slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  203  204  205  206  207  208  209  210  211  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci....chcu se zeptat...nevite někdo, jak se dá zjistit, kolikati wattové mám zápalko na mustangovi, když nevím rok výroby (nemá štítek ani techničák)?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:37
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
díky moc :-)
 
 
Datum: 20. června 2009 23:37
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel5955    
Odšroubuj kryt zapalování a na statoru někde poblíž kladívek by to mělo být vyražené...
 
 
Datum: 20. června 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to vyrazeny na statoru
 
 
Datum: 20. června 2009 12:31
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
ked sú tam dve velké svetelné cievky tak to je 30W a ked je tam 1malé a 1 velké tak to je 20W :-)
 
 
Datum: 20. června 2009 11:56
 
 
 
 
Jméno: Jara      E-mail:      IP: uživatel5443    
Čus,draci nevíte kde bych sehndal samodobíjecí relé na ČZ 175?Existuje vůbec?dík všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: Jara      IP: uživatel6465    
thx je to moje první motorka
 
 
Datum: 22. června 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
No koukám, že s motorkama teprve začínáš, ale žádný učený z nebe nespadl, každý musí nějak začít. Jinak to dynamo je pod pravým krytem motoru, rotor namontován na klice a stator s relátkem drží dva šrouby v bloku.
 
 
Datum: 21. června 2009 12:39
 
 
 
 
Jméno: Jara      IP: uživatel4682    
A kde je vlastně u ČZ 175/450 dynamo?
 
 
Datum: 21. června 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: Jara      IP: uživatel4682    
A kde je vlastně u ČZ 175/450 dynamo?
 
 
Datum: 21. června 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Mají ho většinou všude, kde prodávají díly na Jawy, případně si ho můžeš objednat zde u Sesy. Ale pozor, jsou dva druhy, podle toho jak máš ukostřené dynamo.
 
 
Datum: 20. června 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: jara      IP: uživatel6048    
jj
 
 
Datum: 20. června 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Také jsem o něčem podobném neslyšel, nemyslíš tím to elektronické, co se montuje na dynamo místo původního?
 
 
Datum: 20. června 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co znamena samodobijeci rele?
 
 
Datum: 20. června 2009 8:55
 
 
 
 
Jméno: 20 x 220.100      IP: uživatel2997    
cus draci prosim vas co se stane kdyz zapojim elektriku na 20 tzn 20W jako u 220.100 tzn 30W, jako tak ze propojim civky, od predniho svetla to povedu paralelne k zadnimu... bude to mit nejakou vadu?? bude tam neco vyrazene z provozu?? nebo to bude uplne normalne fungovat jako u 220.100?? napiste mi pls aj klady a zapory pokud nejake jsou, predem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 23:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6441    
bude to mit malou vadu.....civky nepropojis...jedna ti zbyde plonková a ze svetelne budes zivit 15+5W coz znamena,ze si 5W v minusu,takze to bude blbe svitit......
 
 
Datum: 19. června 2009 23:36
 
 
 
 
Jméno: tucnak43 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau draci uz si nevim radi z pionirem vse mam zestelovany jak ma byt a porad to nechce hodit jiskru i novi veci tam sou skuste mi poradit prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel5955    
Špatně zapojená elektrika,nefunkční indukční cívka,nefunkční kondenzátor,nečistota na kladívku,přerušené vynutí zapalovací cívky,skrat na kterémkoliv kontaktu nebo něčem,Rozbitá fajka-svíčka... Trochu víc možností...
 
 
Datum: 20. června 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: tomk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dobry,sem tady prvně mam dotaz:u moji 21 mam novy kladivka novej kondik startovaci civka jiskri ale mezi kladivkama ani jiskricka neprolitne na svicce obcas alemalo taky nova jestli prosimvas nekdo vi co stim tak at mi rychle napise budu moc vdecnej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6435    
nemas nahodou spatnej kabel na fajfku a nebo fajfku? .........jiskra si vzdy najde nejkratsi cestu.....pokud neprojde kabelem(je asi prerusenej nekde vevnitr) najde si kratsi cestu......
 
 
Datum: 19. června 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: Jůra      IP: uživatel6436    
zdravim draci potreboval bych poradit mam simsona S 51 elektronika do posledka jezdil bezproblémově byl to spolehlivej stroj ale tedka mu zacina z niceho nic hrkat kdyz je studenej tak jede jako pila startuje bez problemu nevinechava ,,nechcipe" ale jakmile se zahreje motor tak z niceho nic ,,chcípne" jako když bych ho vypnul klickem, nebo vytahl faju at delam co delam z toho ho muzu roztahovat po kopcich nechytne a nechytne a z toho se stane ze chytne a dojedu dom nevim co by to mohlo delat uz jsem z toho bezradnej tak jestli mate nekdo s tim vasim skusenosti tak prosim poradte diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: FK racing      IP: uživatel1115    
Myslím že nejlepší bude když ti přímo pošlu odkaz http://www.motokramek.cz/snimac-impulzu-zakladova-deska-zapalovani-simson/
 
 
Datum: 21. června 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: Jůra      IP: uživatel6436    
Diky moc za radu zkusim to premerit a uvidim popripadne bych ho vymenil jenom bych se jeste zeptal kde ten snimac najdu a jakvypada
 
 
Datum: 21. června 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      IP: uživatel1115    
U Simsona S51 (bezkontaktní zapalko) je toto naprosto běžná závada. Musíš změřit odpor snímací cívky (snímače). Při vypnutém motoru, za studena, a pak za tepla jakmile vznikne závada. Pokud naměříš různé hodnoty je snímač vadný. Nevím jak si zručnej v eletrice, ke změření odporu stačí úplně obyčejnej měřák, motor není potřeba rozebírat. Je více výrobců snímačů, porzor na kvalitu.
 
 
Datum: 21. června 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: Jůra      IP: uživatel6436    
za tepla kdyz me to zdechlo tak jsem to schválně skusil a neháze jiskru ale az to zchladlo tak zase jo
 
 
Datum: 20. června 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: pacakaduch      IP: uživatel65    
kdyz se civka zahřeje tak nemusi delat proud meto delalo ale u svetelne a zatepla haže jiskru nebo ne???
 
 
Datum: 19. června 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: vasilv      IP: uživatel367    
zdravím,mám dotaz ohledně čz 477...při uplně nízkých a vysokých otáčkách mě to nedobíjá..při středních otáčkách v pohodě...čím to može byt??díky za odpověď... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6435    
pokud tam mas starej typ rele,tak to klidne muze byt tim...serizujou se dva parametry....odkdy dynamo živý okruh a kdy dynamo prebiji baterku a je pres odpor uzemneno....pokud mas druhej kontakt blbe serizenej,muze to vypinat brzo......neco podobnyho sem resil na peraku kdyz tam bylo dvoupolovy rele 55W z prvnich 477 .....uplne stejnou veci trpi i stary jednopolovy.......Krabicový rele uz je proti tomuhle imuní..... jinak to muzou bejt taky problemy typu uhliky jak psal zéma....
 
 
Datum: 19. června 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel3265    
špatný uhlíky
 
 
Datum: 19. června 2009 7:14
 
 
 
 
Jméno: MASHAN      E-mail:      IP: uživatel6429    
DIK ZA ODPOVEDI ALE ASI DELAM NECO SPATNE.KDYZ JA ODPOVIM PRIJDE TO ZPET ME.TAKZE JESTE JEDNOU.MAM JAWU 21.A PROBLEM S TIM ZE DYNAMO DAVA DVA VOLTY.JESTE JSEM SE STIM NESETKAL,ANI KOLEGOVE.CIVKY JSME PROMERILI A DODRE.NA BATERKU JDE JISKRA SUPER.TAK NEVIM.DIKY ZA RADY.MEJTE SE.MASHAN odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      IP: uživatel1115    
To asi bude tím, že Jawa 21 nemá, opakuji NEMÁ dynamo !! ...ale věř si čemu chceš
 
 
Datum: 19. června 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: mashan      E-mail:      IP: uživatel6429    
CAU DRACI.MAM PROBLEM V DYNAMU.NEDA VICE NEZ 2 SLOVY DVA VOLTY.TIM PADEM NEHODI JISKRU ANI ZA BOHA.KDYZ JSME DALI INDUCKU PRES BATERKU JISKRA JAK SLAK.POKUD MUZETE PORADTE,JSEM V KONCICH.DIKY MOC.MASHAN odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 8:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a není to dynamo ale magneto. a měřil si napětí střídavé?
 
 
Datum: 19. června 2009 8:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Propísknutím neodhalíš mezizávitý zkrat.. zkus jinou :-)
 
 
Datum: 18. června 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: MASHAN      E-mail:      IP: uživatel6429    
CAU .JE TO 21cka.DIK CIVKY JSME MERILI NA PROPISKNUTI MERAKU A DOBRY.ZVLASTNI JE ZE OBE CIVKY TEDA I SVETELNA DAVA 2 VOLTY.DIK
 
 
Datum: 18. června 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: MASHAN      E-mail:      IP: uživatel6429    
CAU .JE TO 21cka.DIK CIVKY JSME MERILI NA PROPISKNUTI MERAKU A DOBRY.ZVLASTNI JE ZE OBE CIVKY TEDA I SVETELNA DAVA 2 VOLTY.DIK
 
 
Datum: 18. června 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o jaké moto se jedná?
 
 
Datum: 18. června 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může být špatná cívka, nebo je někde u cívky porušenej kabel
 
 
Datum: 18. června 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: xfiser ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj lidi mam takovej problem mam Čz 175 jako leti v pohode ale strasne blbe se startuje a kdyz se zahreje tak uz jde na nakopnuti nechapu to jo menil jsem uhliky jestli to na to ma nejakej vliv!Jo dika za kazdou radu !!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel5711    
bubak ma pravdu taky sem mel N14 a nemohl sem to za boha nakopnout studeny ale zahraty ok
 
 
Datum: 18. června 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fikusi vetsi blbost jsem neslysel... s 14tkou to prave vyborne chytne za tepla, ale za studena by ses posral nez bys to roztlacil. vim o cem mluvim jednu dobu jsem ji jezdil s tyristorem, s tim to slo v poho jak za studena i za tepla, ale potom kdyz jsme tysristor vyradil tak jsem musel prsedlat na N15C
 
 
Datum: 18. června 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
svicku NR14C :-D vetsi blbost jsem neslisel alspon to je tak upionyra studeny to chyta ale tepli ani naroztlaceni :-D doporucuju spis N15C chyta mi to sni i pri -5 a steplim motorem chyta treba na 4. slapnuti lepsi je dotoho strcit a uz to jede
 
 
Datum: 18. června 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Překontroluj odtrh,předstih a seřízení karburátoru k danému typu motocyklu.
 
 
Datum: 18. června 2009 8:26
 
 
 
 
Jméno: chudozka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus předstih mně taky blbě startuje. ještě jsem to nepoladil pač nejni čas ale ten předstih to asi bude pač mi hodně kope
 
 
Datum: 17. června 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zkus dat studenou svicku....treba Brisk NR14C:-)me to delal fik a tohle to vyresilo problem:-)
 
 
Datum: 17. června 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6291    
Zdar hoši potřebuju poradit..Proč mi nesvýtí přední světlo přitom mam vše zapojené a nic poškozené tak už kur... nevim co stím. dík zaradu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel368    
a co kostra?
 
 
Datum: 17. června 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus zapojit světlo na cívku pro zadní světlo, když to pujde, tak je blbá cívka a když ne tak máš asi prasklou žárovku :-D
 
 
Datum: 17. června 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus zapojit světlo na cívku pro zadní světlo, když to pujde, tak je blbá cívka a když ne tak máš asi prasklou žárovku :-D
 
 
Datum: 17. června 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: shell2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svetelnou civku opustil proud:-D
 
 
Datum: 17. června 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím,mam čz 175/477-01,A mam problém s tím že když je motorka nastartovana a vytáhnu kliček ze spínačky tak motor beží dál.Nevíte nekdo kde by mohla bejt chyba????A spínačka je nová....Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak sem to kontroloval a je to všechno zapojený dobře
 
 
Datum: 18. června 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky      IP: uživatel3088    
Běží furt,a ja mam kostřený plus,A všechno je zapojený podle schématu který sem našel na netu...A jedíný rlátki který tam je tak je u zapalování....
 
 
Datum: 18. června 2009 6:24
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky      IP: uživatel3088    
Běží furt,a ja mam kostřený plus,A všechno je zapojený podle schématu který sem našel na netu...A jedíný rlátki který tam je tak je u zapalování....
 
 
Datum: 18. června 2009 6:20
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
a chcípne po nějaké době nebo po přidání plynu ? nebo běží furt ?
 
 
Datum: 17. června 2009 23:17
 
 
 
 
Jméno: ¨Ratlik      IP: uživatel2705    
najdi na spínačce číslo 15 a ten připoj na indučku taky na č. 15. kabel co ti vede z kladívka připoj na druhý kontakt indučky. zápalování kde máš kontakty M D tak ty připoj na relátko M D a na relátku máš eště písmeno B tak to připoj kbaterii na + a musí ti to fungovat i kdyby nechtělo protože takhle to mam já.
 
 
Datum: 17. června 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Omlovám se za chybu, já mam totiž na své 175 zapalování bez baterie a tam to opravdu mam takto jak jsem popsal.
 
 
Datum: 17. června 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6360    
Omlovám se za chybu, já mam totiž na své 175 zapalování bez baterie a tam to opravdu mam takto jak jsem popsal.
 
 
Datum: 17. června 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
filipe ty asi nevíš ja to funguje co :-D. napsal si uplnou blbost. když vytáhneš klíček tak rozepneš kontakt 30 a 15 a tím přerušíš přívod napětí na indučku. a ty mcerovsky to máš blbje zapojené.
 
 
Datum: 17. června 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6360    
Asi nemáš spínačku ukostřenou, zkus najít kabel od indukční cívky a dej ho někam na kostru a mělo by to chcípnout, pak už jen najdeš kontakt na spínačce kterej když vytáhneš klíček tak se spojí s kostrou... taky je možný jestli máš bošak, tak se mi stalo že se mi v něm ohli takové dva plíšky, které to ukostřují a také mi to nechcípalo, stačí je ohnout zpět, ale jestli je nová tak je to málo pravděpodobné.
 
 
Datum: 17. června 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne ono to nešlo už když tam byla ta stará spínačka
 
 
Datum: 17. června 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
asi to mas spatne zapojeny jestli to nejde od ty toby
 
 
Datum: 17. června 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Zdravím draci, můžete mi někdo poradit čím by mohlo být, že mi dnes u mosquita přestaly svítit světla, troubit klakson a fungovat blikače? Jako motorka jede v poho, ale nějak se tam po.. elektrika.. myslíte, že je to nějakou světelnou cívkou nebo tak něco?? Jinak nevíte kde by se dala případně sehnat? Dík moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Podívej se na zadní stop spínač, není vypadlý vodič ? Vodič sem vede od pojistky.Potom to vede na levý přepínač.
 
 
Datum: 16. června 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Jo, pojistka je ok.. motor normálně běží, ale když chci zatroubit nebo zablikat, tak se nic neděje.. žádnej spotřebič mi nefunguje.
 
 
Datum: 16. června 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6320    
a kontroloval jsi pojistku? Jinak možná prasklej drát, popř. ti to někde kostří...
 
 
Datum: 16. června 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: miso      E-mail:      IP: uživatel6403    
dobry den chcem sa opitat ci sa daeste zohnat dobijanie nazapalovanie klasicke stare, na stator, pretoze si robim moto a chcel by som to mat vsetko, nove krabickove uz nemam kam dat, dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6407    
není problem sehnat na burze stare jednocivkove originalni rele za uplne smesnou cenu.....vetsinou jsou funkcni(pokud je prepalene,je to videt!)...jediny jejich problem je v tom,ze sou vetsinou rozštelované.....ale seridit ho není az takový problém
 
 
Datum: 16. června 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam ho doma stator s relatkem.dystak napis na mail zdar
 
 
Datum: 16. června 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Originální se už nesežene, ale lze ho nahradit elektronickým, které se namontuje místo původního na stator dynama. Ale pozor, jsou dva druhy, jedno je ukostřené mínus polem, druhé plus.
 
 
Datum: 16. června 2009 1:03
 
 
 
 
Jméno: jarek      IP: uživatel455    
cau kde sezenu nejake diody na fechtla nebo nejake podsviceni?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6320    
v prodejně elektroniky?
 
 
Datum: 15. června 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: meister ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau lidi potreboval bych poradit mam pionyra 50 budu ho rozebirat a tak as budu menit kabely tak nevim jaky tam ma vest tak jestly by ste mi poradily jaky kabely a nejaky schema dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6320    
průřez 1-1,5mm2, schéma najdeš na netu (google.com, sesa-moto.cz, ...)
 
 
Datum: 15. června 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: thomas77      IP: uživatel1723    
Čau draci hele..mám doma ČŽ 150 starou rok výroby 1955 ..a na nádrži je ten čudl podobně jako je u pincka .......a je do očíslovaní do 4.na co to všechno je to by mě zajímalo protože na řidítkách je světlo s klaksonme podobně jako u pincka a na tý nádrži do 4 divný nepobírám...........díky za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel5567    
Čego hoši..Potřeboval bych poradit, proč se mi na stadionu s 22 pořád pálí žárovky..máte někdo schéma na zaojení, nebo nevíte jak to zapojit..když to tatik měřil,bylo tam v klidu 26v a při přidani plynu 30 v..není to nějak moc?...dík za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Zdravím, chci vás požádat o pomoc. Mám Jawu 21 a předělal jsem ji z 20W zapalování na 30W, ale nové světelné cívky jsem dal místo těch starých (tzn. vlevo a vpravo nahoře), ale pořád to slabě svítilo. Na radu Chonga jsem nechal nabudit magneto (teď je nabuzeno na maximum) a předělal jsem umístění cívek, tak aby odpovídaly 30W zapalování (tzn. světelné vpravo nahoře a dole a zapalovací vlevo nahoře). Teď je problém, že mi svíčka skoro vůbec neháže jiskru (háže nepravidelně a slabou), předstih jsem nastavil na 1,5 mm (nastavoval jsem ho poprvé, tak doufám, že i dobře (dal jsem píst do HÚ, to jsem posuvkou naměřil od hrany válce 0,55mm + 1,5 mm, tak jsem dal celkově 2mm od hrany válce)) a nejede to. Nevíte čím to může být? Nemá na to např. vliv, že jsem změnil pozici zapalovací cívky? Předstih by stejně na sílu jiskry neměl mít vliv, fakt už nevím... A svíčku jsem zkoušel jinou, ale je to pořád stejný. Díky za jakoukoli radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2015 11:48
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel18242    
Nevíte někdo jak je to s tím označením rotorů u Jawa 50? Mám Jawu 23 z roku 1977 a stator mám označený 6V-30W 20-6120F. Rotor mám 20-6170 a ten zlomek mám 5/4. Zjistil jsem, že v té době kdy má přeskakovat jiskra (kladívka vzdálena 0,05) nejsou magnety přesně pod zapalovací cívkou i když je předstih a odtrh nastaven správně. Jiskra je celkem nepravidelná a je to citlivé na svíčku.(viz. Vlasatej) S teplou svíčkou (N17) je jiskra lepší a chytá pěkně a jde dobře i do otáček, ale za chvíli se motor přehřeje a začne vynechávat. Když dám novu svíčku N15 tak to jede dobře jen chvíli za chvíli svíčka zčerná a odejde a na první pohled je vidět, že jiskra je i u nové svíčky slabá a nepravidelná. Co znamenají ty zlomky na rotorech? Vlasatej níže měl rotory 5/3 a 4/2. Já mám rotor 5/4 a ještě můžu od známého mít rotory 20-6170 7/2 a 5/2. Ale nějak se v těch zlomkách nevyznám..
 
 
Datum: 04. srpna 2015 11:48
 
 
 
 
Jméno: Lampan      IP: uživatel13294    
PŘEČÍST ŘÁDNĚ ! :-D todle je špatně sladěný u většiny fichtlů, už sem to sladil u pár PIO zapalování, když nastavuješ předstih, tak kladívka jsou od sebe vzdálena těch 0,05 , jak píšou soudruzi :-D , v tomto okamžiku, musejí ty dva magnety, být přesně v blízkosti těch dvou krajů u tý zapalovací cívky, řešení je víc .... buď to musíš naladit odtrhem ( jde to jen o pár stupňů na rotoru ) ... nebo najít na jednom ze třech slotů, protože nejsou o 120° vůči sobě , ten správný na kterém to bude sedět, a nebo vybrousit do vačky větší zářez, a natočíš vačku na jinou stranu ... poznač si prostředky magnetů ryskou a laboruj .... hodně štěstí :-D
 
 
Datum: 24. května 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel13802    
ahoj, tento problém se dá nejjednodušeji vyřešit tyrystorovým zapalováním. já si ho také udělal. u tyrystorového zapalování je jedno, v jaké pozici je zapalovací cívka. má to jen nepatrný vliv, který běžně nepoznáš. hlavně oceníš vlastnosti 250kč což je cena součástek za jízdy. to ti nově nabuzený magneto nedodá. to tyrystorové zaplování je jako VAPE, akrád je tam kladívko, takže občas zkontrolovat jestli se maže. jinak nikdy nenastavuješ předstih ani nečistíš od pecek. přez kladívko prochází 1500x menší proud
 
 
Datum: 19. května 2012 23:53
 
 
 
 
Jméno: Vlasatej      IP: uživatel9492    
Sice je tohle téma už rok mrtvé, ale přispěju svojí zkušeností: Na podzim jsem koupil Jawu 20, nestartovala. Rozebral sem zapalování a zjistil sem mimochodem že rotor magneta je trošku naštíplej v kroužku ve kterém sedí vačka. Protože jsem měl po ruce ještě jedno kompletní zapalování ( má menší světelné cívky ) tak jsem použil rotor z něj. Od té doby se s tím párám. Teprve včera jsem si všiml po nekolikáte rozborce, že rotor má sice stejné označení 20-61170 ale je tam ještě jedno číslo. Na jednom rotoru je 5/3 a na druhém 4/2. Porovnal jsemoba rotory a mají jinak umístěné permanentní magnety po obvodu vzhledem k zářezu vačky, i jinak orientované jednotlivé magnety. Přitom oba koše zapalování mají shodné značení 6V-30W 20-6120F . Když jsem měl nasazenej ten nesprávnej rotor, nebyla skoro žádná jiskra, nepravidelná, a jakoby "zpožděná". Taky to bylo citlivý na svíčku. Po přehození rotoru lze použít jakoukoli svíčku, a nemusí se ani sklepnout na .4, jiskra je i při vzdálenosti elektrody .7 a hlavně je silná až zřetelně slyším s vymontovanou svíčkou praskání jískry. Vytrpěl sem si s tím zapalováním svoje, ale konečně můžu říct že mu rozumím. Poloha těch magnetů má rozhodně vliv na jiskru.
 
 
Datum: 25. května 2010 7:46
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
to Chong a tom1972: díky za rady jak udělat CDI nebo jak upravit magneto, ale nevím jestli bych to zvládl. Mám ještě jednoho pionýra po otci (je to ta novější 21 s 30w zapalováním), který 15 let stál v garáži. Loni jsem ho na zkoušku zprovoznil, ale do plného provozu ještě není nachystaný, tak si z něho to magneto ,,půjčím,,, než seženu druhé. Toto je pro mě nejjednodušší a nejrychlejší řešení…
 
 
Datum: 19. června 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Musím se taky ozvat.Rotory zapalování jsou opravdu dvojího druhu.S číslem 05 odpovídá zapalování 20W-tedy zapal.cívka vpravo dole ,s číslem 20 30W ,zapal.cívka vlevo nahoře.S tím průběhem proudu v cívkách během rotace to taky je pravda,jen je to trochu složitější.Nicméně hlavní problém je v zářezu pro vačku resp.poloze zaj.kolíku rotoro magneta.Jedinéřešení by bylo -někde pujčit rotor s označením 20,odměřit polohu mezi zářezem pro vačku a nejbližší hranou mag.polu-toto přenést na rotor 05.Poté odměřit polohu zářezu zaj.kolíu od stejné hrany mag.polu a přenest na rotor 05.Zmíněné polohy odvrtat či jinak zafixovat.Pak bude zapalování dávat jiskru i s cívkou vlevo nahoře a rotorem05 tedy 20W.
 
 
Datum: 19. června 2009 8:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To Standa... no Stando z úcty k tobě jsem některé tvé dřívější komentáře ohledně elektriky nekomentoval, ale jestli mi budeš fušovat do oboru, tak asi nelichotivě začnu :-D.. kostičko :-D. Nevím co tou kostičkou myslíš, ale zřejmě tím myslíš permanentní magnet.. inu i zmíněná kostička byť je jedna má dva póly, stejně jako zeměkoule.. jeden severní a druhý jižní... ale nevím co to má s tématem společného, krom toho že vliv těchto magnetických pólů a rotace má na vznik střídavého napětí. Jenže co tvrdím já je potíž se sfázováním se zážehem. Představ si že budeš chtít provést zážeh ve chvíli když bude naakumulovaný náboj v pólu blízký nule... myslíš že to hodí jiskru? On se totiž cyklicky náboj mění od záporného maxima, do kladného a uprostřed prochází hodnotou rovné nulovému náboji! Jedno to tedy bejt nemůže...No a pro Konyho... bohužel jedině ty přední póly jsou jakžtakž ve fázi. Jsou vůči sobě o cca 110° což je blízko 120° který by byly ideální... takže jinam to dát nejde pokud chceš použít párové póly 30W.. Mě vychází řešení s CDI aby se nemusel měnit rotor. Mám v hlavě řešení tvého problému, ale protože nemám čas testovat, tak jenom nastíním řešení. Vzal bych kostru nějakého pólu, navinul bych tenkým drátem tak 300 a víc závitů tenkým drátem, za to dal tyristor a kondenzátor (plus nějaké součástky kolem). Jako náhradu kladívka bych dal cívečku, která by snímala rotující magnet na unašeči a je nejjednodušší CDI za pár korun hotové... V podstatě to mají takhle zapojené ty levné čínské motorky...
 
 
Datum: 16. června 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Tak jsem zjistil další věc a to, že Chong má pravděpodobně pravdu. Nasadil jsem nový kladívko a kondenzátor a dal jsem cívku do polohy jak je u 20W zapalování a zkusil protočit, no jiskra byla nádherná, silná, pravidelná a né modrá, ale fialová, no prostě paráda a když jsem dal tu cívku jak u 30w zapalování, tak byla jiskra slabá, nepravidelná a normálně modrá (možná světle modrá)!!! Budu to muset nějak vykoumat, protože se mi moc nechce shánět nový magneto a pak ho nechávat namagnetovat, nešlo by nechat tu zapalovací cívku dole a světelné cívky dát nahoru (ale to zase asi nebudou ve fázi)? Poradíte?
 
 
Datum: 16. června 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
to standa: ty a několik lidí mi říkalo, že je jedno jestli mám magneto z 20W nebo 30W zápalka, ale mě se zdá, že když dám zapalovací cívku do polohy jak je v 30W zapalování, tak mi svíčka hází slabší jiskru, kde je ale chyba jestli v magnetu nebo někde jinde to musím vykoumat. Teď jsem namontoval nový kladívko i s tím držákem (starý už je opotřebovaný) a dám i nový kondenzátor (mám ještě nepoužitý Tesla, který je vyrobený za komančů, tak snad bude dobrý) a svíčka je taky dobrá, mám novou Bosch, která má najeto asi 30km. Ještě se chci zeptat, když se mi špatně šteluje předstih, může za to kladívko nebo je už opotřebovaná vačka?
 
 
Datum: 16. června 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6409    
je to blbost,ale vymlouvat vam to nebudu..... je docela zajimavy,ze at dam na jakymkoliv zapalovani civku kamkoliv tak to dela furt to a samý.....a jediny co ovlivnuje jiskru a svetla je sila magneta..... vubec neni pravda ze sou v magnetu kladny a zaporny kosticky.....tam sou jen jedny kostičky......dve magneta se k sobe vzdy jen pritahujou!!! no hledal bych tam zakopanýho psa v necem jinym
 
 
Datum: 16. června 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Díky za odkaz na výrobu toho CDI, jinak si taky myslím, že by mi vyšlo levněji sehnat a nechat nabudit magneto pro 30W zapalování. Možná ale nebudu muset nic řešit, včera jsem zkusil dát cívku zpět na původní pozici a házela krásnou jiskru (s tím, že jsem očistil dosedací plochy cívky nebo-li kostru) a když jsem ji dal opět do polohy, tak jak je u 30W zápalka, tak už svíčka taky házela jiskru (ale o trochu slabší). Pionýr dokonce i jede, ale blbě (to ale přisuzuji špatnému předstihu, protože nejde nastartovat pákou, nedrží volnoběh a válec s hlavou se strašně hřál, najel jsem jen asi 0,5 km a když jsem na něho položil nasliněnej prst, tak to jen zasyčelo, měnil jsem i kroužky, ale to si myslím, že to na to nemá takový vliv). No dneska jdu zase laborovat, tak uvidím, jak to dopadne ;-) Jinak já též děkuji za kontakt na pana Urbánka :-)
 
 
Datum: 16. června 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Kdby to bylo pozicí pólu, tak tohle CDI dáš... http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html Ale popravdě nabuzení i pštovný tě vyjde levněji než součástky CDI... Jo dík za potvrzení kontaktu, takže se vyplatilo leták na burze sbalit :-D
 
 
Datum: 16. června 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Díky za velmi přínosnou a vyčerpávající odpověď. Zkusím vrátit na původní pozici tu zapalovací cívku a uvidím jestli bude nějaká změna. Nabuzovat nové magneto se mi opravdu nechce, ale pokud bych musel, tak se nedá nic dělat a nebo si pořídit nějaké to CDI (s tím ale zatím nemám žádné zkušenosti). Jinak nabuzení magneta mi dělal (na tvé doporučení) pan Libor Urbánek z Velimi. Je to velmi ochotný člověk (v mém případě ale nabuzení trvalo měsíc, protože si zrovna vyráběl nový přípravek na magneta na pionýra), jinak nabuzení stálo 100 Kč a dobírka 120 Kč. Součástí dobírky byl i papír, kde napsal hodnoty před nabuzením a po nabuzení a nějaké poučení, jak se k magnetu chovat.
 
 
Datum: 15. června 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Už jsem o tom polemizoval se Stndou, moje zkušenost byla taková že model 05 má jinak postavené magnety vůči zámku pro vačku oproti modelu 20 (30W verze). Měl jsem na porovnání pouze jeden kus a Standa mi tvrdil že je to jedno, že co kus to originál a že to nevadí. Mě ovšem z technického hlediska jde na rozum, že zapalovací pól se sytí poslední půlvlnou sinusovéhho průběhu. A protože nejdřív se sytí opačným nábojem, protože předchozí půlvlna byla opačné polarity, je důležité aby k zážehu došlo až za vrcholem sinusovky, aby energie akumulovaná v pólu byla maximální. Jestlije to pozicí pólu si otestuješ jen tak že jí vrátíš na původní místo.. pokud to pak pojede je problém v pozici pólu. Pak by bylo řešení zapojit zapalování jinak.. tedy ne indukčně, ale jako CDI. Tomu by to nevadilo. Co potom případně zkusit to starodávné (tyristorové) CDI s transformátorem? Předpokládám že bys to nechtěl řešit znovunabuzením jiného rotoru... PS co to stálo a kdo ti ho nabudil?
 
 
Datum: 15. června 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Mě to právě předtím dávalo pěknou silnou jiskru, ale teď po změně pozic cívek je slabá a nepravidelná (motor vůbec nechce chytit). Izolace na šroubku u kladívka je v pořádku, ale při změně na 30W zápalko jsem nechal původní rotor s označením 05, (ptal jsem se tady už dřív, jestli můžu nechat původní rotor a většina odpovídajících mi řeklo, že ty rotory jsou všechny stejný, tak ho můžu nechat). A co ten předstih, myslíš že jsem ho nastavil dobře?
 
 
Datum: 14. června 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
do nedavna mi to davalo taky slabou jiskru a nepravidelnou ale jezdiloto rek bych ze normalne mel jsem civku dole a vse jsem vymenil a nic pak jsem vymenil izolaci na sroublku u kladivka a civku jsem dal na horu do leva a uz to dava pekny jiskry a pravidelny i pri nizkejch otackach, A zjistil jsem ze na 30W je magneto s oznacenim 20 a pak este naky cisla a na 20W je magneto s oznacenim 05 a naky cisla a kdyz to prohodis tak to malo sviti nebo zase horej obcas zarovky ja mam tetka 30W takze musi mit magneto s oznacenim 20 a svitito do bila uz prii malejch otackach a nemam stim problemi
 
 
Datum: 14. června 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci nevíte proč my nechce chytnou pincek 21 ........mám tam 30 watový zapálko...............jinak mám karbec vyčištění benzín teče......háže to jiskru jak přes kabel tak přes svíčku ......kladívka se, čistil předstih tak 1,5-1,8mm a odtrh je 0,4mm jak má být...........a jinak to zkouším fůrt nastartovat a ono nic maximálně to jednou blaflo...............to bylo vše..............a nemohlo být tím jak je v zapalování ten šroub 7 a na něm napojený dráty......děkuju za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ten šroub,kterým je připevněno pohyblivé kladívko pomocí listové pružiny,musí být odizolován od úhelníkového nosníku pevného kontaktu.
 
 
Datum: 15. června 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nejdriv skus novou svicku pokud to nepomuze mohl by to bejt kondenzator muze hazet spatnou jiskru, a taky to muze byt guferem pod zapalovanim ´taky jsem se stim setkal chtel jsem se projet a desne to vynechavalo pak to zdechlo uplne sem tam to obcas blaflo a to bylo vse
 
 
Datum: 14. června 2009 20:14
 
<  203  204  205  206  207  208  209  210  211  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 1:15:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu