Jméno: Herr-Bode
IP: uživatel5908
 Zdravím!Chci upravovat fichtla jenže sem chtěl na silnici,ale v mim kraji se zadny silnicni zavody nejezdi,jen cross.Udelam crossku  ale chtel bych poradit čim bych měl žačít,myslim podvozek na motor je ještě času dost,ale radit mužete i k motoru.Předem dik!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 20:37
 Mam doma predni tlumice ze simsona v dobrym stavu i s miskama ktere pasuji do originalniho krcku na fichtla misky jsou delane u soustruznika a vykalene kdybys chtel muzem se nejak domluvit nejsou jete kros jen silnici .
Datum: 02. prosince 2012 20:37
Jméno: Gajdy
IP: uživatel7810
Datum: 02. listopadu 2009 21:11
Jméno: Gajdy
IP: uživatel7810
 Ja mam postavenyho fichtla za 12 000 a to jeste nemam ani upravenej motor  jinak pokud chces opravdu poradit s upravou podvozku klidne mi napis na icq 367366556 a ja ti poradim .... podle me je blbost davat do predu cvetsi kolo protoze i se seriovym kolem mam v krku 110 cm a 50 cm motor od zeme ... kdyz na tom samozrejme nesedim...
Datum: 02. listopadu 2009 21:09
Jméno: Gajdy
IP: uživatel7810
 Ja mam postavenyho fichtla za 12 000 a to jeste nemam ani upravenej motor  jinak pokud chces opravdu poradit s upravou podvozku klidne mi napis na icq 367366556 a ja ti poradim .... podle me je blbost davat do predu cvetsi kolo protoze i se seriovym kolem mam v krku 110 cm a 50 cm motor od zeme ... kdyz na tom samozrejme nesedim...
Datum: 02. listopadu 2009 21:08
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 no jestli chceš jezdit cross závody a dáš si tam do předu větší kolo tak tě daj do speciálů(newím esi )plně všude ale co sem byl na závodech tam musíš mít na klasiky origo kola) a pokud chceš jezdit vepředu tak si připrav aspon 25litrů na slušnýho speciála jinak bych ti doporučoval jezdit klasiky tam ti stačí vystužit rám (doporučoval bych mustanga) a dat podvozek do cajku což je výměna ložisek v kolech,vycentrování kol atd atd je toho dost pak bych se věnoval motoru a i pořádnej fichtl do třídy klasik vyjde draho takže si to prvně rozmysli jinak hodně zdaru
Datum: 27. října 2009 19:53
Jméno: Herr-Bode
IP: uživatel5908
 Hele stando ja sem stejnyho nazoru jako ty  jenze mam tu vyhodu ze mam motory a ramy jen takle ne a proto uvazuju co teda takze by to zadny bastleni az tak nebylo,proste vyuziti lezicich vecich
Datum: 27. října 2009 18:00
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
Datum: 27. října 2009 16:29
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Vepredu mam vidlice z Yamahy DT80, simsonacky vydrzely sezonu, ale je to dobry zaklad. A mam prepleteno na 19ku rafek z dvoukolaku (je uzky a daji se nej sehnat gumy). Vzpera mezi podsedlakem a krkem je jasna, zadni tlumice sem pouzival ze simsona. Ted jezdim tlumice z MZ150 a delam si zalusk na "krnavky".
Datum: 27. října 2009 16:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 ICQ nemám. Má ho totiž každej
Datum: 27. října 2009 15:17
Jméno: standa
IP: uživatel7738
 hele udelej si radsi krosku z neceho mladsiho a osklivýho a nenič krásný blbě upravitelný pionýry.......udelej si krosku treba ze simsona.... abys z toho udelal opravdovou krosku pro tereni zavody stoji hodne penez uz jen v uprave podvozku......takze dobre rozmysli nez zacnes rezat plechy a rám flexou.....aby zbytecne nezmyzel dalsi hezkej puvodni fichtl.....
Datum: 27. října 2009 15:00
Jméno: Herr-Bode
IP: uživatel5908
 Dík!Hele nemas icq?
Datum: 27. října 2009 14:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tak správný tuner má začít od podvozku: takže přední vidle ze simsona a zadní pružiny z MZ nebo simson enduro. Do předu bych dal určitě větší penumatiku než 16 palcovou, alespoň 18 nebo 19 vzadu stačí 16. Po tété úprvě budeš mít podvozek výše. Dál bych vyztužil rám. a až toto vše budeš mít přejdi na motor. A to už ti každý řekne co a jak!
Datum: 27. října 2009 14:13
|



|