|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zdra draci, mám takový dotaz. Teď jsem se díval na sekundára tady u sesy. Až doteď jsem si myslel, že čím menší, tím vyšší rychlost, ono je to naopak? Nějak mi to neleze do mozku, myslím, že by to mělo být jako u rozety, čím větší, tím větší výkon a naopak, nebo ne? Mám v tom guláš
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 8:04
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 máte pravdu s tím kolem, teď už to chápu
Datum: 24. července 2009 8:04
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Vykon je porad stejny... A nikdy si nejezdil na kole?
Datum: 24. července 2009 2:14
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 mas to jako u kola...ve predu kdyz si das mensi kolo tak hamtas jako blazen a mas malou rychlost a kdyz tam das to nejvetsi tak to skoro neutahnes ze zacatku ale kdyz se rozjedes tak mas velkou rychlost... a vzadu taky...kdyz das velky dozadu tak mas velkou silu a kdyz das maly tak mas malou silu a velkou rychlost
Datum: 23. července 2009 23:21
 Čau lidi na jakou hodnotu se mam posunout s predstihem kdyz jsem si koupil hvezdicku hlavicku od sesy dikyzaodpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 7:35
 Super moc diky za rychlou odpoved me zmatlo umisteni svicky ze je rovnobezna s osou drahy pistu
Datum: 24. července 2009 7:35
Jméno: standa
IP: uživatel6821
 nikam,spalovaci prostor ma stejnej objem jako seriova hlava,takze s predstihem hejbat nemusis........
Datum: 23. července 2009 23:55
 čau potřeboval bych nutně poradit ohledně jawy 50 typ 05 výbec to nejede když dám prst do zapalovácího kabelu tak to kope ale když tam dam síčku tak to vubec neházi jiskru už jsem skoušel skoro všechno.díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 11:08
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když to kope na konci kabelu, nemusí to ještě znamenat, že jiskra bude dostatečně intenzívní na svíčce ve válci pod tlakem.
Datum: 24. července 2009 11:08
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 A zkusil jsi se při tom testu dotknout tělem svíčky kostry motorky, nebo motoru?
Datum: 24. července 2009 10:08
 Vyměň svíčku a když to nepomůže, tak vyměň i fajfku.
Datum: 24. července 2009 8:41
 Cus,potreboval bych akutne poradit nejede mi fichtl svicka jiskru haze a benzin tam de nevite co by s tim mohlo bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 22:39
 jo este sem zapomel vubec neskytne
Datum: 23. července 2009 22:39
 predstih odtrh smes popripade mozna i spatna svicka
Datum: 23. července 2009 21:38
 dobry den prosim vas o radu kdis steluju predstich u jawi 23 tak ho nasteluju za tepla tak predstich drzi ale jak to nastartuju rano studeni tak to nedrzi prosim poradtemi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 9:10
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
Datum: 25. července 2009 9:10
Datum: 24. července 2009 12:50
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
Datum: 24. července 2009 9:11
 někdo neumý ani to
Datum: 23. července 2009 22:45
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 no..zaklady jo
Datum: 23. července 2009 22:23
 zajic: tak to jsi o dost mladší  , jinak asi jsi vyjímka a česky umíš
Datum: 23. července 2009 22:14
 STOP kurvení češtiny
Datum: 23. července 2009 22:05
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 jawa_cezetak: no tak me ted bude 15 tak ja uz radsi mlcim
Datum: 23. července 2009 22:03
 zajic: ja to četl jen letmo....ale sere mne ta gramatika dnešních děcek.....otřes fuj, blééé
Datum: 23. července 2009 21:49
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
Datum: 23. července 2009 21:35
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 no tak vono by melo bejt jedno jestli predstih stelujes za tepla nebo ne  mezera mezi pistem a hlavou bude porad stejna
Datum: 23. července 2009 21:33
 tak zaprvé píše se předstih a né předstich. a píše se jawy s tvrdým Y vole!!!!! a nemyslel si náhodou že šteluješ volnoběh??
Datum: 23. července 2009 20:51
 ahoj..nevite jak ma bejt asi serizena brzda na motorce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 20:24
 ahoj..nevite jak ma bejt asi serizena brzda na motorce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 22:02
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 tak aby brzdila
Datum: 23. července 2009 22:02
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 čau sehnal motokáru chybí jí akorát motor nevim jakej tam dát mám z fichtla ze simsona nebo z čz-rikša tu motokáru mi nabízeli za 100kč ale ještě jsem ji neviděl jakej motor mi doporučujete?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 20:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej tam motor ze 120 LS a bude se ti to zvedat na zadní   jináš bych tam nacpal motor z čz 175 nejlíp s tím větrákem
Datum: 24. července 2009 20:01
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 čz určitě čz...přinejhorším simson..fichtlika nech být...potřebuješ tam neco at ti to ty 4 kola utahne ..já sice mel v motokáře motor z fichtla a jezdilo to jak cip...ale hod tam čz..
Datum: 23. července 2009 21:41
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 zdravim potebuju radu,myslíte ze je normální kdyz uz sem dal pod válec asi pet tesnení,pod hlavou mam jedno a jeste by to potrebovalo podlozit??? píst mi stále klepe do hlavy a kdyz uz se mi to náhodou povede nastartovat tak to skoro vůbec nejede nemá to žádný tah a hltí se to(vysvetluji si to tím klepáním pistu do hlavy ale nevím jiste jestli je to tím) koupil sem si od sesi ten válec s osmim výbrusem a od té doby mi tohle dělá,už nevím co stím. Myslíte že mám ještě zkusit koupit těsnění??? a nebo mam dělat uplně něco jiného?? předem díky za vase odpocedi a nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 7:59
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 vcera sem chvili jezdil,porad to kuckalo hltilo se to a dusiloale nejak to jelo, po chvili to najednou jet prestalo a od ty doby to zase nemohu nastartovat,je mi divne ze píst porad klepe do hlavy,kdyz ani celej nevyjede ven z hlavy,mam teda jetse zkusit to tesnení?? a kdyz budu stelovat predstih tak aby byl pist 1,6-,1,9mm pred horní uvrati kdyz se kladivko zacne rozevirat ne? nebo se to v tomto pripade musi delat jinak????
Datum: 25. července 2009 7:59
Jméno: kamil
IP: uživatel6772
 ja si nechal udelat 8 vybrus a museli mi rozšířit i průměr hlavy mam pod válcem jedno těsnění a vsše je ok.tak skus tu hlavu taky vybrousit.
Datum: 24. července 2009 22:29
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 tak tam dej vic tesneni ja jich tam mnel 5 a neklepaloto ale stejne to moc dobre nejelo nechl sem si udelat ze stariho valce 8 vibrus a jede to bombovje.
Datum: 24. července 2009 13:11
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 ja uz jich tam pet mam,ktomu mam jeste jedno pod hlavou a stejne to klepe
Datum: 24. července 2009 8:37
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 cus dej pod valec 5 tesneni a budeto ok mnel sem taky tendle valec ale zadnej zazrak lepsi je si nechat udela z normalniho valcee 8 vibrus
Datum: 23. července 2009 23:22
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 pist koukal pouze vypouklou částí, okraj pístu uz ven nevylezl,byl vevnitr ve valci
Datum: 23. července 2009 22:01
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 pist koukal pouze vypouklou částí, okraj pístu uz ven nevylezl,byl vevnitr ve valci
Datum: 23. července 2009 22:00
 No jestli mas 8 vybrus je to jasny seriova hlava ma "prumer spalovaci komory " mensi nez 40.00mm a kraje pistu ti narazi do hlavy chtelo by to kousek rozsirit pecllivou prací na soustruhu ale uz ti nereknu jak to chytit to mozna bude vedet nekdo jinej tot moje rada
Datum: 23. července 2009 21:36
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a když si tam dal ty těsnění, nasadil válec-tak píst furt koukal nebo ne
Datum: 23. července 2009 21:33
Jméno: viktor09
IP: uživatel6817
 čau potřebuju pomoct rychle pravě ted se hrabu v mojem mustangovi a už mi chybí jen dodělat spojku a předstih no tak ale potřeboval bych se zeptat jak mam přidělat ty pružiny (jak tam mam dat tu segrovku s podložkou) nemate na to nějaky trik nebo něco? už sem zkusim snad vše...  prosim pomoste budu vděčny za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 22:21
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 existuje na to jednoduchý přípravek. vezmeš kus pásoviny (cca 4cmX4mmX25cm, možno i jinou, tuto mám já), na jednom konci vyvrtáš díru tak 5,2-5,3mm(můžeš i 5,5mm, ale budeš muset šroub přitajnout matkou), potom zašroubuješ přípravek do karteru, odměříš si vzdálenost k pružince, zboku pasovinky vyřežeš nebo vypiluješ zářez a je hotovo. Pak jen upevníš do karteru a otáčís sp. košem, je to jednoduché a rychlé. PS:na netu je někde i nákres toho přípravku, ale nemůžu to teď najít
Datum: 23. července 2009 22:21
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 presne jak rika honzule  delam to taky tak...je to asi nejjednoduzsi zpusob
Datum: 23. července 2009 22:11
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Ja vemu kombinačky zmačknu pružinku s podložkou jednou rukou a tou druhou nasadim segrovku.Sice je to trochu o držku ale zatim mi to nevystřelilo.
Datum: 23. července 2009 22:01
Jméno: mustospico
IP: uživatel6820
 Čus, mi jsme to s kamíkem provedli takto:vzal jsem násadu od hrábí tu jsem strčil mezi vejfuk a spojku, (aby to šlo přes páku), násadou jsem přitlačil ty podložky a pružiny a kámoš tam pomocí šroubováku nasadil ty ségrovky. Docela vidláckej způsob, ale fungovalo to
Datum: 23. července 2009 21:57
Jméno: Barbarossa
IP: uživatel6818
 Ahoj!!! na 175/477 (nekamenujte mě, ví že to je jinej motor!!!) jsem ty podložky a pružiny přimáčkl kleštěma soudruha Kombiho a poté nasadil jistící prvek. V tvém připadě ségrovku. Snad se zadaří!!!
Datum: 23. července 2009 20:02
 Nejlíp si vzít někoho na pomoc. Mi pomohl táta, tak že na tu pružinku s podložkou potlačil z vrchu kombinačkama a já jsem tam dal segrovku. Bacha ať ti to nevystřelí do oka  .
Datum: 23. července 2009 19:57
 Nasad pružinku s podložkou na ten kolík a pak si na tu podlozku dej klič o něco si ho tam zapři a stlač klíčem a nasun segrovku to je vše Aspon já sem to tak dělal
Datum: 23. července 2009 19:52
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Nejlíp se ty ségrovky nasazují ve dvou. Jeden si vezme 6-10 klíč (teď nevím velikost, chce to vyzkoušet) zatlačí tu pružinu a ty nasadíš ségrovku. Taky jsem je nemohl nasadit, než jsem na to došel, ale pak s pomocí druhého člověka ty ségrovky byly nasazeny během několika minut
Datum: 23. července 2009 19:51
Jméno: martin
IP: uživatel4649
 vzal sem motor a zespoda jak je magneto sem dal prkýnko nasadil sem na spojku pružinku na ní podložku a pak sem vzal 9ku klíč a timkoncem sem zmáčk pružinku i s podložkou ale rukou to nemáš šanci udržet tak sem vzal svorku a jeden konec sem si opřel o prkýnko a druhej konec o klíč a utahoval sem chce to trpělivost stane se že to vystřelí nebo že se podložkou netrefíš na tu tyčku na který je pružinka a až to zmáčkneš tak tam nasadíš segrovku a je to
Datum: 23. července 2009 19:47
 Zdarec draci, chtěl jsem se zeptat zda máte někdo skušenosti s tímhle?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 7:46
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Sorry draci, zapomněl jsem dát odkaz
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_228.html
Datum: 24. července 2009 7:46
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
Datum: 23. července 2009 22:16
Jméno: martin
IP: uživatel4649
 asi s timhle dotazem
Datum: 23. července 2009 19:55
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 sorry , ale s čím ??
Datum: 23. července 2009 19:33
 Ahoj seso prosím tě mužeš mi zjistit jaká velikost závitu na benzínovém kohoutu č.P1709, děkuji ivča .
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 11:34
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Kohoutek P 1709 je klasický na zašroubování, bez převlečné matice, používaný u starších Jaw a ČZ. Závit tam je M14x1,5. Na případné protažení závitu, tedy pokud není stržen, závitník a očko se nechá normálně koupit nebo ho má každý opravář doma.
Datum: 24. července 2009 11:34
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 holky a motorky - super kombinace
Datum: 23. července 2009 22:17
 hej hustě, slečna Ivča....co máš za stroj?
Datum: 23. července 2009 17:52
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6814
 čau chci se zeptat jestli Mogul TSF karbonuje a jestli kouří. Ďík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 18:40
Jméno: lump
IP: uživatel6829
 zdar, karbonuje, jak svina, sem najel cca 100 km, a milimetrová vrstva na pístu, myslel jsem, že m2t je na pi.. , ale toto je to samé v bledě modrém, ted to dukladně očistím,. a jedu na syntetiku, , odmítám už šmejd tsf, zklamal mě (((
Datum: 24. července 2009 18:40
 heledej a najdes tu uz se tu resilo sna 1000x
Datum: 23. července 2009 19:08
 Zdar mam mustanga a před časem se mel moc velkej volnobech a nešel stlumit tak jsem dal jehlu o dražku niž a ted je zas moc malej a nejde přidat nevíte v čem to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 6:38
 Eště dodam jak jsem ji dal niž tu jehlu tak jsem zesilil volnoběch v poho pak jsem dojel na STK vše v poho na druhej den už byl volnobech malej a nešel zesílit pak jsem to skusil zachvili a otáčky uplně vyletěli a potom zas nic nemůže to být třeba starým filtrem ?Díky
Datum: 24. července 2009 6:38
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Zdarec,nevíte někdo kolik stojí lepení spojkových lamel a brzdových čelistí?????Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 15:04
 hele draci mam pist s fichtla je na nem 2 vybrus 38.4 a chci noví a tady v nabítce je jenom 38.50 je to stejný dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 21:44
 Čau pokud je to 2 vybrus tak je to ono
Datum: 23. července 2009 21:44
 hoši co je lepší jawa mustang nebo čz 125/455 a včem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 17:47
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 rozhodně čz 125/455, je silnější,rychlejší,větší,mustang je takový prckolet
Datum: 23. července 2009 17:47
 MUSTANG  lebo to je vacsi stil
Datum: 23. července 2009 14:29
 sry čz 125/355
Datum: 23. července 2009 14:20
 mustang
Datum: 23. července 2009 14:16
 chtel bych se zeptal , jestli bude na jawu 555 pasovat rotor z jawy 20?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 14:07
 samozrejme pasuje na to ale len tak ked dás na to celé zapalovanie .... rotor z jawy 20 + stator z jawy 555 spolu nemozu fungovat lebo rotor z jawy 20 nezmesti do statoru z jawy 555
Datum: 23. července 2009 14:07
 ahoj kolik km vytahne čz125/355 a jakou ma spotřebu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 13:31
 Váží 112kg,žere podle toho jak jezdíš,ale do 5 litrů se vejdeš,jede 80 fakt na úplnej doraz,což se ti povede jen jednou protože potom bude motor na odpis.Normální maximálka je 70km/h.Na to jak je to těžký to má kurva slabej motor.
Datum: 23. července 2009 13:31
 kolik kg váží?
Datum: 23. července 2009 13:11
 ja myslim ze kolem tech 80 to pojede...mozna i vic....spotreba tak kolem 4litru...
Datum: 23. července 2009 12:59
Jméno: Vendík
IP: uživatel6811
 Nazdar Draci, mám velký problém. Po nastartování mi vylítnou otáčky buď do maxima a nebo to zdechne. Něco mezi tím neexistuje, aby šel v normálních volnoběžných otáčkách. Jiskru háže dobře, ale ty otáčky. Kdyby někdo z vás věděl co a jak stím dejte mi prosím vědět. Díky všem co slušně odpoví.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 19:59
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 máš špatné těsnění mezi karburatorem a valcem možná
Datum: 23. července 2009 19:59
 nejspis ti to prisava falesny vzduch.
Datum: 23. července 2009 12:42
Jméno: DeDa
IP: uživatel6812
 Bude to karbecem mě to dělalo že sme měl moc krátké lanko zkontroluj si jestli napínák plynu máš uplně zašroubovaný kdyžtak ho zašroubuj když to nepomůže tak přetěsni karbec at ti to nesaje někde falešný vzduch když ani to nepomůže zkontroluj jestlis e ti někde neseká lanko u šoupítka nebo v rukojeti a poslední možnost máš moc krátké lanko nadelšiho tím že sudáš tu chromovou krytku na konci odžízni trochu toho černého bovdenu a dej spátky tu chromovou zátku nato.. já sme měl problem stím že jsme měl moc krátké lanko.. snad jsi to pochopil hodně zdaru draku
Datum: 23. července 2009 12:06
 Může to dělat třeba s přelámané plynové lanko, nebo taky i špatné gufero a zapalka. Ale první bych zkontroloval karbec: jehlu,lanko...
Datum: 23. července 2009 12:04
 To my dělala Jawetta....měl jsem špatnou pojistku jehly a ta se mi zasekla nahoře. Vyměnil jsem pojistku a už to šlape normálně....ale je plno věcí kterýma to může být....
Datum: 23. července 2009 11:58
|



|