Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 caw jde provozovat VAPE uplne bez baterky, nebo tam musi bejt i trebas vymlacena ? Jestli by misto ni nesel dat jenom nejakej odpor nebo neco podobnyho.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 19:48
 to by +- odpovidalo...elektrikar by ti rekl vic
Datum: 23. února 2010 19:48
 vim, ze baterka bybyla lepsi, ale ted nemam penize a rad bych jezdil  no sice se semnou vyhledavac na Jawamanii moc nekamaradi, ale nasel sem, ze se tam dava kondenzator 10G/16V je to tak ?
Datum: 23. února 2010 19:38
 tak tak, lepsi je tam dat alespon velkej kondenzator...ale nejlepsi je stejne baterka
Datum: 23. února 2010 19:31
 odpor ne, spíš kondík větší kapacity
Datum: 23. února 2010 19:30
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 24. února 2010 7:01
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No já ti nevím Marku... rozdíl mezi 20W a 30W zapojením elektroinstalace je mj. v použití 5W světelného pólu vzadu a jednoho 15W vpředu... narozdíl od použití dvojpólu 30W.... rozdíl tedy není pouze v zapojení elektroinstalace, ale také v tom jak je zapojenej alternátor. Pokud tedy někdo tvrdí že má 30W zapalko a 20W zapojení elektroinstalace tak vyloženě blábolí... mě by totiž zajímalo jak má tedy zapojené zadní světlo když se podle podle autora jedná o 20W verzi ,,schématu,, a on má 30W verzi altíku.. to mi k sobě prostě nejde, stejně jako ozubené kolo k řemenici
Datum: 24. února 2010 7:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Řeknu ti to takto- nic! představ si, já mám 05- trochu jiné schéma zapojení. Dal jsem tam zapojení jako z tipu 20 a funguje to. Jde jen o výkon, a pokud přispůsobíš žárovky (25W ve předu) tak ti ani nic nepraskne
Datum: 23. února 2010 20:53
 mám takový dotaz?!... nemáte někdo schéma elektriky na Jawu 250 .. ale bez baterky!! bezbaterkový schéma!!  díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 6:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To Standa - Jen ať si při každym startu zaběhá když je mu líto pár stovek za akumulátor
Datum: 24. února 2010 6:55
Jméno: standa
IP: uživatel8831
 no jo,ale pak je tam jaksi problem se startovanim a roztlacovanim ne?  Jemu asi pujde o to,ze tam ma eletriku total Ko a nechce se mu to resit.....davaj se tam zapalovani z fichtla.......ale musi se pod nej nechat vytocit na soustruhu mezikus.......
Datum: 23. února 2010 17:07
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Nech to jak to je, jen tam nedávej baterku  . Nevím jak kejva, ale panelka měla na přepínači polohu přepínače spínací skříně kdy se dalo jet bez baterky.
Datum: 23. února 2010 15:40
 zdravím ,chci dělat kompletní elektriku na 20ce a nevím co všechno si mám koupit ,potřeboval bych hlavně káble .Nevíte někdo kde ty kompletní káble sehnat?Klidně pište na icq 487166259 ,předem velký dík .Mějte se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 18:37
 díky moc ,hned jsem chytřejší a nevíte jak zjistím jestli mám 20 nebo 30W ?
Datum: 23. února 2010 18:37
 ja mel stejne problem ale tata mi z prace donesl celou igelitku tech spravnech ale vrakac to jisti!
Datum: 23. února 2010 16:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 skoč si na vrakáč a vykuchej tam elektriku z nějakýho auta a máš dráty na 5 pionýrů
Datum: 23. února 2010 16:30
 Jukni se na aukru¨, tam se vobčas vyskytne že někdo prodává celej svazek drátů už vocínovanej. Já sem to tam koupil na jawu 23 a mužu ti říct že to pasuje výborně. Měl jsem to zapojený během půl hotky a to sem eletriku eště nikdy nedělal.
Datum: 23. února 2010 13:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdare hoši napište mě tu nekdo jak mám zapojit na jawě 250 kývačce dobíjení celé komplet od relátka přes zápalko až po spínačku a tak aby to dobíjelo a chytalo když je tam baterka a všechno dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 19:46
 zdar mám už delší dobu tento problém koupil jsem si novou svíčku ta co má být na pincka ujel jsem s ní tak 30 km a přestala fungovat prostě nehází jiskru koupil jsem tedy ješte jednou novou a bylo to samí chvilku jela a pak konec ty svíčky jsou navyhození co to může dělat?????? prostě když tam dám novou dobrou svíčku chvilku to jede a pak se zničí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 18:25
 mě to dělalo, když jsem měl moc bohatou směs
Datum: 22. února 2010 18:09
 Čaute,mám menší problém se světlama,Jedu normálně po silnici,najed na menší hrbol a světla přestanou svítit,rozsvítějí se až přepnu mezi dálkovejma a potkávacíma světlama,někdy se rozsvítí aj po minutě,To samý když zmáčknu tlačítko na klakson,světla zas přestanou svítit a zase musím přepínat mezi dálkovejma a setkávacíma,normálně světla vypnout nemuzu,protože mám přepínač na masce udělanej tak že když je v rovnej poloze světla svítějí,vypnout mi nejdou.Co mám udělat s tím aby se světla sami od sebe nevypínali? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 21:49
 Sundat masku, světlo spolu s tělesem světla, a zkontrlovat kontakty svorníku a samotnej svorník, mám stejnej problém a je to tím, že jeden drátek je napůl uříznutej a blbne tam kontakt.
Datum: 28. července 2011 21:49
Jméno: SCROFA
IP: uživatel8364
 MOŽNA MAS NATRŽENY DRATEK TAK HO ZKUS VYMĚNIT A NEBO TO BUDE VYPINAČEM
Datum: 22. února 2010 12:59
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 Zdarec dělám u jawi 21 renovaci a chci si vydělat rotor ,ale mě nejde vytáhnout já tam mam neutrhl tak tam mam zařadit třeba 2 nebo jak na to dík moc .
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 18:39
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 žádný hasák ale ruka sa používá chytne sa to do ruky a vezne sa M8 šroubek a utahuje sa to dokáď to nevypadne
Datum: 26. února 2010 18:39
 kurde tak opět do třetice všeho dobrého  promin asi jsem se spletl...myslim že v té vačce je šroub M4
Datum: 21. února 2010 22:04
 navod ti napíšu aj já: 1) Chytni rotor hasákem a vyšroubuj šroubek M6,který je na vačce. 2) Opatrně vysun vačku z rotru,třeba kombinačkama,ale pozor ad ji nezdeformuješ. 3) opět chytni rotor hasákem a tam kde byl šroub M6,našroubuj šroub M8 a utahuj ho dokud rotor nesleze z hřídele... snad jsem to napsal jasně tak mě kdyžtak doplnte
Datum: 21. února 2010 22:02
 já jsem to chytl hasákem
Datum: 21. února 2010 21:57
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 Neni někde navod pls.
Datum: 21. února 2010 20:50
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 moc jsem tě nepochopil,ale zopakuji zákl.-našroubuj do diry po vytažené vačce šroub M8 a rotor vypadne sám. Pozn.:když rotor drži fest tak ho šprajcn,-já sem tam blokl šroubek,kterej sem opřel o ty drážky co jsou na čele a o karter,
Datum: 21. února 2010 20:19
 Caw pls da se nejak na pohled rozeznat 12V VAPE pro 2. valec od 6V ? mam to VAPE namontovany v 350, ale nevim jaky ma napeti. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 21:51
Datum: 28. července 2011 21:51
 nikde neni ani model ani napeti a prave ze to potrebuju vedet kvuli koupi baterky
Datum: 22. února 2010 14:54
 No tak buď to tam někde bude napsané, jaký je to model, eventuelně specifikace. A pokud ne, tak to změr ne? Nebo se podívej na baterku a žárovky, jaké tam jsou.
Datum: 21. února 2010 22:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 cau hosi potrebuju poradit.Dala by se navinout doma cívka do fechtlackeho zapalka? mam svetelne civky a byly propojene ale urval sa me ten dratek co je vinuty z hlavniho pólu do druhé cívky tak bych to chtel znova navinout prosim poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 15:34
 Hoši jak se tu bavite o te IP tak je to zvláštní pač píšu sem ze stejnýho počítače furt stejnej net šecko a když se mrknu na svou ip třeba dnes a před měsicem atk je jiná ... tož je toto možné ... ?
Datum: 22. února 2010 15:34
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 tak se ke mne stav a ukazu ti ze nekecam ,
Datum: 22. února 2010 14:24
 přesně tak,franklin,tady si z nás dělá jeden z nich prdel
Datum: 21. února 2010 22:23
 omg,ale chápeš to že máte stejnýho poskytovatele to nic nemění na tom že máte stejnou IP.byl jsem u kámoše tady ve vesnici,píše sem ohledně fichtla,a má uplně jinou IP,má stejnýho poskytovatele netu,takže nwm jaktože máte stejnou IP,to si neumim vybavit,ale nebudu to řešit
Datum: 21. února 2010 20:41
 nejsme ze stejné vesnice , já bydlím ve Vysokém Poly a on na tarošoch (nedašova lhota ) máme stejného poskytovatele netu
Datum: 21. února 2010 19:34
 jejich skutečná ip taky souhlasí, ale pokud vim, tak jsou oba z jedné vesnice...takže je možné že maji stejnou ip...
