slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: mustng      IP: uživatel10648    
Zdr chlapy mam 2 dotazy 1.pojede lip muj fechtl když koupim ten jednokroužkový pist 2.jaky byste doporučily starši karbec aby měl větši difusor prej je dobrej s naky 150 nebo co ? dikyyy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 16:03
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10655    
Ahoj, moj nazor; pouzitie piesta s jedno alebo dvoj kruzkom,je velmi siroky pojem, u fichtla by som sa rozhodoval pri vyberani piesta podla toho na co motor bude pouzivany-v akych otackach- u pio. sa hlada vykon v malickostiach, aj ked pocet piestnych kruzkov neni malickost.Motor ktory najviac "hviezdy" vo vysokych otackach tam je vhodne pouzit jenokruzko bavime sa o hodnotach otacok ce 9000ot/min, avsak na motor so silnym zatahom od "spodu" je vhodne pouzit 2 kruzkovy piest,, ..jedno kruzkovy piest moze pri nizkych otackach prefuknut!... to je len zhruba v kocke, ALE zalezi na vela inych faktoroch, ja jazdim cross a tam je idealne pouzit 2 kruzkovy piest ALE s kruzkami o hrubke 1mm!!!!pri takto tenkych kruzkoch nemam problem s vysokimi otackami a ani s "prefuknutim" pri nizkych otackach,,,,,ale tato tema o hrubke,pocte,tvare,profile,kruzka je nadlhsie dizkusie a pre neupravene valce zanedbatelna .
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Ja si taky myslím, že je to naprd. Píst by praskl a poničilo by to válec a kdo ví jesti né ještě kliku.A k těm úpravám: na těch fichtlech měli více úprav něž jsem tady jmenoval. ale pokud chčeš aby ti fechtl jel jako novej, tak stačí jen POŘÁDNĚ vyčistit karbec. Něž jsem si strhl te závit, tak jsem s tím lítal 80 z kopce a skoro 70 po rovině na asfaltu a to to mám celé v originále.
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 6:42
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Ten keramickej pist asi fakt existuje, pokud jebnete do gugla nazev vyhodi vam to par odkazu http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=117&idtop=75572 atp. kde o nich zminka je, kazdopadne mi to pride jako kravina, musi bejt tezsi nez tyhle hlinikovy,duralovy nebo z ceho doopravdy jsou
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 5:53
 
 
 
 
Jméno: dusan      IP: uživatel10651    
Co sa týka piesta osobne si myslím, že je zbytočné dávať tam jednokruzkovy odlahčeny piest pokial neupravuješ motor celý mam na mysli viackanáloný valec klapka v saní zníženie hlavy valca úpava kluky kartra a podobne co je vela koruniek. Odlahčene jednokruzkove piestz sú stavane na vysokootáčkove motory takže ked vymenis iba piest môže sa stať, že budeš sklanavy lebo ti to pôjde horšie ako doteraz a ked ti to pôjde tad urcite nie lepsie. Čo sa tyka keramickeho piesta este som o nom nepocul. Myslím si že to bude nejaká zliatina hlinika a horcika ale keramika v tom nebude. V roku 1982 prisla Talianska fy. Aprilia (myslim) s velkou pecou na trh a to že zacali pouzivat keramické valce aby zvysili zivotnost motova, len zabudli na fyzikalne vlastnosti keramiky. Po pol roku stým prestali lebo tie vložkz sa prehrievali a praskali. Tak neslávne skoncilo pouzivanie keramiky v motoroch. Nemecky konstrukteri vzhlasili že keramika je dobrá len na zuby. Čo sa tyka karburatora nedavaj tam ziadny starý šrot, stare karburatory mali vyosenú plavákovú komoru a trpeli morskou chorobou príliv a odliv. Ja som na mojom fichtlovi pouzil bezkontaktove zapalovanie VAPE a karburatok som dal novy zo Simsona BVF N1 a som spokojny. Motor ide perfektne aj bez dalsieho vymýšlania. Nebolo to lacné ale v konečnom dôsledku som spokojny. Karburator BVF N1 ma tu vyhodu oproti ostatnym BVF karb., že ma väčši priemer šupatka a tak sa da zadna komora dyfúzora prevrtat na priemer 17 mm a motor lepsie dýcha.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: dusan      IP: uživatel10651    
Co sa týka piesta osobne si myslím, že je zbytočné dávať tam jednokruzkovy odlahčeny piest pokial neupravuješ motor celý mam na mysli viackanáloný valec klapka v saní zníženie hlavy valca úpava kluky kartra a podobne co je vela koruniek. Odlahčene jednokruzkove piestz sú stavane na vysokootáčkove motory takže ked vymenis iba piest môže sa stať, že budeš sklanavy lebo ti to pôjde horšie ako doteraz a ked ti to pôjde tad urcite nie lepsie. Čo sa tyka keramickeho piesta este som o nom nepocul. Myslím si že to bude nejaká zliatina hlinika a horcika ale keramika v tom nebude. V roku 1982 prisla Talianska fy. Aprilia (myslim) s velkou pecou na trh a to že zacali pouzivat keramické valce aby zvysili zivotnost motova, len zabudli na fyzikalne vlastnosti keramiky. Po pol roku stým prestali lebo tie vložkz sa prehrievali a praskali. Tak neslávne skoncilo pouzivanie keramiky v motoroch. Nemecky konstrukteri vzhlasili že keramika je dobrá len na zuby. Čo sa tyka karburatora nedavaj tam ziadny starý šrot, stare karburatory mali vyosenú plavákovú komoru a trpeli morskou chorobou príliv a odliv. Ja som na mojom fichtlovi pouzil bezkontaktove zapalovanie VAPE a karburatok som dal novy zo Simsona BVF N1 a som spokojny. Motor ide perfektne aj bez dalsieho vymýšlania. Nebolo to lacné ale v konečnom dôsledku som spokojny. Karburator BVF N1 ma tu vyhodu oproti ostatnym BVF karb., že ma väčši priemer šupatka a tak sa da zadna komora dyfúzora prevrtat na priemer 17 mm a motor lepsie dýcha.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak mě řekni proč se stejsky několik let usilovně snaží aby mu pincek jel 90km/h když stačí snížit hlavu,dat tam lehký píst a stočit kliku podle tebe... Je to kravina keramicky pist neexistuje,jestli si to nepleteš s pístem s obsahem křemíku nebo čeho
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10386    
Já myslim že když tam dáš píst z modelíny tak nebude problém jet 190...
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Já taky ne, ale rikal to strejda, že prej je tam dávali, aby byli lehčí. Pak ještě odlechčovali kliku, brousili hlavu a by se zvýšila komprese. Prostě tuneři. :-D Ono každé to vylepšení nic moc nepřidalo, ale když toho bylo více, tak bylo znát. Lítali s tím i devadesát a to nez kopce, normalne po rovině.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani já..
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda musim se přiznat že s keramickým pístem jsem se v životě nesetkal...
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
kroužkovÝ :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Já zastávám dvou kroužkoví píst. :-) Nejlépe keramicky, aby byl lehčí. Ale nevim, kde ho sehnat, rikal mi to strýc, že ty keramické dávali před 30ti lety. Kup si originál s dvouma kroužkama. Nevíte někdo, kde se daji ty keramicke pisty sehnat???
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang : pěkně na píču ta tvoje volba co chceš udělat..to už bude úplně mega komprese která ti bdue akorát tak khovnu a motor nebude mít takovou životnost...
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: dgjdf      IP: uživatel10648    
no jasny vdit ty už maš nalitano 40tisic velkej kluk !!!
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo 85 z kopce zvládnu i s 13Z
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámošoj taky jel pionýr s 3 kroužkem a ze 14 zubem z kopce 85
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocheer moje řeč
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně 85 a pak se probudil
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel10648    
mam doma 3kroužák a chcu skusit 3kroužak sniženou hlavu a 14 zub co myslite jak to pojede bratranec tam dal 14 zub na seriovku a jelo to 85 a s těmahle upravama a upravenej hikone \r\n
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1 krouzkovy pist bude mit mensi kompresi ale taky mensi treni takze dovoli vic otacek,ale zase bude mit malou silu napr. do kopcu..2 krouzkovej je takovej stred a 3 krouzkovej (sesa ho tu uz bohuzel nema :-( ) zase dovoli min otacek diky vetsimu treni krouzku,ale zase bude mit vetsi kompresi a vetsi zatah.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:44
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 22:21:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu