Jméno: boom
IP: uživatel11232
 Zdar ladiči, máte někdo zkušenosti s úpravou časování sacího a výf. kanálu ČZ 175/487 ?, plánuji karburátor z jawy 350 a přetryskovat, mám trochu zkušeností s úpravama fichtla ale netroufám si je "jen tak" aplikovat na svou ČZ, ten motor je něco úplně jiného, tak se ptám než vezmu pilníky do ruky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 10:00
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Kopce na trojku na rovnikach 4 a to sem mel výbehaný valec s 2 desetinami vule. srandu si zvas nedelam. A panelce 350 sem ujel hned.
Datum: 21. prosince 2011 10:00
Jméno: boom
IP: uživatel11232
 pavko: při originálním sek. převodu 52/16 se v obsazení dvěma 100 kg strýci tě 4 rs. moc nepotahá  maximálně rovinky, ale jak příjde kopec pak jsi rád že tam máš 2jku a to mám moto do 20 000 km od výroby, jen nová gufera, jinak původní krasavice 
jen mne zajímá jestli už se tu někdo zaobíral lehkou úpravou časování hranatých ČZ.....
Datum: 21. prosince 2011 9:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 pavko: a teď tu o Červené Karkulce .)
Datum: 20. prosince 2011 23:06
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 stací zalícovat valec ke karterum zabrousit hlavu na valec nemusiš pak pouzivat tesnení zahladit klikový prostor a hlavu a pist odlehcit pist a melo bi ti to dobre jet mi to jezdí ve dvojko skoro furt na 4 a to na tom sedi 200kg toci mi to maks 10k otacek
Datum: 20. prosince 2011 21:14
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 Hele odvodil sem to z fichtla.....jasný k hraně.....vidim že tomu trochu rozumíš,tak nepíšu polopaticky....ale byl to jen muj tip od boku...třeba by stačilo jen po milimetru..určitě sou jiní frajeři co tomu rozumí.....výbrus bych pak každopádně udělal.....a pídil bych se po pístu na méně kroužků......
Datum: 20. prosince 2011 17:05
Jméno: boom
IP: uživatel11232
Datum: 20. prosince 2011 16:18
Jméno: boom
IP: uživatel11232
 standa : výfuk myslíš samo k hraně ne ?
myslel jsem si na nějakou tu jemnou cestovní úpravu, protože když jedu ve dvou tak točím, točím a nechce se .... mám tam ještě 0 vybrus ( najeto 18 000 km) tak to nechci přebrušovat k těm 200 ccm, ale zachovat co možná nejvíc, asi tak ...
Datum: 20. prosince 2011 15:56
Jméno: boom
IP: uživatel11232
 standa : nad něčím podobným jsem přemýšlel taky(utočit, podkova), ale dík ..
Datum: 20. prosince 2011 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 Hele pálim to od boku,ale když vemeš po dvou milimetrech sací kanál dolu a výfukovej nahoru a k tomu necháš o milimetr snížit hlavu tak to musí jet....ale mě by vadila ta těžká klika.....
Datum: 20. prosince 2011 14:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Posledni 487 mely karbec temer identicky (na 1. pohled stejne, ale s par drobnostma) s 638+ s difuzorem 28mm.
Datum: 19. prosince 2011 22:14
 hej co to má být? na dotaz sem psal jako první a proc je moje odpověd tak špatně chronologicky zařazena až na 3ti pozici?
Datum: 19. prosince 2011 21:38
 karburator z jawy 350 je stejnej jako u 175/487
Datum: 19. prosince 2011 20:17
Jméno: boom
IP: uživatel11232
 638 - 28 mm
Datum: 19. prosince 2011 20:02
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 zalezi z jake 350
Datum: 19. prosince 2011 19:53
|



|