Jméno: Michal
IP: uživatel1089
 Zdarec jak de zvíšit víkon na jawa mustang??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:42
 me zravala 21 neco mezi 3-10 l, podle rocniho obdobi a podle toho jak byvala serizena, ted mi zerou stroje poradne stejne okolo 3 l podle toho jak se honi...jinak udelej GO motoru, vycisti, serid, namaz, nafoukej, vystred, namontuj, natlac, utahni, zajed, prtoste si pocinej tak aby ten stroj co nejlepe bezel v serii...protoze i gdyz se ti to zda nemozne tak serie dokaze letet na rovince k 80km/h a gdyz pak budes litat do kopcu za tri a celej v 70 (takovy stredni kopec co je jich na Vysocine plno) tak pak muzes premyslet o necem jako treba snizit hlavu, upravit zapalko, poradnou svici, provrtat valec jak cednik ale podle zakonistosti, to samy lauf (ovsem sestrojit, ne provrtat), upravit pist s okenkama, posadit pistni cep na jehlove loziska v klikovce, stahnout kliku, vetsi karb, naladit, namodulovat prevodovku, upravit prevody, navarit novou ale se stejnym poctem zubu rozetu, vymenit sekundarko za vetsi, pak hrabnout odborne do ramu, kotouc dopredu, novy vidle s tlumenim a vzadu nejaky nastavitelny odpruzeni, vyztuzit ram, novy gumy s malym valivym odporem, toho je co vymejslet...a ne tomu sundat plechy, navrtat lauf, narvat vetsi trysku a udelat "prime sani", k tomu udelat jine radoby kross upravy a pak to poslat do srotarny pac te to omrzi...
Datum: 20. června 2009 23:42
 no mě žere kolem 8 litrů
Datum: 20. června 2009 17:51
 jojo  a pak to zere jak 350  kup si neco silnejsiho
Datum: 20. června 2009 16:35
 najprv treba urobyt GO takze nové loziská a guferá,ked le potrebné aj hriadele popripade klukovku,treba na to urobyt vetsi vybrus okolo 39mm,mozes na to dat aj vecsi karburátor s priemerom diffuzoru ( 18-19mm alebo vacsi ) !!!!!! POTOM POMALICKY JAZDIT S NIM ABY PORIADNE NABEHOL (1500-2000km)A POTOM MOZE IJST NA PLNO !!!!!!!
Datum: 20. června 2009 16:06
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 Rozpul motor,kup nové ložiska,píst,kroužky,nechej udělat výbrus a někde si nechej odborně seřídit předstih,popřípadě nech zgenerálkovat klikovku... Tankuj natural 95/98 a maž kvalitním olejem. Pořádně zhubni a jezdi pouze s vítrem v zádech a z kopců... Pochybuju že ti tu někdo bude radit jak rozdrbat originální motor aby měl přes 5Kw. Jasně že to jde ale milovníci veteránů ti tu neporadí. pořid si něco silnějšího a je to...
Datum: 20. června 2009 16:02
 furt se děcka ptáte na to samé. výkon jde zvýšit al eje třeba znát jak 2T vůbec funguje a všechno kolem. pak přečíst literaturu o upravách 2T motorů, pak to chce možnosti, prostředky a peníze.
Datum: 20. června 2009 14:02
 pořád stejny dotazy udelej kompletní GO motoru a pak mužeš neco začít delat ale podle me je lepčí fichtla nechat origo a na vetší vykon si koupit neco silnejšího třeba simsona čz 175 nebo tak ale je to na tobe
Datum: 20. června 2009 13:18
|



|