slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Míra      E-mail:      IP: uživatel11260    
Ahoj draci, troufnul by si někdo z vás na takovouhle úpravu bloku?.. http://miroslavek88.rajce.idnes.cz/uprava_bloku ,,,,stavim ted závodní stroj ( myslim tim opravdu závodní),...tohle je jeden ze zásahů s kterým si sám neporadím, jelikož neumim svářet hlíníkové slitiny,,,momentálně stavím rám a mám za cíl co nejvíce zkrátit rozvor kol a podlouhlé kartery to dosti znemožnují...zároven bych to chtěl co nejvíce odlehčit, takže si za touto úpravou stojím...našel by se tu někdo kdo by se toho ujal? kartery seříznu sám, veškeré součástky které k tomu bude potřeba také vyrobím sám, jde mi jen o to aby je tam někdo přivařil, vim že to není jentak a proto bych objetoval nějakej ten slušnější peníz :-).....v případě že by se toho někdo ujal, napište na maila, zajistím podrobnou dokumentaci ...děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 18:52
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12539    
A když odlehčovat tak nezapomen na zapalování! Takový Vape váží třetinu origo zápalka
 
 
Datum: 06. října 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vořechu, pořádně si to prohlídni, třeba na to přijdeš. chytrýmu napověz, hloupýho kopni:-))))
 
 
Datum: 06. října 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
klikar:to brutalni snizeni vlozki dole nicemu nevadi nebo mas i skracenej pist??
 
 
Datum: 06. října 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle ti zavaří kdokoliv s TIGem, nebo starej fachman švajcem. jen to bude chtít ohřát aby se to nekroutilo moc (stejně se to zkroutí). http://jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=3714&nodeid=240137 tohle se zkroutilo tak že jsem musel převrtat a převložkovat uložení kliky.
 
 
Datum: 06. října 2011 7:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snížení váhy chápu,,,,ale tu zadní stavbu ne.... jezdím FR na HTčku lépe řečeno už jsem skončil (lezlo to do peněz -který jdou do fichtla) kolo...dobrý krátký ovladatelný jak "hračka" ALE nezapoměn že čím budeš mít kratší stroj, tím víc ti půjde na zadní kolo (rozjezdy atd..) a pokud to nestavíš na silnici tak to říkám že v terénu si rozbiješ hubu....další věc- překonávání nerovností čím delší tím líp to bude "jezdit" po vrchu a ne skákat jak dostihová koza...další věc- skoky- jestli máš celobrko tak odhaduju váhu na 20-25 kg a to se ti lehce ovládá ale jak dáš nádrž motor a nezbytný komponenty tak váha stoupne ( pokud budeš mít 35 kilovýho závodního fichtla tak ti gratuluji) já mám 70 kg...ale i těch 40kg jen tak lehce nesrovnáš za letu a řeknu ti že to není prdel když letíš na předek vilde zaražený a ty hubu na řidítkách.... to jsou jedny z mála důvodů proč budu natahovat kyvku minimálně o 8 cm dozadu....komponenty s kola-vím že jsou v dnešní době hodně kvalitní ale já bych se na tom bál jezdit pokud to bude mít motor..... já když jel první závod na speciálu tak jsem zjistil že to je celý úplně na h***o a celý jsem to musel přestavět-všude samá výstuha atd atd... na příští rok budu dokonce dávat vidle z yamahy protože simson je taky na dvě věci a to už jsou vidle.... každopádně pokud to budeš mít na cestu či na tratě stylem louka,pole tak ano bude to dobré až vynikající ale motokros je jinde ;-) :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prd na stamgasti,,jdi si za svou myslenkou a pamatuj na fiziku a na sile otaciveho kola :-) tenhle vo presne jak se ma varit http://www.svarovani-tig-acdc.cz/kontakt.htm ,,
 
 
Datum: 05. října 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
bohužel,s tím ti neporadím.....jen pamatuj,že Murphyho zákony platí.....
 
 
Datum: 05. října 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel11260    
zkrátka se tu nechci dohadovat, hledám jen někoho ochotného kdo by to dobře svařil :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
tvý logice rozumim,ale ještě jednou se zamysli nad mojim posledním přízpěvkem.....pokud to bude pokojová výstavovka,tak to neřeš a zapomeň co sem psal.....pokud to má být ovšem funkční dílo->sjezdový fichtl,tak bych to za hlavu neházel.....
 
 
Datum: 05. října 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel11260    
-> standa... máš pravdu s těma dlouhejma kyvkama na krosce, tam to nachází i svuj učel...akorat to má hodně daleko od fichtla...ram na svyho fichtla dělam podle geometrie sjezdovyho kola, jelikož sam jezdim sjezdy a několik kol mi už pod rukou prošlo, moc dobře vim co udělá ten 1 cm na zadní stavbě nebo odchylka několika minut v uhlu řízení atd...drtivou většinu komponentu jsem použil z kola,...třeba sjezdovou vidlici Rock shox boxxer, sjezdové ráfky, pláště, náboje, řídítka, hydraulické brzdy, alu rozeta a mnoho dalších, už mě to stálo přes 20 papírků proto tak naléham na detailech a chci to dotahnout do konce, než postavit další bastl...měla by to bejt taková perlička mezi fichtly, jestli se tomu ještě vubec tak dá říkat :-) ...
 
 
Datum: 05. října 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel11260    
Dík, jsem rád že aspon někdo chápe :-) ...úchyt na obrázku není a byl by zhruba někde u výpustě oleje (rám povede pod motorem) , zajímalo mne jen jestli by tato uprava byla realizovatelná, jestli by se blok navařením nový přepažky nějak nepokroutil...jinak když už tu někdo naťukl tu váhu, tak jsem se dopočítal váhy celého stroje na 35 kg bez náplní a pujdem ještě trochu dolů (ta nakopávačka by to tam kazila) :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
a co myslet do budoucna s motorem......jednou přeladíš,roztrhne se ojnice,prorazí blok motoru a ty půjdeš a budeš shánět zase někoho kdo zase převaří jinej motor,když je stokrát jednoduší jít,koupit na burze dva kartery po 200,- a jet dál.....to jen pro zamyšlení.....
 
 
Datum: 05. října 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
At přemejšlim jak chci,nechápu ten rozvor kol.....přece kroska byla vždycky delší a vyšší jak silnice.....dlouhá kyvka....lehce nakloněný přední tlumiče s velkym zdvihem......s tim uloženim motoru máš pravdu,láme se tam řetěz přes kyvku.....ale co....když tam závodní krosky mužou mít silon,tak fichtlovi vadit nebude
 
 
Datum: 05. října 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nápad dobrý, bohužel by to bylo bez startpáky (jak praví standa) což je nevýhoda. Ještě bych si dal bacha na úchyty motoru (když se to odřeže tak to sebou vezme aji ten úchyt) takže ho tam nějakým způsobem "přivařit" :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel11260    
i prozraď mi svoji metodu prosim, jsem moc zvědav :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Proč to dělat jednoduše, když do jde složitě, že?....
 
 
Datum: 05. října 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: MírA      IP: uživatel11260    
přesně tuhle reakci na ten rozvor jsem čekal...je to prostě tak že to s tuningem myslim vážně, někomu je jedno jestli je to o 10cm delší nebo kratší, já už to o par cm zkrátil a mužu vam říct že je znat každej centimetr...
 
 
Datum: 05. října 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel11260    
No není to jen 150g...je to trochu víc...ale jde tu především o ten rozvor kterej bych chtěl srazit o par čísel, jelikož takhle je to mrtvý a nepoužitelný....navíc tím že bych ten blok zkrátil tak bych mohl celej motor posunout více k zadní stavbě- řetězový kolečko by bylo blíže k čepu zadní vidle, nebyl by takovej problem s prověsem řetězu, mohl bych trochu přizvednout zadní stavbu aniž bych řetěuzem ubrousil pouzdro vidlice, o to mi jde...
 
 
Datum: 05. října 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mě spíš zajímá, proč chceš zkracovat rozvor?
 
 
Datum: 05. října 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
Hele nechci tě nasrat....ale proč budeš takle blbě a hlavně zbytečně krátit motor? navíc na většině fichtlcupů je nutností mít startpáku.....když už takle brutálně kuchat a převařovat motor,tak proč si tam raději nenecháš vevařit 4 kvalt z čízy? Ten určitě dá závodnímu stroji víc,než 150g váhy motoru,kterou jsi odstranil zkrácením karterů a odstraněním hřídele startpáky.....
 
 
Datum: 05. října 2011 17:32
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 8:37:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu