 Čau draci plánuju si udelat vyfuk na motor cz 125, ale nevim z ceho a jak, dostal sme napad protoze je to hlava na 2 vyfuky tak ze tam pridelam kolena, povedu je vedle sebe, ke konci je svarim a povedu z toho takovou tenkou trubicku. myslite ze je to dobry napad? nebo nemate nekdy nejaky tip jak udelat vyfuk, aby to rvalo? origo vyfuky tam davat nechcu protoze sou v peknem stavu a na cross sou skoda
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 23:20
 j oa lanka sou na ten motor stejna jako na CZ 150 ne? jinak sem vynechal ze tam mam plno koncovek vyfuku rybiny, ale zrezle, a znicene uz tak sem uvazoval ze bych je dal na ten vyfuk co si chcu zkutit, at nekupuju zbytecne hikone vyfuk ktery me bude stat majland  jo a jak se tam dava spojkove lanko do toho motora? a jak vubec vypada nevim, jo a este jedna vec co mi chybi je retez, jinak mam fakt asi vsechno co potrebuju
Datum: 20. února 2012 23:20
 ne ja mam 125/351, mam tam asi 4 nahradni karburatory, asi cca 100 pistich krouzku  , nekolik pistu, asi 7 klaksonu, 4 prepinace svetel, asi 20 ruznych navleku, riditka, komplet plyn kolejnicku, kostru na tu cz 125 ale mam jine kola takze koupim kostru, kde ty kola pasujou, stejne ta kostra ma i takovou krosovou predni vidlicu, pak asi 4 pary zadnich tlumicu, ale jenom jeden par tlumi, ty ostatni se ani nepohnou  , pak mam asi tak 3 nejake zadni svetla ( ty tam davat nebudu, fakt skoda) jeden kryt predniho svetla ten si tam hodim, celou krabicku zarovek do predniho svetla, neska stoji jedna 80 kc  , pak asi 10 zarovek do zadniho svetla, ruzne tesneni, asi 4 stojany, sroubek kam se podivam, klicu jak nasr*nych, jednu spinacku co ma byt na te cezete a jednu co ma ten regulator, pak asi 6 ruznych tachometru, bubnove brzdy, rozety, a este nevim co je toho fakt dost
Datum: 20. února 2012 23:16
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 tak ten motor(jestli máš 351) má asi 5,5 koně a točí max 4 500 otáček/min takže na krosku nic moc,ale jako jo jede to těch 70-75,a jestli máš 125T motor má karbec přidělanej sponkou na hrdlu přímo na válci tak ten je škoda krosit
Datum: 20. února 2012 23:06
 tak na zacatek vis co  proc? to pojede ne? kamos ma krosinu ze simaka, prevrtany za 70 ccm a staci  to pude krosnout ne? no navic ja to skaldam z dilu ktere mam u babky, kupuju jenom kostru od kamosa....
Datum: 20. února 2012 19:28
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 jo aha tak už vím o jakej motor jde,je to 351 se třema rychlostma no s ním si teda fakt moc nezakrosíš
Datum: 20. února 2012 11:29
 no ne magneto jako ale ten magnet se uvolnil a zadrel to jakoby takze se to netoci
Datum: 20. února 2012 10:30
 Jo ja mam ty motory 3, a jinak zadne dily na to nemam, casem koupim neco silnejsiho, ale ty motorynechci prodavat, protoze ani nevim jak jezdi, tak to testnu  urcite si jeden chcu nechat, jeden ma zadrene to magneto ze se to neda nastartovat, ze se to neotaci, a treti nevim, takze zkusim vis co a uvidime
Datum: 20. února 2012 10:29
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 jo to je škoda,protože 2 vejfuková 125 byla si myslím jenom 355 a těch je dost málo,je dost velká škoda ji ničit na poli a beztak na kros nemá dostatečný výkon
Datum: 19. února 2012 22:42
 hlava na 2 výfuky? ty to máš 4T motor?  .... jinak škoda je ničit motorku na "krosku"
Datum: 19. února 2012 22:22
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 Navař na konec spojených výfuků Hikone,uřízni mu tlumení a dej tam výletovou trubičku o průměru cca 22mm a délka cca 15cm,případně dodělej tlumení......
Datum: 19. února 2012 22:04
|



|