Jméno: fr
IP: uživatel13045
Posl.aktualizace: 17. dubna 2012 17:32
 Podle mě to má pořád ten samej borec z Kuřimi.
Datum: 17. dubna 2012 17:32
 vždyt ta ČZ byla nedávno cca pul roku zpět na motoinzerci to už putuje zas jinam
Datum: 17. dubna 2012 16:36
 To by mohlo naopak u téhle gumy pomoct, kupoval sem tady novou a vůbec neseděla, jiné rozměry a celkově i o něco kratší.
Datum: 15. dubna 2012 21:48
 na 487 je problém potom i s gumou mezi karbecem a airboxem když se tam dá vložka moc místa tam nezbyde
Datum: 15. dubna 2012 21:40
 kulich: Na originální štefty se nevejde, mam tam dané kývačkové...
Datum: 15. dubna 2012 21:30
 kolecko a tobě se tam vložka vešla? Já mám na přírubě mezi karbecem a válcem jen papírový těsnění, protože kdybych tam dal cokoliv tlustějšího, tak už karburátor nepřichytnu, ty šrouby jsou akorát na silu karbecu + matic. Už sem nad tím přemýšlel před nějakým časem.
Datum: 15. dubna 2012 21:28
 on totiž každý karbec má izolační podložku.když ti bublá benzín v plovákovce,je narušena výška hladiny a tudíž nastavení veškerých funkčních okruhů karburátoru.A zvláště u pincka je tento problém největší.karbec přímo nad válcem a ještě v kapse která se naplní horkým vzduchem(bříško horní a dolní).tudíž při zahřátém motoru se odpařuje z volnoběžného kanálu palivo do sacího traktu a následný jev ulití při startování horkého motoru.
Datum: 15. dubna 2012 21:18
Datum: 15. dubna 2012 21:10
 No nevím  ale podle mě to moc na nějaký přehřívání vliv nemá!  já to tam taky nemám na 487 jezdím v létě někdy i přes 100 km denně a nestalo se mi že by se přehříval karburátor  nevím co to vymyslel za chujovinu ...
Datum: 15. dubna 2012 21:04
 Jsem uplně nepochopil co tě na tom tak pobavilo
Datum: 15. dubna 2012 20:59
|



|