|
|
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
Posl.aktualizace: 22. února 2010 22:02
 je to fajn. mam to zrobene. a motor chyta uplne paradne, ani nemusim vynalozit nebo dokonce doslapnout az do konce a naskoci  . takze doporucuju
Datum: 22. února 2010 22:02
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Platí pravidlo že při nižší energii jiskry (nebo stejné) dochází u CDI (tyristorové zapalování) k účinnějšímu zapálení směsy vlivem rychlejší strmosti výboje na jiskřišti (měřeno elektricky). Tohle zapojení tedy zlepšuje vlastnosti jiskry v nízkých a vysokých otáčkách. Tedy jinými slovy, snažší starty a schopnost pálit i při vyšších otáčkách než dokáže indukční zapalování. Dá se i ušetřit co se týká spotřeby elektrické energie (i indučka je v bateriovém zapojení spotřebič), protože CDI má mnohem menší spotřebu při kvalitní jiskře. Výkon to nezvětší, to je kravina.. tedy ve smyslu že by jsi pak na motorové brzdě naměřil vyšší výkon motoru...
Datum: 21. února 2010 0:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 máš vyší výkon pri nízkých otáčkach zlapeší sa štartovanie a neopaľuju sa kontakty prerušovača
Datum: 20. února 2010 18:35
 tuším že to potom líp startuje a jiskra je podstatně větší
Datum: 20. února 2010 17:55
|



|