Jméno: david
IP: uživatel11190
 ahoj. předělávám si jawu 350ku do terénu a mám v plánu spojit vejfuky do jednoho. chci tam dát laďák hikone. vím že to nebude pravý ořechový ale bohužel jinej laďák nemám. nejde mi o zvýšení výkonu spíš mě zajímá jestli se tím nějak zásadně zhorší funkce motoru. (vyšší spotřeba, přehřívání atd...) ale horší jak zkrácený ohnutý a špatně utěsněný vejfuky z 638 to snad nebude. co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2012 13:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj davide!Do jednoho výfuku to nedávej.To bude asi horší jak bez výfukú.Ty panelkový bez výfukú akorát se zvětší hluk a o to ide ale výkon pújde trochu dúle a spotřeba rapidně nahoru.Mám to ověřený.Mě by se líbily ty dvoukomorový ale bez tlumiče.Nekolikrát sem měl slíbený vyzkúšání, ale dycky majitelé cukli.Tak sem to nevyzkúšal.Ale myslím, že by to mohlo fungovat.Pěknej zvuk a bez udušení.V mládí sem laboroval s laděnýma výfukama ale taky upravenýma motorama a žádná sranda to néni.Tak ať se Ti to povede!
Datum: 14. září 2012 13:50
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 nech tam originál výfuky nebo tam dej dvoukomorový z 640
Datum: 13. září 2012 14:58
 na 350 jsem jednou zkoušel klasický doutníky z panelky ovšem bez píšťal úplně prázdný, výkon se mi zdál normální ale ten zvuk byl naprosto brutální
Datum: 12. září 2012 23:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nesmysl, to tam radsi nech ty 2 zkraceny a ohnuty origo vyfuky... 350-ka ma valce jdou po 180 stupnich (kdyz je jeden valec v DU, 2. je v HU), bude to delat bordel a pojede to bidne, at tam bude vyfuk jaky chce.
Datum: 12. září 2012 22:23
|



|