Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau monteri potrebuju poradit mam motor z jawy 21 a mam v ni magneto z pareza a kdyz dam v horni uvrati kladivka kousek od sebe zatahnu tak pri otoceni sroubu aby sel píst do dolni uvrate,kladivka se roztahnou vic nez byli nastaveny a nepovolili se mi.kdyby ste meli nakej napad co stim muze byt tak se mï urco ozvete dekuji predem snad me nekdo pochopi jak to myslim mejte se a smej te se
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 21:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 dej jinou vacku
Datum: 02. července 2009 21:44
Jméno: romann
IP: uživatel6538
 Čaute chtěl bych se zeptat jestli nevíte čím to může být jak mám dobrou svíčků ale nedáva mi to iskru ? Už jsem skoušel vyměnit kondezator a civku a pořád mi to nedavá iskru pls porad'te. předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 13:33
Jméno: kohut
IP: uživatel6537
 Nazdar . Chci se zaptat jestli ma Stadion na zapalovani odtrhove ramienko i s kladivkem . Diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:59
Jméno: kohut
IP: uživatel6537
 Nazdar . Chci se zaptat jestli ma Stadion na zapalovani odtrhove ramienko i s kladivkem . Diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:48
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1406.html zdarec seso mohl bys mi poslat čísla tohoto stojánku??z té fotky to jde špatně přečíst...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:02
Jméno: Ivana
IP: uživatel6527
 Zdravim, mám dotaz.mám jawa mustang a koupila sem si novej kondenzátor,cívku a svíčku,ale hází mi jiskru na kladívku, nebo i kondenzátor hází jiskru, ale svíčka pořád nic???????????Nevíte někdo co s tím??????děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 21:17
Jméno: Mates
IP: uživatel1093
 hoj koukněte do plánku jestly ste neprohodila drátky u indukční cívky to může být tim. a nebo potom už to je kabelem od svíčky.
Datum: 03. července 2009 21:17
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 ja nevim jo ale jak sem to prohazoval z 1 na 15 a obracene,tak to fungovalo vždycly a nebyl žadnej problem,takže to je asi jedno jak to je ne??
Datum: 30. června 2009 23:58
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jo občas si to někdo asi plete s klasickým bateriovým zapalováním, tam jde drát z kladívka na sv. 1 na indukční cívce.
Datum: 30. června 2009 23:02
Jméno: standa
IP: uživatel6531
Datum: 30. června 2009 22:48
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Jsem rád, že Mi to slečna Dobešová potvrdila.
Datum: 30. června 2009 21:30
 ukostřením myslim pokud se drát nebo šroub dotkne Kontaktu kladívka ....Nevim jestli to je ukostření ale určitě to přeruší jiskru
Datum: 30. června 2009 21:20
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ukostření je na č.1 a č.15 je spínací skříňka a druhým směrem na kladívko.Toto schéma je z příručky,která byla daná k motocyklu.
Schéma na sesa-moto je obráceně.
Datum: 30. června 2009 21:10
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Kde furt berete ukostření z 15? To z těch "odbornejch" malůvek na netu? V originál knížce k pionýru ( el. schéma) je jasně \r\nmalováno 15-proud 1-kostra.
Datum: 30. června 2009 21:09
 Tak jak jsi vyměňoval kondenzátor tak jsi musel rozšroubovat šroub ktery drží všechny ty draty společně s kladivkem dohromady a tam na tym kontaktu kladivka je vedeno očko je zhruba uprostřed všech těch dratu ......měla by tam byt v tim kole nějaka podloška ktera nevede elektřinu. protože jak se toho dotkne ten šroub tak to ukostři , tudíž to nehodí jiskru a zdechne nebo to vubec nepojede. Dej mi e-mail a pošlu ti obrazek jak to tam je
Datum: 30. června 2009 20:56
Jméno: Jožo
IP: uživatel2597
 podivej se na schéma... ukostření je na 15
Datum: 30. června 2009 20:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Zajímalo by mě zapojení na indukční cívce a to č. 1 a č. 15 . Kde máš ukostřeno ?
