 Zdar lidi, mam doma volnej rám z fíka a motor z dirtbiku. Nezkoušel to už někdo zkombinovat? Nebo dejte radu co bude problém. Díky a dejte pozor na listí u krajnice
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 12:39
 No řekl bych že i na tu dobu jsou strašný, třeba čz 125 sportka má tlumiče co žehlej pěkně, proč je neudělali o průměru 27mm a nedali na fíka? To by nebylo zas tak moc nákladný jinak přední tlumiče jsou asi nejslabší místo na pionýrovi
Datum: 10. října 2010 12:39
 rekl bych,ze na pionyrech sou predni tlumice celkove navrzene asi nejhur..ale zase na tu dobu je to parada  ale na prestavby jakehokoli typu se opravdu nehodej..
Datum: 10. října 2010 12:05
 Prodávat nechci, motor z fíka nepotřebuju, neni to na skoky, neni to na prasení je to jenom na test. Vždyť i motor z pionýra to rozhejbe že na tom nejde jezdit jak to sviští. Motor je na fíkovi jeden z lepších dílů, takový přední tlumiče jsou snad lepší zavařený napevno.
Datum: 10. října 2010 11:49
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 čau radši bych od tebe ten motor koupil a dal ti za něj dva motory z fichtla 21 a 20 + eště doplatil rozmysli si to a ten motor je 100% funkční díkec Venca
Datum: 09. října 2010 23:56
 ale zase je moznost ze vubec nebudes delat moto do terenu,ale muzes udelat moto na silnici  to je podle gusta..na silnici by stacil pionyr prevarenej..
Datum: 09. října 2010 23:27
 nevím nevím... .. jumpit s tím někde a ještě mít motor z dirtbika je celkem sebevražda... a i když to máš vystužený, prdne ti to za svárama.. u fichtla to platí dvojnásob, páč ty jekle a trubky jsou jak papír a navíc, určitě to místy chytlo rez. Podívej se na rám z dirtbika a na rám z fichtla..
Datum: 09. října 2010 23:23
 Joo to se bude muset ozkoušet, nebude to nějak namáhaný proto to moc nechci vyvařovat ať to neni jak tank ale ta zadní kyvka by asi chtěla vyztužit a tim jak je dutá by se dovnutř něco hezky navařilo
Datum: 09. října 2010 23:03
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 A vejde se tam ten motor? Nejsem si jistej, ale myslim že motor z pita je delší než z fíka, aby ti hlava motoru nedřela o přední kolo.
Datum: 09. října 2010 21:52
 pak tam taky musis udelat vetsi diru kvuli sroubu co drzi rozetu..mozna by bylo jednodussi prekopat zadek..uriznout vidle nekde v pulce a prodlouzit je,nasunout na ne treba nejakej jekl a cely to svarit,jen je proste prohodit..zaroven podseknout zadni tlumice,protoze tlumice sikmo nahoru tak jak sou original,strasne spatne pruzej v terenu
Datum: 09. října 2010 21:49
 tak ten ram urcite vydrzi  ten vystupek udelej uplne stejne jako je na druhy strane
Datum: 09. října 2010 21:48
 Rám mám přepaženej výztuhou, vepředu vidle z mosquita s kotoučem, vzadu tlumiče ze simsona, o tom kole jsem přemejšlel, jak udělat záchyt brzdy, bude stačit na kyvku navařit výstupek? Jinak díky za reakce budou se hodit
Datum: 09. října 2010 21:39
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Asi tak jak říká zajic13. Možná jen trochu zvednout aby nebyl řetěz zlomenej přes kyvku. A musíš otočit zadní kolo, fík má rozetu na druhý straně.
Datum: 09. října 2010 21:36
 vsechno de,hlavne musis ram poradne zpevnit..je to asi lezatej 1valec,ze?  myslim si ze kdybys dal vyztuhu ramu,ram celkove zvednul a dal jiny predni a zadni tlumice,tak to urcite pojede..ostatne,jelo by to i s puvodnima tlumicema,ale preci jen to pojede lip nez motor z fichtla tak aby to nebylo o hubu
Datum: 09. října 2010 21:31
|



|