 cau prosimte hodi se ta stocena klika co mas v nabice na zavody v terenu nebo silnici. Jezdim terenni zavody padesátek. Dik za odpoved. Marek
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 20:32
Jméno: mechanik
IP: uživatel7810
 delka ojnice nema vliv na zdvih... zalezi na vyoseni hlavniho cepu... tzn.. ze zalezi na kruznici kterou vytvori..
Datum: 02. listopadu 2009 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel7785
 Hele ty se mi ne*er do cezetaka,toho si srovnam sám  ......pokud ty jsi ten moc velkej borec z Kladna co dela ostry valce za 3 kila,tak se uklidni ty.....cetl jsem to nekonecny vlákno o 2 stránky dozadu......sesa tu ted neni a mažu za nej.....jsi první adept......cezetak je precejenom stamgast.....ty ne!!
Datum: 01. listopadu 2009 23:19
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 hej ten cezeták mi leze takovym způsobem na nervy že je mi z toho špatně od žaludku..................
Datum: 01. listopadu 2009 23:02
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 jo? od kdy přináší kratší ojnice větší zdvih motoru ty šmudlo a ještě jednou si vezmeš moje jméno do huby, furt mě musíš srát jestli máš nějaký připomínky tak je navrhni ale mě z toho vynech!!!
Datum: 01. listopadu 2009 22:59
Jméno: standa
IP: uživatel7785
 tak cezetak nam to opet vysvetlil......holt odbornik......tyhle krosky,maj hlavne hrozne malou celkem tezkou kliku,cimz zachovavaji jak moment setrvacnosti,tak maximalni spodni kompresi......
Datum: 01. listopadu 2009 21:52
 petr: jenže krosky a KTM mají mnohem meší zdvih, díky čemuž je krátké ojnice a podštvercový píst což má přínost na otáčky i sílu motoru.
Datum: 01. listopadu 2009 20:48
Jméno: Standa
IP: uživatel7785
 hele jak to říct......obecne je lepsi mit do krosu motor s vetsi setrvacnosti,nez na sprint,kde po rovine tocis maximálku,v krosu precejenom jezdis narocny zatacky,stoupani,prekazky a motor potrebuje mit velkou silu uz odspoda. Dulezitou veci je taky váha zapalování......pokud nekdo pouziva lehkej bezkontakt z pily,tak i pro nej je ta klika moc lehká......zo vim,tak na kros davaj kliky 90mm,maximalne 85mm.......do silnic davaj hodne kliky 85-80mm....nekteri si taky nechavaji delat 80 kliky s váhou kliky 90mm......
Datum: 01. listopadu 2009 18:39
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 jo a když krosky-např KTM točej až 15 000 ot/min, otáčky pomáhají dosáhnout největší síly motoru mam to v encyklopedii ,hlavně u krosek je potřeba se dostat rychle do otáček tak bych řek že mam větší pravdu ale hádat se tu s tebou nebudu- cezetákovi nic nevěřit je to blafálek XD.
Datum: 01. listopadu 2009 18:06
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 hodí se to pro obojí podle mýho má hlavně závislost válec-myslim upravovaný válec
Datum: 01. listopadu 2009 18:01
 ne!tohle je vhodné pro vysoko točivý motor, takže jen na silnici
Datum: 01. listopadu 2009 18:00
|



|