|
Jméno: luxol
IP: uživatel4625
 dravim vsechny..! pujdu rovnou k veci: mam fechtla s upravou od stejskyho nejakou tu silnicni RS a upravil jsem si seriovi karbec jak ma na strankach http://www.jawa50speed.wz.cz/tech.html ... at jedu na 1. 2. nebo 3.Q a dostanu se se soupatkem nad 1/2 prestanou rust otacky, kdyz to otevru na max zacne se to dusit, kdyz sem to nekolikrat zkousel vytocit na neutral, pokazde to slo hezky za plynem az do otevreni soupatka cca nad 3/4 nebo 4/5 kdy se zastavil rust otacek(bez duseni, pravidelny chod).. jehlu mam na 1. shora (zkousel jsem i 2.zarez ale bylo to vice mene stejne nebo nepatrne horsi), hlavni trysku 70, difuzor 18mm, sportovni filtr (cisty), prutok paliva je dostatecny, cely karbec vycisteny.. jedine co me napada je tak dat puvodni trysku 68. nebo mozna mam slabe zapalovani...liju do toho velice kvalitni palivo do leteckych pistovych motoru (citelny narust vykonu o proti 91, 5 a 8) v pomeru 1:50 M2T (nova ojnice CKR s jehlickovym loz. v pistnim cepu) kde je tedy chyba? motor se ma jako v bavlnce.. jaky je vas nazor..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 22:09
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Dle tvojí reakce na standovi rady bych tipoval, že s tím M2T a hlavně s tím poměrem si děláš prdel.. Jsem sice zastánce M2T, ale.. chce se vážně zamyslet nad tím, do jakýho motoru to leješ, kolik tam toho leješ a jak s tím jezdíš.. takhle ti ten motor půjde brzy do háje. Pokud nemáš M2T s API TC, tak bych od toho vážně upustil, úspora na oleji je minimální..
Datum: 10. března 2012 22:09
Jméno: luxol
IP: uživatel4625
 prave ze sem uvazoval ze budu nazat jeste min protoze mi z vifuku celkem dost sere olej.. litr oleje na 35l benalu?? to je blbost to by se dusilo jeste vic.. s timto pomerem sem to mazal jeste kdyz sem mel obycejnou ojnici s pouzdrem. jinak dik za tvuj nazor.
Datum: 10. března 2012 20:12
Jméno: standa
IP: uživatel13369
 Jinak M2T pro motor co točí 9500 ot/min je jasná smrt a poměr 1:50 zde fungune jako urychlovač....chlape mysli...kup polosyntetiku a řeď aspoň 1:35
Datum: 10. března 2012 13:09
Jméno: standa
IP: uživatel13369
 Vyhoď tuning filtr a dej filtrbox a otevři ho. Trysku dej 74-76 a dej tam normální benzín. Ať se daří.
Datum: 10. března 2012 13:06
|



|