Jméno: Lada
IP: uživatel11531
 Cus draci, mohly by ste poradit jak zvednout rychlost a výkon u seriove jawy 50 ? poradte cokoliv muze to byt i vzhledovy tuning klidne i foto, predem dekuji za odpoved. Marcel  fichtlum zdar !
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2012 14:24
 Standa : co myslíš tím sprasený ???? dyštak mi to skus na mailu vysvětlit skusil bych to zpravit
Datum: 25. února 2012 14:24
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 Přesně tak,navíc lehkej převod pustí motor do otáček a dost se vytočí i poslední kvalt......
Datum: 22. února 2012 19:59
Datum: 22. února 2012 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 Jde o to,co chce....ze seriovýho motoru se dá bez problému dostat 80km/h(reálných,ne ručičkových),a zde se nejedná o žádné snížení životnosti a podobně,ale chce to vědět jak na to.....bohužel 90%válců jsou z výroby "zprasený" o hlavách nemluvim a proto má tak jeden z deseti lidí fichtla co opravdu jede jak má.....tuhle výrobní vadu umim za "pár drobnejch na pivo" taky vyřešit.....nabízená sada bude nakonec úplně jiná....levnější...ještě uvidim....čekam na nový písty a kroužky....pak se rozhodnu.....
Datum: 22. února 2012 14:50
Jméno: drácek
IP: uživatel10258
 až na něj vybalíš tu cenu tak to chtít nebude.. nee dělám si prdel.. podle mě když vyměníš všechny opotřebovaný věci(ložiska,gufera,kroužky atd..), pořádně všechno vyčistíš tak to uplně stačí.. možná ten výbrus ještě stojí za zvážení ale to je tk všechno.. pokud nejezdíš závody tak se do toho vůbec nepouštěj.. budeš akorát vrážet prachy do blbostí to zaprve a zadruhe.. raději si kup silnější stroj.. z fichtla nikdy nedostaneš víc jak 65 km/h i kdyby ses posral a měl všechny možný úpravy. nebo možná jo ale o moc víc to nebude a motor pude brzo do hajzlu páč na to není stavěnej..
Datum: 22. února 2012 12:15
 Do začátku udělat GO motoru,rámu a podvozku....dále je možno do začátku lehce upravit dvoukanálový válec.....dát větší karb,upravit výfuk atd... Jestli v tom směru nemáš zkušenosti,tak ti případně mužu válec udělat,stačí mi napsat mail. Mimojiné bude brzo k mání předělanej lehce upravenej polák,vrtání 41mm(58ccm),dvoukroužkový píst na dva slabé kroužky,upravená hlava....kdybys chtěl....
Datum: 20. února 2012 22:08
 omg ty si ucho!!!! ptal sem včera a bylo ti 5x odpovězeno!!!
Datum: 20. února 2012 21:04
 Lepší než tuning je určitě řádný seřízený (popř. GO motoru jestli je po smrti). Jestli máš v této oblasti zkušenosti, můžeš začít doopravdy "tunit". asi základem je válec - zvětšení kanálků, popr. přidání dalších, Větší karbec, Laděnej výfuk a samozřejmě-ODLADĚNÍ. Ale není to je tak, to mi věř. Pokud nechceš do pincka sypat keše a nejezdíš zrovna závody, tak jej pořádně vyčisti a seřiď.
Datum: 20. února 2012 20:56
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 u seriovky je nejlepší a NEJLEVNĚJŠÍ tuning výkonu to aby bylo vše seřízeno a (vyčištěno) a dachl jede jako šlak... samozřejmně můžeš tunit nikdo ti to nezakazuje jen říkam svuj názor na věc...já mam dachla ve tzv antituningu a jsem spokojený.KÁMOŠ TO FURT TUNÍ,VYMĚŇUJE KARBECY,SVÍČKY,HLAVY,VÝFUKY,PRIMÁR a tak dál do blba ,,,NO A JÁ HO SE SVOU SERIOVKOU SKORO VŠUDE NADRBU
Datum: 20. února 2012 20:41
|



|