česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  199  200  201  202  203  204  205  206  207  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci...prosím vás, nevíte náhodou, jak bylo řešené vypínaní motoru a spínání světel na mustících, které mají světlo z Jawy 90?? Protože ony nemají spínač na světle, a já nevím, co s tím....díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
Na J 23 byla lampa schodná jako na J 90 jen na J 23 byl výřez na spínačku klasickou.. celou lampu pak nechali a davali tam jen kulatý tacho. J 90 ma spinačku na kastliku.
 
 
Datum: 07. července 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Těžko to můžeš mít zapojené jako Jawa 90 když ta má tři světelné póly a jeden zapalovací :-D
 
 
Datum: 07. července 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jsem na to přišel.....mám to zapojené uplně stejně, jak Jawu 90, ale chybí mi tam spínací skříňka.....to je ale divný, že??
 
 
Datum: 07. července 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není možné.....je to původní....
 
 
Datum: 07. července 2009 11:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Zřejmě ti tam dal někdo kebuli z Jawy 90...
 
 
Datum: 07. července 2009 11:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ten vipínač se přidělal do takovýho obdélníku a ten obdélník byl nanýtovaný na té plastové parabole
 
 
Datum: 07. července 2009 0:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
urob to tak ako je na fika :-) uz mislel som na to aj ja
 
 
Datum: 06. července 2009 23:04
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není tam po něm ani stopa....vůbrc nic.....jediné díry jsou na hranatý tacháč a káble....
 
 
Datum: 06. července 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6589    
mas to divny,ma to mit normalni prepinac ve svetle......
 
 
Datum: 06. července 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: tomca      IP: uživatel6587    
prosim vás chci se zeptat jak zapojit zapalování čz 150 c přes světelné cívky děkuji pište prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Zapoj je úplně stajně jako to má pionýr, koukni na schéma, to je lepší naž tisíce slov.. jinak ale spíš doporučuju sehnat repliku zapalovacího pólu které se již dnes vyrábí. Ono zapojení s indukční cívkou tím ztrácí tento motor tu krásu.. není prostě nad to, když z motoru jde ven rouvou Vn kabel na svíčku...
 
 
Datum: 06. července 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec , mam dotaz nejspis na Chonga, vymyslim elektriku na sima , budu tam mit dvakrat 6V/35W civky , a jestli muzu pouzit toto : http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-12v-regulator-napeti-dobijeni-usmernovac.html , kdyz samozrejme vyradim ten jeden mustek... nebo tohle : http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-stabilizator-regulator-dobijeni-napeti-2.html ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
nevím jak to má simson, ale pokud je systém stejný jako u pionýra, tedy rotující magnety a snímací póly, doporučuju přechod na 12V. Je to jednoduché v tom, že prostě regulaci a spotřebiče dáš na 12V. POkud usměrňuješ 6V rozvod, je ztráta napětí na usměrňovacích diodách i 20% u 12V royvodu je to již jen 10%. To samozřejmě vadí zejména u nízkých otáček kdy je zároveň nejnižší účinnost alternátoru s permanentními magnety proto jsem záměrně přeladil soustavu na 12V.
 
 
Datum: 06. července 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To první zapojení funguje jako nábojová pumpa. Do regulovaného výkonu cca 30W to v podstatě není třeba chladit. Potíž je v tom že se nehodí na instalaci do prostoru motoru, protože při provozu dochází ke značnému zahřívání motorem a to snižuje dlouhodobou odolnost zařízení.. tedy ano, nábojovou pumpu doporučuju, sám jí používám leta a spokojenost veliká. Ale není na 6V ale bna 12V. To druhé zapojení je v podstatě regulovatelná zátěž, tedy dynamicky měnící svůj odpoer v závislosti na stoupajícím napětí generovaným alternátorem. Kladem je jednoduchost zapojení, ale značnou nevýhodou je že tato umělá zátěž v případě že v soustavě nejsou zapojené spotřebiče (omylem zhasnutá světla, či prasklé vlákno), tak veškerá energie alternátoru se rozptyluje ve výkonovém tranzistoru... což namená zároveń velmi mnoho rozptýleného tepla.. takže musí tam být i dostatečně nadimenzovaný chladič. Tedy pokud budeš regulovat 2x35W tak 70W chladič už je pěknej kus hliníku...
 
