 zdravim,zajimalo by me,jak je to s tim,kdybych chtel narvat valec z hranate 175 cezety na kulatou 175 cezetu?nepiste mi ze to nelze bez uprav,to je mi jasny..ale jake jsou tam rozdily?jak by to slo a pomohlo by to ve vykonu? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 21:38
Datum: 30. listopadu 2010 21:38
 vyfuk mam komorovy,pocitanej neni ale asi 5x jsem ho predelaval dokud nemel nejlepsi vykon..puvodne tam byl vyfuk z fichtla kdyz sem to koupil,jeste k tomu vykuchanej,ten sem zahodil a udelal tenhle.koncovka vyrabena,postupny pridelavani direk v koncovce..proste aby to jelo nejlip  bud se to dusilo nebo to zase moc zralo..takhle je to optimalni
Datum: 30. listopadu 2010 21:37
 Zajic: Ten výfuk máš nějak spočtenej přesně na ten motor, nebo je to jen pokus omyl? U dvoutaktu dost záleží na výfuku - ovlivňuje výkon motoru
Datum: 30. listopadu 2010 21:24
 Jenda: Ano jak říká Kolecko - klikovky jsou jiné, mám pocit,že klika ze 487 má menší průměr setrvačníků než 450
Datum: 30. listopadu 2010 21:23
 diky  no ja mam vlastni vyfuk a mam pouze precasovany sani a vyfuk pomoci zbrouseni pistu..karbec originalni..mam stejne vybehanej valec,ale chtel sem si vyzkouset nejakou radnejsi upravu nez jen ten pist..  ale diky za informace
Datum: 30. listopadu 2010 21:22
 jenda: klikovky jsou jiné...
Datum: 30. listopadu 2010 21:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak já se taky zeptám lze zaměnit kliku a píst mezi hranatou a kulatou?A jak je to s tima průměrama čepů u 175? Mám doma rozpůlenej hranatej motor a nemám kliku a píst. Děkuji
Datum: 30. listopadu 2010 20:32
 Nazdar Zajíci  , no já mám ČZ 450 i 487. Tuším, že rozteče na svorníky jsou u těchto válců stejné,takže by to jít mělo,záleží ještě na tlouštce a průměru vložky,jestli to proleze,ale to vrtní je skoro stejné a vložky bych řekl,že jsou průměrově taky stejné tak by to tam šlo, ALE - určitě má 450 a 487 jinak ty přepuštěcí kanály v karterech a určitě i ve válcích, tudíž ti to nebude pasovat a lícovat a nepojede to tak jak bys chtěl. Moc jsem ty válce neporovnával nikdy,ale řekl bych,že tam určitě jsou odlišnosti, protože rozdíl ve výkonu těchto motorů je necelých 3,5kW. Nebylo by jednodušší sehnat celej motor z hranaté ČZ 477 nebo 487? Jenže to bys teda musel předělávat držáky a to už je lepší i celej rám 477 nebo 487. Je mi jasný, že chceš získat výkon. Jakej karburátor tam vůbec máš? Jakej difuzor,trysky a taky výfuk je důležitej!
Datum: 30. listopadu 2010 19:20
|



|