Datum: 21. února 2010 19:32
 hej vy dva si běžte nafackovat.a další nejasná věc,pan jawaman tu psal vždy ako PŘIHLÁŠENÝ a ted najednou má stejnou IP jako mustangista a nebo naopak,tohle nepochopim,ale vidím to tak že pan mustangista se vydává aj za jawamana
Datum: 21. února 2010 19:27
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 21. února 2010 19:10
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jawamane ale to je ip tady na fichtlkramku a ne ip meho a tveho netu pochop to
Datum: 21. února 2010 18:55
Datum: 21. února 2010 18:25
 no to je sice možný,ale já sem v obci a tu máme všeci stejnej internet,takže mi chceš řict že budou mít všeci z naší vesnice tady stejnou IP?dost blbá píčovina
Datum: 21. února 2010 17:54
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 stejný poskotovatel internenu , ty si myslis ze mne to tesi ? dela mi jen ostudu kvuli IP
Datum: 21. února 2010 17:48
 teda ty si nenápadnej,že má jawaman a mustangista stejný ip? jak je to jen možné?
Datum: 21. února 2010 16:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jawamane ty sa do toho neplantaj ty civky su nove tak na co bych kupoval nové zbytecne!!!
Datum: 21. února 2010 16:42
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 si kup nové ne? a nebo to udelaj tak , jaks mne to tehda rikal ,
Datum: 21. února 2010 15:23
 no treba ti 1mm medený drôt polakovaný a natočiť dokonalých 100 závitou ja som to skúšal a pri 70 zavitoch sa mi cievka nemestila do zapalka takže veľa štastia nieje to jednoduché
Datum: 21. února 2010 14:22
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
Posl.aktualizace: 22. února 2010 22:02
 je to fajn. mam to zrobene. a motor chyta uplne paradne, ani nemusim vynalozit nebo dokonce doslapnout az do konce a naskoci  . takze doporucuju
Datum: 22. února 2010 22:02
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Platí pravidlo že při nižší energii jiskry (nebo stejné) dochází u CDI (tyristorové zapalování) k účinnějšímu zapálení směsy vlivem rychlejší strmosti výboje na jiskřišti (měřeno elektricky). Tohle zapojení tedy zlepšuje vlastnosti jiskry v nízkých a vysokých otáčkách. Tedy jinými slovy, snažší starty a schopnost pálit i při vyšších otáčkách než dokáže indukční zapalování. Dá se i ušetřit co se týká spotřeby elektrické energie (i indučka je v bateriovém zapojení spotřebič), protože CDI má mnohem menší spotřebu při kvalitní jiskře. Výkon to nezvětší, to je kravina.. tedy ve smyslu že by jsi pak na motorové brzdě naměřil vyšší výkon motoru...
Datum: 21. února 2010 0:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 máš vyší výkon pri nízkých otáčkach zlapeší sa štartovanie a neopaľuju sa kontakty prerušovača
Datum: 20. února 2010 18:35
 tuším že to potom líp startuje a jiskra je podstatně větší
Datum: 20. února 2010 17:55
 Cau chtěl bych vědět proč mi babetta palí ty tyristory uz jsem jich upalail 5 nevíte čím to bude???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 13:15
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 Bude to tim, že ty tyristory sou špatný. Já jsem odpálil jeden orig a dva plagiáty. No, a pak jsem si udělal vlastní a jezdí už 3 roky.
Datum: 21. února 2010 13:15
 no tim svetlem si myslim ze to nebude. mozna jestli nemas k tyristoru pripojenou jinou civku nez ma byt. ma tam byt pripojena ta jak je nad snimacen otacek (myslim ze je mensi nez ostatni) mrkni na to a dej vedet
Datum: 21. února 2010 10:52
 no ale ja mam inducku 4V ale nemam zadni svetlo muze to byt tím???
Datum: 21. února 2010 9:35
 Ze tam mas 6V indukcku? musi tam bejt 4V...
Datum: 20. února 2010 13:58
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 čau chci se zeptat kolik má světelná cívka w ta mala a ta velká dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 10:26
Jméno: standa
IP: uživatel8802
 malá světelná 5W,velká světelná 15W ,2 velke světelné v serii 30W
Datum: 20. února 2010 10:26
 zdar draci uz sem tu psal nevite proc mi fichtl prestal startovat pri kazdem startu musim ocistit svicku jinak ho ani neroztlacim pred 2 dny chytal krasne na nohu svicka je krasne cihlova dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 17:09
 no tak zkus novou nebo jinou
Datum: 20. února 2010 17:09
 kontakty na svicce mam skleple na 0.5 muze to byt civkou zacalo to delat vcera rano pred tim chytal krasne
Datum: 20. února 2010 10:44
Jméno: standa
IP: uživatel8802
 to bude slabou jiskrou......sklepej kontakty svicky na 0.4-0.5mm
Datum: 20. února 2010 10:27
 Ahoj, mam Mustanga a malo mi svítí nevíte čím to je? Ja si myslim, že nějak vybuzeny ty magnety na rotoru. Podotykam motor byl rozpulen a rotor v hadru na ponku, ale nevím kde to měl předchozí majitel, protože podle blbě složeneho řadícího automatu jsem usoudil, že měl motor asi půleny. Tak a ja se tedy ptám zda by nešli nějak ty magnety nabudit? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 16:16
 mě třeba žárovka ne/svítila proto že i když tam bylo napsané 6V-15W tak ta žárovka tomu neodpovídala. Zkusil jsem tam dát náhradní kterou musím vozit a ta najednou svítila a taky byla 6V-15W, ale poté co jsem byl nucen vyměnit zapalování tak mi to svítí míň tkže bych řeklže to bude asi cívkou.
Datum: 20. února 2010 16:16
 Žárovka je ta, co ta má být, cívky jsem si také myslel, ale zas je možné , že by cívky způsobovaly to, když někdy zapnu světla, tak chvili trva než se rozvítí. Takže nemůže to být třeba, že blbě vede vypínač, alě ty by měli být OK, dělal jsem na tom elektriku.
Datum: 19. února 2010 22:16
 bud máš silnou žárovku,a nebo už to má světelná cívka zasebou,kámošovi to vubec nesvítilo,vyměnil tu cívku,a svítí mu to víc jak mě
Datum: 19. února 2010 22:07
 zdar draci nevite cim muze byt ze mi fichtl prestal startovat nejde ani roztlacit pouze kdyz vycistim svicku svicek vyskouseno asi 10 pred tim chytal na 2 slapnuti a jeste jak ma byt na indukcni civce kostra na 1 nebo na 15? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 21:28
 je to jedno ! fungujeto i opačně skus si indučku proměřit 1-15 sou propojený
Datum: 19. února 2010 21:28
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 nie i indučky to nieje jedno 1 na kostru a 15 na kladivko!
Datum: 19. února 2010 20:40
 u tý indučky to je jedno
Datum: 19. února 2010 18:43
 kostra ide na 1
Datum: 19. února 2010 18:27
Jméno: Abc
IP: uživatel8786
 cau hosi nejak mojemu fichtlu preskocilo kdyz zapnu dalkove tak sviti jen predek zadek ne a kdyz prepnu na potkavaci tak predek nesviti ale zadek jo cim to muze byt dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 22:10
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 prasklá přední žárovka
Datum: 18. února 2010 22:10
 Čuzte,nevíte kde bych mohl sehnat patici na přední žárovku na Stadiona S22 ? Bo kdyby se někomu válel doma tk napište.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 17:41
 caw pls kdyz nastartuju 638 s baterkou a pak odpojim da se bez baterky jet, nebo tam musi bejt. samozrejme za predpokladu, ze motorka dobiji. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 21:51
 jestli se nepletu tak 638 má alternátor a 12 v soustavu kdybys nastartoval a oddelal baterku tak bys odpálil polovodičové relé nebo altik
Datum: 21. února 2010 21:51
 o za mnou by jel unamej s autem to bych z baterky z auta snad kdyztak nastartoval
Datum: 18. února 2010 19:31
 Taky jsem jezdil u tatrana bez batery, ale jakmile klesly otáčky(třeba při řazení nebo když jsem jel pomalu na vysoký převod) tak chcíp a šel jsem pěšky.
Datum: 18. února 2010 18:50
 Melo by to jet ne? ja když jsem nemel baterku a potreboval jsem nutně jet k babičce asi 30Km tak jsem to doma nastartoval přes trafo,které jsem napojil místo baterky a až to naskočilo tak jsem ho odpojil a jelo to... Jen jsem se po cestě třepal jestli me to nekde chcipne tak jsem v pr...i  mluvim o Jawě 250/592... Ale 638 je přece jenom neco jinyho,presto ale myslim ze by to melo jet
Datum: 18. února 2010 16:24
 sakra tak to si me nepotesil ale dik. dneska bych si pro ni mel jet ale nema baterku takze po vlastni ose neodjedu no nic
Datum: 18. února 2010 16:20
 nepojede
Datum: 18. února 2010 16:06
 neviete o nejakom e-shope kde by sa dal kúpiť rotor na 21???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 12:19
 http://www.motojelinek.cz/index.php?p=productsMore&iProduct=309&sName=Rotor
Datum: 18. února 2010 12:19
|



|