Datum: 30. června 2009 19:45
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nevím tedy jak může na kondenzátoru ,,házet,, jiskru ale Ivano co si takhle projet diskusi za posledních několik dní.. tenhle dotaz je zdejší evergreen a tak se nediv že se nikdo nestrhá s odpověďma... posté už to nebaví psát ani otrlého fichtlistu
Datum: 30. června 2009 19:20
Posl.aktualizace: 30. června 2009 15:48
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel1412
 buldozer dt 75 měl dva motory jeden naftovej hnací a druhej benzínovej kerym se startoval ten nafták tak tohle destička zapalování z toho malýho benzinovýho motorku
Datum: 30. června 2009 15:48
Jméno: Honan
IP: uživatel4140
 Zdar draci potrebuju od vas nutne poradit nevím si uš rady jak ma být přesně zapojení zapalování ty drátky jak sou (kondik.cívka atd..) paradte prosím nevím jak patrej od spoda a jestly maj mýt neco mezi sebou a jakým pořadí dyky moc .
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 17:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na "svorkovnici" nastatoru hodíš kablík od kladívka+kondík+kablík od zapal. cívky+ kabel, kterej hodíš na 1 na indukčku(celá ta svorkovnice musí bejt oodizolovaná od kostry(statoru); pak ještě hodíš z 15 kabl na kostru
Datum: 30. června 2009 17:00
 z kladivka na indukcku na pól 1 a z kostry na indukcku na pól 15  dobrú prácu
Datum: 30. června 2009 13:49
Posl.aktualizace: 30. června 2009 9:54
 Obrázek tam je jenom je k odkazu na konci připsáno ".Já" to tam být nemá... jinak u mého mustanga má svíčka také pěknou cihlovou barvu
Datum: 30. června 2009 9:54
Jméno: Fojtoslav ®
IP: uživatel764
 obrázek už tam není, ale viděl jsem to kdysi, jo to jsem měl i já, jenom ti nesmí tít olej z přeodovky a dávat olej max. 1:40, abys tu svíčku měl jako cihlu vypálenou
Datum: 30. června 2009 9:44
Jméno: george
IP: uživatel1834
 pojede mě fichtl na světelnou cívku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 19:27
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To paja - čtu potřetí tvou odpověď a moc tomu nerozumím.. nejvíc mě nadchla část věty ,,na jiskru nebo ostatní si nemůžu stěžovat,,. Máš tedy pro mě dost nečitelnej sloh. A to jakože máš všechny poly spojené a napájíš tím jak světlný tak zapalovací okruh dohromady? Pokud je to tak, tak je to blbost nebo minimálně na škodu provozu, protože vývody pólů nejsou sfázované a navzájem se utlumují... Pro george... vyzkoušej, uvidíš osobně si myslím že by nic nemělo vadit tomu použít světelný pól místo zapalovacího... snad jen jestli má stejný smysl vinutí (tj. stejným směrem), potom by to vadit mohlo..
Datum: 30. června 2009 19:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 pojede ja mam zapojený všechny 3 na motor a na jiskru nebo ostatní si nemůžu stěžovat
Datum: 30. června 2009 12:01
Datum: 29. června 2009 22:52
 Pojede, ale bude ti házet menší jiskru
Datum: 29. června 2009 21:35
Jméno: mastic.tuner
IP: uživatel5378
 jo mě to taky jelo ale podle m to tolik netáhlo
Datum: 29. června 2009 21:17
Jméno: mastic.tuner
IP: uživatel5378
 Zdarec máte někdo zkušenosti z bezkontaktním zapalováním ktere se prodává zde na fichtl krámku... uvažuju o tom že si ho koupim a chtrel byhc vedet jestli mi to pridá trosku výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 21:42
Jméno: mastic.tuner
IP: uživatel5378
 podle mýho by to zapalováni mělo mít vliv na lepsi chod motoru páč si samo řídí predstich
Datum: 30. června 2009 21:42
 S výkonem spíš nepočítej se spolehlivostí a bezstarostností jo. Jezdil sem motorku s timhle zapalováním. Nemusíš ani vědět že tam nějaký zapalování je.....protože údržba je nulová....!
Datum: 30. června 2009 9:05
Jméno: jirka
IP: uživatel1834
 zdár draci jakou by měla mít kapacitu baterka do jawy 250?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 10:11
 Od originálu by měla mít 14 Ah ale stačí v klidu i ta 11 Ah.
Datum: 30. června 2009 10:11
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vhodná je 11-12 Ah.
