česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1671  1672  1673  1674  1675  1676  1677  1678  1679  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau hoši poradte mi..když ted koupím pionýra kterej není pojištěnej ale má TP můžu ho potom pojistit jakoby na sebe i kdyby nebyl přepsanej na mě?? nebo ho musím mít na sebe přepsanýho ? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Informace získáš na : http://www.bezpojistení.cz/
 
 
Datum: 25. července 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
Zdarec draci pisu uz dneska po 2 muzete mi nekdo rict kolik vyrabi proudu ty civky na pionyru kyz jsou obe propojene ?? a nebo aspon kolik jedna ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2009 23:25
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
oki kdy prijedes ???
 
 
Datum: 28. července 2009 23:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
A hele Dominiku a nechtěl bys to odemě rovnou vyrobit? A třeba zadarmo a že bych za tebou přijel za vlastní benzín a i materiál ti daroval? :-D
 
 
Datum: 26. července 2009 12:34
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
no jo no takze nabije nabije nabije to no a mas nakej navod na to ??, a i rozmery fotk ytoho jak to ma vypadat a fungovat a plosaky urcite ??
 
 
Datum: 26. července 2009 1:07
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Aha... no tak to jo. Ale smiř se s tím, že platí pravidlo ,,kde nic není ani smrt nebere,, Takže jediná možnost je naroubovat blikny a baterku, přičemž sem tam jí budeš muset dát na nabíječku, protože to bude jak s děravým vědrem... něco ti do něj poteče, ale nikdy se ti ho na motorce nepodaří nabít a co víc neustále bude energie ubývat až bude ouplně vybitá... A až se vybije ani blikny nepůjdou :-D. Hele existuje rešení, nechat si vysoustružit a vyfrézovat stator kam přijdou čtyři póly. Jenže to je jen začátek, pak je třeba všechny póly usměrnit a za usměrněním dát regulaci, abys nepřebíjel. No ale to už nejsme u jednoduchého řešení tak jak by jsis to představoval ty a mám obavu že je i nad tvé síly. Prostě přijmi fakt že v tomto případě neexistuje jednoduché řešení, tak abys nabíjel, svítil, troubil, svítil brzdovku a ještě k tomu blikal...
 
 
Datum: 25. července 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
Ziskam tim blinkry a nemusim upazovat jako na spartakyjade ........ lidi nedokazete nekdo to nak udelat aby se ta baterka dobijela s tyristorovym zapalovanim ?? a nebo nak jinak al ene zadny brutalni upravy abych to zvladnul ....
 
 
Datum: 25. července 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
No a co tím získáš? Koukam na to schema a je to zapojený jako 20W verze, takže vepředu musí být 15W lampa.. Svítit to bude jak bludička kdoví jestli se bude stíhat dobíjet. Ono totiž to ty asi Dominiku nepamatuješ, ale v dřívějších dobáchg se přes den nemuselo svítit. Takže bylo z čeho nabíjet baterku když se nesvítilo a večer, co ti nedal alternátor, ti doplnila baterka kterou jsis přes den nabil.. jenže.. dnes musíš svítit a veškerou energii ti sežere osvětlení a na baterku nezbyde zhola nic... To zapojení ti tedy zkrátka neuživí blinkry, jedině bys porušil vyhlášku o provozu na pozemních komunikacích a přes den nesvítil. Takže můj závěr zní... ikdby s tyrystorovým zapalkem, či bez něj, nebude ti to stíhat dobíjet. Zapojení je určené dobovému provozu. Zkus to nejdřív zapojit podle schematu bez tyristorka a uvidíš, stačí pár dní provozu.
 
 
Datum: 25. července 2009 8:48
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
A chci tam nechat moje tyristorove zapalovani zvladne mi nekdo udelat schema jak by to slo ty dve veci dat do hromady ??
 
 
Datum: 25. července 2009 0:58
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
 
 
Datum: 25. července 2009 0:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Dominiku.. asi je ti známo že ty póly v serii vyrobí 30W.. také víš že rozvod je 6V.. takže pokud jsi o hodinách fyziky nehnípal, tak víš že P=U x I jinak také I=P/U takže 30W/6V se rovná kolik? ano, ano 5A :-). Protože jsou v serii, tak tento proud teče přes obě... K čemupak ti tato informace vlastně je?
 
 
Datum: 24. července 2009 23:52
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
Kony a myslis ze by me utahli ty civky tyristorove zapalovani a jeste k tomu svetla a jeste nabijet baterku ???
 
 
Datum: 24. července 2009 23:49
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Asi myslíš světelné cívky a ve verzi 30W zapalování. Takže jak už jsem napsal ty cívky vyrobí 30W
 
 
Datum: 24. července 2009 23:34
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar ještě poradte mi tedka mam svojiho pionýra po go dělal jsem to přez zimu mam tam novou klikovku mám výbrus 38 25 píst pístní kroužky, komplet všechny ložiska v motoru nové i gufera. mislím si teda že jsem to dobře zajel těch 350 km jsem to šetřil a hodně jsem to mazal mám tam 2 kroužkovej píst a v těch kopcích to lítá jak hovado jedu do kopca jak prase otočim plynem a to letí jak blázen proto si mislím že jsem to dobře zajel ale po rovyně to moc nejede mám tam 13 kolečko do rychlosti a jede mi to těch 60 a vyc ne myslim si že to má na víc poradte co mám dělat at mi to těch 70-75 km h jede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 0:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6833    
to ze nechce do max otacek je v poradku.......ono to jeste dobre do najetých 1000km po vybrusu nepojede na maximum,az kdyz se uplne zajede.......pak pojede urcite tech 70-75......jen to neuspechej!!!
 
 
Datum: 25. července 2009 0:20
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
macocha?
 
 
Datum: 24. července 2009 23:47
 
 
 
 
Jméno: santy      IP: uživatel6218    
čau mám takovej dotaz, je mi 16, a chci si dělat ridicak A1 na pionýra, potřebuju mít když si chci dělat řidičák někde napsaný souhlas od rodičů? nebo stačí jen podat přihlášku do autoškoly spolu s papírem od doktorky, že jsem zdravotně způsobilý?? jak to teď je??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: Martin Rosenberg      E-mail:      IP: uživatel6186    
a proč si rovnou neuděláš na 125
 
 
Datum: 28. července 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel3028    
Zajíc13: co na trom nechápeš že můžeš legálně jezdit ve 13ti na 125ccm? Ano můžeš, ale musíš najít dobrýho autoškoláka ;-) Jinak pod 15 Ověrený souhlas zák. zástupce
 
 
Datum: 26. července 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no takle sem to pochopil ja... mi to vysvetlovali a prej si muzu udelat ridicak jako i ve 14 ale oficialne mi ho daj az v 15.. stejne to nechapu :-D kdyz chce nekdo delat ridicak na 50 tak zkousky jezdej na 125 :-D ale aspon u nas maj jawu :-)
 
 
Datum: 25. července 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: santy      IP: uživatel6218    
pro zajic13 : tam je napsáno že - Žádost uchazeče mladšího 15-ti let musí být doplněna souhlasem zákonného zástupce o přijetí do výuky a výcvik --- v tom případě mi je 16 tak nemusím to mít potvrzené rodičema že si budu dělat ridicak?
 
 
Datum: 25. července 2009 13:42
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
 
 
Datum: 25. července 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
Ja jsem byl ted v autoskole a prisle jsem tam a rik sem mu ze chci papiry na 50 a on mi dal am ted sem je dodelal a nwm teda jak je to no ja na ne seru ja budu litat s am ....
 
 
Datum: 25. července 2009 0:50
 
 
 
 
Jméno: Grik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musis to mit od jednoho podepsany a az si ho pudes udelat na Obecak tak musi jit s tebou jinak ti ho neudelaj
 
 
Datum: 25. července 2009 0:26
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel4285    
Musis mit podpis rodice aspon jednoho jinak nic nebude
 
 
Datum: 25. července 2009 0:23
 
 
 
 
Jméno: mIX      IP: uživatel5407    
Taky jezdim s Am ma mustangovi policajti s tim zatim nemeli zadnej problem tak nevim na co A1
 
 
Datum: 25. července 2009 0:07
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel6832    
protože AM je do 50ccm a maximální konstrukční rychlosti 45km/h - fik sice ma 50ccm ale má konstrukční rychlost 65km/h tudiž musiš mět A1 - debilni zakon ale taky se to tu nesčetněkrát řešilo
 
 
Datum: 25. července 2009 0:04
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
Jakto ze musis mit A1 ???
 
 
Datum: 24. července 2009 23:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Dominiku nemluvíš pravdu...na pionýra musí být A1..jo a jináč ta přihláška musí být podepsaná od rodičů..
 
 
Datum: 24. července 2009 23:23
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
Musis mit potvrzenej podpis na prihlasce na vasi obci na urade to podtvrdi tvym rodicum a malinko mi to nehraje na pionyra a1 pionyr je 50 takze ti staci na nej AM a A1 je mylsim na 125 ......
 
 
Datum: 24. července 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6831    
Čau draci,dneska sem byl na vyjíždce s mojí čz 477 a při jídže mi jen tak začala žmourat kontrolka dobíjení,potom když sem musel jet pomaleji,tak už se rozsvítila uplně a nedobíjí to.Nevite někdo čím by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
zkuz skontrolovat uhlíky(nejspíš je to vono) nebo kabely a relé
 
 
Datum: 24. července 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: aleš      IP: uživatel4167    
Zdarec chtel bych se zeptat kde bych mohl koupit kola na fechtla kolik to zhruba stojí dík za odpovedi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel4167    
No na aukru jsem se díval nemohl jsem nic najít práveže:-D
 
 
Datum: 26. července 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
zrovna ted sem si tam koupil cely kolo (rafek,vyplet,buben) s novejma loziskama a s 60 % drapakem za 150 kč :-)
 
 
Datum: 25. července 2009 11:38
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
www.aukro.cz tam vzdycky sezenu vsecko ;-)
 
 
Datum: 25. července 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
specifikuj co minis pod pojmem kola, ci spis co vsechno na nem ma byt...pneu (ceska Mitaska 2,50 - 2,75) + duse klidne i za 810, novy rafek tu ma Sesa tak si to najdi kterej bys chtel, prodaval tu i bomba kolo rafek, vyplet a celej stred, ten novej nesezenes...jinak po znamejch, srotovistich a bazarech cely kolo s pneu (vetsinou mensi nez polovicni vzorek) treba aj za stovku nebo dekuji...to je relativni...
 
 
Datum: 24. července 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: pardál      IP: uživatel4167    
tedka sem byl na kontrole s mím fechtlkem prosloto jenom pár malých chybicek a mám vu znacku aj technicák a ta znacka je ta nova velka ale vypada v pohode písu to jen tak nemám co dělat:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 7:55
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
co te tan vsechno kontrolovali???
 
 
Datum: 25. července 2009 7:55
 
 
 
 
Jméno: Karel17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, je vůbec možný, aby mi nejel fichtl, když jiskra je dobrá i svíčku sem měnil, indučku sem měnil, předstih sem nastavoval, hází to parádně, ale přesto to nechytne a ani to nemá snahu. Nevíte někdo, co by tomu mohlo bejt?? asi to brzo rozkopu:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: Karel17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no měnil jsem i karbec a pořád to nemá vůbec žádnou snahu, teď to dokonce hází jiskru jen někdy a to jsem vyměnil snad všechno a že by to někde podcházelo, to se mi nezdá, má to dobrou kompresi.
 
 
Datum: 28. července 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde ti tam benzin? :-)
 
 
Datum: 24. července 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: tm      IP: uživatel5056    
Zdarec co musim vymenit kdyz me nebrzdi prední brzda jinak lanko je novi vse se krane vraci ae nebrzdi poradte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel4167    
No musí to víc utahnut dole to lanko je tam 10 matka a pritáhni ji a když to ani potom nepude tak vymenit brzdove obložení stací sundat kolo a ten buben ti vypadne sam a pak jsou tam jen 2 pruzinky a más to hotoví tak za 10 min.
 
 
Datum: 24. července 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
Zdarec draci, chci se zeptat, jak udělat tištěný spoj na tyristorové zapalování, díky všem. http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 7:21
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
Díky vám moc všem, osobně se na to převinutí atd. necítím, trafo by mělo být stejné jak má autor, takže snad to nějak půjde. :-)
 
 
Datum: 25. července 2009 7:21
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jo a k uvedenému zapojení zapalka.. bacha na zapojení sekundárního vinutí.. pokud obě vinutí sekundáru zapojíš opačně než máš (špatně=antiparalelně), tak to chodit jednoznačně nebude... Takže majzla na to pokud neseženeš stejné trafo jako autor článku... jediný můj dovětek, nemyslím že je tak těžké převinout zapalovací pól aby se muselo blbnout s převodovým transformátorkem. Bez něj je to o mnoho elegantnější zapojení. Já osobně bych dal přednost induktivnímu snímání pomocí jádra vykuchaného z relátka (v GME zakoupené RELEH700E24C) a pomocí magnetu uchyceného na unačeši, než použít kladívko a bych spínal tyristor přímo přes diodu. Zároveň by vzniklo bezkontaktní zapalování. Momentálně v tomto oboru činíme pokusy a jediný problém vzniknul tím že rotující magnety rotoru způsobovaly sepnutí indukčního snímače i tam kde nebylo třeba (stroboskop napověděl proč nám nejdou vysoké otáčky jak by jsme chtěli), takže jsme jen zatlumili výstup odporem a dospoda dali stínící plech a finito.. pálí to kde má :-). U nás je rozdíl ale v tom že vysoké napětí vyrábíme pomocí elektronického měniče.. není to ale nutné pokud by se navinul zapalovací pól jak jsem výše napsal...
 
 
Datum: 25. července 2009 0:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Pokud jsi zdatný chemik, tak ti stačí kousek železa a kyselina chlorovodíková.. to první jsou například odmaštěné hřebíky (klidně rezavé) a to druhé se prodává v drogerii také pod názvem kyselina solná... jenže má to háček, také potřebuješ oxydační činidlo, bo železu se nechce chlorid železitý dobrovolně tvořit, maximálně tak odrezí ty hřebíky :-). Takže věz že oxydačním činidlem může být peroxid vodíku, ten ti v drogerii také prodají.. nebo můžeš použít čistokrevnou hromádku rzi.. no ale proč blbnout s takovým hrnečku vař.. bo rekce je značně bouřlivá a hrozí že zničíš mamince stůl, koberec, nábite a svoje oblečeí, takže na konec mého poučného článku vědomostí z chemie základní školy ti napovím že potřebnou sloučeninu koupíš pod názvem ,,leptací směs,, v GME a vyrábí jí firma ELCHEMCO :-D
 
 
Datum: 24. července 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
A zapoj to presne podle toho schematu na ty prepinaci skrince pin oznacen 1 musis mit tak jak je jinak to nebude fungovat a kdyz pripojis tu kostru tak ti to nechytne a kdyz ji osdpojis tak chitne al ene pes to zapalovani jen tak ze je to propojeny nezapomen an to ja jsme se s tim dneska trapil
 
 
Datum: 24. července 2009 23:14
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
A zapoj to presne podle toho schematu na ty prepinaci skrince pin oznacen 1 musis mit tak jak je jinak to nebude fungovat a kdyz pripojis tu kostru tak ti to nechytne a kdyz ji osdpojis tak chitne al ene pes to zapalovani jen tak ze je to propojeny nezapomen an to ja jsme se s tim dneska trapil
 
 
Datum: 24. července 2009 23:14
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
jo součástky už mám vybrané, ale nevím kde sehnat ten chlorid železitý, poradíte?:-(
 
 
Datum: 24. července 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4649    
třeba tady a můžeš si tam koupit i součástky http://www.gme.cz/cz/index.php
 
 
Datum: 24. července 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
Díky, a kde ty věci seženu?
 
 
Datum: 24. července 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4649    
kup si cuprexit,lihový fix a chlorid železitý vytiskni si předlohu spoje ustřihni si cuprex polož na něj předlohu a v místech kde mají bejt díry pro součástky udělej hřebíčkem důlek pak odendej předlohu provrtej důlky a lihovým fixem nakresli od díry k díře spoje tak jak sou na předloze pak to nech chvíli zaschnout a mezi tim dej lahev s chloridem ohřát do teplý vody pak ho nalej do plastový misky třeba od ramy a polož na jeho hladinu dps a nech ji plavat až uvidíš že už začne prosvítat tak ji zkontroluj jestli je už vyleptaná pro urychlení leptání můžeš přidělat dps na drat a kvedlat s tim v chloridu. čim kradší dobu je dps v chloridu tim je menší pravděpodobnost že se ti to podleptá
 
 
Datum: 24. července 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
Zdarec draci, chci se zeptat, jak udělat tištěný spoj na tyristorové zapalování, viz odkaz http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html Díky moc všem! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: casper.88      E-mail:      IP: uživatel6333    
Nazdar všichni, nevíte o někom kdo se zabývá výbrusy válce, úpravou kanálků a upravením pístu, nejsem moc šikovný. Děkuj předem za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDAR, právě dnes sem plonkovní válec rozhodíl, a chystám sa na to, vložka je kalená, budo to těžká operace, bud kupím frézičku do vrtačky, nebo to dám kamošovi do dílny, ale když si to udělám sám, bude to těšit více, pak to dám na výbrus , a osadím pístem s jedním kružkem, plány sem našel na internetu, tož mně držte palce )))
 
