slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
Zdar ladiči, máte někdo zkušenosti s úpravou časování sacího a výf. kanálu ČZ 175/487 ?, plánuji karburátor z jawy 350 a přetryskovat, mám trochu zkušeností s úpravama fichtla ale netroufám si je "jen tak" aplikovat na svou ČZ, ten motor je něco úplně jiného, tak se ptám než vezmu pilníky do ruky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 10:00
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
Kopce na trojku na rovnikach 4 a to sem mel výbehaný valec s 2 desetinami vule. srandu si zvas nedelam. A panelce 350 sem ujel hned.
 
 
Datum: 21. prosince 2011 10:00
 
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
pavko: při originálním sek. převodu 52/16 se v obsazení dvěma 100 kg strýci tě 4 rs. moc nepotahá :-) maximálně rovinky, ale jak příjde kopec pak jsi rád že tam máš 2jku a to mám moto do 20 000 km od výroby, jen nová gufera, jinak původní krasavice :-) jen mne zajímá jestli už se tu někdo zaobíral lehkou úpravou časování hranatých ČZ.....
 
 
Datum: 21. prosince 2011 9:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
pavko: a teď tu o Červené Karkulce .)
 
 
Datum: 20. prosince 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
stací zalícovat valec ke karterum zabrousit hlavu na valec nemusiš pak pouzivat tesnení zahladit klikový prostor a hlavu a pist odlehcit pist a melo bi ti to dobre jet mi to jezdí ve dvojko skoro furt na 4 a to na tom sedi 200kg toci mi to maks 10k otacek
 
 
Datum: 20. prosince 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
Hele odvodil sem to z fichtla.....jasný k hraně.....vidim že tomu trochu rozumíš,tak nepíšu polopaticky....ale byl to jen muj tip od boku...třeba by stačilo jen po milimetru..určitě sou jiní frajeři co tomu rozumí.....výbrus bych pak každopádně udělal.....a pídil bych se po pístu na méně kroužků......
 
 
Datum: 20. prosince 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
jasný čím míň kruhů tím míň adidas, :-) :-) :-) ale písty na zakázku a nějaká ta podkova mezi setrváky se dá najít, zima je dlouhá ... ale dík za názor ...
 
 
Datum: 20. prosince 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
standa : výfuk myslíš samo k hraně ne ? myslel jsem si na nějakou tu jemnou cestovní úpravu, protože když jedu ve dvou tak točím, točím a nechce se .... mám tam ještě 0 vybrus ( najeto 18 000 km) tak to nechci přebrušovat k těm 200 ccm, ale zachovat co možná nejvíc, asi tak ...
 
 
Datum: 20. prosince 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
standa : nad něčím podobným jsem přemýšlel taky(utočit, podkova), ale dík ..:-)
 
 
Datum: 20. prosince 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
Hele pálim to od boku,ale když vemeš po dvou milimetrech sací kanál dolu a výfukovej nahoru a k tomu necháš o milimetr snížit hlavu tak to musí jet....ale mě by vadila ta těžká klika.....
 
 
Datum: 20. prosince 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Posledni 487 mely karbec temer identicky (na 1. pohled stejne, ale s par drobnostma) s 638+ s difuzorem 28mm.
 
 
Datum: 19. prosince 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej co to má být? na dotaz sem psal jako první a proc je moje odpověd tak špatně chronologicky zařazena až na 3ti pozici?
 
 
Datum: 19. prosince 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karburator z jawy 350 je stejnej jako u 175/487 ;-)
 
 
Datum: 19. prosince 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
638 - 28 mm :-)
 
 
Datum: 19. prosince 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
zalezi z jake 350
 
 
Datum: 19. prosince 2011 19:53
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 18:49:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu