slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  156  157  158  159  160  161  162  163  164  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Karl      IP: uživatel1200    
Zdarec, poradí někdo čím to že mi nestartuje cz 180 /487.3 ? Na podzim jezdila a teď nic. Svíčka je mokrá, takže benzín ok. Jiskru hází. Baterka je dobitá. Na co se mám zaměřit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2010 23:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pořádně to přeplavit a pustit z kopce...to by bylo aby nechytla:-) pripadne dat jinou svicku, tam taky muze bejt zrada
 
 
Datum: 31. března 2010 23:52
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau-resim takovou věc - mam nabíječku na baterie ale je na nabijeni jen 12 v - nema to to precvaknuti na 6v- a ja potrebuju nabit baterku 6v na kejvacku- co by se stalo kdybych to nabijel touhle????? a jde to nejak udelat abych to mohl nabujet pres tuhle nabíjecku???? - treba pred to neco zapojit nebo treba nabijet dve baterky v serii zasebou???? -pls poradte abych neco nezkurvil :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
Já si myslim, že pokud máš 2 baterky 6v tak je propoj za sebou a dej je nabijet obě....nic by se nemělo stát...
 
 
Datum: 31. března 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: Drahuš      IP: uživatel4411    
Cau draci..CHCI SE ZEPTAT..Zapojil jsem novou indučku 8v,zapal.civku novou..novy kondik kladivko atd..elektrika nova...a nechce mi to hazet jiskru..kdyz tam dam prst do fajfky tak to jen tak slabě kope...nějak si nemužu pomoci..čím to může ještě být?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 9:00
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Veľká vzdialenosť zapaľovacej cievky od rotoru
 
 
Datum: 04. dubna 2010 9:00
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak..bud spatnej odtrh,svicka-ale predpokladam ze si tam zkousel jinou,a nebo ty podlozky... :-)
 
 
Datum: 31. března 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přítely nedal jsi náhodou špatně izolační podložky nad kontakt kladívka?
 
 
Datum: 31. března 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vn cabel,nebo fajfka,když říkáš že si měnil celou elektriku,třeba si někde udělal chybu,ale zkus ještě fajfku a vn cabel
 
 
Datum: 31. března 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
ahoj kamaráde to může být odtrh
 
 
Datum: 31. března 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši čím to může být že mi mustang po třech měsících přestal házet jiskru už 3 měsíce to stojí a nechce házet jiskru.Už nevím čím to je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boba : jj je to tak
 
 
Datum: 31. března 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
repektivě k tomu vn kabel : ve z indučky na fajfku a ton vn znamená vysoko napěťový. Teda doufám že je to tak .... :-D
 
 
Datum: 31. března 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
no to se divim že to nevíš..a zrovnaty?vždyť na webu máš tak skvělí info že to musíš zjistit během dvou minut..jo sedět na sedadle a držet řidítka to dokáže i tříletý děcko:-)
 
 
Datum: 31. března 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
červenej kabel co vede z indukčky na fajfku
 
 
Datum: 31. března 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
co to je ten vn kabel?
 
 
Datum: 31. března 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fajfka,vn cabel,kondík,indukčka,startovací pol,někde skrat...toho je
 
 
Datum: 31. března 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Našel jsem doma tohle pojistkové pouzdro http://ondragam.rajce.idnes.cz/Pojistka/ . Nevíte, jak se to používá? Ty dráty se tý pojistky prostě nedoktnou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic jinyho nez koupit nozovou pojistku danne hodnoty se s tim delat neda ;-)
 
 
Datum: 31. března 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jsem to taky pochopil, ale prodvavač mi dal do toho válečkový pojistky a tam patří nožový, ta kjsem chvilku přemýšlele co s tím.
 
 
Datum: 31. března 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8535    
nechapute je to pouze pouzdro dotoho musis dat pojistku
 
 
Datum: 31. března 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: hnupo      IP: uživatel8952    
nevite kurva kolik amper maji byt nafukle draty na pionyru aj zarovky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dráty bych dofoukl chujem,a do žárovek bych nacpal nějakou mrtvou krysu,z nich se uvolnuje nejvíce mrtvého vzduchu,a tím pádem se žárovka nafoukne
 
 
Datum: 29. března 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draty nafoukni proudem co nejvíc to jde ale dbej na to aby ti nepraskly,popřípadě se neucpaly
 
 
Datum: 29. března 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: fsdf      IP: uživatel8364    
jaky draty ty kokso?
 
 
Datum: 29. března 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: Jan Kryla      E-mail:      IP: uživatel5626    
Čus prosím pošlete mi odkaz či obrázek na email-potřebuji schéma zapojení Jawa 350/354 nebo na 250ku to je to samé-ale potřebuji schéma kde je zapojeno dvou cívkové relé( http://www.elkomp.cz/images/foto_vyrobky111a_02.jpg )!!! Ne to jedno cívkové původní-díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Ještě něco: Když jsem pionýra po zimě vytáhl, nechtěl chytit. Byla špatná svíčka(Brisk N15C), která tam byla tři týdny před tím, než jsem ho zazimoval. Dal jsem ta zpět starou PAL 14K-7 která tam byla minimálně 20 let a jede to. Jak je to možné? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
neim asi matrix...já na ty Palky taky jezdím a dokonce jsem si koupil pár kusů fungl nových :-D
 
 
Datum: 28. března 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem se dneska projel...akorat ja tam mel pres zimu palku a dal sem tam brisku a jelo to :-D
 
 
Datum: 27. března 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PALka je PALka, já to říkám pořád... :-)
 
 
Datum: 27. března 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, k čemu slouží tlumivka u pařeza ? dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k tomu, aby se ti nepřepálila žárovka, když ti jedna z nich praskne :-)... a vubec s tlumivkou to svítí líp (myslím)... ale je to divný :-D onehda mi vzadu praskla a jak sem to vytacel, tak se me ve predu prepalilo vlakno na dalkový svetlo..
 
 
Datum: 27. března 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
čau daci mámalý dotaz ohledně zapalování, mám novou cívku i kladivka kondík .... funguje když dám prst ke kabelu odsvíčku tak kope když dam velky předstih sou to dost silné rány ale nehodí to jiskru nikdy na na svičce ani když dam jen kabel k rámu, proto bych se chtěl zeptat v čem může být problem, izolací to nebude ale nic jineho me nenapada .... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel7044    
mas v kontaktu ten fibrovej kroužek
 
 
Datum: 28. března 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
nen kope totak až se mi zatmělo před očima tohle už zažít nechci :-( ale už sem to vyřešil :-) byly zasran magnety u cívky trouchu sem to přebrosil a už to jede :-)
 
 
Datum: 27. března 2010 12:21
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemáš vadnou faju? me z ni jednou vypadli soucasti, ktere propojuji svicku a uz to nejelo :-)
 
 
Datum: 27. března 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8535    
jestli te to nekopne tak ze ti to skubne s prtem a jenom te to lechce posimra tak je nekde skrat pravdepodobne uz se mi to taky stalo . A bylo to ukostreny tim ze jsem vymyl petrolejem ty papirovy izolace co jsou u kladivka na tom sroubku jak je natom kondik atd. a stalo se to vodivim. Bejt tebou tak skusim dat jiny hlavne ho doniceho nenamacej
 
 
Datum: 27. března 2010 12:04
 
 
 
 
Jméno: methaw      IP: uživatel9043    
Mam dotaz. Jaka civka by měla byt na jawě 90? 6V a nebo 8V. Diky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: vajgl      E-mail:      IP: uživatel4428    
zdar draci, chci si vyrobit tyrystorové zapalování na jawu 350 nemáte někdo schéma, návod, radu? pište klidně na mail dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
To Standa - jojo, mám minůrka, za poslední leta jsem stihnul ale akorát tak rám, mechaniku a z většiny výdřevu a karosařinu, ale asi to znáš sám... kde brát čas a nekrást :-D Takže díky babrání kolem rekonstruke domu už tři roky odpočívá v přístřešku na zahradě. No, snad letos... :-)
 
 
Datum: 26. března 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
To vacin - to jsi mě pobavil :-) opravdu mám tak čas dotahovat teoretické nápady druhých :-D. Nebuď línej a vyvíjej za svůj čas a peníze :-D. Nic ve zlým...
 
 
Datum: 26. března 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
hele Chongu, něco takovýho jsem taky vyvíjej. ale mam tam takovej zlepšováček. ten kondik by se nenabíjel přes trafo z baterky , ale z cívky(viz Tvoje low-cost CDI ala babetta) a toho PICka by živila jen malá baterčička lithiová, jedna na sezonu. on by ve sleep modu tolik nebral. Co ty na to? nechceš to za mě dodělat?
 
 
Datum: 26. března 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9037    
Chongu ty máš Minora??? Zejrám na to jako trubka....nikdy sem si nemyslel ze jsi az tak zapálenej veteránista!! Hlavně at se daří....moc peknej model!! A hlavně 2T;-)
 
 
Datum: 26. března 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Tohle zapalko se dá upravit i pro dvouválec. Použil by se jden hall a clonka rozdělená na dvě půlky. Procesor by podle hrany 0 -> 1 nebo 1-: 0 poznal do kterého válce pálit. Pro dvě kladívka to nejni, bo procesor má v poslední verzi volnej pouze jeden vstup. Konec by obsahoval dva kondenzátory a dva tyristory. Myslíš-li to vajgle vážně, najdi si mě a napiš mailem. Chci to vyvíjet pro moje aero minor, ale protože se k elektroinstalaci neschyluje byl bych ochotnej to ve spolupráci (!) vyvinout. Jednodušší verze je použít clonku s dvěma výřezy a pálit v HU a DU, pak zapojení CDI nevyžaduje žádnou úpravu.
 
 
Datum: 26. března 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9037    
http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-tyristorove-cdi-zapalovani-v20.html místo kladívka je možný použít třeba hallovo čidlo,ale není to nutné..... ale jak se popereš s dvouválcem,to nevim.....tohle je delany na jednoválec..... dalo by se to spíchnout tak,že budou obě svíčky pálit naráz....tj jeden píst v HU druhej píst v DU....takle treba pálí VAPE..... možná by to chtelo sehnat indukční civku VAPE(monolit s dvěma výstupy) a podle toho upravit výstupní napětí z tyristoru.....
 
 
Datum: 26. března 2010 12:26
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw pls existuje neco, co stabilizuje elektriku na stroji, nebo nakej prerusovac blinkru, kterej neblika podle napeti, ale proste ve stanovany frekvenci at je tam tolik nebo tolik voltu ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
Taky jsem ti poslal mail... :-)
 
 
Datum: 26. března 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poslal sem ti mail. dik
 
 
Datum: 26. března 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Mám zapojení toho co chceš. Pokud zi za pár peněz jsi schopnej to vyrobit, napiš mi na mail a pošlu ti schéma. Primárně je ale určenej pro 12V rozvod, kolísání by mu vadit extra nemělo.
 
 
Datum: 26. března 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
elektronickej mi cpal za 300 ja bych radsi nejakou levnejsi variantu
 
 
Datum: 25. března 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co elektronickej prerusovac blinkrů? ten blika furt stejne, at uz do nej poustis 6 nebo 12...pokud se nepletu
 
 
Datum: 25. března 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohužel to jenom snižuje, na těch 12 V by ti to z těch 14 V omezilo ale z 9V nepřidalo
 
 
Datum: 25. března 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale napeti nezvysi co ? kdybych do blinkru chtel poustet 12V a na volnobeh bych mel k dispozici treba 9V a na plnej plyn 14V.
 
 
Datum: 25. března 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stabilizátor napětí, když se mění různě napětí, tak tahle součástka stále stabilizuje jedno určené napětí. např. 5V stabilizátor stabilizuje stále 5V. Max. napětí je myslím nějak 30V, takže z 30V můžeš stabilizovat třeba na 3V, 5V, 6V, 12V atd.
 
 
Datum: 25. března 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mám dotaz můžu na čztu 175/487 dát indučku s fichtla??dit by to mělo byt stekny maji obě 6v odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zas nová informace pro mě :-D
 
 
Datum: 24. března 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mam na fichtlu 6 :-) delali se 6 i 8 :-)
 
 
Datum: 24. března 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jS: já mám na fichtlu 6V....
 
 
Datum: 24. března 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel8006    
je to stejný
 
 
Datum: 24. března 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel8006    
je to stejný
 
 
Datum: 24. března 2010 10:33
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
indukčka z fichtla má 8V. Mělo by to nějak jet.
 
 
Datum: 24. března 2010 7:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mělo by to bejt stejný
 
 
Datum: 24. března 2010 7:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci,jak jsem tu včera psal že mi fík blbne s tou iskrou...tak jsem dal novou svíčku,problém, se na chvíli vyřešil...jelo to,ale časem to cukalo.jak kdyb někdy nebyla žádná iskra...pak sem zas dával prst do fajfky jiskra žádná..ale jakmile sem dal svíčku do hlavy,nastartovalo to na 1 bez plynu....nevíte co by to mohlo bejt? trisky jsem čistil snad 100x svíčka má orange barvu,ale jak to nastartuju do 15 sekund to chcípne,opakuju to po druhé zas to chcípne... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: Vladimirsi      IP: uživatel9024    
čus draci skus dat jinou jinou civku nebo kondik ?
 
 
Datum: 24. března 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hladina OK,benzín přesně lícuje s nejvyšším bodem plováku
 
 
Datum: 23. března 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo trysku jsem dával jednu ze zásoby,moc nepoužívanou a je to to samé,už sem ji tam aj nechal...ale tajto bych viděl něco někde v elektrice
 
 
Datum: 23. března 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja si myslim no ze to bud v privodu paliva.. mozna to nebude tryskou treba mas malo nastavenou hladinu v plovakovce a nestiha dotikat... skus si s tim pohrat a uvidis
 
 
Datum: 23. března 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ja mam jednu trysku,ktera je sice na oko uplne pekna i smetak de bez problemu protahnout ale proste to s ni nenastartuje tak zkus jinou ale jestlis to zkousel tk nic..
 
 
Datum: 23. března 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: mara32      IP: uživatel5056    
zdarec jak mam nastavit odtrh na jawě 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
odtrh nastav podle kousku plastu z Mattoni ale pozor !!! musí to být Mattoni a né třeba Poděbradka a už vůbec ne Hanácká kyselka !!!!
 
 
Datum: 23. března 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proboha lidi...to je tak těžké zadat do vyhledávače pár slov??? Buď s tim vyhledávačem neumíte, nebo je to jenom lenost!
 
 
Datum: 23. března 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Dej píst do horní úvrati. Sjeď dolů cca 1,5-2mm a pak rozdělej pravý kryt tam máš kladívka. Povol ten šroub co je drží. Vraž něco mezi ně, co má cca 0,4mm. Pak to dotáhni a zkus natočit. Uvidíš jestli ti to pojede ;-)
 
 
Datum: 23. března 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řek bych podle nějakýho manuálu :-)
 
 
Datum: 23. března 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, Mám odtaz... když už sem si myslel,že mě žádná závada nepřekvapí.. tak se mi stalo tohle ....mám tyristorový zapalko a to se napojujě na 2 cívky... jenže mě to kvuji tomu prd svítilo... tak sem to zkusim napojit na jednu.. a nastartovat to ško jen to nějak začalo z ničeho nic blbnout.. chcipalo to... a nechtělo do otáček.. vynechával... tak se si myslel,že sem tentyristor asi podělal... tak sem ho odpojil a nechal normálně orig zapojení...no a ono to blbne pořáád..:-( už nevím co s tím...svíšku..kladívka..kondík sem měnil....myslíte ,že by to mohlo být indučkou?? díky za rady.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2010 7:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Kouknul jsem na zapojení toho tyristorového zapalka co máš a pokud ti to blbě svítilo, tak to rozhodnbě nemohlo mít na svědomí tyristorové zapalko. Odběr tvarovací a napájecí části kladívka (to co jsi připojoval na světelný okruh) musí být naprosto zanedbatelný. pokud ti to blbě svítí, hledej chybu jinde. Chybu v indučce bych nepředpokládal. Co se týká zapalka, tak pro správnej chod, krom nabíjení kondenzátoru C1 je kritické aby jsi na svorkách zenerovy diody DZ1 měl i při nízkých otáčkách cca 6,2V (tolerance cca 10%), to otestuješ při volnoběhu. Pokud tě napadla taková blbost jako na 20W verzi použít 25W žárovku, tak se nediv že při nízkých otáčkách je světelnej okruh zatlumenej, tedy nevyrobí dost energie (nízké napětí!) a pak máš pochopitelně nedostatečné napětí i na zenerově diodě a tudíž i malé skokové napětí kterým se budí tyristor a pak se pochopitelně tu a tam nesepne. TIC106M je tyristor který je ochotný se sepnout i na dobrý pohled (tj. je dost citlivej). Takže bych nevylučoval že jeho necitlivost na správné napětí může pramenit z jeho částečného poškození... bohužel polovodiče tuto nectnost mívají že jsou Ko, ale přesto ještě jakžtakž chodí. Pokud něco budeš měřit, tak doporučuju ručkovej multimetr, digitální mají nectnost že jim vadí rušení od zapalování a pak měří kraviny...
 
 
Datum: 24. března 2010 7:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To kabys - nezlob se ale ne. Vede mě k tomu hromada důvodů a dřívějších zkušeností proč ne.
 
 
Datum: 24. března 2010 6:55
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele Chongu.. a ty by si mi deuděla za poplatkek to CDI?? já s tím žádný zkušenosti nemám.. taky sem viděl na nějakým webu nějaký s řídící jednotkou za 800kč ,to se mji zdá dobré,ale drahé... díky za odpověď
 
 
Datum: 23. března 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
Standa má na mysli elektronické CDI, ne to co mám na webu pod názvem LightCDI. Popravdě osobně bych vždycky dal přednost elektronickému :-). Nemusí se zrovna kvůli tomu zrovna předělávat celá elektronika. Nemám to sice ozkoušené, ale stačilo by usměrnit energii ze zapalovacího pólu, pak stabilizovat pomocí 7812 a za to dát elektronické CDI. Takhle by to mohlo být schopné pracovat i bez baterky... ale jak píšu, nemám to ozkoušené. K tomu se může ale nemusí zapojit bezkontaktní snímání. Ale na kladívko to chodí také. V takovém případě tipuju náklady tak na 200kč (tedy bez baterky), ale znamená to že světelný okruh zůstane jak je bez úprav.
 
 
Datum: 23. března 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9014    
hele ja si toho nechal dost udelat od kamarada,takze leccos bylo zadarmo,naopak tistaky se priplacely.....rekneme do 500,- + malá baterie kdyz si to udelas sam tak myslim ze do 500,- se vejdes i s baterkou.......je to paradni vec.....to light cdi se mi nelibi....je to takova napul prasarna....znamej to delal a moc to nechodilo..... to klasicky CDI je paráda,fakt doporucuju!!!
 
 
Datum: 23. března 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A čistil si třeba trysky? Může to být jen, že je špatný přívod paliva.
 
 
Datum: 23. března 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych chtěl konečně něco s tím zapalkem udělat...... origo není špatný.. ale chtěl bych nějakou inovaci..:-D
 
 
Datum: 23. března 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
LED Světlo jsem chtěl taky stavět http://www.jawa-50.cz/clanek/zadni-koncove-led-svetlo-12v.html a CDI (bezkontakt) mě extra nevzrušuje už proto že jsem v elektru začátečník http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm
 
 
Datum: 23. března 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo jenže já nejsem nějaký elektrotechnik..:-D vůbec netuším...jak na to.....což o to návody by se našly...,ale udělat to?? nezvládám ana koliik tě to Chongovo CDI vyšlo?? a i s tím zadním LED.. taky u tom LEd přemýšlím...
 
 
Datum: 23. března 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9014    
kašlete na tyristorový zapalování,postavte si Chongovo CDI,to je masáž!!! Bezchybnej chod motoru a starty,s pouzitim LED na zadni svetlo vepredu svitis 35W! Dosavadní skušenost-nový kladiva bez problemu dávaj cestovní úpravu do max otáček
 
 
Datum: 23. března 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no možná ta indučka, já taky stavím zrovna teď taky tyristorové zapalko :-D
 
 
Datum: 23. března 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši čím by to mohlo být že mě jde málo eletrika na jawe 250? dal sem tam jiný stator cistil sem kladivka ale ono to tak jenom lechtá a nekope včem by mohla tak být zrada? prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jestli mas dobitou baterku tak muzes mit spatnej odtrh..
 
 
Datum: 24. března 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
asi ti to malo dobiji nebo vubec
 
 
Datum: 23. března 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9014    
treba protoze mas vybitou baterku
 
 
Datum: 23. března 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel9004    
Ahoj borci, potřeboval bych nutně poradit ohledně elektriky na Jawě 23 mustang. Elektriku jsme zkoušel na dotek prstem a kope pouze když se druhou rukou chytnu říditek nebo kostry, jinak nekope a svíčka neháže jiskru. Vůbec si s tím nevím rady, byl bych rád kdyby mi někdo pomohl...diky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělalo mi to to samé na mustangu, je to vadná zapalovací cívka v magnetu, ;-) Vyměň ji, nastav odtrh, a dobre.
 
 
Datum: 07. června 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel9004    
ok skusim tu indicku vymenit ale nejprve ji musim sehnat a jinak konicek sem cistil aj smirglem
 
 
Datum: 23. března 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
skuis vimenit inducku,alebo si skus vicistit konicek naku hadru
 
 
Datum: 23. března 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9009    
Já když dám prs do faje aniž bych se chytl kostry tak mi to dá vělkou ránu. A kdyždám prs ještě na kustru tak to potom skoro odletim.:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 22. března 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel9004    
a skousel sem tam novou svicku a nic a kdyz sem tu svicku skusil na kamosove motorce tak fungovala perfektně
 
 
Datum: 22. března 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel9004    
praveze to mam ukostřený. Vsechny kontakty i na kostře sem brousil smikovým papirem a všechny draty jsem skontroloval jestli tam neni spatnej kontakt nebo jestli nejsou poruseny a nic. A svicku sem pokladal na hlavu valce....neni treba mozny ze ten ukotvovaci pol na inducce je spatnej? nebo neco s kladivkem?.....divalo se mi na to nekolik lidi a nevijou co by stim mohlo byt ze je to hodne divny
 
 
Datum: 22. března 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: peta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A když zkoušíš tu svíčku pokládáš jí na válec?Aby házela jiskru musíš jí mít ukostřenou..A že tě nekope když se nedotýkáš kostry to je normální,protože neuzavřeš obvod.
 
 
Datum: 22. března 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Elektrice nerozumim,ale as to dobre ukostreny?
 
 
Datum: 22. března 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
sak ale to nemosi mjet na jezdeni naki vliv
 
 
Datum: 22. března 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel7932    
Zdar draci co by mohlo být z dinamem když nekope.Skoušel jsem indukční cívku i kondenzátor. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 7:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zjisti si jestli ti vubec jde z baterky proud do indukcky...
 
 
Datum: 22. března 2010 7:42
 
<  156  157  158  159  160  161  162  163  164  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 5:24:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu