 Čaute draci,Dneska jsem na fichtlcupu viděl jednoho kluka,co měl karburátor umístěný na karteru a ne na válci,nevíte někdo něco víc o této upravě ? Jak je možné že ten motor vubec jede ?Nebo ten benzín proudí do válce nějak jinak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2013 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel15464
 Je víc druhů nesymetrickýho sání. Minibike to má zezadu do kliky kvůli mini rozměrum motoru. Jinak to nemuže bejt žádná výhra,klapka se "řídí" čistě jen změnama tlaku v klikový skříni. Naopak takový Mito má klapku na válci,sání "otvírá" píst,ale zavírá ho klapka hned po HU a to je ta jediná výhoda použití klapky. Saješ nejdýl co to jde,ale zároveň brzo zavíráš = vyšší spodní komprese při přepouštění = lepší výplach válce...vysoko otáčkový výkoný válce/motory... Pokud klapka jen někde že to ani nemá důvod,tak se jedná o stylismus a o to,že má někdo mega hustou hyperbrutální klapku a je ukrutnej hustotuner a ve výsledku ho předjede dvoukanálovej symetrák
Datum: 05. května 2013 16:04
Jméno: pepa
IP: uživatel15089
 viděl jsi činskýho minibika?ten saje do kliky taky blbost to nejni motor má ve velkých otáčkach lepší plnění a vyší výkon nevýhoda je ztráta výkonu v malých ale u fichtla ktereho rveš furt naa plnej to má význam....seriovka ma kanal tvarovaný aby měla co největší výkon ve všech režimech mooru ..to ptoto saní do válce
Datum: 05. května 2013 12:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Nojo a co se Ti zobrazilo gdyž sis zadal klapkový sání??? To mě teda moc zajímá!!!
Datum: 05. května 2013 11:37
 Nojo,ale kudy proudí benzín ? Taky do kliky ? To je trochu blbost ne ?
Datum: 05. května 2013 10:45
 šoupě bývá z boku motoru, popř. u horizontálních karbů svisle ale pokud to má domeček v ose válce tak to bude klapkový sání do kliky...
Datum: 05. května 2013 9:18
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 To tam má to rotační šoupátko jak bývávalo na Jawách 90 ne ?
Datum: 04. května 2013 23:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 má to klapkové sání
Datum: 04. května 2013 17:50
|



|