdo zajímat tak zcela jistě problémy budou.
Datum: 27. října 2013 8:42
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec hosi kdž si koupím jawu 350 a není mne jeste 18 a nemám žádný řidicák tak dají se doklady normálne přepsat na mna ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2013 19:45
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ok díky
Datum: 14. října 2013 19:45
Jméno: pepa
IP: uživatel16272
 ano mužeš být vlastníkem ale přepis budeš potřebovat se zákoným zástupcem
Datum: 14. října 2013 15:01
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 díky je mne 16 takze i kdyš nemam řidicak tak muzu mnet na sebe napsanou motorku na ktere je možne jezdit až od 18
Datum: 14. října 2013 14:13
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar kolik tije od 15 na sebe můžes mít napsanou motorku od 16 můžeš mít motorku na sebe pojištenou
Datum: 13. října 2013 20:42
Jméno: Filip
IP: uživatel14559
 zdar mam jawu 250 panelku a chtel bych si poridit pavika a potreboval bych vedet jestli pav musi mit papiry nebo to staci zapsat do velkeho tp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 22:10
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 pav bude mít stejnou spz jako motorka
Datum: 20. října 2013 22:10
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, jestli budu stejná SPZ jak na motorce tak na pavu stačí zapsat do TP motorky. Jinak papíry samostatně. Stejná SPZ asi v dnešní době čert ví. Tyto informaci ti musí dát technici na evidenci vozidel. Tam kde děláš přepis.
Datum: 15. října 2013 13:05
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 pokud já vím tak to stačí zapsat do tp k motorce
Datum: 13. října 2013 14:20
Jméno: uih
IP: uživatel13382
 http://motorkari.cz/a/5a3 na začátku při tom startu jsou zetky první záběr prujezdu zatáčkou taky zetka
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2013 23:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zase ty naše stroje nepřechvalme. Doporučuju dobovou knížku Terénní motocykly od Husáka. Tam je to vše popsáno rok po roce, od začátků motorkrosu, po 70. léta. A české stroje byli na špici v 60. letech, právě spolu s Husquarnou, pak přišel nástup japonců a našim ujel vlak. Důvody jsou zřejmé a na to, že knížka byla vydána někdy v 70/80. letech, tak je to tam tom i hezky naznačeno...
Datum: 08. října 2013 23:34
 jo tehdá se všichni učili od nás....
Datum: 08. října 2013 20:34
Jméno: uih
IP: uživatel13382
 v tom prvním videu dole
Datum: 08. října 2013 15:00
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 zdar draci chci se zeptat jak je to se stadionem nakupuju ho po dílech rám,motor.... a jak ho mám pak dostat na papíry stačí ,když koupim kartičku a napíšu tam čísla co mám na rámu a motoru? a podepíšu se? na rámu jsem ale žádný číslo nenašel nemám tam štítek...,kde je umístěný?nebo musím koupit štítek vymyslet si nějáky číslo a nabouchat ho tam? a je stadion v evidenci vozidel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2013 19:55
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 kartičku si vytiskni a čísla vymysli
Datum: 06. října 2013 19:55
 no tak to jsi mel napsat že máš s11 .. já psal o s22 .... kde má štítek s11 to netuším  ... jinak ta kartička je proto aby ji lidi kupovaly
Datum: 06. října 2013 17:48
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 něják jsem tě nepochopil na co by se potom ty kartičky dělaly? a kde myslíš to číslo pod sedlem ja mám s11
Datum: 06. října 2013 16:52
 stadion registraci nepodléhá.. takže není v evidenci a není potřeba ani kartičku... štítek je v uložném prostoru pod sedátkem... jinak taky jsem stavěl stadiona s22 o ničeho po dílech
Datum: 06. října 2013 12:52
 Ahoj všichni, přivez jsem si domů vrak ČZ 175/477 rok 1976 Harlejka. Nalezl jsem jí v kůlně po nejakých tunerech vejfuk nahoru, uřezaný blatníky, zasraná od bláta. Rám je tolikrát svařovanej že jsem to ještě neviděl. Chci se zeptat zda Harlejka měla stejnej rám jako obyčejná 477? A zda kdyžtak někdo nevýte kde by se dal rám na 477, 487 sehnat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 22:18
 Vím jaké jsou rozdíly jen jsem nevěděl jestly neni i rám v něčem odlíšný. Jedná se o typ 477.7. což je harlejka i podle čezetmanie. Mám kulatou nádrž s malím výčkem, jiné světlo i s držáky. jen si nejsem jist předními tlumiči jelikož maji normálně kryty jako normální sporty např. ČZ 471 a Harlejka žádný nemá. Nemáte někdo fotografiji zadního světla na Harlejce má jiný držák a ten nemám. Chci vědět zda půjde vyrobit. Foto nemám již je zozebrána kvůli výměně rámu.
Datum: 29. září 2013 22:18
Jméno: pepa
IP: uživatel16205
 zrovna ty tvé vytuněne věci jsou stejné s klasikou harlejka se lišila nádrží a světly lukas...byla verze pro ruskej trh která měla světla klasická pal ....často se vyskytovali hliníkové ráfy..podívej se na čeetmania cz
Datum: 29. září 2013 19:37
 Máš foto?
Datum: 29. září 2013 17:52
 Aha tak to dekuji za upozornění, myslel jsem si že je to jedno a to samé. Ano myslím tu vývozní s kulatou nádrží, ikdyž tahle byla vyrobena pro ČSR.
Datum: 29. září 2013 17:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 487 a 477 má jiný rám, na to bacha... Jestli myslíš tu vývozní verzi 477 s kulatou nádrží, tak rám by měl být stejný.
Datum: 29. září 2013 17:27
Jméno: Honza
IP: uživatel11232
 Ahoj, potřebuji poradit prosím..
Koupil jsem Jawu 21, dojel jsem na ní domů, je v pořádku má STK, mám od ní zelenou kartu a malý techničák + kup. smlouvu, původní majitel si nechal velký TP + kopii kup. smlouvy, ale on má dopravku v jiném městě (jiný kraj).
Pude to teda tak, že on to na mne u sebe na DI odhlásí, pošle mi poštou velký TP,zruší pojistku a já, jak mi to přijde tak půjdu na evidenčku, pojistím a pak na DI přihlásit.
- takhle si to představuju - půjde to???
Díky za rady ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 10:01
Jméno: Honza
IP: uživatel11232
 Díky,, je to můj první přepis, tak se raději ujištiju ...
Datum: 29. září 2013 10:01
 pojištění založ hned jak to přivezeš domů... vyhneš se tak pozdějším problémům s čkp... zbytek myslíš dobře
Datum: 28. září 2013 23:13
Jméno: Josef
IP: uživatel11232
 Ahoj, udělám s JW 50/21 STK když tam budu mít blinkry a kryty rukou ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2013 12:45
Jméno: vojta
IP: uživatel16196
 zdar to je jasný že uděláš to tě možná i pochválej za ty blinkry. horší by to bylo naopak třeba u simála sou psaný v TP a když tam nejsou tak by stk nedali ale když je mít nemusíš a máš tak je to v pohodě a kryty taky nevadí. tak zlom vaz
Datum: 27. září 2013 12:45
Jméno: Daniel Dohnal
IP: uživatel16161
 Čau te lidi mám menší problem!!! Uznají mi na STK na Fictlu tachometr z kola??
Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2013 15:39
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 udelal bych to jako lk
Datum: 23. září 2013 15:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 asi by to mohlo bejt jedno, fichtla nikdo moc neřeší, ale radši bych to sundal... jinak si technik pouze opíše km z tachometru, ale nezajímá ho, jestli funguje nebo ne
Datum: 23. září 2013 9:07
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau NE!!!!! to nemůžou uznat. Na STK jsem nezažil, že by zkoušeli tachometr. Hlavně ať to troubí, svítí, brzdí, pláště v pořádku, vestu, lékarníčku, atd. Tak se měj
Datum: 23. září 2013 8:06
|



|