 zdarec chci se zeptat na věqjířovou hlavu chci to na pinýra (mustanga) využívám ho především nma dlouhé tůry je pro toto ta hlava vhodná??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 13:49
Jméno: Jiří
IP: uživatel12967
 jw5: "no určitě se to líp chladí" - to nemusí být pravda. Záleží na kompresním poměru jaký bude. Např hlava od pana Marka má kompresi až moc velkou a co já vím, tak lidi měli problémy s přehříváním, což jde vyřešit podložením hlavy.
Pro vojtěcha: Pokud bude mít ta hlava větší kompresi, tak můžeš počítat s větším výkonem, výhoda je taky to, že svíčka je (na rozdíl od originální hlavy) v ose s válcem, takže je lepší průběh spalování.
Datum: 08. ledna 2012 13:49
Jméno: horst
IP: uživatel8771
 Správně shrek,jenom si poradit.Mám taky hlavu od sesy ale z druhé ruky..Po úpravíčce není problém/těsnění!! Ahoj draci!!
Datum: 08. ledna 2012 11:29
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 čus, mam ten samej problem , po 1 km se to prehreje a prestane fest tahnout .
Datum: 07. ledna 2012 21:40
 to že mi něco do nečeho naráží je primitivní věc... u mě to spraví o 1-2 těsnění na víc pod válec.... nebo dvě podložky pod svíčku... vyčisti výfuk,dej N14 svíčku a budeš jezdit furt plnej a přehřívat se to nebude...
Datum: 07. ledna 2012 21:18
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 1 jsi nebyl ja ji musel upravit...... jinak by do ni narazel pist,tzn ty hlavy stoji za prd................
Datum: 07. ledna 2012 20:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a studenější svíčka (N14) by ti to neuchladila? jestli ne tak bych spíš hledal příčinu přehřejvání, tzn. chudá směs, sání falešnýho vzduchu, velkej předstih apod..
Datum: 07. ledna 2012 18:44
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 no určitě se to líp chladí.Já jí měl taky ale mě narážel píst do svíčky ,,N14,, protože mam polskej píst kterej je o 1mm větší ,takže mě jí sesa poslal,,nepasovala,, pak mi poslal jinou,,nepasovala,, a pak mi napsal o tom pístu ... prej že jsem první ,že jich už poslal a že sem byl první .... u tebe to tak bejt nemusí newim...
Datum: 07. ledna 2012 18:15
|



|