Datum: 29. června 2009 21:33
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau - hele mam problem s babettkou 207. nehazi me jiskru a vlastn e ani nevytvari proud. maam tam novej ten tyristor a kdyz tocim zapalovanim a promerim jaky kabely tvorej proud - tak mi vytvari jen ten cervenej ( origo elektrika ) kterej vede do tyristoru do G . ale kdyz promerim ty ostatni tedy 1 , 15 , I tak mi do toho ani z toho nic nejde a tedy mi nejde proud ani do civky. elektrika neni moc muj salek caje tak se ptam v cem by mohla byt chyba a pripadne jak to zpravit nez abych musel menit celej stator. a jeste jednou - do tyristoru mi jde ze zapalka jen do G a jinak je to novy tyristor. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 21:07
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no mam to zapojeny tak ze tyristor -15 vede do inducky modrej drat, pak 1 (bili drat) na tyristoru vede do inducky na 1 a dalsi drat vede k zapalovani a je tam oko ktery je prisroubovany sroubem ktery drzi civku na zapalku-civka ta ze ktery vede cervenej drat kterej je zapojenej do G, a pak od snimace vede zlutej kterej je zapojenej do I. me by docela zajimalo jestli je tam dobre ta kostra nebo co to je na tom statoru-tedy bili drat z 1 .
Datum: 29. června 2009 21:07
 to je nejaka blbost to co rikas protoze babetacky teristor musim mit G, I ,1,15 a do G zapojis cerveny drat do Icka zluty drat a do 1 zapojis kostru a z 15cky ti de proud do inducky ktera este musi byt okostrene samostatnym dratem nekde s kostry kdyz to takhle zapojis tak by mnela hazet jiskru jak vino a kdyz to nebude hazet any kdyz to takhle zapojis tak to bude ve snimaci
Datum: 29. června 2009 20:52
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Kam ti vede kabel z tyristoru č. 1 ? Jeden vede z indukční cívky z č. 1 na tyr. č.1 a odtud na kostru na statoru. Prohlédni cívky,
jestli není někde přerušen drát.
Datum: 29. června 2009 20:51
 caw 1) da se nejak zjistit kolika watovej je rotor a stator ? mam totiz stator a na nem to neni vytisknuty je tam jenom 6V 10,7A a pod tim je D634/01 nebo mozna je to O nebo 0 ( je to dost necitelni) a 2) jakto, ze kdyz nastatruju motorku a necham ji bezet na volnobeh (z baterky) a zvysim otacky tak zacne dobijet a ve strednich zacne zas jet z baterky a ve vysokejch zas zacne dobijet ? kontakty na rele sem vycistil a seridil. Jo a je to ČZ 175/487.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 10:31
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Kdyby to byly kontakty, tak v tom nenajdeš logiku kdy se co děje.. takže jediný co je (elektricky vzato) mezi dynamem a baterkou je rego, takže chyba bude nejspíš tam. Neumím si představit jak doma seřídit relátkové rego, takže já osobně bych šel cestou elektronického rega. To se nerozštelovává a získá se z něj krapátek vyšší výkon než s regem relátkovým, které musí živit odpojovací relé...
Datum: 30. června 2009 10:31
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vypadá to, že tam je špatný přechod z prvního regulačního stupně na druhý. Asi nejlepší by bylo zkusit jiné relé.
Datum: 29. června 2009 22:10
 stando neni to nahodou 65W? podle P=U.I by to vychazelo. ... P=6.10.7=65 cca...
Datum: 29. června 2009 19:27
Jméno: standa
IP: uživatel3979
Datum: 29. června 2009 18:16
 2) treba vymenit uhliky
Datum: 29. června 2009 18:09
 zdar hoši našel sem doma svíčku Super 14-8 je to dobrá svíčka?je uplně nová
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2009 15:46
 Je to předchůdce 14 N 15 od BRISKu, byla to původní originál svíčka, která se montovala z výroby.
Datum: 28. června 2009 15:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to asi nejlepší svíčka  tepelnou hodnotu má jako dnešní brisk n15 klidně si jí tam dej je fakt dobrá
Datum: 28. června 2009 12:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to asi nejlepší svíčka  tepelnou hodnotu má jako dnešní brisk n15 klidně si jí tam dej je fakt dobrá
Datum: 28. června 2009 12:13
 Cavte draci mohli by ste mi poradit s mojim fichtlom 21-sport dava malu iskru,kupil som cievku na zapalovani novu vymienal som asi 10 indukcnych cievok. Stale nic az som prisiel na tuto kombinaciu dal som zdroj prudu z nabijacky a indukcnu cievku z babety 207a chyta super. predzapal je nastaveny super je tam nova vacka ..dakujem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2009 21:38
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Přeměř vzdálenost cívek od rotoru. Měla by být 0,3 mm. Čím větší je tato vzdálenost ,tím menší je indukované napětí na cívce.
Datum: 27. června 2009 21:38
 ahojky, ja bych to vyděl na magneto ,pravděpodobně je slabé ,nebo napájecí cívka asi požkozená.
Datum: 27. června 2009 20:03
Jméno: pedro
IP: uživatel4311
 čus chci se zeptat čim to může bejt když me zapalko dava třeba jenom 0,2 V a to i při vyššich otačkach (čz 477) ..už si nevim rady  .. diky za všechny odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 10:02
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nedávno jsem řešil stejnej problém.. vyřešili jsme ho tak, že jsem na výstup odpojeného dynama (D) na krátkou dobu připojil baterku (v tomto případě ČZ477 to byl plus pól) během běžícího motoru... pár vteřin... blik a už to frčelo.. měřák běžel, test se žárovkou dopadl dle očekávání.. vlákno 21W žárovky se vypařilo  Jinak samozřejmě bylo připojené i budící vinutí...
Datum: 29. června 2009 10:02
Jméno: zetoras
IP: uživatel1276
 Někdy stačí omýt v benzínu, Nebo muže být poškozený nebo spálený, chce to celý zkontrolovat
Datum: 27. června 2009 15:38
Jméno: KArel
IP: uživatel1200
 zkus zkontrolovst uhlíkz, mohou byt obroušené nebo poškozené, já to tak taky měl a nedobíjelo mi to.
Datum: 26. června 2009 23:47
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 zdarec,mám dotaz na čz 125..mám tam nové relátko a chvílu aj spínalo ae teď už ne,musím tomu pomoct ručně,ae se zapnutými světly to nevydrží seplé...nevíte čím by to mohlo být??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2009 7:14
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když tam je relé 75W tak to funguje v pohodě, tyto relátka moc poruchová nejsou na rozdíl od těch 50W v krabičce, co se dříve také používaly. Ty se dost často vypálily.
Datum: 28. června 2009 7:14
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 žárovky mám předepsané,dinamo je 45W..relátko 75W,muže to být tím??
Datum: 27. června 2009 10:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vypadá to, že dynamo nemá potřebný výkon, změř kolik to dává voltů, jestli není větší pokles napětí když zapneš světla. Jaké relé tam máš? Nelze ale vyloučit závadu na relé, přestože je nové.
Datum: 26. června 2009 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel6500
 mas moc silny zarovky....dej predepsane
Datum: 26. června 2009 17:49
 dobry den mam jawu 23 mustang a mam ten to problem :musi mit kladivka otevreny pres 1mm jinak nejede a nestartuje a kdys si tak 2x vijedu tak prestane jet a praskne kladivko nevim cim to muze bejt poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2009 8:59
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Dej novou vačku ,seřidˇodtrh a předstih.Ještě se podívej jestli není ohnutý kolíček na kterém je kladívko.
Datum: 27. června 2009 8:59
 Zdare,chtěl jsem se zeptat jestli se čz 175/477-01 r.v.1979 vyráběli s blinkry?Ja je tam nemám ale chtěl bych je tam dát,tak sem se vás chtěl zeptat na vaš nazor aby ta motorka nevypadala s blinkrama hrozně...Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2009 20:15
 blinkry sou povinne pro masiny nad 50 ccm v cechach od cervna 1971,jinak prvni 476/477 meli 45w zapalko,ty s blinkrama meli uz 55w,ale s tim dobijenim to nebylo nic extra,to byl taky jeden z duvodu proc se zaclo montovat dvoucivkove relatko
Datum: 26. června 2009 20:15
 Pardon rok vyroby je 1970
Datum: 26. června 2009 20:06
Jméno: standa
IP: uživatel6500
 první typ blinkry nemel...ani jeho elektroinstalace k tomu nebyla prispusobena a vykon dynama to melo pouze 55W ....blinkry urcite neni problem,ale bude treba pouzit dynamo 75W aby ses vyhnul zbytecnym slozitym upravam..... nekdo psal ze jdou blinkry i na 45W dynamo,ale neni to jen tak..... pokud pouzijes blinkry starsiho provedeni alá Jawa 634 tak to urcite bude vypadat pekne......
Datum: 26. června 2009 13:28
|



|