 
Datum: 06. července 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vis co? presti si pravidla... nekde jsem tu psal svuj postoj k temhle dvoum znackam a motorkam , tak si to najdi, hold neumite unest ze simson je ve vsech ohledech lepsi motorka a vy ji nesedlate. ja se jen slusne zeptal, protze vim, ze tu chodi clovek co elektrice rozumi. a navic v pravidlech neni nic o tom, ze bych se nemohl ptat na dotazy ohledne motorek jine znacky nez je jawa
 
 
Datum: 06. července 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: kocvin      E-mail:      IP: uživatel6033    
proc tu kurva lezes se simakem uz jednou jsem psal ze tohle je chat pro legendy(jawa) ne pro nemecke sracky!!!
 
 
Datum: 06. července 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1303    
Nesvítí mi obě světla na mustangovi ....chtěl bych pár rad čím by to mohlo být.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu nájdes vsetko co budes potrebovat :-) http://www.motoelektro.cz/J23.htm tu asi mozes objednat aj komplet novú elektroinstaláciu :-)
 
 
Datum: 06. července 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestl iti nesvítí jako když pootočíš spínací skříňkou tak buď je nemáš zapojené anebo máš tam někde tzv. studený kntakt. Pokud tam ani jedno nemáš tak ti to může být u napájetí tzn. kouknout se na napájení jestli tam ti jde proud. Můžeš to mít i špatně ukostřené. http://www.jawa.xf.cz/downloads/sch/jawa20.gif tu máš ele. zapojení. Mrkni na to. Jo a tu základní věc co bys měl zkontrolovat nejdřív. Jestli nemáš prasklé žárovky :-). Jinak nwm.
 
 
Datum: 06. července 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
toto světlo se davalo i na vyvozni 477 že?? mam prave tu 477 a premyslim ze ho koupim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle svetlo se myslim nedavalo jenom na vyvoni, ale na vsechny prvni 477 a 476
 
 
Datum: 06. července 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
 
 
Datum: 06. července 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chci se zeptat proč mi na Mustangu pořád praská zadní žárovka, když dám novou tak do hodiny praskne a je pěkně začouzená :-( nevíte co s tim? Napadlo mě tam dát nějakej odpor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam někde přepětí. Existuje i usměrňovač ale to až v posledním případě.
 
 
Datum: 06. července 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6584    
mas to blbe zapojeny.....klasika....zapoj to podle schematu......zarovka to nevyresi
 
 
Datum: 06. července 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daj do toho ziarovku 12V aj mne vzdi prasklo 6V treba do toho dat 12V a vsetko bude v poriadku a tak isto bude to svietit :-)
 
 
Datum: 06. července 2009 8:23
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odpor? blbost ,dej si tam treba spise zarovku na vysssi napeti
 
 
Datum: 06. července 2009 0:32
 
 
 
 
Jméno: babetta 210      IP: uživatel4183    
zdarec lidi nevíte nekdo co je s mojí babettou 210? kdyz dám dozadu žárovku 6V 5W tak mi po chvíli shoří. Někdy sotva nastartuju a už praskne ale jednou vydržela týden bezproblémového provozu ale potom sem tam dal hned druhou, nastartoval jsem a další žárovka pryč tam dám další a ta vydržela tak 2 km jízdy a taky odešla. Už si s tím nevím rady**17. Jo a kdyby jeste náhodou někdo nevěděl co mi může klepat v motoru ale to jen někdy. Předem dík za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja sem mnel uplně podomnej problem prodelasem si tam este jeden konektor dal tam dvě zarovky a sviti to jak svina a nepalise
 
 
Datum: 05. července 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: babetta 210      IP: uživatel4183    
já mám konektor jen ze spodu
 
 
Datum: 05. července 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsem žadnej odbornik ale koukni se jestli nemáš u elektriky prehozeny dratky
 
 
Datum: 05. července 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: babetta 210      IP: uživatel4183    
já mám konektor jen ze spodu
 
 
Datum: 05. července 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel6575    
mam podobny problem... aj ked mam novy usmernovac tak mi zacali praskat zadne zarovky... ale kukni ci tam mas konektor na zarovku aj zespodu... cize by si tam mohel dat dvje... ja sem mneral kolik mi tam ide a ve vizsich tockach tam ide az 10V ... tak sem tam dal zarovku 12V5W a je klid
 
 
Datum: 05. července 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím pánové...potřeboval bych poradit od někoho kdo aspoň trochu rozumí elektrice...na mojí 20 se mi pořád vzadu pálí žárovky...jak 6V/5W tak i 12V/5W...ta 12V teda vydrží asi o týden víc..:-)nechápu čím by to mohlo být...kabely atd jsou okay...díky za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2009 10:54
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ODSTŘIHNI SI Z PETLAHVE KOUSEK PLASTU TAK,ABY SE TI VLEZL POD CÍVKU.CÍVKU POVOLÍŠ VRAZÍŠ TAM MEZI CÍVKU A MAGNETO TEN KOUSEK PLASTU,DOTÁHNEŠ,A VYTÁHNEŠ PLAST VEN.JE TO DOSTATEČNÁ VZDÁLENOST CÍVKY OD MAGNETA.POKUD MÁŠ CÍVKY PROPOJENÉ,TAK TAM DEJ 12V ŽÁROVKU,PÁČ SE TI TO BUDE PÁLIT CU GRUNT TEDA POŘÁD.
 
 
Datum: 06. července 2009 10:54
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo díky moc, ja to zkusim nejak namistrovat:-D je to normalni zapalko 20W s oddelenyma civkama...svetelnou na predni svetlo sem ted menil pac byla takova pofiderni tak uvidime...kazdopadne predni svetlo tim zacalo vice svitit coz je +:-Ds tim povolenim svetelne civky a posunutim....to nevim jak bych udelal bych musel prevrtat ty diry na to se vykaslu....kazdopadne zkusim pridat nejaky to svetylko...treba pod ten tachac...:-)uvidim...prakticky stejne ta civka by mela mít aspon 10W...kdyz zadni sulfidku necham tu 12V/5W a pridam nejakou tu zarovicku tak by to mohlo byt okay...:-)
 
 
Datum: 06. července 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja bych taky rek civku dat odrotoru mne to dela fichtl taky dal sem ji dal a parada
 
 
Datum: 05. července 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
ja bych skusil povolit svetelnou civku a dat ji kousek dal od rotoru, teoreticky by se tim mel snizit vykon civky ale skusenost stim nemam
 
 
Datum: 05. července 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná tam máš někde přepětí.
 
 
Datum: 05. července 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: Jawan21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau hele tenhle problem jsem řešil u obou fichtlů:-D:-( Hele nepraskne ti to vždy jak přepneš svetla na řiditkach? mně ta 12v 5w vydržela jetě mín. Zaleži taky jak maš zapojeny zapalovani jestli maš ty 2 světelný cívky spojeny nebo každou zvlašt, ja mam na modrym 21 (zapalovani 20w) každou zvlašt a je to lepši do předu mam klasiku 6w 15/15w a v zadu mam 6w 19w nebo 20w, ted si to přesne nepamatuju pač vydržela hodne dlouho a nelezu do toho světla každej tejden, proste je to sulfidka do brzdovyho svetla u mašiny. Svítí to mrtě pač tam mam neoriginal skličko na to zadni svetlo a ono je vic pruhledny tak to je krasne videt na dalku, doporučuju už jen kvuli bezpečnosti, a ve předu to sviti tak že je vydet na silnici ale ale když jedu delši trasu v noci tak sem s toho teda dost vyčumnenej ale mužu řict že mne to sviti ze všech fiku nejvic co znam, a to mam 20w zapalovani:-D ale proste svetla už nepřepinam pro jistotu a když je chi přepnout tak vypnu světla přepnu a rosvitim, to moc nedopručuju ale de to, hele nako to vyřeš. Taky sem se stim sral dost dlouho a u červeny 05 ta mnela naky silni magneto svina, tam sem dal do předu klasiku 6w 15/ 15w a do zadu 6v 5w a ktomu jsem si podsvitil tachometr žarovičkou 6v 2w a je to mrtě parada od tej doby taky nepraskly.....
 
 
Datum: 05. července 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-Dne to fakt nemám....
 
 
Datum: 05. července 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš vepředu spálenou žárovku?
 
 
Datum: 05. července 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: sir.Boombastic      E-mail:      IP: uživatel5978    
Cus,chtel bych se zeptat,mam jawu 21,rok vyroby 69 a je to vyvozni typ do ruska(ma rusky napsany vyrobni stitek) a mam problem se spinacem mel sem rozdelanou celou predni masku kvuli vidlici,zapojil sem vsechny kontakty tam kam do spinace patri a motorka mi jde nakopnout jen se zapnutymi svetly,na normalni polohu bez svetel to nejede,neite cim to?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kasli na to mi zase na obe polohy sviti svetla...:-D...sak stejne musis svitit porad tak to mas jedno:-)
 
 
Datum: 05. července 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: sir.Boombastic      IP: uživatel5978    
ale blbe zapojeny by to byt nemelo,podle nakresu to sedi.
 
 
Datum: 05. července 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel1696    
no tak to si jednoduse blbe zapojil to bych musel videt abych vedel jak to je a pak bych ti urco poradil
 
 
Datum: 05. července 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: sir.Boombastic      IP: uživatel5978    
jo a jeste bych chtel dodat ze pred rozdelanim to slo vse v pohode
 
 
Datum: 05. července 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: 210      IP: uživatel4183    
Zdar, můžu dát do babetty 210 tuto žárovku 6V 15W BA15s? A jak bude svítit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: 210      IP: uživatel4183    
přední mám v pořádku ale myslím do zadního světla
 
 
Datum: 05. července 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je otázka jak bude svítit...? :-) Normálně :-) Jinak 5 ti wattovou žárovku do předního světla bych nedal ani na tu battetu. Těch 15 si myslim že je docela adekvátní. Ale uvidíš......
 
 
Datum: 05. července 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: 210      IP: uživatel4183    
Do ted sem tam dával 6V 5W BA15s a pokaždé mi shořela
 
 
Datum: 05. července 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau draci jaký přesný typ té svíčky NGK dáváte do pionýra? taky jsem o tom uvažoval že bych si jí pořídil a vyzkoušel to...kolik tak stojí ? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2009 10:59
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a stojí tak do stovky...:-)
 
 
Datum: 06. července 2009 10:59
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NGK B8HS je uplne idealni...:-)
 
 
Datum: 06. července 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NGK B6HS je jako Brisk N17, pak teplejší je NGK B5HS ta je jako Brisk N19
 
 
Datum: 05. července 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to je sice pravda ale já bych tam teda viděl teplejší svíci. Aspoň 7-8 (7 je jako u brisk 17 a 8 je jako 15....6 je hrozně málo na vzduchem chlazenej motor....)
 
 
Datum: 05. července 2009 11:03
 
 
 
 
Jméno: domte      IP: uživatel779    
NGK b6hs
 
 
Datum: 05. července 2009 0:45
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel6570    
zdarec hae chtěl bych se zeptat...pojede mi moje 05 když tam budu mít jenom zapalovací cívku.....a ty ostatní na světlo atd nn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To péro: Do jisté míry jeho obavy chápu, tak se tu nechcechtej. To jawák: V případě pionýra je elektrovýzbrou zapojena tak že je světelný a zapalovací okruh zapojen oddělene a nezávisle. Proto pokud odstraníš nebo nezapojíš světelný okru, nemá to na zapalovací okruh vliv.
 
 
Datum: 05. července 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a proč by nejela když jsou na světlo ?:-Dzkus se trochu zamyslet
 
 
Datum: 04. července 2009 23:51
 
 
 
 
Jméno: babettista      IP: uživatel4183    
Zdarec, uz sem se tu na to jednou ptal ale nemá někdo jiné řešení než koupit usměrňovač napětí. Babettu necham jit na volnoběm a zadní světlo každé 3 sekundy přeblikává na silnější a slabší svícení. Přední už mi svítí dobřé ale co je s tím zadním to nevím. Někdo mi tu radil že bych mohl zkusit silnější žárovky ale nevím jaké a jestli by svítili dostatečně. předem dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: Lalouček      E-mail:      IP: uživatel1337    
prosím o radu mám novou startovací cívku i indučku a stejně to hází málou jiskurkdyž točím magnetem a když tam dám kryt spojky tak a roztlačimto tak to ani nežbletnejedná se o fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspis slaby magneto
 
 
Datum: 04. července 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale může to dělat i něco jiného.
 
