Jméno: Ondra
IP: uživatel12597
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 18:40
Datum: 03. listopadu 2012 18:40
Jméno: Ondra
IP: uživatel12597
 Ty opatření v motoru jsem také udělal, použil jsem kliku z 05, takže pístní čep klasika 14,1mm a čepy na stervákách 15mm. S tou klikou by to mělo vydržet v pohodě. Jak píše "postul", spojka je potřeba z 21 nebo podobně, ja jsem použil 05, která je "stejná" jako z 21 a zvládá to dobře. I převodovku jsem dal z 05 kvůli lepšímu odstupňování, přece jenom origo 555 ma tu dvojku děsně krátkou a trojka by se chytala velmi špatně. Ale i převodovka z 05 má mouchy, chtělo by to delší jedničku, řešením je jedině rychlý 3q, který se ovšem v mých mírách nedělá, takže možná pořeším později nějak individuálně. K tomu chlazení, já mám hlavu origo upravenou (sníženou+...). Uchladit se to celkem dá, ale jde cítit, že to po ujetí nějakého toho kilometru lehce zvadne. Jel jsem s tím závod do vrchu "Vančica", který má 1km, ovšem takový kopec jsem snad na fichtlu ještě nejel  . Viceméně jsem jel většinu času dvojka plný a vše bylo OK.
Datum: 02. listopadu 2012 13:07
 s chlazením není problém,po 70km to jede furt stejně.má to něco už ujeto a v klidu.nutnost byla spojka z 21.
Datum: 02. listopadu 2012 12:10
 Já ten válec umim taky udělat,ovšem je potřeba řešit i ty věci v motoru,jinak první rozjezd roztrhne tu slaboučkou ojnici..... Tobě to uhání fajnově,to se mi líbí.....jak se to chladí po ujetí 2 kilometrů a více?
Datum: 02. listopadu 2012 9:46
 jojo,mám tam hlavu z 21,lehce hrany kanálů,uřízlý tlumič.ale tobě se to pěkně zvedá z 2 na 3.ale taky to švihá jak pes.
Datum: 01. listopadu 2012 8:31
|



|