 
Datum: 25. července 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel6830    
jestli viš kde je mohelnice tak v mohelnici takovej malej obchudek JAWA tam ma všechno ja sem si tam taky nechal dělat vybrus pod tim nadjezdem je ten obchudek ten chlap co ho ma pan špička
 
 
Datum: 24. července 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: bezmozek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci,mam tři dotazy ohledně pionýra:1)když děláte GO motoru co všechno dáváte nový 2)rozpůlil sem motor ale nemužu sundat kliku protože mi jí drží to kolečko co je na straně u spojky tak jak to mam sundat a za 3) jestli mužu dát do motoru z 05 s tim starym zapalování zapalování z 21 nebo mustanga prostě z toho novějšího motoru jestli se tam vejde aby tam šel nasadit kryt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 0:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6833    
tezko spekulovat takle pres PC co vsechno udelat pri GO......dost zalezi na stavu.......jestli ma klika dobry hridele,nebo jestli je treba koupit novou kliku,nebo jen staci repas ojnice,vybrus je bez komentáře,nová loziska taktéž,dávám i novou spojku,snejtovat spojkovej kos,kdyz je treba tak nová futra predlohovyho hridele a vhodne je upravit,podle potreby opravit radici automat,novy pero radiciho automatu,novou vidlicku......pokud je nakurvený zapalovani,tak samozrejmne repas zapalovani,vymenit o-krouzek nakopavacky aby nechcal olej,gufera,pretesnit poradne motor a to je tak asi vse.......fakt dost zalezi na tom,v jakym stavu ten motor je......nekdy staci jen udelat futro na klice,loziska,,gufera,lamely,vybrus a je po GO......... k dotazu 3) zapalovani i dekl z 21 na 05 jde.......z deklu je treba vyrazit vlozky a gufero.......
 
 
Datum: 25. července 2009 0:32
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
Do 05 se dávali nejdřív starý zápalka a pak i ty nový, ale musí tam být uspořádaný ty cívky tak aby se ti to tam vešlo. Tu ouzkou cívku dopředu nahoru. Na J 20, 21, 23 je na to v karteru nálitek. Krásně se ti to tam vejde i takhle, mam to na mojí 05. For: Steve Hele na karter z J 05 nejde přeci víko z J 20, 21, 23 protože je na větší šrouby a má tam ty válečky na těch šroubech, 05 je jen přišroubovaný závit M5.
 
 
Datum: 24. července 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud se to tam vejde tak te to krasny...jinak ten stahovak se da vyrobit z jednoho kusu zeleza (osvedcila se mi 4-hranna trubka), dvou sroubu a dvou matek...
 
 
Datum: 24. července 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to zapalko tam de bez uprav,nedavno sem na 05 menil za zapalko z 20 a slo to normalne
 
 
Datum: 24. července 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inak egzistuje na to aj original stahovák http://www.uni-max.hu/fotocache/dt_small/8816722_010_CPT.jpg
 
 
Datum: 24. července 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stahovak na primarko? treba na jawa-50.cz, je tam krasnej navod aji vykres...jinak pri puleni hlavne secko zkontrolovat estli neco nahodou na oko nesedi, loziska na kliku vymenit, jestli klika nema vuli, prevodovka, futra v ni atd...to zapalko z 21 (jak 20W tak 30W) se pod ten pulkulovy dekl tusim nevejde, ale da se tam dat dekl z 21 a pak to tam pasne sto pro, jen se vyndavaj z toho krytu ty kolicky...a pro UltraMostera - gdyz se fik fakt dobre udela, tak dokaze litat s 13z (klasika) 80km/h a pri tom tahat dobre do kopcu, moje jednadvaca je toho zivym dukazem...
 
 
Datum: 24. července 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: bezmozek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a neměl bys fotku toho stahováku abych si ho moch udělat?
 