 
Datum: 04. července 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus změřit napětí na vynutí, u kterého máš zapojený kabel a vede na indukční cívku. Tohom ůž být víc. Třeba i svíčka vadná. Nebo jen kabel, který vede na svíčku.
 
 
Datum: 04. července 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: jarda      E-mail:      IP: uživatel1835    
zdar hoši potřeboval bych poradit mám babetu a neháže jiskru a kdyz porádně šlípnu tak hodí jen malinkou nevíte co stím muže bít undučku jsem koupil novou a cívku na zapalivání odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale může to být i něčím jiným
 
 
Datum: 05. července 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš náhodou špatnou svíčku. Zkus měřákem proměřit vynutí na zapalování. ALe když ho máš nvé tak pochybuji. Ale také to může být i nějaký kabel urvaný, zoxidovaný. Kabel který vede z indukční na svíčku se koukni jestli nemáš porušený. atd. Anebo jestli to máš tu indukčku dobře ukostřenou ale to by neházel spíše žádnou jiskru.
 
 
Datum: 04. července 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Babetta je jak kolo....musíš to tlačit vedle sebe, pak na to za jízdy sednout a šlapat tak dlouho, dokud to nechytne :-)....taky mám Babettu :-)
 
 
Datum: 04. července 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
tak musis slapat rychle
 
 
Datum: 04. července 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozno ze musis vymenit celi stator na ktorom sú cievky, ten hlinikovy cast lebo vtom je jedna cievka na impuls :-) podla mna vtomto je chyba
 
 
Datum: 04. července 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a jeste dotaz na SESU, nebo na nekoho kdo to vi: jak velkej odpor ma indukčni civka co tu sesa prodava ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau objednal sem si zapalovani od IMF Soft a chtel sem se zeptat, jestli s nim nemate nekdo zkusenosti v ČZ 175/487 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: fredydj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec fíci nemáte někdo zkušenosti se zapojením tachometru nebo s jeho opavou?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tím trojhraným koncem to zapojíš do tachometru a tou jehlou to zapojíš do náhonu. Pozor ! než to tam dáš tak ji pořádně namaž vazelínou bo jak pojedeš 5 tak se ti ta jehla urve od lanka bo těžce se v náhonu točila. A tachometr jsem nerozebíral.
 
 
Datum: 04. července 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to je uplne jednoduchy vytahnez ho z tachometru a tocis kolem a lanko se musi tocit pokud se netoci tak je chyba nekde ve sneku muze bejtvyzvejkana dira na lanko ma bejt hranata nebo tichyby kolicek na rozete::......§
 
 
Datum: 03. července 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na cem?
 
 
Datum: 03. července 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: fredydj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potreboval bych zprovoznit tachometr a na netu nikde nemuzu najit rady :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2009 9:11
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel6507    
 
 
Datum: 04. července 2009 9:11
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Zdar draci nevíte jakej je rozdíl mezi svíčkou Brisk N15C a Brisk N17C? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: filas      IP: uživatel5993    
hoši nejste vy náhodou buzeranti??? je to přwesně opačně než říkáte..15 je teplá a 17 je studená..hej a určo si tam dej N15YC
 
 
Datum: 02. října 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N15 je studená svíčka a N17 je teplá. Teplou a studenou určuješ podle potřeby
 
 
Datum: 03. července 2009 11:40
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N14C je studená pro starty horkého motoru, N15C je kompromis mezi N14C a N17C, N17C je teplá svíčka vhodná např. když tě moto nechce startovat, když je studený motor
 
 
Datum: 03. července 2009 8:58
 
<  199  200  201  202  203  204  205  206  207  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.05.2025 14:34:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu