Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 čau draci ... v čim je dobry nebo špatny rotačni šoupátko ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 22:37
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 no ja budu hledat nekde aš to najdu . jinak dik za rady ..
Datum: 10. prosince 2011 22:37
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Ještě bych dodal že mám teda seriovku bez úprav.Na jaře bych chtěl vyzkoušet sníženou hlavu pak se uvidí...
Datum: 10. prosince 2011 13:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Vše co dole popsal standa je opravdu velmi dobré provést snad bych ještě dodal dobře nafoukaný kola  Já toto všechno provedl už před asi rokem a nyní zajel motor a mustang mi ted opravdu letí těch 72km/h+-.Každopádně bych zase naházel všechny tachometry do jednoho pytle a psal že přeměřujou-vyjma teda těch klasickejch kulatejch co jsou na fochu.Já mám na mustangu ten z Jawy 90ky a ten měří přesně a mám to už několikrát zkontrolovaný..
Datum: 10. prosince 2011 13:21
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
Datum: 10. prosince 2011 10:57
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 na stránkách vape jsem ho už nenašel.. je tam odkaz na nějaký jiný obchod s díly na moto, kde ho asi ještě mají na skladě.
Datum: 10. prosince 2011 10:50
 coo? uz nevyrábajú vape pro pionýra?
Datum: 10. prosince 2011 10:38
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 řekl bych že vape to už nevyrábí... zde na krámku je cena dobrá, nové asi levněji nekoupíš a starší se občas objeví nějde na inzerci, to si musíš pohlídat sám ...
Datum: 10. prosince 2011 10:32
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 a kde se to dá koupit nebo sehnad naky za dobry penize ? jak sem se tady dival na fichtlkramku tak 3200,- sem mne zdá trošku moc tak jestli nekdo neprodava nebo nevi kde koupit ??
Datum: 10. prosince 2011 10:16
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 vape není nic víc než dobře nastavený zapalování.. s vyššíma otáčkama moc nepočítej, ty ti zapalování neudělá. výhoda je ve spolehlivosti, nic víc
Datum: 10. prosince 2011 9:53
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 a stim vape ten motor má větši otačky nepo lip startuje ? chtel by sem o tom neco vic vědet kdyš by sem to tam kupoval
Datum: 10. prosince 2011 9:46
Jméno: standa
IP: uživatel12887
 Prodaná číza ti opravdu tak pokreje náklady na GO a mooožná Vape
Datum: 10. prosince 2011 6:42
 neřeknu ti co to bo to nevím  je to symetrický sání...vím jak to vypadá ale nějak víc jsem se o to nezaobíral....symetrický rozvod sání má sériovka prostě saješ válcem bez klapek či šoupěte... Vape je zapalování  pro začátek ladění je to luxus protože ti odpadne starost o to zapalování...nicméně už jsem četl o lepší zapalováních ale ty jsou už vyloženě závodní...
Datum: 10. prosince 2011 6:27
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 co je to ten symetrák....a to vape je dobry v čim ?
Datum: 09. prosince 2011 21:42
 začínej u symetráku.... většina lidí ho používá a výsledky se dostavují  prodaná ČZ ti vystačí na pořádnou GO a možná na Vape....
Datum: 09. prosince 2011 21:14
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 jo dik ja chcu predelavat celiho fichtla na silničniho a jenom jestli je to lepši neš normalni sani .... a o peniz mam docela dost sem prodal moju čz a všechny penize chcu vrazit do fichtla .. .....a omlouvam se za nake chyby
Datum: 09. prosince 2011 19:33
 ještě malinko doplním standu  všechno to co napsal a je to pravda-ty brzdy ber vážně protože někde vystřelit do polí je nepříjemný... jinak nechci tě strašit ale taky to něco stojí.....
Datum: 09. prosince 2011 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel12883
 nějak mi to nedalo,malej dodatek: Rotační šoupátko jako takové není žádný maxibrutální tjůnink co ti přidá 5 koní,je to jen způsob rozvodu sání,stejně jako třeba klapka(ale ta neni řízená ničím)....rotační šoupátko si mohl vidět na stejskyho webu....nevím jestli si četl mezi řádky a pochopil jeho podstatu....ale on ho tam nemá protože ho to zrovna napadlo,ale protože potřeboval řízené sání do kliky.....jaksi mu na válci už nezbyl prostor na sací kanál....tím se chci vrátit zpět k jádru věci....ty máš natolik upravený válec,že už ti v něm nezbylo místo na sací kanál? A nebo tvůj motor potřebuje natolik velké časování sacího kanálu,že je to na symetrickém rozvodu nemožné ? Jinak pokud chceš teprve začít směrem úprav Pio,tak mám jednu hodně důležitou radu- důkladnou GO motoru,včetně přesného složení motoru,dodžet házení hřídelí kliky do tolerance nějakých pár setin milimetru,perfektně vymezená axiální vůle na předloze,perfektní primár(tím nemyslím jen to ozubené s řetězem ale i stav spojkového koše,vůle lamel aj.),lepší gufera,lepší ložiska s C3,novou řetězovku + GO podvozku,především tlumiče a brzdy-neméně důležitý je stav kol a jejich středů-resp.ložisek+fíbrů.....až přes tohle všechno přelezeš,seriovka ti pojede reálných(ne tachometrových a nebo vymyšlených) 70km/h....nebudeš to chápat....pak už je jen malej krůček...a každej malej krůček vpřed přidá nečekaně "moc"....pak už se muže začít střílet ostrejma...hlavu,válec,zapalování.....a už si zase jinde....ale jsi jinde i co se týče nabraných zkušeností....měl to bejt jen takovej stručnej úvod...ale ja to prostě neumim napsat stroze....
Datum: 09. prosince 2011 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel12883
 špatný - výroba ,dobrý - přesný nesymetrický rozvod sání
Datum: 09. prosince 2011 15:01
|



|