 Nevíte někdo něco o 10 zubovém sekundáru, má s ním někdo zkušenost? Předpokládám, že to i sníží rychlost a člověk si musí zvyknout na jiné řazení, ale co záběh nového výbrusu, je to vhodné?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 16:20
 no s 10 sekundarkou to nebude pekni pribeh.. lebo motorka bude ist strasne pomali a niesom isty ze ci bude prudenie vzduchu dostatocne chladit motor
Datum: 26. listopadu 2010 16:20
Jméno: 551_sport
IP: uživatel9754
 kde v krkonoších ?  bydlím kousek od jilemnice
Datum: 26. listopadu 2010 16:13
 No jde mi o to, že všude kolem jsou samý kopce, už od baráku, je to teda jen 8%, ale i tak, a potom, na chalupě v Krkonoších, tam se dostat, to je výkon, jen doufám, že mi po novim roce dají povolenku.
Datum: 25. listopadu 2010 19:29
 ahoj, na záběh nového motoru to nevadí platí to samé jako u normálního zajíždění, takže to netoč nějak dlouho na plný kotel, a z počátku ikdyž to bude mít větší sílu tak to nenámáhej dcením do nějakáho extra kopce, chvíli jezdi rovinky a podobný věci aby si to alespoň malinko zajel, olej dej tak 1:25 nějaký lepší, a nic tomu udelat némůžeš ikdyž záleží na kroužkách a vůlu pístu, jelikož jezdím na kroužkách pro závodní skůtry se sraženýmy hranamy tak zajíždět moc nemusím, jestli máš klasiku tak zpočátku jezdi alespon jednu hodinku pozvolnou jízdou, dřív když sem o ůpravách nic neveděl a skoušel sem 10z tak sem taky zajížděl s dvoukroužkem klasik a bylo to v poho . je to dobrá ůprava pro zachování ostatních původních převodů, ovšem použití pomalé tratě, větší terén, nebo třeba hodně zatáček
Datum: 25. listopadu 2010 15:44
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Jo sory, že jsem zapoměl pozdravit, už jsem za to dostal vylágoš, od Frankyho, tak Nazdááár!!
Datum: 25. listopadu 2010 12:33
|



|