
co udelat aby tva 21 jezdila stejne jako jeho 20? klasika - vse vycistit, pretesnit novym tesnenim, vypalit lauf, seridit celej karbec, cele zapalovani, koupit novou svici, dofoukat kola, vse namazat, napnout retez...to je uplne to nejobycejnejsi co muzes udelat, jak budes mit rozebrany kola tak i vycistis brzdy (obycejne tam byva nadrobena rez nebo oblozeni), vycistis nadrz...s timhlec to proste kolem 70 letet musi i gdyby nechtelo, nevylucuju ze nektery tak poleti pac co fik, to jiny exponat, pak samozrejme dat valec na vybrus nebo pokud je este dobrej tak vymenit krouzky, rozebrat motor, dat nove lamely a mezilamelu, zkontrolovat prevodovku, zkouknout kliku bo dat ji nekomu na repasi, dat nove loziska na kliku a nove broznove futro...hodne veci sem vynechal ale pokud udelas tady tu mensi GO tak vetsina seriovych fiku dokaze se po rovine priblizit az k 80km/h, neni to zas takvovej problem na "obycejny serii", da se to, ne ze ne, na to upravy byt nemusi...pokud tohlec zvladnes tak se pak muzes pustit do jinych uprav - od nejlehcich po nejtezsi, kupr. snizit hlavu, podkovu do klikovky, upravit karbenatka a sani, zkusit si udelat par valcu pokud se ti jich vali doma dost a jsou v horsim stavu a nebudou uz treba az tak potreba do provozu, vypocitat a odladit lauf atd atd...