Jméno: OBER
IP: uživatel11676
 Čus draci, máte nějaké skušenosti se zapalováním z motorové pily na pionýra... pár lidí mi to doporučilo, pár lidí vyvrátilo... mám na pionýru tyristorové zapalování tak nevím co by bylo lepší.. a ještě jedna věc.. má nějaký smysl u výfuku HIKONE odstranit koncovku a namísto ní navařit rubičku? Viděl jsem to na závodech a prý je to supr věc.. Mám cross pionýra.. komínková nádrž atd.. motor je 05 s mnoha komponenty z 21 celé zapalování + magneto, válec, hlava, píst, karburátor + filtr karburátoru... budu moc rád za rady... nechci závodit ale chci mít prostě něco v čem se můžu hrabat a zlepšovat to i své schopnosti.. jezdíme takové enduro - výlety po loukách a lesích.. jak říkám za jekékoliv rady budu rád.. dík moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 10:52
Jméno: OBER
IP: uživatel11676
 Dík moc
Datum: 03. srpna 2011 10:52
Jméno: venca023
IP: uživatel8693
 Ahoj draku, já mám doma závodního speciála pro teréní závody motor jawa 05 válec jawa 21 zvětšený výfukoví kanál upravené časování zvětšený sací kanál přefuky sériové píst v horní úvrati orýsován u sacího kanálu a upilován klika jawa 05 zavíčkovaná klika pístní čep ojniční čep a vyvažovací díry podkova mezi kliku zapalování z minibike , spojka ferodo, 9zub. na prymáru, karbhurátor série rozfrézovaný difuzor na 19mm + správné natryskování, výfuk hikone uprava s výletovkou toť asi vše jinak v motoru se lejskalo uplně všechno klikový prostor, klika, ojnice , kanály motor jede slušně ale není oskoušen na motorové brzdě jinak sem vycházel z úprav jawa 05 ze světa motorů a trošku sem si jí pozměnil .Sorry za chyby Venca
Datum: 03. srpna 2011 10:43
|



|