|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čest draci potřeboval bych si něco ujistit ohledně 250/353 ,ten drat ktery vede z baterky do bošarny a dalši drat ktery vede ze zapalka (51) ma byt hrubší než ostatni a nebo muže byt stejny?????jak to mate vy???Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 13:04
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 moze ale nemusi
Datum: 22. června 2010 13:04
 Mám takový problém. Nemohu nahodit takový malý dvoutáktek  Benzín tam teče, karbec jsem čistil. Jiskru to při silnějším protočením hází, koplo mě to i přes gumový kleště. Má to kopresi jak hovado na to jak je to malý, není to sranda protočit. Dekopresor je zavřenej, na benzín pod svíčku to prdí. Z vejfuku to hulí, ale nemá to ani snahu chytit. Zapalování jsem nenašel, nevím, kde je. Je tam nějaká ovládací klapka plynu, ale nevím, jak se ovládá. Našel jsem tam různě rozlámaný kousky svíčky, jestli to nemohlo něco nasát, nevím. Hlavu a válec jsem přitáhl natvrdo. Zboku je takové malé vyndavací okénko, zřejmě přepouštěcí kanál, to jsem taky přitáhl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 16:56
 :O no na to som fakt nemislel ze to je na 12 klic
Datum: 21. června 2010 16:56
 Vojenská centrála.
Datum: 21. června 2010 12:18
 co to z malého lietadla?
Datum: 20. června 2010 21:34
 Tak sklepni elektrody Btw:Co je to za stroj ?
Datum: 20. června 2010 21:28
 Kdybych ji měl, tam je takovou mikro svíčka, musí se povolovat 12 klíčem...
Datum: 20. června 2010 21:14
 Zkus jinou svíci
Datum: 20. června 2010 21:13
 Nedobíjela mi jawa 175/356. Tak jsem sundal uhlíky, byly doat dlouhý. Sundal jsem dynamo, očistil jsem komutátor, furt nedobíjela. Tak jsem sundal regulátor a trochu jsem ohnul jednu kotvičku, předtím byla furt seplá. Pak to začlo makat. Při přidání otáček začal regulátor klapat a jiskřičky lítat, ampérmetr začal lítat. Vytlačil jsem to ven, nakopnul, odpojil baterku za běhu a ono to skoro chcíplo, tak jsem rychle hrábl po plynu, chytlo se to a vylítlo do maximálních otáček. Zprvu ten ampérmetr při malých otáčkách stál na nule a postupně šel do plusu, po chvíli začal při běhu lítat z jedné strany na druhou. Pak jsem udělal další test-jel jsem na 3jku dost rychle a rychle jsem přepnul do polohy "jízda na dynamo" a vesele jsem jel dál. Ale trochu se mi nezdá, že při jemném přidání plynu už je ampérmetr hned na +8A. Jestli to třeba nemůže dobíjet moc? Nebo při moc malých otáčkách? Přikládám video http://www.youtube.com/watch?v=BPHmEh4cMTQ
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 9:32
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 zkus proměřit ampérmetr ve spínačce
Datum: 09. srpna 2010 9:32
 Je to 175/356, relé na statoru. Takže myslíš, že je to OK? Mě na jawamanii řekli, že jsem jak ukrajinec, když to seřizuju ohýbáním. Jak to mám hlídat? Jinak-abych jel po vesnici na maximální otáčky bez papírů jak motorka tak já-nehrozí. Takže mám zapnout velký světla a normálně jet a mělo by to být za jízdy kolem jednoho ampéru v plusu?
Datum: 20. června 2010 21:19
Jméno: standa
IP: uživatel9725
 dulezity je,kam jde rucicka ampermetru se světly....ja to mam tak serizeny,ze to se se svetly dobiji na pridani plynu a bez světel mi taky chodi rucicka az k 8A,ale nepreleze je....pri beznem provozu bez svetel leze bezne k 3A bez svetel a k 1A se světly,coz je OK...neni to nej ale jde to....myslim ze u tebe je to OK,jen bych hlídal,aby rele rozepinalo proti odporu pri pretizeni okruhu....pokud to rozepínat nebude a nebo se to nebude vracet,muze se pak stat,ze se to pri max otackach rozepne proti zátěži na kostru a už se to nevrátí a baterka se ti vybije zhruba za 20 minut jízdy....me se to jednou stalo....neprijemne....ale jak motor zdechne,tak to rozepne a dá se zase roztlačit... je to rele dost citlivy,takze opatrne na prihybani kontaktů...o jakou masinu se jedna? ja mam 250 a jednocivkovy dvouoplovy rele....
Datum: 20. června 2010 21:14
Posl.aktualizace: 20. června 2010 21:07
 me se stava ze cast je cervena,cast bila,a cast svetle cihlova taky nechapu
Datum: 20. června 2010 21:07
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 Já jsem měl svíčku tak černou že mi přestala fakat a to jsem měl tu sportovní den předem jsem jel závod a vpoho druhý den nefakala.
Datum: 20. června 2010 20:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Svíčka má být cihlová. Mě ale se stává, že část je černá, část bílá. Občas taky část černá, část cihlová. Nechápu to.
Datum: 20. června 2010 20:23
 Myslim, že to máš v pořáddku.
Datum: 20. června 2010 20:20
 http://www.jawa-50.cz/clanek/zavady-co-znamena-barva-svicky-kdyz-promluvi-svicka-poruchy.html
Datum: 20. června 2010 20:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 spíš bych řekl že máš chudou směs
Datum: 20. června 2010 19:56
 Nehorzi,ale mas bohatou smes nebo moc oleje
Datum: 20. června 2010 19:55
 když tu svíčku vypálíš a vyčistíš tak ji budeš mít zase dobrou
Datum: 20. června 2010 19:45
 ahoj draci..nemůžete mi někdo poslat schéma elektriky na jawu 555 ...děkuju mockrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 19:26
 www.sesa-moto.cz ---> minulost schemata...najdeš to tam lemro
Datum: 20. června 2010 19:26
 Ahoj mam stadiona S11 a odpaluje mi to zarovky.Cim to muze byt??Jak vpredu tak v zadu a byly tam dane takove jake maji byt.Diky za rady.Jara
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 20:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak zkrat nemáš určitě...dej tam silnější žárovku dopředu a bud rád že ti to svítí a né jako ty moje 3,5 chcíplý světlušky
Datum: 20. června 2010 20:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 dej tam žárovky které mají víc wattů. Jde ti tam asi moc proudu nebo mas tam někde zkrat
Datum: 20. června 2010 16:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 čau hoši co byste mě poradili jaky mam dat vypinač na mustanga aby fungoval tak že budou svitit světla a chcipani nechci original chci neco lepsiho nejlip na klicek mam doma spinacku s bosakem klickem ale nemam na to matku. Prosím poraďte neco
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 15:13
 Hoj.Prosím Vás je zapojení kabelu zespodu masky na vypínači Jawa 50/20 stejně napajené jako Jawa 50/23 ? jako jestli jsou ty kabely zespodu masky na vypínači stejně připojené k vypínači. ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 8:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jsou stejně napájené podiv se na schéma jawa 20 a jawa 23
Datum: 20. června 2010 8:26
 čusec hoši stavim si motokolo z motorem z minibike a mám problém s magnetem je v háji a nechce se mi kupovat noví magneto nevíte někdo jak by to šlo vyřešit bez magneta třeba pomocí indukční cívky a baterie nebo místo baterie tam dát dinamo s kola který dává 6V a dát tam indukčku z tráboše 6V myslíte že by to fakčilo??? dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 18:56
 Hoj.Prosím Vás nemáte někdo foto jak mají být zapojeny kabely ze spodu hlavy na jawu 50/20 ? z elektrického schéma to nechápu.mám tam totiž některé ty kabely vyrvané a nevím kam to mám připájet..díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 20:00
Datum: 19. června 2010 20:00
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 já masce taky někdy řeknu hlava , ae mustangista rekne misto maska , parabola
Datum: 19. června 2010 16:43
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 nám se neomlouvej tohle je tvůj trapas
Datum: 19. června 2010 14:15
Datum: 19. června 2010 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel9432
Datum: 19. června 2010 10:06
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
Datum: 19. června 2010 9:28
 ty vole...ja si tady rikam ze chce do hlavy valce zapojovat svetla nebo co  prej hlava
Datum: 19. června 2010 9:04
 to neni žádná hlava ty lavore  .....to je maska....a v ní j epředn světlo a přepinač světla, bez světel.... schemat je milion, n akaždém je napsané který kabel na kterou svorku...jen nesmíš být trouba abys to pochopil
Datum: 18. června 2010 23:30
 jo jak je hlava tak jako v ní no.když vytáhneš světlo tak zatím..v tom vypínači ..z toho vypínače to mm vyrvané
Datum: 18. června 2010 22:57
 ze spodu hlavy?
Datum: 18. června 2010 22:54
 ČUS HOŠI POTŘEBUJU PORADIT NEVÍTE PROČ MI DŘE MAGNETO O ZAPALOVÁNÍ ???? MNĚNIL JSEM NOSNÍK ZAPALOVÁNÍ VAČKU A MAGNETO A OD TÉ DOBY TO DĚLÁ MAM JAWU 23 A NEDÁ SE TO NĚČIM NAMAZAT TŘEBA?? DÍKY ZA RADU
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 10:55
 udělej to tak, jak Ti psal kozel. Jinak - neboj, že to bude mít ztrátu na jiskře. Když tam dáš ten kousek plastu od petky, bude to tak akorát. Já jsem kdysi s tímhle experimentoval - nešlo o jiskru, ale spíš o to, jak mustang svítil. Když jsem měl cívky co nejdál od magneta, svítil trochu míň. Když jsem je zase dal moc blízko, svítil taky nic moc. Ale s vůlí na ten plast to svítí řekl bych nejlíp..  Ale nastav to co nejdřív, aby sis zbytečně o cívky neodřel magneto.. R.
Datum: 20. června 2010 10:55
 ok.a nebude to mýt nákou strátu na jiskře ???
Datum: 18. června 2010 16:54
 tom: kolik máš IQ ?  .Povol cívky a malým šroubovákem je nadzvedni a utáhni to
Datum: 18. června 2010 13:01
 mezi co dát cigeretový papírek ????????????????? já nemam problem v odtrhu na kladivkach ale to že dře zapalovani o magneto a neda se to pořádně roztočit ten motor
Datum: 18. června 2010 11:28
 lepsi je mezi to dat cigaretovy papirek ..
Datum: 18. června 2010 11:24
 díky moc za radu
Datum: 18. června 2010 10:57
 povol ty cívky a odehni je od rotoru a pak dotáhni, někdy má celé zapalování vůli, tak ho našteluj do správné polohy, popř. můžeš použít nastříhané kousky z pet lahve a dát je mezi rotor a stator a dotáhnout, a pak je vyndat a bude tam mezera. ok
Datum: 18. června 2010 9:53
 Ahoj lidi,potřbuji radu.Chci na babču 210 namontovat blinkry a vůbec nevím jak na to.Nevím kam je umístit a v elekrice se vůbec nevyznám.Prosím někoho,kdo s tím má nějaké zkušenosti,o zaslání popisu práce a popisu materiálu. Dík Rey
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 23:27
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
Datum: 17. června 2010 23:27
 poslední babetty blinkry měly ale baterka tam nebyla  , jako jo, šlo by to, ale lepší je se na to vykašlat a ukazovat rukama...
Datum: 17. června 2010 21:53
 Musel bys tam mít baterku, bez úprav elektriky to nebude blikat.
Datum: 17. června 2010 21:48
 Čusik lidičky mam prosbičku shanim elektro schema na simpsona s51 nemate nekdo? musim dat novou elektriku a ta stara je tak rozhozena ze se s toho neda nic zacharnit dikyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 19:29
 kdyz uz jsme u tech schemat mimo fichtly tak nema nekdo schema na Ford Taunus. Motor V6 - bezkontakt ? Strejce google nic kloudnyho nenasel. Jde mi o zapalovaci soustavu, nebo kdyby nekdo vedel co kam zapojit. dik
Datum: 17. června 2010 19:29
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Simson schema:Rozmládit a dát do sběrny  Celé schéma!Chápeš ne?!
Datum: 17. června 2010 18:31
 tady neni zadnej simson pokec,ale fichtl pokec,a strejcek google,by to za tri vteriny okamzite vyhledal,jen nebit linej a podívat se po netu
Datum: 17. června 2010 18:11
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 ahoj, co se dela u jawy 21 aby nepraskaly zarovky? slysel sem neco o usmernovaci, je to tak???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 23:04
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Řešil jsem to usměrňovačem a stabilizátorem nábojou pumpou. Napětí jsem tehdá pokusně přeladil (stabilizátorem) na 12V a vylouplo se z toho jednoduché a mnoho let bez závad fungující zapojení. Jednalo se o zapojení určené pro 30W verzi zapalování. Potíž byla akorát v tom, že tím jak jsem nechtěl zasahovat do elektroinstalace motorky, tak jsem vedl k zařízení pouze jeden drát a druhým byla pochopitelně kostra motorku. Po usměrnění a stabilizaci však bylo třeba k žárovce vést dráty dva a žádný z nich (!) se nesměl ukostřit. U mě to ale nebyl problém protože s ejednalo o mustanga a ten má plastovou kebuli světla, takže nebylo nutné zemnící přívod předního světla odizolovávat od kostry motorky. http://btelectronic.sweb.cz/stabik.GIF. Celé to bylo na malém tišťáčku v kebuli světla.
Datum: 18. června 2010 23:04
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Mě to žárovky pálilo. Vše bylo zapojené jak má být. Takže to že jsi to nikdy Fermezi neviděl neznamená že to neexistuje
Datum: 18. června 2010 22:48
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 pokud mas spravny magneto, civky a zarovky a mas to dobre zapojeny tak to snad nemuze praskat, pokud jo tak dej jiny magneto urcite bude slapsi. Este jsem nepotkal magneto ktery by palilo svetla to nejsilnejsi co mam dodava tolik proudu ze mi to sviti bíke, ale zarovky nepraskaj v noci od toho je videt krasne muzu to smazit na trojku plnej kotel
Datum: 16. června 2010 21:42
 caues, mam doma cz 175/487 a nevim jaky mam mit odtrh a predstih .. plis poradte .. a jeste co se ma pouzit vse, pri statoru z jednoskoka(jawy 555) .. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 13:27
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 dik , ale nemohl sem to najit
Datum: 16. června 2010 13:27
 co takhle stáhnout si příručku? odtrh je všude stejný 0.4.... předstih 2.9
Datum: 16. června 2010 13:21
Jméno: Martin
IP: uživatel9317
 Zdar lidi už mě docela dlouho trápy to že jezdím si tak 15 min. tak se mi zasekává plyn jako kdyby to chtělo vybuchnout  to ani nepřidávám plyn a uplně to řve a je to seklé tak to vypnu a nakopnu a zase tak to necham 30 min. zchládnout a už je to v pohodě no ale zase když jedu tak 15min. tak zase se sekne . Díky za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 22:15
 pavel : jj máš pravdu,to jsem zapomněl napsat
Datum: 15. června 2010 22:15
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 A nebo taky muzes mit oddelany gufero, a jakmile se to zahreje tak se nasava vzduch a nemusis ani pridavat protoze si to saje vzduch odjinud nez z karburace a pak to rve jak kdyz tocis plnej plyn
Datum: 15. června 2010 21:49
 zkontroluj plynove lanko....nebo se ti muze sekat soupatko,podivej se jestli chodi v komore volně
Datum: 15. června 2010 21:24
 Zdar jawáci mám dotaz mam Jawa 20 a chtěl bych se zeptat když mi svíčka hazí a nechce motorka chytnout čím to tak je..Díky za odpovět:A hodně štěstí do sezony...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 22:04
 Jako když to chci chytnou tak ruku dám k sání a ono to chytne a jedu chvylku a zase ruku k sani pač mi to chcipa..nevim čím to je
Datum: 15. června 2010 22:04
 jak jako držet sání?
Datum: 15. června 2010 21:13
 jj už mi to jezdý bylo to špatnoou civkou ale stejně když to nakopnu tak musim pořat držet saní a když tam dam filtr tak to ani nechytne nevim čím to je kdy někdo věděl tak napíšte díkyy..moc
Datum: 15. června 2010 20:49
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Teče ti tam benzín?
Datum: 15. června 2010 19:41
 předstih a odtrh zkus nastavit.nebo to zkus roztlačit.ještě zkontroluj plovákovou komoru na karburátoru.
Datum: 15. června 2010 19:06
 Zdarec,prosim vás,nemáte někdo tacháč na ČZ 175/477 ? Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 16:40
 Prosím vás kde koupím zapalovací kabel z indučky do svíčky?je to někde jinde než v mototechně?nechci obědnávat přes net.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:17
 Díky moc
Datum: 14. června 2010 22:17
Jméno: maspe
IP: uživatel6797
 v každém lepším obchodu s autodíly
Datum: 14. června 2010 22:13
Jméno: pwk
IP: uživatel9411
 zdarec draci mam otazku,mužu svařovat ram mororky když mam nahozeny motor a veškerou elektriku?neodjebe mi to indučku popřípadě cívky atd?prasklo mi uchycení motoru a nehce se mi odstrojovat celou babetu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 21:09
 ukostři to co nejblíže svařovanému místu
Datum: 14. června 2010 21:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nic se nestane
Datum: 14. června 2010 20:56
|



|