slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  200  201  202  203  204  205  206  207  208  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel6551    
cau monteri potrebuju poradit mam motor z jawy 21 a mam v ni magneto z pareza a kdyz dam v horni uvrati kladivka kousek od sebe zatahnu tak pri otoceni sroubu aby sel píst do dolni uvrate,kladivka se roztahnou vic nez byli nastaveny a nepovolili se mi.kdyby ste meli nakej napad co stim muze byt tak se m&#239; urco ozvete dekuji predem snad me nekdo pochopi jak to myslim mejte se a smej te se :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
dej jinou vacku
 
 
Datum: 02. července 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: romann      IP: uživatel6538    
Čaute chtěl bych se zeptat jestli nevíte čím to může být jak mám dobrou svíčků ale nedáva mi to iskru ? Už jsem skoušel vyměnit kondezator a civku a pořád mi to nedavá iskru pls porad'te. předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: kohut      IP: uživatel6537    
Nazdar . Chci se zaptat jestli ma Stadion na zapalovani odtrhove ramienko i s kladivkem . Diki moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: kohut      IP: uživatel6537    
Nazdar . Chci se zaptat jestli ma Stadion na zapalovani odtrhove ramienko i s kladivkem . Diki moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1406.html zdarec seso mohl bys mi poslat čísla tohoto stojánku??z té fotky to jde špatně přečíst...díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: Ivana      IP: uživatel6527    
Zdravim, mám dotaz.mám jawa mustang a koupila sem si novej kondenzátor,cívku a svíčku,ale hází mi jiskru na kladívku, nebo i kondenzátor hází jiskru, ale svíčka pořád nic???????????Nevíte někdo co s tím??????děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel1093    
hoj koukněte do plánku jestly ste neprohodila drátky u indukční cívky to může být tim. a nebo potom už to je kabelem od svíčky.
 
 
Datum: 03. července 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: mysak949      IP: uživatel1356    
ja nevim jo ale jak sem to prohazoval z 1 na 15 a obracene,tak to fungovalo vždycly a nebyl žadnej problem,takže to je asi jedno jak to je ne??
 
 
Datum: 30. června 2009 23:58
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jo občas si to někdo asi plete s klasickým bateriovým zapalováním, tam jde drát z kladívka na sv. 1 na indukční cívce.
 
 
Datum: 30. června 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6531    
ja furt rikam jedničku na rám,patnácku na kladivka a furt mi tu nekdi tvrdi,ze vse schematu je to obracene:-D:-D:-D
 
 
Datum: 30. června 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Jsem rád, že Mi to slečna Dobešová potvrdila.
 
 
Datum: 30. června 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ukostřením myslim pokud se drát nebo šroub dotkne Kontaktu kladívka ....Nevim jestli to je ukostření ale určitě to přeruší jiskru
 
 
Datum: 30. června 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ukostření je na č.1 a č.15 je spínací skříňka a druhým směrem na kladívko.Toto schéma je z příručky,která byla daná k motocyklu. Schéma na sesa-moto je obráceně.
 
 
Datum: 30. června 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Kde furt berete ukostření z 15? To z těch "odbornejch" malůvek na netu? V originál knížce k pionýru ( el. schéma) je jasně \r\nmalováno 15-proud 1-kostra.
 
 
Datum: 30. června 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak jak jsi vyměňoval kondenzátor tak jsi musel rozšroubovat šroub ktery drží všechny ty draty společně s kladivkem dohromady a tam na tym kontaktu kladivka je vedeno očko je zhruba uprostřed všech těch dratu ......měla by tam byt v tim kole nějaka podloška ktera nevede elektřinu. protože jak se toho dotkne ten šroub tak to ukostři , tudíž to nehodí jiskru a zdechne nebo to vubec nepojede. Dej mi e-mail a pošlu ti obrazek jak to tam je
 
 
Datum: 30. června 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jožo      IP: uživatel2597    
podivej se na schéma... ukostření je na 15
 
 
Datum: 30. června 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Zajímalo by mě zapojení na indukční cívce a to č. 1 a č. 15 . Kde máš ukostřeno ?
 
 
Datum: 30. června 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Nevím tedy jak může na kondenzátoru ,,házet,, jiskru ale Ivano co si takhle projet diskusi za posledních několik dní.. tenhle dotaz je zdejší evergreen a tak se nediv že se nikdo nestrhá s odpověďma... posté už to nebaví psát ani otrlého fichtlistu :-D
 
 
Datum: 30. června 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw dneska sem se byl kouknout garazi a nasel sem tam tuhle: http://www.ulozisko.sk/187054/DSC00298.JPG desticku zapalovani. Nemate nekdo nahodou tuseni z ceho by to mohlo bejt ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel1412    
buldozer dt 75 měl dva motory jeden naftovej hnací a druhej benzínovej kerym se startoval ten nafták tak tohle destička zapalování z toho malýho benzinovýho motorku
 
 
Datum: 30. června 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: Honan      IP: uživatel4140    
Zdar draci potrebuju od vas nutne poradit nevím si uš rady jak ma být přesně zapojení zapalování ty drátky jak sou (kondik.cívka atd..) paradte prosím nevím jak patrej od spoda a jestly maj mýt neco mezi sebou a jakým pořadí dyky moc . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na "svorkovnici" nastatoru hodíš kablík od kladívka+kondík+kablík od zapal. cívky+ kabel, kterej hodíš na 1 na indukčku(celá ta svorkovnice musí bejt oodizolovaná od kostry(statoru); pak ještě hodíš z 15 kabl na kostru
 
 
Datum: 30. června 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z kladivka na indukcku na pól 1 a z kostry na indukcku na pól 15 :-) dobrú prácu
 
 
Datum: 30. června 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau hej máte to někdo takparádne seřízené že vaše svíča má takový zbarvení jako na tom obr. 1? http://www.jawa-50.cz/clanek/zavady-co-znamena-barva-svicky-kdyz-promluvi-svicka-poruchy.html.Já ji mám dycky tkou černou .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 9:54
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obrázek tam je jenom je k odkazu na konci připsáno ".Já" to tam být nemá... jinak u mého mustanga má svíčka také pěknou cihlovou barvu :-)
 
 
Datum: 30. června 2009 9:54
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      IP: uživatel764    
obrázek už tam není, ale viděl jsem to kdysi, jo to jsem měl i já, jenom ti nesmí tít olej z přeodovky a dávat olej max. 1:40, abys tu svíčku měl jako cihlu vypálenou
 
 
Datum: 30. června 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
pojede mě fichtl na světelnou cívku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To paja - čtu potřetí tvou odpověď a moc tomu nerozumím.. nejvíc mě nadchla část věty ,,na jiskru nebo ostatní si nemůžu stěžovat,,. Máš tedy pro mě dost nečitelnej sloh. A to jakože máš všechny poly spojené a napájíš tím jak světlný tak zapalovací okruh dohromady? Pokud je to tak, tak je to blbost nebo minimálně na škodu provozu, protože vývody pólů nejsou sfázované a navzájem se utlumují... Pro george... vyzkoušej, uvidíš osobně si myslím že by nic nemělo vadit tomu použít světelný pól místo zapalovacího... snad jen jestli má stejný smysl vinutí (tj. stejným směrem), potom by to vadit mohlo..
 
 
Datum: 30. června 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
pojede ja mam zapojený všechny 3 na motor a na jiskru nebo ostatní si nemůžu stěžovat
 
 
Datum: 30. června 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja raz mal som to tak ze mal som na zapalovanie 2x svetelnú cievku a indukcku zo skodovku :-D :-D :-D
 
 
Datum: 29. června 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pojede, ale bude ti házet menší jiskru
 
 
Datum: 29. června 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: mastic.tuner      IP: uživatel5378    
jo mě to taky jelo ale podle m to tolik netáhlo
 
 
Datum: 29. června 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: mastic.tuner      IP: uživatel5378    
Zdarec máte někdo zkušenosti z bezkontaktním zapalováním ktere se prodává zde na fichtl krámku... uvažuju o tom že si ho koupim a chtrel byhc vedet jestli mi to pridá trosku výkon odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: mastic.tuner      IP: uživatel5378    
podle mýho by to zapalováni mělo mít vliv na lepsi chod motoru páč si samo řídí predstich
 
 
Datum: 30. června 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S výkonem spíš nepočítej se spolehlivostí a bezstarostností jo. Jezdil sem motorku s timhle zapalováním. Nemusíš ani vědět že tam nějaký zapalování je.....protože údržba je nulová....!
 
 
Datum: 30. června 2009 9:05
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel1834    
zdár draci jakou by měla mít kapacitu baterka do jawy 250? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Od originálu by měla mít 14 Ah ale stačí v klidu i ta 11 Ah.
 
 
Datum: 30. června 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vhodná je 11-12 Ah.
 
