Posl.aktualizace: 02. února 2010 16:10
 Jelikož tyto bubny měly být použity na stroj s kotoučovou brzdou, respektive na přední kolo a teď se mi naskytla situace, že bych je eventuelně použil na normální bubnovku a s doměním, že jsem ubral chladící žebra (teď už vím, že chladící nejsou), tak se radši zeptám, než to tam plácnu. Pokud je to těžké pochopit, tak ať se zdrží komentáře. Děkuji
Datum: 02. února 2010 16:10
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
Datum: 02. února 2010 15:24
Jméno: standa
IP: uživatel7194
 zajimava logika dotazu....neco sem udelal,vubec nevim proc a este se ptam,jestli to muzu pouzit......mysli napred......
Datum: 02. února 2010 10:49
 klidnej buď nic to nedela ani delat nemuže..!
Datum: 01. února 2010 22:10
 Mě šlo o to, že když jsem ufiknul ty žebra, tak jestli by se to pak nepřehřívalo a nedeformovalo. Ale teď když vidím, že Adamec taky jezdí s takovýma bubnama a s origo brzdama, tak se v klidu
Datum: 01. února 2010 21:48
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 fichtl neni tak tezka motorka aby potreboval neco extra , kdyz tyhle brzdy budou fungovat tak te podrzej vzdycky
Datum: 01. února 2010 21:38
 Super. Tak já to tam plácnu. Díky
Datum: 01. února 2010 20:49
 ja na zavodaku mam taky utocene zebra (viz web)
Datum: 01. února 2010 20:43
 Spíš mě napadlo, jestli nebude vadit to, že jsem ubral i ty žebra. Ty tam asi nebyly jen nazdařbůh. Jinak na tom stroji je cestovní úprava. Takže myslíš, že to mám nechat vyplést s těmahle bubnama?
Datum: 01. února 2010 20:32
 vnejsek bubnu nema apsolutne vliv na brzdení...akorat bude horí chlazení coz ale u pionýra nemusis řesit
Datum: 01. února 2010 20:29
|



|