 
Datum: 24. července 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo na primar je stahovak a zapalko by teoreticky mohlo sednout
 
 
Datum: 24. července 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec tak když jsem dělal GO tak jsem rozhazel novy loziska novou ojnici s jehlou precentroval kliko hodil ferodovy lamely vybrus hvezdu hlavu podkovu ke klice gufera no to je vsechno asi myslim ted nemam problem udelat 80s 12 zubym sekundarem :-) at se dari .Spara11
 
 
Datum: 24. července 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6829    
zdar, prosím o rady jaký syntetický olej bych mohl míchat do pionýra, a v jakém poměru, mogul tsf už nikdy více, je to m2t v bledě modrém, samý karbon ((( mám 600 km od výbrusu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já dávám 1:40 Castrol garden 2T (plná syntetika) a nemám problém....:-)
 
 
Datum: 25. července 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6836    
prachy má každý, mě jde o to lesti polo, nebo plnu, a v jakém poměru, 1 ku 50??? dozvím sa to už kurva
 
 
Datum: 25. července 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
nwm proc by tam nemel davat plnou syntetiku, když na ní más prachy tak ji tam dej
 
 
Datum: 25. července 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6836    
díky, a míchat v jakém poměru 1 ku 50?
 
 
Datum: 25. července 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Valvoline competition
 
 
Datum: 25. července 2009 9:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6833    
do seriovky v zadnym pripade nedavej plnou syntetiku!!!!!!! maximalne polosyntetiku......ja treba jezdim Motorex Speedmix 2T,nekdo jezdi Motul 510
 
 
Datum: 25. července 2009 0:34
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
čaéc chcu se vás zeptat jak poznám že mám špatnou klikovku když jedu na pionýrovy jak to poznám? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 9:18
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a kdybys ji měl vyndanou tak ji chit za ojnici ,nech ji volně viset a ze zhora do ní rukou klepni a jestli uslišíš cinknutí tak je v háji
 
 
Datum: 25. července 2009 9:18
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel6830    
sundej valec a zatahej za kliku dopredu dozadu jestli to ma vulu tak je v prdeli jehlovi ložisko a štěrchá to a netahne to
 
 
Datum: 24. července 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel5196    
zdar, nevite kde by se dali na netu koupit sklapeci stupačky ,aby šli do kříže na pio? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2009 9:26
 
 
 
 
Jméno: máca      E-mail:      IP: uživatel6847    
kup si stupačky s čezety obruš závit a závitníkem vyřízni takoví ja ký potřebuješ taky to tak u pincka mám\r\n
 
 
Datum: 26. července 2009 9:26
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6836    
nějaké sežen, a pak si je tam navař, nejjednodušší ))
 
 
Datum: 25. července 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar jak sou hluboko ty druhy PVC pouzdra podle katalogu ND sou v každym 2 ale ja ze spodu vidim jen jeden odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uz sem to našel je to 16cm
 
 
Datum: 24. července 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Ahoj, jaký vliv může mít na vibrace a chod motoru nesouměrnost se trvačníků? Viz obrázek... http://uloz.to/2171369/klikpio1.jpg A co znamená značení na čepu kliky? též na obrázku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6838    
nic nevyhazuj,podle ojnice sem poznal ze je to nova tajwanska jehlovka......proste sou takle na picu vyfrezovany......ale prej nehazej.....kamos si ji taky koupil a kdyz sem to videl,tak mi bylo na blití......to je kvalita pod me jebat!!!!!
 
 
Datum: 25. července 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Jak to? nerozumím tomu značení...
 
 
Datum: 24. července 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: boss      E-mail:      IP: uživatel6830    
upřímně tu klikovku mužeš už hodit tak do žekeza
 
 
Datum: 24. července 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: Waffen      E-mail:      IP: uživatel5851    
CAw .... Vim že sem noob, ale potřeboval bych vědět jestli můžu dát do karterů z 21 automat z 05!!! dík rady a zkušenosti.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 0:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6833    
i kdyby byl černej tak co.......tenhle mi urcite babetu neukradnul.....doufam....... jináč automat z 05 je jinej,ma jinej krok a rozpeti a pouzit ho nelze!
 
 
Datum: 25. července 2009 0:38
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6829    
to si jako rom? nebo co je noob?
 
 
Datum: 24. července 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6829    
to si jako rom? nebo co je noob?
 
 
Datum: 24. července 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: mustafo      IP: uživatel4675    
Draci, mam problem z mustangem vubec nechce tahnout do kopce. MA novy loziska na klice ,vsechno cisty a kompresi jsem meril a nameril jsem 4,5kp/cm2. MUze to byt predstih nebo ty loziska??? JInak po rovince jede pekne ,ale ty kopce to se strasny poradte. To co jsem predtim vyjel krasne na dvojku tak tedka to vyjedu jenom na jednicku. PORADTE PLS!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
jestli máš nový ložiska, tak si to první musí sednout a až potom to pojede.
 
 
Datum: 24. července 2009 18:36
 
<  1671  1672  1673  1674  1675  1676  1677  1678  1679  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 6:57:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu