Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Muze mi nekdo ve strucnosti rict k cemu byla na zapalovani od CZ 175/477 namontovana civka s odporem? Jak moc to tam bylo asi dulezity, z fotky jsem pochopil ze to bylo pripojeny na druhej uhlik... Me to predchozi majitel z nejakyho duvodu odmontoval a chytre pridelal 2kondiky... je mozny ze to tam daval kvuli nejakymu vyrovnani napeti? ... No ale radsi schanim KOMPLET zapalko kdo ma houknete mi do odpovedi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 16:10
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 06. října 2010 16:10
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 06. října 2010 15:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a ty dva kondíky 1) nesouvisí vůbec s okruhem dobijení a 2) je to pitomost, nejlépe oba sundej a dej místo nich jeden novej..
Datum: 06. října 2010 9:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží jakej tam máš rotor.. pokud 45, tak tam ten odpůrek patří, pokud máš rotor 55-75W, tak tam odpor nemá co dělat.. samozřejmě k rotoru by mělo být i relé s příslušnou wattáží..(45 - 45, 55-75 - 75)
Datum: 06. října 2010 9:56
 Jo tak přesně tuto cívečku mám taky u ČZ 175 450.05 ve statoru,dávalo se to i na 476 a 477, je to vlastně odpor, který je k relátku,pokud je přerušený nemusí to správně fungovat! Záleží jaké máš relé - pokud na statoru - to by mělo být 50W a nebo už máš krabickév - ale taky mám dojem,že i to krabicové 50 nebo 55W nemělo zespodu ten odpor, já mám na typu 487 na dvoucívkovém krabicovém relé PAL 75W zespodku už keramický odpor,takže nebyla potřeba ta cívečka. Takže jak říkám záleží co máš za relé,jestli venkovní krabicové a nebo na statoru,když tak napiš co máš...
Datum: 05. října 2010 22:46
|



|