 
Datum: 29. června 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
cau - hele mam problem s babettkou 207. nehazi me jiskru a vlastn e ani nevytvari proud. maam tam novej ten tyristor a kdyz tocim zapalovanim a promerim jaky kabely tvorej proud - tak mi vytvari jen ten cervenej ( origo elektrika ) kterej vede do tyristoru do G . ale kdyz promerim ty ostatni tedy 1 , 15 , I tak mi do toho ani z toho nic nejde a tedy mi nejde proud ani do civky. elektrika neni moc muj salek caje tak se ptam v cem by mohla byt chyba a pripadne jak to zpravit nez abych musel menit celej stator. a jeste jednou - do tyristoru mi jde ze zapalka jen do G a jinak je to novy tyristor. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
no mam to zapojeny tak ze tyristor -15 vede do inducky modrej drat, pak 1 (bili drat) na tyristoru vede do inducky na 1 a dalsi drat vede k zapalovani a je tam oko ktery je prisroubovany sroubem ktery drzi civku na zapalku-civka ta ze ktery vede cervenej drat kterej je zapojenej do G, a pak od snimace vede zlutej kterej je zapojenej do I. me by docela zajimalo jestli je tam dobre ta kostra nebo co to je na tom statoru-tedy bili drat z 1 .
 
 
Datum: 29. června 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to je nejaka blbost to co rikas protoze babetacky teristor musim mit G, I ,1,15 a do G zapojis cerveny drat do Icka zluty drat a do 1 zapojis kostru a z 15cky ti de proud do inducky ktera este musi byt okostrene samostatnym dratem nekde s kostry kdyz to takhle zapojis tak by mnela hazet jiskru jak vino a kdyz to nebude hazet any kdyz to takhle zapojis tak to bude ve snimaci
 
 
Datum: 29. června 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Kam ti vede kabel z tyristoru č. 1 ? Jeden vede z indukční cívky z č. 1 na tyr. č.1 a odtud na kostru na statoru. Prohlédni cívky, jestli není někde přerušen drát.
 
 
Datum: 29. června 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw 1) da se nejak zjistit kolika watovej je rotor a stator ? mam totiz stator a na nem to neni vytisknuty je tam jenom 6V 10,7A a pod tim je D634/01 nebo mozna je to O nebo 0 ( je to dost necitelni) a 2) jakto, ze kdyz nastatruju motorku a necham ji bezet na volnobeh (z baterky) a zvysim otacky tak zacne dobijet a ve strednich zacne zas jet z baterky a ve vysokejch zas zacne dobijet ? kontakty na rele sem vycistil a seridil. Jo a je to ČZ 175/487. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Kdyby to byly kontakty, tak v tom nenajdeš logiku kdy se co děje.. takže jediný co je (elektricky vzato) mezi dynamem a baterkou je rego, takže chyba bude nejspíš tam. Neumím si představit jak doma seřídit relátkové rego, takže já osobně bych šel cestou elektronického rega. To se nerozštelovává a získá se z něj krapátek vyšší výkon než s regem relátkovým, které musí živit odpojovací relé...
 
 
Datum: 30. června 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vypadá to, že tam je špatný přechod z prvního regulačního stupně na druhý. Asi nejlepší by bylo zkusit jiné relé.
 
 
Datum: 29. června 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando neni to nahodou 65W? podle P=U.I by to vychazelo. ... P=6.10.7=65 cca...
 
 
Datum: 29. června 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
stator s oznacenim D634 znamena stator z Jawy 350/634 čili 6V/75W .....jestli nejak oznaceny rotor vubec nevím,v tom se neorientuju,ale rika se ze se rozeznají podle šířky drátků vinutí.....tohle fakt presne nevim..... a ktomu dobijeni....nekostri se ti nekde neco???? Ja mel u relatka takle jeden bludnej kabel,kterej delal neco podobnyho....mel špatný opletení(pozor ja mam este stary opleteny kabely od relatka!!!:-D) a proste s vibracema motoru se nekdy kostril a nekdy ne.... ja tam nasel celkove víc bludnejch kabelů:-D:-D a najednou to zas chytá,dobijí,nevynechává no krása....obcas je opruz prolejzat vsechny kabely v motorce a propipavat je proti kostre a konce proti sobe,ale jinak to nenajdes.... nekdo taky rikal,ze ze tahle porucha dobijeni je spusobena spatnymi lozisky klika a klika ktera tam lítá spusobuje odskakování a drolení uhliků.... take se rika ze maly uhliky sou spatny,ale ja je mam uz uplne pidi mrňavý a fungujou lip nez nový:-D
 
 
Datum: 29. června 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2) treba vymenit uhliky :-)
 
 
Datum: 29. června 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar hoši našel sem doma svíčku Super 14-8 je to dobrá svíčka?je uplně nová odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: Fada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to předchůdce 14 N 15 od BRISKu, byla to původní originál svíčka, která se montovala z výroby.
 
 
Datum: 28. června 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to asi nejlepší svíčka :-D tepelnou hodnotu má jako dnešní brisk n15 klidně si jí tam dej je fakt dobrá
 
 
Datum: 28. června 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to asi nejlepší svíčka :-D tepelnou hodnotu má jako dnešní brisk n15 klidně si jí tam dej je fakt dobrá
 
 
Datum: 28. června 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: Maroš      E-mail:      IP: uživatel6510    
Cavte draci mohli by ste mi poradit s mojim fichtlom 21-sport dava malu iskru,kupil som cievku na zapalovani novu vymienal som asi 10 indukcnych cievok. Stale nic az som prisiel na tuto kombinaciu dal som zdroj prudu z nabijacky a indukcnu cievku z babety 207a chyta super. predzapal je nastaveny super je tam nova vacka ..dakujem za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Přeměř vzdálenost cívek od rotoru. Měla by být 0,3 mm. Čím větší je tato vzdálenost ,tím menší je indukované napětí na cívce.
 
 
Datum: 27. června 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: Zdenda      E-mail:      IP: uživatel606    
ahojky, ja bych to vyděl na magneto ,pravděpodobně je slabé ,nebo napájecí cívka asi požkozená.
 
 
Datum: 27. června 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: pedro      IP: uživatel4311    
čus chci se zeptat čim to může bejt když me zapalko dava třeba jenom 0,2 V a to i při vyššich otačkach (čz 477) ..už si nevim rady :-( .. diky za všechny odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nedávno jsem řešil stejnej problém.. vyřešili jsme ho tak, že jsem na výstup odpojeného dynama (D) na krátkou dobu připojil baterku (v tomto případě ČZ477 to byl plus pól) během běžícího motoru... pár vteřin... blik a už to frčelo.. měřák běžel, test se žárovkou dopadl dle očekávání.. vlákno 21W žárovky se vypařilo :-) Jinak samozřejmě bylo připojené i budící vinutí...
 
 
Datum: 29. června 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: zetoras      IP: uživatel1276    
Někdy stačí omýt v benzínu, Nebo muže být poškozený nebo spálený, chce to celý zkontrolovat
 
 
Datum: 27. června 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: KArel      IP: uživatel1200    
zkus zkontrolovst uhlíkz, mohou byt obroušené nebo poškozené, já to tak taky měl a nedobíjelo mi to.
 
 
Datum: 26. června 2009 23:47
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
zdarec,mám dotaz na čz 125..mám tam nové relátko a chvílu aj spínalo ae teď už ne,musím tomu pomoct ručně,ae se zapnutými světly to nevydrží seplé...nevíte čím by to mohlo být?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2009 7:14
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Když tam je relé 75W tak to funguje v pohodě, tyto relátka moc poruchová nejsou na rozdíl od těch 50W v krabičce, co se dříve také používaly. Ty se dost často vypálily.
 
 
Datum: 28. června 2009 7:14
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
žárovky mám předepsané,dinamo je 45W..relátko 75W,muže to být tím??
 
 
Datum: 27. června 2009 10:51
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vypadá to, že dynamo nemá potřebný výkon, změř kolik to dává voltů, jestli není větší pokles napětí když zapneš světla. Jaké relé tam máš? Nelze ale vyloučit závadu na relé, přestože je nové.
 
 
Datum: 26. června 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6500    
mas moc silny zarovky....dej predepsane
 
 
Datum: 26. června 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: tomk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobry den mam jawu 23 mustang a mam ten to problem :musi mit kladivka otevreny pres 1mm jinak nejede a nestartuje a kdys si tak 2x vijedu tak prestane jet a praskne kladivko nevim cim to muze bejt poradte dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2009 8:59
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Dej novou vačku ,seřidˇodtrh a předstih.Ještě se podívej jestli není ohnutý kolíček na kterém je kladívko.
 
 
Datum: 27. června 2009 8:59
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdare,chtěl jsem se zeptat jestli se čz 175/477-01 r.v.1979 vyráběli s blinkry?Ja je tam nemám ale chtěl bych je tam dát,tak sem se vás chtěl zeptat na vaš nazor aby ta motorka nevypadala s blinkrama hrozně...Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blinkry sou povinne pro masiny nad 50 ccm v cechach od cervna 1971,jinak prvni 476/477 meli 45w zapalko,ty s blinkrama meli uz 55w,ale s tim dobijenim to nebylo nic extra,to byl taky jeden z duvodu proc se zaclo montovat dvoucivkove relatko
 
 
Datum: 26. června 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pardon rok vyroby je 1970
 
 
Datum: 26. června 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6500    
první typ blinkry nemel...ani jeho elektroinstalace k tomu nebyla prispusobena a vykon dynama to melo pouze 55W ....blinkry urcite neni problem,ale bude treba pouzit dynamo 75W aby ses vyhnul zbytecnym slozitym upravam..... nekdo psal ze jdou blinkry i na 45W dynamo,ale neni to jen tak..... pokud pouzijes blinkry starsiho provedeni alá Jawa 634 tak to urcite bude vypadat pekne......
 
 
Datum: 26. června 2009 13:28
 
<  200  201  202  203  204  205  206  207  208  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.05.2025 9:50:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu