Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Čau kluci poreďte mi co mám udělat aby měl mustang větší akceleraci, jaký mám nastavit předstih atd.?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 18:09
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
 me se to za 3 stavy  ... premyslel jsem ale o uprave valce na 5,5hp plus jednokrouzkas jeden borec to dela za 1800 upravy valec ani hklavu ... komprese je pak jak u auta 10:1
Datum: 06. srpna 2009 18:09
 zdarec hele je dobra konbinace 11-60až75 to tam ani nestihaš kopat kvalty a taky je dobry nechat si udelat kovany pist z teskou vahou tak to mam udelany ja a muzu ti dosvedcit ze to pak hrabe
i na 2 a to na suchu
Datum: 04. srpna 2009 18:05
 Gahdy - je rozdil mit svici ve 4T motoru a ve 2T...ty dnesni Brisky vubec nesnesou kontakt s olejem ve smesi, probiji to pod izolantem, nektery jsou jako gdyby odflakly (pripad od pripadu) a celkove na ne neni ve fikovi moc velkej spoleh...
Datum: 03. srpna 2009 18:31
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
 este k tem svickam ja pouzivam jenom brisky 15 a nikdy sem snima nemel problem a to sem je mel jak v aute tak na pinckovy... tatik ma ve fabce taky brisky ted presne ale nevim jaky a jedzdi na nich uz 30 000 km
Datum: 02. srpna 2009 16:49
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
 takze na akceleraci ?? ja osobne amm fika prekopanyho na cross mam tam 75 rozetu 11 primarni kolecko ted mam nastole nachystanej motor se zapalkem z motorovy pily... ale to sem trosku odbocil. Ta kombinace co mam 75/11 je hafo na akceleracku pomalu tam nestihas kopat kvalty jenze jedu za 3 max 30 leda prekopat na 4kvalt a to se me uz nechce
 jinak pokud bys chtel naky fotky toho myho potvoraka prekopanyho tak napis na Argo 1@seznam.cz klidne poslu
Datum: 02. srpna 2009 16:47
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Tyyy krasoo no to je humaaac to si udelam...Dik za pouceni tohle sem fakt netusil...
Datum: 01. srpna 2009 13:46
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel5978
 Kdyby mel jeste nekdo nejake pochybnosti o tom ze ty tyristovy zapalovani nejde s kladivkama,zda je odkaz:http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html,dale k te svicce,snazil jsem se poradit urcite by se rychle odpalila,neni to na dlouho,ale urcite by chvilku vydzela,zkusenosti s tim nemam zase na druhou stranu,ja mam ve fikovi NGK svicku,uz sem s ni mozna i 1000km najel a az po tak dlouhe dobe mi zacala trochu blbnout(oznaceni BP5HS ale lepsi je je B6HS),co se tyce ty rozety je uplne ale uplne fuk kdy se to pouzivalo tady o ten princip ze "Mirek" chce lepsi akceleraci, novy sekudarko i rozeta mu k tomu stoprocentne pomuzou
Datum: 01. srpna 2009 11:14
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Diky za rady
Datum: 31. července 2009 22:33
 tyristorovy (i starsi obdoba tranzistorovy) je zalozena na kladivkovem zapalovani, dokonce se to uz montuje velmi dlouho na fiky ale to je jedno...dal musim oponovat ze ten predstih ma maly moznosti, neni to pravda, rozpeti 0,3mm poskytuje veclku velky moznosti, znat je jak krani poloha jedna krajni druhe, co to ale velmi omezuje je na pevno dany predstih, je to jiny kafe pokud se meni s otackama...ta briska 19 je fakt blbost, gdyz si vemete ze na fikovi s chudsi smesi se 17 opaluje do seda a predzapaly sou tam dosti znacny tak si myslim ze ta 19 je blbost...vubec bych tam brisku nedaval, vlastni zkusenost je ze jak ktera briska tam vydrzi, nedavno tu byla diskuze o tom byla diskuze, fakt je ze na stary svice typu PAL to proste nema...ty NGK nejsou tak psatny ale jsou na muj vkus vcelku drahy, Champion jsou dobry svice...pokud ale chces tu akceleraci tak bud jak tu draci rikali mensi sekundar (nebo vetsi venec rozety), dostanes tim jak silu tak i tu akceleraci ale jet si na rovince 50 s vytocenym motorem a dal nic, to mi prijde jako slaba stranka veci...serizenej fk ma vcelku slusnou akceleraci gdyz se vi jak na to, rozebrat, seridit, vycistit...dalsi moznost je udelat si tu tyristorovou krabicku (dokonce to ma udajne vyresit problemy se startovanim pokud nesel bud za tepla nebo za studena a tomu se da vcelku verit pokud do toho aspon clovek trochu vidi), dal je tu bezkontakt od Sesi, pak si muzes laborovat s vetsim, jinym karbecem nebo prevrtavat origo, rozsirovat sani, snizovat hlavu, davat podkovu do klikovky, hrabat se v kanalkach, konstruovat lauf, modulovat prevodovku atd atd to je moznosti...cili zacni tim ze si fika seridis a vycistis, pak si muzes udelat to tyristorove zapalko (na blokach a webech je rozsireno par navodu) a navic te to ani moc stat nebude, pak se muzes zacit hrabat v dalsich dilech atd...cili ti preju mnoho zdaru
Datum: 31. července 2009 22:20
Datum: 31. července 2009 22:05
Jméno: Denzileck
IP: uživatel5633
 HHH prej velkou rozetu to se davalo pre hafo lety kdyz nebyly maly primara ale to 10-11 zuby sekundaro bude urcite stacit.Dal si myslim ze bezkontaktni a tyristorovy zapalovani je jedno a to samy nebo uz si nekdy videl tyristorovy zapalovani s kladivkem?
Datum: 31. července 2009 21:01
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Brisk n19c? Za jak dlouho se ti na ni udela pecka?
Datum: 31. července 2009 20:58
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel5978
 S předstihem nedelej vubec nic,u predstih je maly mozny rozpeti jak ho nastavit a to t i stejnak nepomuze,ted k ty akceleraci,myslim ze nejlepsi bude kdyz si koupis mensi sekundarni kolecko,to ti pomuze jak do sily tak mozna i do akcelerace ,ale zase je to na ukor rychlosti.To byla nejlevnejsi varianta,dal podle penez vetsi rozeta,bezkontaktni zapalovani,tyristovy zapalovani,vybrus popr. jiny valec,vetsi karburator s přírubou,svicku NGK-CHAMPION(do pincka se ale vice hodi Brisk N19C) atd.,myslim ze urcitou radu sem ti tu rozepsal
Datum: 31. července 2009 20:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 A kolik do toho chces vrazit prachu??
Datum: 31. července 2009 20:16
|



|