
zadna prevodovka nejde do fichtla bez upravy a prevarovani karteru....pouze rychla 3Q prevodovka(ma ji tu sesa).....je to strasne moc komplikaci,strasne moc reseni a strasne moc penez......pokud chces jen neco,aby ti to jelo lip,tak si nekde sezen snizenou hlavu s vetsim zebrovanim,podkovu mezi setrvaky,dej si ojnici CKR na jehlach(seriovy ojnice nemaji moc rady snizeny hlavy),bezkontaktni zapalovani,pak muzes dat primej filtr a 72 trysku,pripadne upravit karbec podle stejskyho navodu(Jawa50speed.wz.cz) a pouzit trysku 80-85 a nejakej novej vejfuk a koleno a nebo dokonale vycistit stavajici......jako zacatek je to dobre.....a neni to tak financne narocne.......samozrejmosti je GO motoru,bez toho to nema vyznam..... ale stejnak se do toho vysypeš minimalne za 5 tisic,tak nevim jestli to pro tebe ma vyznam....ladit fichtla neni jako ladit skutra nebo simsona,na ktery sou vyrabeny tuningovy dily ve vetsich seriich........