Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 cuz draci nevíte o nějaké opravně na vysočině nejlepé v jihlavě která rovná přední vidle?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 21:38
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 ne nekupoval mám je z jedný krosky a byl sem ve slověnicích a byl tam takovej karambol a mě se vohla vidle jedna..
Datum: 09. května 2009 21:38
Jméno: Zajic13
IP: uživatel5580
 nekupoval si je pres aukro?
Datum: 09. května 2009 20:53
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 hodil jsi tlamu ?
Datum: 09. května 2009 20:46
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdravim všechny draky,mám dotaz jestli někdo nevíte co všechno může bejt přičinnou problému s volnoběhem u pionýra,díky za veškerou pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 11:28
 Mne fichtl drzi volnobjeh len ked je uz zehrity ale to tak krasne
Datum: 10. května 2009 11:28
 vymlacena takova ta dosedaci plocha volnobeznyho sroubu na soupatku, spatny predstih, vyjete gufero nic vic me nenapada
Datum: 09. května 2009 22:15
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 zdarec potrebuju poradit fichtl mi lehce vynechava pri nozkych i strednich otackach ale jede nevim cim to muze byt kladivka sem nastavoval ,svicku menil, i inducku
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 21:33
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 no to uz sem delal nevim ale myslim ze to bude neco z jiskorou
Datum: 09. května 2009 21:33
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 to vypada na nizkou hladinu v plovakovce ... přihni plíšek nahoru
Datum: 09. května 2009 20:47
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cawe hoši nevíte jaka je prumerna spotreba na jawa 250/559 benzinu dííkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 21:10
 Podle příručky kolem 3,5 litru.Ale záleží v jakým stavu motor je.Já teď zajíždim Jawu 175/356 po částečné GO motoru (výbrus,klika,spojka),mam najeto asi 850km a žere to jak tank.Jet za 5 litrů neni žádnej problém.ALe chce to čas,ono si to sedne
Datum: 09. května 2009 21:10
 čau lidi.mam takovy problem,mam motor jawu 350/634...po dvouch kylometrech se mi sjede nova vidlička a newim proč...skoušel sem měnit tyčku ktera vede vidličkamia furt se mi sjiždí a někdy se mi i ohne..ja už vážně newim co stim to je moje patý pulení motoru a furt ten sami problem...tak kdybyste někdo věděl co by to mohlo dělat tak mi dejte prosim vědět.Díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 7:25
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Ještě bych ti doporučil si koupit tu knihu o Jawách od Dočkala. Seženeš ji i na netu, dej do vyhledávače třeba dočkal jawa a objeví se ti tam několik nabídek z e-shopů. Opravy motorů tam jsou opravdu dobře a podrobně popsány, mohu jen doporučit. Tak at se daří.
Datum: 12. května 2009 7:25
 Jo a díky moc za ty rady snad mě něco z toho pomuže viskoušim to cos mi psal
Datum: 11. května 2009 14:22
 právě mě udivuje žě když sešroubuju kartery tak de všechno lehoulince.co se týče spojky tak ta de dobre,jak ma.a dvojku tam davam normalně nemužu řic z citem ale nasilim taky ne
Datum: 11. května 2009 14:20
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když dáš novou vidličku a sešroubuješ kartery, točí se všechno lehce, netlačí při některé rychlosti kolo na vidličku? Jakou vůli má předloha? Takhle na dálku ti to přesně neřeknu, musel bych to vidět. Vždy, když dávám novou věc do převodovky, tak to zkouším na nečisto, bez kliky a zatmelení, jestli vše funguje jak má. Předpokládám, že nemáš moc vyčvachtané uložení tyčky řazení a hlavně musíš dávat pozor, když montuješ řetězové kolečko aby se hřídel neposunul zpět do bloku. Ale viděl bych to pravdopodobně na ty otlačené boční spojky na kolech. Zde je potřeba vyměnit nejen kolečko, do kterého zapadá vidlička, která se opotřebovává, ale i kolečko, které do něho při řazení zapadá. Jde ti pořádně spojka a řadíš dvojku s citem?
Datum: 10. května 2009 22:47
 mě se opotřebý jedna vidlička,ta která když odělíme pravý blok,ta ktera je první...to s tim škubaním to mi to dělalo taky ale ted´ uz mě to neděla jenom se mi furt sjíždí ta prvi vidlička a někdy se mi i sjede a zvohne zaroven
Datum: 10. května 2009 16:36
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Obrušuje se ti jedna vidlička nebo obě? Problém obyčejně bývá v tom, že boční zubové spojky na kolečkách jsou již vytlačeny a kola se snaží od sebe odskakovat. V první fázi se obrušuje vidlička, vytvoří se vůle, motor začne při vytáčení obyčejně na dvojku, ale někdy i na trojku jakoby škubat. Nakonec začnou vypadávat kvalty. Někdy to opotřebení bočních ozubů nemusí být moc viditelné. Doporučuji při montáži provést úkony, jak radí p. Dobešová. Předloha musí mít vůli 0,2- 0,3 mm s hlavní hřídelí problémy obyčejně nebývají. Jestli je v pořádku kulisa řazení, bude nutné vyměnit dvojková a trojková kola. U těchto motorů je to poměrně častá závada, měl jsem tento stroj 7 let a několik motorů s touto závadou jsem dělal i kámošům a sousedům. Dobrá je chytrá knížka od Dočkala, tam je převodovka přesně popsána.
Datum: 10. května 2009 12:33
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Po složení převodovky otáčej předlohovým hřídelem a kontroluj vůli vidlic v drážkách ozubených kol.Nesmí nikde tlačit na převodová
kola.Jestli někde tlačí,musíš budˇvypodložit předlohový nebo hlavní hřídel,nebo přihnout aretaci kulisy řazení.Kontroluj to při všech
zařazených rychlostech.
Datum: 10. května 2009 11:50
 neškube motor de nádherně
Datum: 10. května 2009 11:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když vytáčíš dvojku, neškube ti v motoru?
Datum: 09. května 2009 22:14
Jméno: Daf
IP: uživatel6037
 cau hosi jak mam nastavit ten sroubek na smes na panelce cistil sem totiz karbec a nevim jak to nastavit dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 12:46
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Asi tak nějak, u některého motoru musíš trochu přidat, u jiného ubrat, každý motor jde trochu jinak.
Datum: 10. května 2009 12:46
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Začni na 1/2 ot. Jestli máš karburátor se sitičem 2926 SD-11b tak 1 ot. Poznáš to i při startu.Při jízdě na 4.převodový stupeň a
při rachlosti 40km/h ,musí dobře reagovat na přidání plynu,nesmí mít prodlevu.
Datum: 10. května 2009 12:10
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 to se šteluje podle dobré akcelerace za určitých rychlostech
Datum: 09. května 2009 20:36
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 dej to ttak od oka a pak jak to nastartujes tak si to doladis
Datum: 09. května 2009 20:20
 čau,nevíte někdo kde sehnat litinovou vložku(neobrobenou) do pionýrového válce??díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 20:28
Jméno: birel26
IP: uživatel3837
 díky
Datum: 09. května 2009 20:28
Datum: 09. května 2009 19:16
Datum: 09. května 2009 19:14
Jméno: ________
IP: uživatel5936
 Jaká pokuta je za to když spolujezdec nemá helmu? Spolujezdec nemusí mít brýle nebo jo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 18:14
 to máš jak bezpečnostní pás v autě. Ten tě chrání v autě. Na moto tě chrání přilba
Datum: 30. června 2009 18:14
Jméno: EVŽEN
IP: uživatel2669
 HAJDA TO UŽ NENI PRAVDA PLATI TO TEN KDO JI NEMA
Datum: 09. května 2009 22:47
Jméno: ________
IP: uživatel5936
 To je mně jedno kdo to bude platit mně jde o to, že když jsme koupili motorku tak jsme měli jen jednu helmu takže když řídi tatka a já nemám helmu tak to stejně pudu z jedné kasy.
Datum: 09. května 2009 21:32
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Pokud řekneš, že jsi ho poučil o tom, že má mít přilbu a on si ji přesto nevzal a on ti to samé i dosvědčí (o tom pochybuju), tak to platí on
Datum: 09. května 2009 20:39
 1. pokuta je uplně stejna jako když nemáš helmu ty, a pochopitelně jí platíš ty, a ne spolujezdec. 2.spolujezdec mít bryle nemusí
Datum: 09. května 2009 19:36
Jméno: Trivate
IP: uživatel5822
 Zdar fichtlaři chci se zeptat mám simsona s51 enduro a nejde nakopnout bez sitiče ani na rozjest a když ho nakopnu se sitičem tak jede ale jak ho vypnu tak to kucka a chcipne to+neco mi cinká v hlavě asy píst nevíte co mám dělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 10:19
Jméno: Trivate
IP: uživatel5822
 Karbec jsem vyčistil ale je tam problem že ty trisky jsou na ***** a nedaj se povolit
Datum: 10. května 2009 10:19
 Zdarec.. hele to ti asi drnčí pístní kroužky, a s tim sitičem nevim ale myslim si že je špatnej krabec, taky sem se s tim už setkal
Datum: 10. května 2009 9:38
 posledne tu byl podobny pripad ze mu to bez sytice nejede, Standa povidal ze je to vybehanym valcem...jinak rozeber cely valec a koukni co tam rachta, to je naprd radit ti neco gdyz ani newis co se ve valci deje...
Datum: 09. května 2009 17:36
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 zdar, chci se zeptat , jestli se muze dAT JAKO TESNENI POD HLAVU - HERMETIK. muze?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 23:35
Jméno: Rarach
IP: uživatel1074
 Vystřihni kroužek ze silnějšího alobalu.
Datum: 11. května 2009 23:35
 Jo mužeš dat pod hlavu hermetik ono seto přilepí a pak jeto uš stárá věc a uš se tolik ani neosvědčí je na prt dnes uš běží brusné pasty a nebo tam nic nedavej přítáhni to do kříže ty šrouby pak nastartuj nech to běžet stačí 2 minutky a pak vypni ho dorvy šrouby a máš vystaráno
Datum: 10. května 2009 13:37
 ja bych tam taky ten hermetik nedaval,patri tam bud hlinikovy tenky tesneni nebo to proste tesni samo,hermetik se vyhreje a popraska,pak muze vilitat a uz to nebude tesnit vubec
Datum: 10. května 2009 8:44
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 Hermetik ... delas si srandu to se vysvari do pryc radsi si zabrus hlavu s valcem pomoci brusne pasny nebo nakyho mazaciho spreje jak to mam ja a motor šlape krasa
Datum: 09. května 2009 20:45
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 hliníkové bude lepší
Datum: 09. května 2009 14:53
 Jo může,já ho tam mam
Datum: 09. května 2009 13:35
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 ćhci se zeptat jaka je asi historie tehlech stranek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 12:44
Jméno: Lasty
IP: uživatel6034
 Čau draci, mám asi 2 dny ČZ 477 a potřebuju se zeptat na co je ten šroubek uprostřed relé co je pod sedadlem, jestli se tím něco štyluje, nebo jestli má bejt úplně dotaženej,, díky, nevyznam se v těhle věcech.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 13:07
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jestli se jedná o dvoucívkové relé ,tak tento šroub drží kryt relé. Nic se tímto šroubem neseřizuje.
Datum: 09. května 2009 13:07
Posl.aktualizace: 09. května 2009 13:11
 mustaf peknej, tak je to Golden sport, vyvozni byly dycky jiny, jinak se tam pak davalo normalni mustafacky svetlo (misto toho Lucas) takze i to muze byt origo, zadnej bastl, vypada hezky, takovejch kusu uz je tady jen hodne malo...
Datum: 09. května 2009 13:11
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Zdar,taky jsem se už na něj díval.Myslím,že za ty peníze se to vyplatí.Golden sport poznáš,podle předního světla,má držák baterie,no a ta barva s linkama,ještě golden sport měly zadní světlo Lucas,ale ty se dají koupit nové za 700,-,tady ten to bohužel nemá,má normální světlo.Jinak udělat na něm renovací se vším všudy,tak je to fakt paráda.Nemít svého mustanga a mít prachy a hlavně být někde poblíž jeho bydliště,tak jej beru.
Datum: 09. května 2009 12:53
Jméno: -FOH-
IP: uživatel4659
 Možná kdyby jsi uvažoval a pohledal na internetu tak by jsi to zjistil a nemusel to sem hned cpat. Tak ti to ulehčím teda http://www.jawa-50.cz tam to je.
Datum: 09. května 2009 11:56
 Čuste lidi. Potřebuju po vás rad. Mám simsona a mám tam předstih 2.4 a nejdem i to dát níže, nevíte proč? Ale chytnout chytá a jezdí. Poto mmám problém že to nedám na 3 rychlost. Dám tam 3 a to jak dkyby spíše zpomaluje, nejede to a nevím proč. Potom mám ještě problém že mám černou svíčku a zarážku na jehle mám úplně dole. Díky moc za odpověďi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 7:39
 Dobrá tedy, posunu zářez, ale když mám úplně u konce hlavy tak tam mám 2.4 a pak už můžu jen s kladívkem, mě tuž to na 1.8 dát nejde, zůstanu na 2.4 totiž....
Datum: 15. května 2009 7:39
 Čau hele jestli máš tu jehlu na dolním zaářezu uplně dole tak to je pak jasný že máš červenou svíčku protože ti tam teče hodně benzínu a když dáš tu 3 tak ti to nestíhá spalovat a může se to dusit nebo jít pomalu do otáček tak si jí trochu sniž tu hladinu a uvidíš a ten předstih zkus dát menší já mám u pincka 15-1,8tak
Datum: 14. května 2009 23:11
 a ze neje dat mensi muze znamenat ze mas pootocenou vacku jak rika Hlada, ta by mela byt souvisle s klikovkou (je tam takova zarazka a do ty se daval takovy kolicek, musi byt souvisle, to najdes) a nebo tocis na druhou stranu...
Datum: 09. května 2009 13:23
 no tak ze mas cernou svici tak dej zarazku na jehle o jedno nahor, tim ji ochudis a tim se svice bude vypalovat vic do cervena, ze ji mas na nejspodnejsim zarezu znamena ze mas bohatou smes a proto je ta svice cerna...jinak predstih mas safra velkej, se nedivim ze ti to v nizkejch nejde, dej v rozmezi 1,2 - 1,5mm a uvidis...ze ti nejde trojka taky muze byt jinyma vecma, napr. zaneseny vyfuk, zakarbonizovany pist a hlava, prisavani oleje z prevodovky, nizka hladinka v plovakovce, zaneseny karbec, chce to projit a zkusit...hlavne zmen tu bohatost, ocisti svici, nastav spravne predstih a odtrh, vypal lauf a uvidis...
Datum: 09. května 2009 13:22
 to bude tím předstihem... a jak to myslíš, ženejde dat menší??? že pbři nižším ot nejede nebo ti to nedovoluje zápalko??? jestli zápalko a už to fakt dál nejde, podivej se, jestli nemáš protočenou vačku
Datum: 09. května 2009 11:31
 Pardon, má tam být MUSTANGA
Datum: 09. května 2009 10:14
Jméno: mustííík
IP: uživatel1828
 Cau panove, potrebuji od vas radu ,nesviti me tlumeny svetlo ,žarovku predni jsem menil ,ale to taky nepomohlo . Mam tam 30W zapalovani, zkousel jsem tam dat i zarovku 6V/15W (jinak tam mam 6V/25W) ale s touhle to taky sviti jenom na tlumeny. Zapojeny je to dobre a kdyz prepnu na riditkach na tlumeny tak zhasne i zadni svetlo a zadnej poskozenej drat jsem nikde nenasel. Pomozte!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 22:14
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Stejný problém jsem nedávno řešil. Stačilo nastříkat do přepínače WD40 a vše jde jak má.
Datum: 09. května 2009 22:14
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Závadu hledej na zadním světle,někde ti to chytá kostru.U alternátoru 25+5 w, je zadní žárovka napojena na vlákna přední žárovky.
Datum: 09. května 2009 13:23
 se ti to negde ukostruje...koukni na gable, na spinacku, ocistit kontakty a zkus...
Datum: 09. května 2009 13:17
Jméno: Jk
IP: uživatel4793
 zdar fichtlari muzu na pionyra dat karbec ze simaka pojede lip nebo hur dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 13:13
 ze slimaka ma difuser 15 a origo posledni karbec je 17, nejen ze si nepomuzes ale jeste to ztrati...gdyby si dal z fika karbec na slimaka tak je to neco jinyho ale naopak to nema smysl...
Datum: 09. května 2009 13:13
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Klasickej karbec z fichtla ma 17mm difuzor, ze simpla snad 16mm, takze si nepomuzes...
Datum: 09. května 2009 12:59
 tak jako prakticky bys mohl ale proc....nejlip to jede se seriovym dobre serizenym karbecem...
Datum: 09. května 2009 9:32
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Čus fichtlaři,nevíte někdo co mám dělat když se mi furt zaolejovává svíčka,řek bych že mám bohatou směs a hodně oleje v benzinu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2009 20:25
 jehlu na 2 zařez od hora
Datum: 14. května 2009 20:25
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 u nas na hane se tomu rika šušen na svicce .. min oleje do benalu
Datum: 09. května 2009 20:50
Jméno: michal
IP: uživatel5546
 cau sniz si jehli abys nemel tak bohatou smes a slo tam vice vzduchu
Datum: 09. května 2009 8:44
 Zdravím,nemáte někdo doma starý,nepotřebný ale funkční tachometr i s náhonem na Babettu,darujete?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 12:28
Jméno: JARA
IP: uživatel6035
 500 za něho nedám
Datum: 09. května 2009 12:28
 to si ho neumíš koupit??, a nevěřim že blízko tvého bydliště není žádná prodejna.
Datum: 09. května 2009 11:06
Jméno: Jawka
IP: uživatel5562
 Čau kuci, jakej to má vliv zvednout jehlu po výbrusu. Mám novej výbrus a dnes jsem jel na první jízdu. Chyba je na světě. Jede po zahřátí pouze v nízkých otáčkách jinak hrozně vynechává. má to vliv?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 13:11
 pro bohatost smesi, aby lip mazal a chladil...
Datum: 09. května 2009 13:11
Jméno: standa
IP: uživatel6032
 jehla se zveda z jedinyho a velmi dulezityho ucelu....a to kvuli obohaceni smesi....bohatsi smes sice hure jede,ale vic chladi motor a vic maze.....jehlu urcite zvedni.....vynechavani bude nejaka blbost....svicka,kladivko,fajfka atd....
Datum: 09. května 2009 0:31
 dobry den nevite nekdo jak sestelovat na jawa pionyr typ 05 spojku dekuju odepisujete na rena3@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2009 22:10
|



|