 Ahoj draci, troufnul by si někdo z vás na takovouhle úpravu bloku?.. http://miroslavek88.rajce.idnes.cz/uprava_bloku ,,,,stavim ted závodní stroj ( myslim tim opravdu závodní),...tohle je jeden ze zásahů s kterým si sám neporadím, jelikož neumim svářet hlíníkové slitiny,,,momentálně stavím rám a mám za cíl co nejvíce zkrátit rozvor kol a podlouhlé kartery to dosti znemožnují...zároven bych to chtěl co nejvíce odlehčit, takže si za touto úpravou stojím...našel by se tu někdo kdo by se toho ujal? kartery seříznu sám, veškeré součástky které k tomu bude potřeba také vyrobím sám, jde mi jen o to aby je tam někdo přivařil, vim že to není jentak a proto bych objetoval nějakej ten slušnější peníz  .....v případě že by se toho někdo ujal, napište na maila, zajistím podrobnou dokumentaci ...děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 A když odlehčovat tak nezapomen na zapalování! Takový Vape váží třetinu origo zápalka
Datum: 06. října 2011 18:52
 vořechu, pořádně si to prohlídni, třeba na to přijdeš. chytrýmu napověz, hloupýho kopni  )))
Datum: 06. října 2011 18:35
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 klikar:to brutalni snizeni vlozki dole nicemu nevadi nebo mas i skracenej pist??
Datum: 06. října 2011 16:54
Datum: 06. října 2011 7:56
Datum: 05. října 2011 21:26
Datum: 05. října 2011 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 bohužel,s tím ti neporadím.....jen pamatuj,že Murphyho zákony platí.....
Datum: 05. října 2011 19:32
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 zkrátka se tu nechci dohadovat, hledám jen někoho ochotného kdo by to dobře svařil
Datum: 05. října 2011 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 tvý logice rozumim,ale ještě jednou se zamysli nad mojim posledním přízpěvkem.....pokud to bude pokojová výstavovka,tak to neřeš a zapomeň co sem psal.....pokud to má být ovšem funkční dílo->sjezdový fichtl,tak bych to za hlavu neházel.....
Datum: 05. října 2011 19:23
Jméno: Mira
IP: uživatel11260
 -> standa... máš pravdu s těma dlouhejma kyvkama na krosce, tam to nachází i svuj učel...akorat to má hodně daleko od fichtla...ram na svyho fichtla dělam podle geometrie sjezdovyho kola, jelikož sam jezdim sjezdy a několik kol mi už pod rukou prošlo, moc dobře vim co udělá ten 1 cm na zadní stavbě nebo odchylka několika minut v uhlu řízení atd...drtivou většinu komponentu jsem použil z kola,...třeba sjezdovou vidlici Rock shox boxxer, sjezdové ráfky, pláště, náboje, řídítka, hydraulické brzdy, alu rozeta a mnoho dalších, už mě to stálo přes 20 papírků proto tak naléham na detailech a chci to dotahnout do konce, než postavit další bastl...měla by to bejt taková perlička mezi fichtly, jestli se tomu ještě vubec tak dá říkat  ...
Datum: 05. října 2011 19:17
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 Dík, jsem rád že aspon někdo chápe  ...úchyt na obrázku není a byl by zhruba někde u výpustě oleje (rám povede pod motorem) , zajímalo mne jen jestli by tato uprava byla realizovatelná, jestli by se blok navařením nový přepažky nějak nepokroutil...jinak když už tu někdo naťukl tu váhu, tak jsem se dopočítal váhy celého stroje na 35 kg bez náplní a pujdem ještě trochu dolů (ta nakopávačka by to tam kazila)
Datum: 05. října 2011 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 a co myslet do budoucna s motorem......jednou přeladíš,roztrhne se ojnice,prorazí blok motoru a ty půjdeš a budeš shánět zase někoho kdo zase převaří jinej motor,když je stokrát jednoduší jít,koupit na burze dva kartery po 200,- a jet dál.....to jen pro zamyšlení.....
Datum: 05. října 2011 18:55
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 At přemejšlim jak chci,nechápu ten rozvor kol.....přece kroska byla vždycky delší a vyšší jak silnice.....dlouhá kyvka....lehce nakloněný přední tlumiče s velkym zdvihem......s tim uloženim motoru máš pravdu,láme se tam řetěz přes kyvku.....ale co....když tam závodní krosky mužou mít silon,tak fichtlovi vadit nebude
Datum: 05. října 2011 18:53
 Nápad dobrý, bohužel by to bylo bez startpáky (jak praví standa) což je nevýhoda. Ještě bych si dal bacha na úchyty motoru (když se to odřeže tak to sebou vezme aji ten úchyt) takže ho tam nějakým způsobem "přivařit"
Datum: 05. října 2011 18:41
Jméno: Mira
IP: uživatel11260
 i prozraď mi svoji metodu prosim, jsem moc zvědav
Datum: 05. října 2011 18:32
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Proč to dělat jednoduše, když do jde složitě, že?....
Datum: 05. října 2011 18:21
Jméno: MírA
IP: uživatel11260
 přesně tuhle reakci na ten rozvor jsem čekal...je to prostě tak že to s tuningem myslim vážně, někomu je jedno jestli je to o 10cm delší nebo kratší, já už to o par cm zkrátil a mužu vam říct že je znat každej centimetr...
Datum: 05. října 2011 17:58
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 No není to jen 150g...je to trochu víc...ale jde tu především o ten rozvor kterej bych chtěl srazit o par čísel, jelikož takhle je to mrtvý a nepoužitelný....navíc tím že bych ten blok zkrátil tak bych mohl celej motor posunout více k zadní stavbě- řetězový kolečko by bylo blíže k čepu zadní vidle, nebyl by takovej problem s prověsem řetězu, mohl bych trochu přizvednout zadní stavbu aniž bych řetěuzem ubrousil pouzdro vidlice, o to mi jde...
Datum: 05. října 2011 17:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mě spíš zajímá, proč chceš zkracovat rozvor?
Datum: 05. října 2011 17:50
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 Hele nechci tě nasrat....ale proč budeš takle blbě a hlavně zbytečně krátit motor? navíc na většině fichtlcupů je nutností mít startpáku.....když už takle brutálně kuchat a převařovat motor,tak proč si tam raději nenecháš vevařit 4 kvalt z čízy? Ten určitě dá závodnímu stroji víc,než 150g váhy motoru,kterou jsi odstranil zkrácením karterů a odstraněním hřídele startpáky.....
Datum: 05. října 2011 17:32
|



|