Jméno: Doktor hračka
IP: uživatel12899
 Ahoj, nezastřelte mne za moje šílený nápady, fichtl mi jede 70 a nevím už kde hledat výkon ... Takže 1. kdybych si udělal kolínko aby mi na fichtla pasoval karbec ze škodovky, pomohlo by to? 2. Našel sem na netu, že si lidi delaj vodikovi generatory, foukaj to do sani a tim srazej spotrebu a zvednou vykon, slo by to u fichtla? 3. Ani bych to nezkousel ale zajima me to jen teoreticky, kdybych sehnal neco co by foukalo jak vysavac, dal bych to za karbec a hnal smes do valce pod tlakem, i kdybych ssebou mel tahat baterku z traktora tak teoreticky, šlo by to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 19:44
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 Yuri: Moji práci nedegraduješ. Moje práce ani nejde tímto extravagantním bezvýznamným stylem. Moji snahou je naplnit poptávku po 60ccm "kitech" na seriovku a vyplnit tak díru současného "trhu" . Moje válce nijak neničí vzhled seriovky a její krásu,jen motoru dodávají trochu víc elánu a síly,které mu z výroby nebylo zrovna moc dopřáno......a navíc už mám tu pracovní deformaci,že ať se podívám na jakýkoli originální válec,tak v něm vidím všechny výrobní nepřesnosti a důvody proč třeba zrovna ten onen válec jede "jen" 55-60km/h.....asi tak no....
Datum: 12. prosince 2011 19:44
Jméno: dr. Hračka
IP: uživatel12902
 Neříkám že bych fichtla neničil, jezdim s tím na silnicích sice opatrně ale jako prase...mám ale stále jen jednoho, motory sice 2 ale to z toho důvodu, že vždycky na jednom jezdim a druhej generálkuju nebo se válí zgenerálkovanej a čeká až si o GO řekne motor se kterym zrovna jezdim, takle pořád do kola a krom výbrusu a repasu kliky si vse delam sam. Dily misto kterejch se nedaj sehnat věrný repliky se snazim nenicit. STK sem prosel bez problemu. Rozhodne se nepovazuju za vraha fichtlu, jen rad vymyslim kraviny tak si to pak holt občas v garáži slíznu. Jezdím na tom v léťe pořád..jinou motorku než lehounkyho fichtla bych ani nechtel..
Datum: 12. prosince 2011 17:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pokiaľ ide fik 70 myslím že je to obstojne a už na znesiteľnej hranici za tou hranicou to lezie do peňazí a zbytočne mrdajú pekné motorky a motory inak nechcem degradovať standovú prácu tu chválim ale prečo keď niekto nájde v šope fika hneď ide z neho robiť ultradragstera?? načom sa budú voziť ďalšie generácie? toho že to všetko nahradia čínske sračky sa nechcem ani dožiť!
Datum: 12. prosince 2011 16:11
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 Tak si udělej ten výbrus a kup si novej vzduchovej filtr a ono to bude lepší......co jsi vypsal jsou kraviny
Datum: 12. prosince 2011 9:23
Jméno: dr.hračka
IP: uživatel12899
 Motor mám 3 tis.km po GO ale bez vźbrusu, v motoru měněný všechny ložiska, repasovaná klika, gufera, lamely, řetez v motoru atd... kroužky už rachtaj ale nechce se mi se mi dělat výbrus jelikož se mi nechce zajíždět, ono to letí po rovině 70 i tak, předstih nastavenej aby to mělo dobrej spodek, ale jak píst/kruhy něco pamatujou tak to stejne nemá moc krouťák...jede krásně, když se dlouho přetáčí z kopečka a jedu zrovna na natural 95 tak si občas střelí, ale s většim předstihem bych se na trojku po rovině z nízkejch těžko dostával, na N91 nebo S91 to nestřílí...Já mám strašnou úchylku zkoušet p*čoviny  Občas mám chuť dát si facku když to zpravuju
Datum: 12. prosince 2011 1:13
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Jedinej tůning, který tobě pomůže je ten, že vezmeš nůžky a ustříhneš kábel co ti vede do síťovky v PC. Jinak k tématu: To co si to popsal je v podstatě turbo. Cílem je, že je do válce vháněn větší obsah studeného vzduchu se směsí, tím dochází ke zvýšení výkonu... (je to komplikovanější, ale tobě tohle stačí). Na motor od pincka to prostě nejde. Sání směsi je činěno podtlakem z válce, rozvod sání je řízen pístem... jedinou možností zvýšení výkonu je úprava motoru (výbrus, 4 kanál, sání přes rotační šoupátko, snížená hlava, a kýbl dalších věcí... Jestli chceš větší rychlost, najdi si strmější kopec...
Datum: 11. prosince 2011 23:56
|



|